Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Joden vergiftigen Bedouinen

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Joden vergiftigen Bedouinen
    Geplaatst op: 28 februari 2005 om 04:31
In eerste instantie geplaatst door ali el o

salamoe alaikoem.

De joden zijn gewoon een grote grap. Joden zijn ziekkkkk!!! Hitler had dit al door in de tweede wereldoorlog..Zonder de joden was er vrede op de wereld..echte zieke mensen!!!

Salaam ali,
ik heb de report-knop gebruikt. Dit kan echt niet!!

Salaam happylady
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 04:31

Salaam Aleikum,

Broeder Ali, ik moet je weer attenderen op wat je zegt. Van mij mag je zeggen wat je wil, maar let op dat je niemand bang maakt of te zwaar beledigd. Wat ik bedoel is dingen die je zegt zoals dat wij moslims hun omver zullen werpen. Ik kan begrijpen dat je geloofd dat er een tijd zal komen waarin de kalifaat wederkeerd. Maar je maakt mensen (niet moslims) onnodig bang wanneer je stelt dat dit snel zal komen (binnen het levensbestek van Kimmie en Anne). Juist wanneer de moslims ooit zullen regeren over volkeren dan zal er vrede zijn en dan zal er gelijkheid bestaan tussen mensen. Maar je moet niet moslims niet wijs maken dat hun wat zwaait wanneer moslims aan de macht komen, want dan versterk je de anti islam gevoel van mensen die dat lezen en versterk je misschien zelfs de haat die er al aanwezig is.

Dus broeder Ali wees voorzichtig in je bewoordingen en probeer meer op islamitische wijze hun beweringen te weerleggen en in minder op emotionele wijze. Dit moet je niet zien als negatieve kritiek broeder, maar als een positieve. Want ik wil niets meer dan dat Allah jou kennis mag uitbreiden op dit gebied. Verder vind ik dat je goed bezig bent met het weergeven van je eigen mening. Want ook jij mag een mening hebben en dit is niet voorbehouden aan een selecte groep mensen die alleen maar zeggen wat anderen willen aanhoren.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

 

Terug naar boven
Jaseena Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 300
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jaseena Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 04:39

salam aleikum

Een waardig moslim is degene die zich kan inhouden.
handel daarom niet als je boos bent, dat kan tot verkeerde wegen leiden, vooral onbewust.

N3el en gzi shaytaan agh ali...
het is de shaytaan die met je speelt, stel je volwaardig op aghy, en laat je niet meesleuren door zijn zeggenschap, die hij niet zal hebben als jij daarboven staat.
Als je elke keer zo zou reageren tegen elk persoon die een negatieve of gewoon een ander gedachte gang heeft dan jij, als mens, als moslim... dat zou je gek worden.
Dit soort mensen zul je altijd tegenkomen, waar ter wereld dan ook.
gebruik je verstand en kennis, en laat de rest over aan Allah sub7ana wa ta3ala

wa aleikum salam

4 jaar -te jong
18 jaar -te overmoedig
trouwdag -te gelukkig
gezin -te druk
ziekte -te ziek
werk -te veel zorgen
oude dagen- te oud
DOOD -te laat om aan Allah te denken
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 04:40
Malcolm X, eigenlijk zijn dat nu net de stukken die me weinig kunnen schelen, gewoon een beetje hardop dromen van een lid.  Ik bedoel, ik geloof in deze maatschappij en haar normen en waarden, en hoop dat we overeind kunne blijven op deze nogal vijandige aarde.  Om dezelfde reden geloof ik niet dat er hier ooit een kalifaat komt.
Wat mij wel ergert aan Ali's posts, zijn zijn posts over hitler...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Slaaf v El�Aziz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 19 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Slaaf v El�Aziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 08:18
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door Slaaf v El�Aziz

Joden zijn verderfzaaiers op aarde en Allah
houd niet van verderfzaaiers. Het zijn allah�s vijanden dus ook mijn
vijanden.


Wie is de god van haat, postpentacost???


Vertel het eens ben benieuwd naar jouw antwoord??



Dit is de taal van Hitler en de geest die er uit spreekt is de geest die Hitler
gebonden had; dat is de geest van Satan. Dan weet je gelijk wie de god
van de haat is. Hitler werd verteerd door haat en daar moet jij ook voor
uitkijken. Vind je het gek als mensen vinden dat lui die zulke dingen als
jij zeggen juist de verderfzaaiers van deze wereld zijn. Je spreekt precies
dezelfde taal als de nazi's en die taal heeft een ramp opgelevrd die
55.000.000 mensenlevens kostte. Je haat is echter niets anders dan
verhulde jaloezie...

Verhulde Jaloezie???????????????Hahahahhahahahhaha , Laat me niet lachen man. en trouwens dit is niet de taal van Hitler dit is de taal van Allah, want het staat duidelijk in de koran. Wat ze in palestina uitvreten zegt genoeg over die viezerikken. Wat in 2e wereld oorlog is gebeurt keur ik niet goed. Maar het heeft de joden wel geholpen om een machtige volk te worden.

