Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Moslim meisje (15) mishandeld!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Moslim meisje (15) mishandeld!
    Geplaatst op: 11 juni 2005 om 17:44

Moslim meisje (15) mishandeld

7 juni 2005

SPRUNDEL: Op woensdagmiddag 24 mei kreeg een 15-jarig meisje uit Sprundel allerlei racistische uitingen naar haar hoofd geslingerd, toen ze vanuit Roosendaal naar haar woonplaats fietste. De scheldwoorden en bedreigingen werden geuit door een tweetal meisjes, dat bij hun slachtoffer bleef fietsen. Op enig moment hoorde zij de meisjes telefoneren en om versterking vragen. Toen zij over de Rucphensebaan reed � en de meisjes haar nog altijd volgden � werd ze opgewacht door een jongeman. Deze dwong haar, met behulp van de twee meisjes, te stoppen. Ze probeerden de hoofddoek van het meisje van haar hoofd te trekken en kreeg van de aanwezigen de nodige klappen te incasseren.
De jas, die het slachtoffer op haar bagagedrager had gebonden, werd door een van de meisjes van de fiets getrokken. In de jas bevond zich bovendien een mobiele telefoon en een geldbedrag.
De politie van het team Rucphen heeft de zaak, mede vanwege de ernstige bedreigingen en het discriminerende gedrag van de daders, hoog opgenomen en direct een onderzoek ingesteld.

bron: http://www.politiemwb.nl/

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juni 2005 om 18:27
Salaam Aleikum,

Het zal wel een incident zijn geweest, of ze zal het wel uitgelokt hebben.
Hoe dan ook het is de schuld van de moslims dat haar dit is aangedaan. Dergelijke incidenten horen nu eenmaal bij het jong zijn, afreageren heet dat. Doorsturen naar bureau Halt en klaar is kees.

Ik denk ik noem al een aantal argumenten die een aantal niet moslims hier op dit forum zullen deponeren na het zien van deze topic.
Zoals ik al eens eerder zei, mocht ik onverhoopt ooit dergelijke taferelen op straat tegenkomen, dan zullen mijn vuisten het woord voeren. Geen stoerdoenerij, maar simpelweg bescherming die ik automatisch bied aan elke zuster en broeder die ik op straat tegen kom.
(Geldt overigens ook voor vrouwelijke niet moslims die mishandeld worden)

Salaam aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2005 om 03:43


Salaamo 3aleikom

 

vreeselijk zeg maskina

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2005 om 05:03

Assalamoe Alaikoem,

La 7awla wala quata illa billah.
Het is slechts uitschot die dit gedaan hebben.
Onwetendheid, en blijven hangen in de prehistorie... laag zeer laag, om zoiets te doen, die mensen hebben geen ruggegraat.

Moge Allah ons standvastig maken en ons behoeden voor de wolven onder de mensheid, ameen

Ik hoop dat het goed gaat met de zuster, en dat ze niets mankeert, moge Allah haar bijstaan, ameen

wasalaam

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2005 om 09:01
Salaam Aleikum,

Ik weet zeker Remco, dat wanneer ik dit niet had gezegd, jij met een aantal vragen was gekomen die ik heb opgesomd. Dit heb je in verscheidene andere topics al bewezen.
Zo was er toch ook een topic over de mishandeling van een negen jarig meisje, meen ik me te herrineren?

Veel geluiden in deze richting kwamen er naar boven, dus je moet niet doen alsof ik dit allemaal uit mijn duim zuig. En de bijbelvers slaat denk ik meer op jou dan op mij, aangezien jij vaak degene bent die metteen ongenuanceerd reageert op mishandelingen, rascisme of discriminatieve acties tegen moslims. Altijd maar relativeren om de werkelijkheid te verbloemen, dat is pas blindheid. Net als verdonk doet wanneer ze alles een incident noemt als een moslim iets is aangedaan. Terwijl er door het hele land bijna dagelijks op schaal vechtpartijen zijn veroorzaakt door raciale spanningen.

Het is niet helemaal zo dat het einde van Nederland in zicht is of zo, maar het zijn mensen die alles bagetaliseren die aan het einde van de rit roepen "Wir haben es nicht gewusst"

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2005 om 09:32
Malcolm X  je hebt gelijk  alleen omdat je dat zei  anders had die zeker anders geraegerd
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2005 om 09:49

salaam aleykum.

het is vreselijk wat er met dat meisje is gebeurd.de daders zijn gewoonweg lafaarden! laat ze het maar eens bij een marokkaanse jongen van 15 doen,dan zal het hun is anders vergaan.altijd maar op de onschuldige meisjes die zich moeilijk kunnen verweren.ik word er gewoonweg ziek van!

en dan is er niemand die iets doet! je gaat me toch niet zeggen dat er niemand in de buurt was! als ik ooit zoiets zie gebeuren,dan....

