Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

mashaAllah!!!!!!!!!!!!!!!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: mashaAllah!!!!!!!!!!!!!!!!
    Geplaatst op: 05 december 2005 om 05:20

masha Allah!!!!!!!!!!!!! ik ben zo blij een broer van een nederlandse moslima, een hele goede vriendin van mij is moslim geworden mashaAllah ik ben zo blij voor haar mashaAllah naar 6 jaar sabbr is haar broer ook moslim geworden dit had ze nooit gedacht maashaAllah ik ben er zo onderste boven van dit geeft 'bekeerde' moslims zo als ik, hoop misschien zullen onze families zich ook tot de islaam bekeren! en zal ��ook voor hun deze schijnwereld genaamd dunya niet meer tot hun begeertes behoren!

inshaAllah Amien ya rabbi a3lemien! Amien Amien.

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 06:22

Assalamoe3leikoem wa ra7matu Allah zuster,

Mascha Allah! Allah swt leidt wie Hij wil en laat dwalen wie Hij swt wil,

Moge Allah hem zegenen met al het goede en behoeden van al het kwade, Allahoema Ameen.

7ayaak Allah,

Wa Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.