En voor alle duidelijkheid ik haat niet elke jood. Ik Haat Zionisten! Want dat zijn nou juist de mensen die optreden als Hitler daar in Palestina.  

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 11:54
In eerste instantie geplaatst door Slaaf v El�Aziz

En voor alle duidelijkheid ik haat niet elke jood. Ik Haat Zionisten! Want dat zijn nou juist de mensen die optreden als Hitler daar in Palestina.  

Assalamu alaikum,

probeer dan duidelijk dat onderscheid te maken, ook in je posts!

Ik zeg dat omdat als je (of ik, of wie dan ook) dat niet doet, je precies zo bezig bent als die mensen die het wangedrag van een paar slecht opgevoedde pubers van Marokkaanse afkomst op de hele moslim ummah en, erger nog, op de overgave aan God (de islam!) afschuiven. En dat willen we niet, toch? Ik in ieder geval niet.

Alhamdulillah dat ik ook een paar zeer anti-zionistische joden ken. Een paar jaar geleden tijdens een grote anti-israelterreur demonstratie in Amsterdam spraken ze zelfs de tienduizenden (moslim)demonstranten toe op de dam. Prachtig vond ik dat. En wat irriteerde ik me aan een stel achterlijke heethoofden die ze het spreken onmogelijk probeerden te maken door er "Hamas hamas, kankerjoden aan het gas" door heen te krijsen. Gelukkig werd hun al gauw de mond gesnoerd door de andere islamitische aanwezigen. Daarna gingen ze uit frustratie ruiten ingooien en fietsenrekken e.d. vernielen. Toen de ME kwam ben ik maar weggegaan. Maar al met al vond ik die demonstratie wel heel geslaagd.

Hmmm, ik dwaal een beetje af zie ik. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Slaaf v El�Aziz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 19 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Slaaf v El�Aziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 12:59

asallaam oe 3alaikom,

Jah je hebt gelijk Amir. Niets op aan te merken.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 februari 2005 om 20:41
In eerste instantie geplaatst door Slaaf v El�Aziz

asallaam oe 3alaikom,


Jah je hebt gelijk Amir. Niets op aan te merken.



alle respect voor deze reactie!   
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 02:12


Kimmie
Senior Member
Senior Member
Avatar

Hitler-sympathi�n???  You make me sick
Voor de Hitler-liefhebbers, kijk woensdagnacht eens naar Canvas vanaf kwart voor 12.  Er komt dan een heruitzending van een aflevering uit een Auswitsch-reeks.  Het gaat over de eerste groep gedeporteerde Joden uit Frankrijk.  Omdat Auswitsch-Birkenau eerst enkel volwassenen opnam, werden de 4000 kinderen tussen 2 en 14 opgesloten in een gebouw bij Parijs. 
Naderhand werden ze met z'n 4000-en zonder volwassenen richting A-B verstuurd en met z'n allen direct naar de gaskamer gevoerd.  En dan zijn er mensen die hiervoor sympathie kunnen opbrengen???

ja idd hitler was een vieze zieke man, ik heb laadst ook die aflevering gekeken van die gehandicapte-kinderen die alle maal dood gemaakt werden, echt voor hitler mag je ALLE scheld -woorden gebruiken, echt die aflevering ik kon echt wel janken! heb ook de tv daarna uitgezet omdat ik gewoon niet naar die beelden kon kijken er werd zelfs eerst een foto of een op name gemaakt waarin sommige gehandicapte ZICH ZELF ter dood verklaarde, of ze werden op hun kop gehouden voor de foto of hoe je het ook maar KAN bedenken!

echt mensen als je hier naar kijkt weet je het pas.

en over joden en andere mensen kijk ik laat me ook wel eens gaan, maar wij mogen niet schelden op wie dan ook, op de dag des opstanding gaat degene over wie jij hebt gescholden alsnog jou zegeningen af pakken! zelfs bush of hirsie ali, nou dat is nog erger!