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2005 om 10:59
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

Assalamoe Alaikoem,

La 7awla wala quata illa billah.
Het is slechts uitschot die dit gedaan hebben.
Onwetendheid, en blijven hangen in de prehistorie... laag zeer laag, om zoiets te doen, die mensen hebben geen ruggegraat.

Moge Allah ons standvastig maken en ons behoeden voor de wolven onder de mensheid, ameen

Ik hoop dat het goed gaat met de zuster, en dat ze niets mankeert, moge Allah haar bijstaan, ameen

wasalaam

 

Assalaam Oe Ehleykoom Warhamtoelah Wabaraktoehoe,

Eerst en vooral, Het is echt ERGGGGGGGGGGGGGggggggggg,Moge Allah haar bijstaan,Verder Sluit ik me aan bij Ons NOORTJE,Mooi Verwoord SIS,

Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2005 om 12:52
Salaam Aleikum,

Hoe kan een blinde tegen iemand anders zeggen dat ie blind is Remco? Ik begrijp de vers heel goed, en je bevestigt gelijk dat de vers op jou van toepassing is. Je zegt altijd dat je metteen probeert te vergelijken met andere incidenten waar moslims bij betrokken waren. Daarbij geef je al niets tot weinig om de slachtoffers te geven, omdat je het hele gebeuren bagataliseert. Volgens mij doe je dit onbewust, maar het gebeurt toch. Ik weet verder dondersgoed hoe wereld eruit ziet, ik probeer me er tenminste niet voor af te schermen door bepaalde elementen automatisch uit te sluiten door er om heen te praten en de schuld bij anderen te leggen.
Zie de waarheid zoals deze is. Het probleem bij veel blanke autochtonen is, is dat ze nooit gediscrimineerd zijn of in positie waren waarin men bedreigd werd vanwege de huidskleur of geloof.
Zo hoort een blanke autochtoon geen minister van vreemdelingenzaken en integratie te zijn, simpelweg omdat ze zich nooit zal kunnen verplaatsen in de positie van een allochtoon.
In elke westers land hebben mensen met een kleurtje veel vaker te maken met rascisme, discriminatie en mishandelingen en bedreigingen die daar uit voortvloeien. De joden zijn het enig volk dat nog weet hoe allochtonen zich voelen, maar daar zijn er toevallig niet veel meer van over Daarnaast hoeven zij ook geen allochtoon meer genoemd te worden omdat ze na een aantal eeuwen en het laatste "incidentje" het woordje autochtoon verdiend hebben.
De dag dat een autochtoon weet hoe een allochtoon zich voelt bij een afwijzing voor een baan of bij het ontvangen van leuzen, bedreigingen of klappen vanwege de huidskleur is de dag dat de integratie gelukt is.

Ik vind het woordje autochtoon zoiezo een achterlijk woordje dat verzonnen is om onderscheid te maken tussen blanken en andere rassen. Want hoe je het wend of keert mijn achterkleinkinderen blijven allochtoon.

Daarnaast zal de toekomstige nederlandse koningin en het koningshuis ook altijd allochtoon blijven. En vandaag hoorde ik overigens dat Maxima ook een dubbele paspoort heeft omdat Argentinie net als Marokko haar burgers niet toestaat om de nationaliteit op te geven.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2005 om 14:52

Biesmie Allah Ara7maan Ara7iem,

Assalamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa Barakatuh,

A3oedoe billahie mien ashaitaan arazjiem, wat erg zeg Moge Allah haar bijstaan Ameen. Wat voor nut heeft het zinloos geweld? Juist geen enkel nut alleen maar schade..

Herrinner me dat na elf september veel zuster werden bespuugt ( hoe bedoel je onbeschoft) en waar de hijaab van het hoofd werd afgerukt. Totaal onbeschoft, onrespectloos en onrechtvaardig Anders kan ik het niet verwoorden.

Heb dit Alhamdulilah nog ooit meegemaakt ( inschAllah behoed Allah ons hiervoor) maar maak het vaak genoeg mee dat ik walgelijke opmerkingen naar het hoofd krijg geslingerd. Soms zeg je er wat van vaak negeer je het.. Maar vergeleken met slaan vallen al die vervelende opmerkingen in het niets.

Allahoel Moesta3aan en Moge Allah ons leiden Ameen

Gayr Inschallah

FiAmanillah,

wasalamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa Barkatuh

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.