Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

prive berichten

 Post Reply Post Reply
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: prive berichten
    Geplaatst op: 20 oktober 2005 om 07:46

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

ik heb een vraagje aan de moderators van deze site inshallah.

kijk zodra ik 10 Privee berichten heb kan ik niet meer ontvangen... zou je dat niet kunnen vergroten naar 20 ofso ... krijg vaak PM's maar moet ze dan altijd weer verwijderen en ik ben een persoon die alles bewaard :)  en als ik na 1 maand ga kijken zijn de meesten ook al weer verwijderd? waarom is dat? gair inshallah.... ik had laatst bijvb. 7 Pm in mijn box. kijk ik 3 weken later stonden allen die van de afgelopen week er nog in en de andere langer dan een maand waren verwijderd gair inshallah,

mijn conclussie zou je meer PM kunnen ontvangen inshallah. en de Pm er in later staan inshallah

baraAllahoe fiek

wa Salaamoe alaikum

Najiha

 

ps. hahahhaa iedereeen ziet me steeds weer met een andere kleurtje wat typen  vind ik leuk

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 10:26

Salam alikoum,

De forum groeit enorm hard (al hamdullah) dit houdt in dat de capaciteit van forum database keer op keer tegen het plafond loopt en dat wij steeds uitbereiden zodat de bezoekers niets van de performance merken.

Hierdoor worden paar maatregelen genomen waaronder het begrenzen van omvang van prive berichten. hierdoor is maximum gezet op 10 berichten en word er automatisch de berichten die ouder zijn dan 1 maand verwijderd. dit om mogelijk te maken dat iedereen gebruik kan maken van prive berichten.

Als je prive berichten TOCH wilt bewaren dan kan je gebruik maken van de functie [Stuur dit Priv�bericht naar mijzelf] zo kan je op je eigen email account de prive berichten bewaren.

hopelijk is hierover opheldering gegeven.

wa salaam
islaam.nl beheer

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 11:06

 

Salaamoe alaikum

baraAllahoe fiek

wa alaikum Salaam

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.061 seconden.