assalem aleykoem

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 15:25
Salaam

Nou, het kan hier wat minder emotioneel.
Kijk het klopt dat het erg kinderachtig is om meteen een beeld te koppelen aan een 'eenmalige' daad (immers, men kan gemakkelijk generaliseren in de verkeerde richting). Maar begrijp wel dat dit ook een daad kan zijn die in verband kan worden gebracht met Isrealisch handelen (en neen, Isreal is opgericht voor en door zionisten, immers in het jodendom is Isreal verboden verklaard geworden, leest de Torah daarop maar na). Dus probeer deze (vreselijke) misdaad ook niet te onderdrukken, maar er met een open manier erover na te denken.
Verder is er nog een feit dat er wel goede joden bestaan, want er bestaat zelfs een organisatie opgericht door ex-Isrealische soldaten/piloten(/etc...) die het vertikten om voor de zoveelste keer onschuldige te doden. Maar alleen al het feit dat er een organisatie ervoor nodig is maakt het erg griezelig van de hoeveelheid oorlogsmisdaden er worden begaan. Maar jah, je kan ook zeggen dat een organisatie niet altijd representatief is (hoewel het dat wel is in de meeste gevallen).
Verder is Hitler gewoon fout geweest (ook op Islamietische gronden, immers hij geloofde dat hij 'god' was en ook in sektenreligie en een hele waslijst aan andere dingen). Het enige wat men probeerde te zeggen is dat een volk dat voor de helft werd uitgeroeid in staat was een 'staat' te stichten en ellende over te 'pasen' aan de rechtmatige eigenaars van die gebieden. En nare maar helaas wel realistische conclusie die men kan trekken (men kan het, of niet). Waarom mensen pijnigen als men zelf heeft geleden?
Ik hoop dat ik hiermee niemand stoor, ik heb geprobeert er zo minmogelijk emotie erin te proppen. Misschien dat dit het beeld verhelderd voor de niet-moslims die het beeld van moslims niet begrijpen.

Ik hoop verder dat ik hiermee aanvullend werk voor de moslims aanwezig in deze discussie.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 16:43
Geloven jullie dat Israel recht heeft op een eigen staat?
Ik geloof dat nl wel. Ik vind dat de Israelis even veel recht hebben op een eigen staat dan lk ander volk.
Wat de oude provincie van het Osmaanse rijk Palestina betreft ? hoorde daar ook niet het grond gebied van het huidige Jordanie bij en delen van Syrie en Libanon?
Ik kan het mis hebben hoor want mijn kennis van geschiedenis laat het effe afweten wat de feiten betreft.
Maar van Jordanie weet ik zeker dat twee derde van de mensn daar zich tot de Palestijnen rekenen.
Ze zelfs ooit een staatsgreep proberen te plegen als ik me niet vergis.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 16:47
beste Abdulkadir,
ik blijf het niet kunnen begrijpen. Israel doet veel verkeerde dingen, maar
die zijn in de verste verte niet te vergelijken met het optreden van de
nazi's. Iedere keer dat die vergelijking gemaakt wordt begint er bij mij
iets te koken. Dan constateer ik dat je totaal niet op de hoogte bent van
die nazitijd. bijvoorbeeld die dissidente israelische soldaten. dat zou toen
ondenkbaar geweest zijn, die waren gelijk tegen de muur gezet. als ze
weer een stuk polen of rusland met grof geweld innamen werden gelijk
de joden in dat gebied opgetrommeld, samen gedreven en gemitrailleerd.
dat was nog voor Auswitsch. De palestijnen hadden veel israelische
medestanders, maar veel daarvan zijn vanwege de suicidebombers
afgehaakt. want hoe kan je hun zaak nog tegen je eigen volk verdedigen
als er keer op keer kinderen opgeblazen worden; dan word je niet meer
serieus genomen en zelfs door je eigen volk gehaat als je dan nog
palestijnen verdedigt. jullie pruimen toch ook niet de moslims die voor de
israelieten opkomen?
dan de kwestie waarom israel mensen pijnigt als ze zelf zo gepijnigd zijn.
nogmaals; de vergelijking loopt mank, maar je weet toch ook wel dat een
man die als kind veel door zijn vader geslagen is later ook zijn kinderen
slaat?

Verder kan ik gewoon niet begrijpen dat het altijd maar over de soldariteit
met de palestijnen gaat. Er zijn zoveel volkeren die onderdrukt en
gepijnigd worden/werden. ook in de islamwereld. terwijl er -tig volkeren
zijn die het recht ontnomen wordt is er haast een hysterische
betrokkenheid met de palestijnen en nooit zie ik iets over andere
onrechtvaardige volkerenkwesties. mijn conclusie is dan dat het juist om
de joden gaat en dat de palestijnse kwestie een goede aanleiding is om
met ze af te rekenen. maar dan is de joodse kwestie een oude frustratie
die de palestijnse aangelegenheden overstijgt. de Koran laat de jood zien
als een tegenstander, maar ik denk dat de kwestie terug gaat tot de
zonen van Abraham; Isaac en Ismael. God heeft er voor gekozen de lijn
van de profeten via Isaac te laten lopen en niet via Ismael. Het zou best
kunnen dat er in de genen van Ismael een frustratie zit tegen Isaac.
Ismael werd met zijn moeder Hagar immers door Abraham
weggezonden...Heel pijnlijk! De haat van Hitler tegen de joden is
gelijksoortig; hij zag zijn volk als het superieure ras en de oogappel van
God moest daarom uitgeroeid worden. Er is nog een diepere aanleiding
die ik je later vertel als je het wilt weten.
De oplossing is niet Isaac te doden, het zou dan wel eens kunnen zijn dat
je tegen God strijdt. De oplossing is te accepteren dat God Isaac deze
positie gegeven heeft en aanvaarden dat God een goed plan met hun
heeft, waarvan alle volkeren die Israel zullen accepteren kunnen
meeprofiteren.

