Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

julie hulp voor nederlandse zusterdag

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: julie hulp voor nederlandse zusterdag
    Geplaatst op: 27 september 2005 om 05:33

salemaleykoem broeders en zusters,

ik heb jullie hulp nodig, ik wil graag een nederlandse zusterdag organiseren in utrecht, nu moet het heel groot worden dus ik wil jullie vragen of jullie aan alle nederlanse of bekeerde moslimas wilt vragen of ze komen, jullie zijn natuurlijk ook heel erg welkom!

ik hoop dat jullie mij inshaAllah willen helpen. (ook heb ik nog mensen nodig die het leuk vinden om te helpen orgniseren!)

assalemaleykoem, ps als je iemand weet zeg het dan ff. djazakAllahu wa gair.

amina malikah

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 september 2005 om 05:36
MashaAllah zuster, dat is een heel goed idee van je. Ik hoop echt dat het een hele leerzame en door Allah gezegende dag zal worden. Veel veel veel succes ermee!
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 september 2005 om 08:50

....??????????????????????????????????????? wie o wie????????????

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 september 2005 om 09:22

Assalamoe3leikoem wara7matu Allah wa Barakatuh  zuster,

Ik zal het mailen naar de zusters die ik ken met een Nederlandse afkomst ( mail het ook naar andere zusters als je het o.k. vindt)

Inscha Allah gayr en Moge Allah het mogellijk voor je maken! Ameen

FiAmanillah,

Aleikoem salaam wara7matu Allah wa Barakatuh

P.s. Maar dan moet ik wel het adres , datum en tijd hebben pm me dan maar Inscha Allah.

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 september 2005 om 09:26
malikah, misschien is het een idee om een beetje uit te leggen wat je wilt organiseren?

In utrecht dus... maar wanneer? Aan wat voor een schaal zitten we te denken? Zoiets als een grote beurs (zoals de huishoudbeurs bijvoorbeeld) of eerder iets ter grootte van de rommelmarkt in een clubhuis? Wat wil je allemaal regelen? Koraanrecitaties? Anasheedbands? of gewoon een gezellig samenkomen?

Ik ben misschien wel geen zuster, maar ik heb wel het een en ander aan ervaring met betrekking tot de organisatie van evenementen. Als je hulp zoekt moeten mensen wel weten waarvoor ze hun hulp aanbieden natuurlijk
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 september 2005 om 11:02
inshaAllah Ammatoel Aziz, ik moet het nog ron maken zodra ik het heb gedaan krijg je het adres, ps kom je ook? inhsAllah?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 september 2005 om 13:04
In eerste instantie geplaatst door Engeltje

malikah, misschien is het een idee om een beetje uit te leggen wat je wilt organiseren?

In utrecht dus... maar wanneer? Aan wat voor een schaal zitten we te denken? Zoiets als een grote beurs (zoals de huishoudbeurs bijvoorbeeld) of eerder iets ter grootte van de rommelmarkt in een clubhuis? Wat wil je allemaal regelen? Koraanrecitaties? Anasheedbands? of gewoon een gezellig samenkomen?

Ik ben misschien wel geen zuster, maar ik heb wel het een en ander aan ervaring met betrekking tot de organisatie van evenementen. Als je hulp zoekt moeten mensen wel weten waarvoor ze hun hulp aanbieden natuurlijk
dat is heel aardig van je  echt
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 september 2005 om 04:17

In eerste instantie geplaatst door malikah

inshaAllah Ammatoel Aziz, ik moet het nog ron maken zodra ik het heb gedaan krijg je het adres, ps kom je ook? inhsAllah?

Inscha Allah, Djazakie Allah geiran alvast oegty..

P.s. Denk het niet woon in Den Haag maar ik leg het je nog wel uit bi ithnillah :)

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.