Inderdaad, het hart van de joden is nu nog te zeer verhard om de zegen
te willen delen. Velen zijn bovendien ongelovig...Maar bij de wederkomst
van Isa zal dat veranderen. Dan zullen zij een nieuw hart krijgen en zullen
er gouden tijden aanbreken.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 16:49

salamoe alaikoem,

of jij bent niet op de hoogte wat de isrealiers de palestijnen allemaal niet aandoen..begrijp ie knul?

beslama

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 17:00
beste meneer el al,
ik heb met joden gewerkt en gesproken, ik heb met palestijnen gewerkt
en gesproken. ik ben redelijk op de hoogte, al ken ik niet alle bloedige
details. ik weet dat er onrecht is. maar een jaar geleden was ik er nog en
de palestijnen die ik heb gesproekn willen een einde aan het conflict. ze
willen vrede en een normaal bestaan. het huidige proces moet
ondersteund worden, want daar help je ze het beste mee.
en wie zegt dat jij de juiste informatie hebt? was jij er ook, bij de joden en
bij de palestijnen? of heb je alleen maar een paar erge fotoos?en een paar
keer per week een opruiende preek?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Slaaf v El�Aziz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 19 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Slaaf v El�Aziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 07:46

In eerste instantie geplaatst door criticus

Geloven jullie dat Israel recht heeft op een eigen staat?
Ik geloof dat nl wel. Ik vind dat de Israelis even veel recht hebben op een eigen staat dan lk ander volk.
Wat de oude provincie van het Osmaanse rijk Palestina betreft ? hoorde daar ook niet het grond gebied van het huidige Jordanie bij en delen van Syrie en Libanon?
Ik kan het mis hebben hoor want mijn kennis van geschiedenis laat het effe afweten wat de feiten betreft.
Maar van Jordanie weet ik zeker dat twee derde van de mensn daar zich tot de Palestijnen rekenen.
Ze zelfs ooit een staatsgreep proberen te plegen als ik me niet vergis.

Nou ik vind dat namelijk ook wel maar niet in palestina! De arabieren waren niet de gene die in 2e wereldoorlog miloenen joden hebben vermoord. Als ze een stuk land zouden moeten krijgen dan moest dat een stuk van Duitsland zijn. Dat zou het eerlijkst zijn vind je niet.

 

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 08:33

Salaam Aleikum,

Ik ben het helemaal met je eens slaaf (ik weet niet hoe ik je nick het anders moet zeggen, sorry). Feit blijft verder dat de zionisten onder leiding van Ben Goerion al aan begin van de 20e eeuw (voor de 1e en de 2e WO) al plannen hadden om Israel te stichten in Palestina. Hun afspraak was om zoveel mogelijk land en geld in te zamelen en om zoveel mogelijk internationale contacten te maken zodat dit zou lukken. Ze deden de palestijnen af als onrechtmatige bewoners en de heerschappij van de ottomanen als een bezetting van hun land. Je zou kunnen zeggen dat de zionisten het woordje terroristen hebben uitgevonden. Aangezien zij plannen hadden om de Ottomaanse Rijk te ondermijnen en land van dit rijk in te pikken op alle mogelijke manieren. Vandaar ook dat sommigen claimen dat er een relatie was tussen de joden en de 1e WO. Sommigen claimen dat zij de oorzaak waren door op de achtergrond alles te financieren en op te stoken, anderen beweren dat ze dmv het verwerven van hoge posities in europese regeringen, zij direct verantwoordelijk waren door oorlog aan te moedigen. En met zij bedoel ik de zionisten en niet alle joden.

Ik geloof dat de zionisten oorlog aanmoedigden in de vooroorlogse periode omdat dit hun zaak dienden. Dat hier miljoenen doden bij zijn gevallen, deerde hen niet. Dat er een 2e WO is uitgebroken is een direct gevolg van de 1e WO. En dus ook te herleiden naar de zionisten. Jammer alleen dat het joodse volk hen ook niet heeft aangepakt voor wat hen is aangedaan. Maar dit is wel begrijpelijk aangezien de zionisten de meeste macht hadden en hebben binnen de joodse gemeenschap. 

Degenen die denken dat dit allemaal onzin is moet eens de geschiedenisboeken er op naslaan en eens naar de discovery channel gaan kijken. Daar heb ik de informatie over de intenties van ben goerion en de zionisten vandaan. En na de geschiedenis te hebben bekeken zijn hun doelen aardig geslaagd.

Dit is trouwens niet anti joods bedoeld of zo. Alleen anti zionist zoals elk weldenkend mens zou moeten zijn. Want zionisten doen niet ten onder aan extremisten, maar zijn van hetzelfde niveau.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 11:50
de intenties van de zionisten waren duidelijk, maar dat ze het hele
wereldtoneel naar hun hand konden zetten...inclusief WO1 en WO2, dan
overschat je toch wel de macht die ze destijds hadden.
Het is denk ik gemakkelijker het als de wil van Allah te zien, als ergens
een strikt islamitisch bewind aan de macht komt, dan wanneer ergens een
andere macht de touwtjes in handen heeft.
Vraag is dus aan jou; wie bepaalt welke macht waar dan ook in de wereld
de baas is?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 12:59

Salaam Aleikum,

Misschien onderschat jij de macht die hebben en die ze toen hadden. En ik zie het ook als de wil van Allah swt dat de zionisten zoveel macht hebben en zoveel schade hebben kunnen aanrichten. Dat dit heeft plaatsgevonden en gebeurd moet als beproeving van de moslims gezien worden. Wij worden op proef gesteld of we dit kunnen overwinnen door middel van onze verbondenheid, geloof en broederschap. Als moslims gezamenlijk optreden kunnen de zionisten weinig en hadden ze ook weinig kunnen doen in het verleden. Daarom komt er nog een tijd Inshallah dat de moslims weer zullen verenigen en alle onrecht tegen moslims zullen aanpakken.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 13:57
vredegroet,
de "christenen" hebben veel van hun macht verloren. in jouw termen zou
dat dus een beproeving kunnen zijn. maar volgens de koran hebben
joden en christenen hun mandaat verspeeld wegens gebrek aan
toewijding aan Allah. zou het dan niet zo kunnen zijn dat de Moslims ook
hun mandaat verspeeld hebben wegens hun gebrek aan toewijding aan
Allah? waarom zou dat voor christen en joden betekenen dat ze afgedaan
hebben en voor moslims een beproeving zijn met nieuwe kansen?

ik zie daarom niet zoveel in die opvatting. het is zelfs zo dat de joden als
volk vaak zeer zwaar aangepakt zijn door Allah in de vorm van een ander
veroverend volk; als tuchtiging. Die volkeren werden echte op hun beurt
weer zwaar aangepakt door Allah, omdat ze zich vergrepen aan de Joden.
God heeft altijd weer de draad met hen opgepakt en hen opnieuw met
macht en autoriteit bekleed. Ook nu weer...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 15:35
Salaam Beste postpentacost,

Het was mijn bedoeling niet jou te ontzetten in een emotionele toestand.
Ten eerste, zionisten zijn niet het volk van de joden. Iedereen kan een zionist worden (jodendom onafhankelijk).
Ten tweede, waar lees je dat ik direct nazi's vergelijk met isreal's? Ik zeg toch duidelijk dat het jammer is dat een krachtige leger als die van Isreal oorlogsmisdaden begaat, alsof men aangedane pijn wilt doorgeven. Ik heb het nogsteeds over 'joden', niet over nazi's. Maar goed, ik vind het wel jammer dat jij ook moeite hebt Isreal los te zien van WOII (waar een halve genocide werd gepleegd).
Ten derde, als ik een hysterische link mag leggen met palestijnen, doe jij het dan maar ook bij joden. Maar als ik daarmee moet ophouden een een open denkwijze moet voltrekken, waarom zou jij dan achter mogen blijven?
Voor de rest, ik ben heus wel op de hoogte van nogal wat onderdrukkingen jegens moslims, maar Palestina was nu opgelost geweest als het niet lag aan buitensporigheid van een duidelijke groep mensen (dus, zowel bevelhebbers in het leger van Isreal die onschuldige mensen laten (censuur) en terroristen die daar bloederige (censuur) van maken).
Maar bekijk het zo, geen Arafat betekent dat Ariel aan zet is. Waar blijft hij dan? Hij heeft toch direct macht over de gang van zaken?
Ten vierde, ik deel jouw laatste brok christengeloof niet. Behalve dat Jezus (zonder te zijn gekruisigd of zondes te hebben overgenomen) weer terug zal keren en alles (moslims, christenen en joden) weer recht zal zetten. (Dus Jezus(moge Allah hem zegenen) wordt in de Islam niet aanbid).
Ten vijfde, je mag je verder best wel meer op de hoogte brengen. Of wil je jezelf liever voor de gek houden? (Wil ik ook niet graag, mezelf voor de gek houden). Ik ken genoeg van dit soort topics die op niets uitlopen. (Val me verder niet persoonlijk aan, dat is niet discussieren maar oordelen vellen, iets waar goede gelovige voor schamen). Lees deze forum na, vind websites over een paar amerikanen die een verbluffende ontdekking maakten over de aantal kinderslachtoffer in het gebied (89 palestijnse gedood, 4 isrealis. een duidelijk verschil, toch schrijft men zelfs in de betrouwbaarste krant in de VS 8 palestijnse : 6? isrealis).
Ten zesde, het is welbekend dat joden van God kansen krijgen, maar die helaas tot nu toe perfect (maar dan ook perfect) ze allemaal hebben zitten verkwisten. Zo zullen van de 71 joodse stromingen slechts 1 de paradijs redden. Christenen, 72, 1. Moslims 73, 1.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 16:44
In eerste instantie geplaatst door Slaaf v El�Aziz

In eerste instantie geplaatst door criticus

Geloven jullie dat Israel recht heeft op een eigen staat?
Ik geloof dat nl wel. Ik vind dat de Israelis even veel recht hebben op een eigen staat dan lk ander volk.
Wat de oude provincie van het Osmaanse rijk Palestina betreft ? hoorde daar ook niet het grond gebied van het huidige Jordanie bij en delen van Syrie en Libanon?
Ik kan het mis hebben hoor want mijn kennis van geschiedenis laat het effe afweten wat de feiten betreft.
Maar van Jordanie weet ik zeker dat twee derde van de mensn daar zich tot de Palestijnen rekenen.
Ze zelfs ooit een staatsgreep proberen te plegen als ik me niet vergis.

Nou ik vind dat namelijk ook wel maar niet in palestina! De arabieren waren niet de gene die in 2e wereldoorlog miloenen joden hebben vermoord. Als ze een stuk land zouden moeten krijgen dan moest dat een stuk van Duitsland zijn. Dat zou het eerlijkst zijn vind je niet.

 



Wat zijn de rechtmatige grenzen dan volgens jou van Palestina?
Ik denk dat de Joden wel degelijk recht hebben op een gebied in deze regio.
zij komen daar tenslotte vandaan.
Persoonlijk vind ik de Israeilisch zelfs bijzonder bescheiden in hun aanspraken op dit land.
Vergeet niet dat vele delen van hun tegenwoordig territorium ze verworven hebben nadat arabische staten als Egypte , Syrie  en Jordanie hun hadden aangevallen nadat ze een bepaald gebied toegewezen hadden gekregen door de verenigde Naties.
Of wil jij beweren dat een ander volk veroverde gebieden ter discussie stelt?
En vergeet niet dat twee van die landen nl Jordanie en Egypte een vredes overeenkomst hebben gesloten met israel.
Vooral Jordanie is hierin belangrijk want dit was het land  waar de meeste van die gebieden inclusief Jerusalem op veroverd werden.
Is het niet vreemd dat geen enkel Arabisch land een palestina erkende of hun zogenaamd grondgebied in de tijd dat Israel daar nog niet was?
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 06:23

Salaam aleikum,

Ik vind dat de bevolking van het huidige israel recht heeft op de helft van het land dat ze in een plan bij de VN in 1948 aangafen te willen hebben, en dat is nog te veel aangezien ze naar mijn mening geen aanspraak kunnen maken op dit land. Dat ze dan met een overschot aan mensen zitten op een klein stuk land is het probleem van de israelis die decennia lang mensen aanmoedigen om in honderduizenden over de jaren heen te emigreren naar het land. Om zo hun claim nog kracht bij te zetten. Je kan wel zeggen dat het onredelijk is, maar het was ook onredelijk toen islamitische vrouwen en kinderen naakt door de steden (nu in het huidige Israel) werden geparadeerd door de joodse soldaten tijdens de geografische etnische zuiveringen van Israel. Territorium die ze veroverd hebben op de arabische landen mogen ze een deel van hebben vind ik om de fouten van corrupte arabische leiders in het verleden te bestraffen. Het lijk radicaal wat ik voorstel, en ik ben geen rechter maar dit is mijn mening en niet meer dan dat.Waarschijnlijk zou ik in de werkelijkheid als het aan mij lag veel milder zijn.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 09:14
Vrede, Malcolm
ik vind dat een zeer genereus standpunt; ik vrees dat niet alle
lezertjes van dit forum het daar mee eens zullen zijn; was het maar waar.
Maar vertel eens, hoe zit dat met die naakte vrouwen en kindertjes en uit
welke bronnen komt die informatie?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 09:34
In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Salaam Beste postpentacost,

Het was mijn bedoeling niet jou te ontzetten in een emotionele toestand.
Ten eerste, zionisten zijn niet het volk van de joden. Iedereen kan een
zionist worden (jodendom onafhankelijk).
Ten tweede, waar lees je dat ik direct nazi's vergelijk met isreal's?
Ik zeg toch duidelijk dat het jammer is dat een krachtige leger als die
van Isreal oorlogsmisdaden begaat, alsof men aangedane pijn wilt
doorgeven. Ik heb het nogsteeds over 'joden', niet over nazi's. Maar
goed, ik vind het wel jammer dat jij ook moeite hebt Isreal los te zien
van WOII (waar een halve genocide werd gepleegd).
Ten derde, als ik een hysterische link mag leggen met palestijnen, doe
jij het dan maar ook bij joden. Maar als ik daarmee moet ophouden een
een open denkwijze moet voltrekken, waarom zou jij dan achter mogen
blijven?
Voor de rest, ik ben heus wel op de hoogte van nogal wat
onderdrukkingen jegens moslims, maar Palestina was nu opgelost
geweest
als het niet lag aan buitensporigheid van een duidelijke groep mensen
(dus, zowel bevelhebbers in het leger van Isreal die onschuldige mensen
laten (censuur) en terroristen die daar bloederige (censuur) van maken).
Maar bekijk het zo, geen Arafat betekent dat Ariel aan zet is. Waar
blijft hij dan? Hij heeft toch direct macht over de gang van zaken?
Ten vierde, ik deel jouw laatste brok christengeloof niet. Behalve dat
Jezus (zonder te zijn gekruisigd of zondes te hebben overgenomen) weer
terug zal keren en alles (moslims, christenen en joden) weer recht zal
zetten. (Dus Jezus(moge Allah hem zegenen) wordt in de Islam niet
aanbid).
Ten vijfde, je mag je verder best wel meer op de hoogte brengen. Of wil
je jezelf liever voor de gek houden? (Wil ik ook niet graag, mezelf
voor de gek houden). Ik ken genoeg van dit soort topics die op niets
uitlopen. (Val me verder niet persoonlijk aan, dat is niet discussieren
maar oordelen vellen, iets waar goede gelovige voor schamen). Lees deze
forum na, vind websites over een paar amerikanen die een verbluffende
ontdekking maakten over de aantal kinderslachtoffer in het gebied (89
palestijnse gedood, 4 isrealis. een duidelijk verschil, toch schrijft
men zelfs in de betrouwbaarste krant in de VS 8 palestijnse : 6?
isrealis).
Ten zesde, het is welbekend dat joden van God kansen krijgen, maar die
helaas tot nu toe perfect (maar dan ook perfect) ze allemaal hebben
zitten verkwisten. Zo zullen van de 71 joodse stromingen slechts 1 de
paradijs redden. Christenen, 72, 1. Moslims 73, 1.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik
verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)



beste Abdulkadir,
sorry, je hebt gelijk. [:s ]Jij vergeleek de Israelies niet met de nazis. Dat
klonk nog bij mij na van een eerdere posting van Slaaf... die opmerking
over hysterische betrokkenheid met palestijnen heeft niets met jouw
postings te maken maar met reacties zoals die heel veel op dit forum
langs komen. ik vind dat het je aardig lukt om je emoties er buiten te
houden
Nu moeten we nog even van dat sarcasme af zien te komen en dan
kunnen we misschien echt communiceren.
Dan Ariel; nu Arafat weg is, zien we toch dat er gewerkt wordt aan een
vredesproces. Zelfs nu er nog suicidebombers actief zijn omdat die
helemaal geen vredesproces willen. israel is redelijk democratisch en
zoals je weet is de leider altijd redelijk afhankelijk van de volkswil. een
belangrijk deel van israel wil helemaal geen vrede en die moet hij niet
teveel tegen de haren instrijken. het proces dat nu speelt is het maximaal
haalbare gezien de politieke verhoudingen in israel. juist nu spelen
suicidebombers de hardliners in israel in de kaart en dat weten de
opruiers achter die kinderen ook...
dan je opmerking over mijn brok christengeloof. je kent toch ook de
geschiedenis van Abraham, Isaac en Ismael? die oude pijn is nooit
verzoend dus werkt door alle generaties door...
je opmering over mezelf op de hoogte stellen vind ik wel wat arrogant en
toont juist aan dat niet ik jou, maar jij mij persoonlijk aanvalt.
maar inderdaad, dagelijks heb ik dingen te leren (jij ook) tot mijn laatste
zucht. daarom een vraag, wat bedoel je met:
Zo zullen van de 71 joodse stromingen slechts 1 de paradijs redden.
Christenen, 72, 1. Moslims 73, 1.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 10:55
Salaam

Nou, sarcasme zonder beledigingen. Ik (netals de meeste luie mensen/arabieren) zou geen moeite hebben met Isrealis die zich zouden houden aan de VN resoluties. Maar jah, machtsmisbruik zit em net verkeerd. Dus ik ben het wel eens met mr. X hier.
Over kennis, nou we kunnen allemaal er maar nooit genoeg van krijgen. Ik hoop dat je genoeg websites zult vinden zonder schokkende plaatjes over palestina, want dat zou mooi zijn.
Dat laatste was een overlevering van de profeet (vrede en genade van Allah zij met hem). Van de Christenen zullen er van de 72 stromingen, slechts 1 stroming daarvan de paradijs halen. Van de 73 Moslimsstromingen zullen er slechts diegenen uit 1 stroming de paradijs halen.
Dus de meerderheid van de 'gelovigen' dwalen en geloven niet meer puur.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 11:15

Salaam Aleikum,

Postpentacost, ik moet je even corrigeren. Israel is geen democratie. Althans het is een apartheids democratie. Israelische arabieren worden net als de gekleurden in de VS behandeld tot de jaren 50/60. Ze mogen niet naar bepaalde scholen, die alleen voor joden zijn (Universiteiten). Ze mogen niet alle posities bekleden. De arabische joodse dorpen in Israel krijgen de helft van het budget dan dat van een joodse israelische dorp. De arabische dorpen zijn ghettos, waar rioleringen open liggen en er amper normale bestrating is. Verder worden deze dorpen vaak onderworpen aan uitgaansverboden. En zijn er checkpoints waarbij er jongens van 18 jaar met volgeladen m16�s oudere arabische mannen van bv 50 jaar in het bijzijn van hun kinderen en vrouwen uitschelden en vernederen. Dit zijn geen incidenten maar structurele misdaden door het leger en de staat van Israel tegen haar "eigen" bevolking. Want de Israelische arabieren hebben israelische paspoorten. Is dat min of meer een democratie?

Nog een vraag aan jou, die me net te binnenschiet, over het martelaarschap (hoort eigenlijk in de andere topic). Stel dat een nederlandse verzetslid in de 2e WO in Nederland een duitse nazi kazerne zou binnen fietsen met dynamiet en zich zelf zou opblazen. Zou hij dan door de nederlanders als martelaar beschouwd worden? Think about it.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

  

Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 11:55

salamoe alaikoem,

de god van de hatenzaaier dat is sharon en bush, zie je dat dan niet knul??? Nee maar ongelovigen zien dit niet of ze zien dit wel en steunen de Zionisten wel. Zolang de amerikanen achterelkaar een moslimland aanvallen met de smoes om de democratie in te voeren of een andere zionistische smoes, zal de haat in mijn hart groeien tegen de ongelovigen. Zolang de palestijnen doorzullen gaan met het gooien van stenen, zal ik ze steunen,(zowel financieel als met gebedes). Jullie ongelovige ratten hebben veel gebied van ons gestolen, maar oo we zullen terughebbengeslagen voordat DE DAG ER IS.

alaikoem salaam

 

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 12:44
Als de dag er is maakt het toch helemaal niet meer uit wie welk gebied regeert? Het juist erg omdat er onrecht gepleegd wordt door gebied van een ander af te pakken.

Stel dat een nederlandse verzetslid in de 2e WO in Nederland een duitse nazi kazerne zou binnen fietsen met dynamiet en zich zelf zou opblazen. Zou hij dan door de nederlanders als martelaar beschouwd worden? Think about it.

Natuurlijk niet. Ten eerste heeft dat niet met religie te maken. Ten tweede lijdt hij door zijn eigen keuze. En dat is niet die van het wel of niet tegen nazi's zijn, want daarvoor hoeft hij ze niet te doden. Nogmaals: martelaar betekent getuige. Sterft hij omdat hij tegen de Nazi's getuigt? Nee. Dus geen martelaar.
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 16:09
Malconx ik ben het voor een groot deel met jouw eens.
Ik kan voor mezelf Israel ook geen echte democratie noemen.
De gelijkenis met het voormalige apartheid systeem van Z Afrika is er inderdaad wel een beetje.
Ook de Palestijnen hebben tot nu toe nog geen echte democratie en dat is jammer.
Maar natuurlijk is democratie  bij een volk in oorlogstijd niet meteen de grootste issue.
Ware het allebei wel democratien geweest in de ware zijn dan was er ook nog een andere oplossing denkbaar in de toekomst, nl een Palestijns/Israelische federatie.
Dus een staat met twee volkeren die zowie zo op elkaar aangewezen zijn in de toekomst.
Het zou in ieder geval het vraagstuk over Jerusalem vergemakkelijken.
En omdat er ook nog zoveel palestijnen buiten Palestina leven zou het misschien juist zijn om inderdaad wat van het grondgebied van de omringende landen te nemen en die daarbij te voegen.
Het klinkt misschien belachelijk maar denk eens na.
De wereld tendens is zowie zo dat verschillende Landen en Volkeren hun Nationale belangen ondergeschikt maken aan een groter geheel. bv De EU.


Terug naar boven
ali el o Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ali el o Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 16:58

salamoe alaikoem,

ja anne als de DAG er is..dan zul je er ook achterkomen dat jij het verkeerde geloof aanhangten zien dat ISLAM de enige echte geloof is en niet het christendom.

Door wie is het meeste onrecht gepleegd, is dat niet door de joden en de christenen??

salamoe alaiekoem

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.