Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

FF zeggen wat ik er van vind... :):(

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: FF zeggen wat ik er van vind... :):(
    Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 06:22

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoehoe,

Graag zou ik wat willen zeggen IVM Het forum, De afgelopen week zijn er diverse topics geplaatst om wat verandering(peace,respect,happyness) aan het forum te brengen.. Sommige hebben zich daar aangehouden en sommige dan weer niet.

Ook heb ik gemerkt dat als iemand en topic start er meteen mensen zijn die er wat tussen plakken dat totaal niet aansluit bij het onderwerp en dat maakt het onaangenamer voor de topic starter,  als de topic in kwestie je niet interesseert negeer het dan gewoon IPV negatieve kritiek te gaan rondstrooien wat absoluut onnodig is..

Sorry dat ik het zo cruw moet uitdrukken maar "RESPECT" is bij sommige ver te gaan zoeken (ik noem geen namen...)Ik hoop dat degene waar ik het over heb wel zelf inzien dat het niet gepast is en dat ze daar verandering in brengen. (Respect is the hartest thing to get back)En jah ik weet dat sommige deze topic zinloos gaan vinden *But it's worth a shot*

Dit wilde ik er nog aan toevoegen:

*Tel de sterren aan de hemel,
*Tel de druppels van de regen.
*Als je dat zou kunnen,
*Dan pas besef je hoeveel
*Je broederschap/zuster voor me betekent

*Moge allah onze harten met geloof,
*liefde,*Respect* vreugde en geduld bezegelen,
*dat hij ons gezondheid, vrede en
*vooral het paradijs mag schenken
 
De Profeet (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd: "De gelovige is vriendelijk en open. Wie het niet is, heeft niet het goede voor
 
Ps: gelieve deze topic bij het onderwerp te behouden
 
Met vriendelijke groeten oegt Y. fi dien
 
*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 06:38
Ik wil daaraan toevoegen dat ik het ook mooi zou vinden als sommige mensen wat meer geduld zouden kunnen betrachten. Lees wat de ander schrijft in plaats van impulsief te reageren en lees er niet gelijk kwade bedoelingen in als dat in eerste instantie zo lijkt.
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 06:51

Respect...

Ik kwam vandaag vooral iets tegen met een absoluut gebrek voor respect, nl oegt_najiha's onderschrift.  Erg rot dat ze op school beledigd is, en ik snap dat ze gekwetst is en zich vernederd voelt, maar tja, dat onderschrift...

"NAJIHA GAAT DE KUFRS OP DEZE SITE NEGEREN
WIE DOET ER MIJ,,,
INSHALLAH ZAL DE ISLAAM DE UITEINDELIJKE WINNAAR ZIJN
EN BLIJVEN ALLEEN DE MOSLIMS,OF GEINTERESEERDE (INSHALLAH BIJNA BEKEERDE) OVER "

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 07:05
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Respect...

Ik kwam vandaag vooral iets tegen met een absoluut gebrek voor respect, nl oegt_najiha's onderschrift.  Erg rot dat ze op school beledigd is, en ik snap dat ze gekwetst is en zich vernederd voelt, maar tja, dat onderschrift...

"NAJIHA GAAT DE KUFRS OP DEZE SITE NEGEREN
WIE DOET ER MIJ,,,
INSHALLAH ZAL DE ISLAAM DE UITEINDELIJKE WINNAAR ZIJN
EN BLIJVEN ALLEEN DE MOSLIMS,OF GEINTERESEERDE (INSHALLAH BIJNA BEKEERDE) OVER "

Mee eens. Ik heb het idee alsof er hier een strijd/oorlog wordt gevoerd op dit forum, heel jammer en zonde.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 07:40

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoehoe,

Ik heb het idee alsof er hier een strijd/oorlog wordt gevoerd op dit forum, heel jammer en zonde.

Beste Umm Umarah,

Inderdaad oegty daar leiden sommige topics echt naartoe...(sommige dan weer niet)... vandaar deze topic, Zodat inch'allah in de toekomst&heden de leden er verandering in zullen brengen ***Inch'allah***

Assalaamoe ehleykoom warahamtoelah wabarktoehoe

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 07:45

Asalaam Aleikum,

Het komt voor een deel ook door de topics die geopend worden. Als er constant maar topics over Samir A of soortgelijke worden geopend dan weet je al bij voorbaat dat het gaat botsen. Zulke topics zijn niet per definitie verkeerd maar ze moeten niet de boventoon voeren op een Islamitische site. Ik denk dat de meeste Moslims die zich op deze site aanmelden in eerste instantie komen om te leren (staat genoeg leuks op deze site) en om vragen te stellen over bepaalde onderwerpen aan andere broeders en zusters en om ervaringen uit te wisselen. Ik hoop gewoon dat er veel meer leuke leerzame topics geopend worden waar we allemaal wat aan hebben.

Salaam.

Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 07:52
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoehoe,

Ik hoop gewoon dat er veel meer leuke leerzame topics geopend worden waar we allemaal wat aan hebben.

Ik hoop het ook, En moge Allah ons daar bij helpen inch'allah *"AMIEN"*

Salaam.

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 08:12
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Mee eens. Ik heb het idee alsof er hier een strijd/oorlog wordt gevoerd op dit forum, heel jammer en zonde.

Als ik en Umm Umarah het al eens ergens over eens zijn, moet het wel kloppen

Dank je!

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 08:21

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

Ik wil daaraan toevoegen dat ik het ook mooi zou vinden als sommige mensen wat meer geduld zouden kunnen betrachten. Lees wat de ander schrijft in plaats van impulsief te reageren en lees er niet gelijk kwade bedoelingen in als dat in eerste instantie zo lijkt.

Ik krijg zo'n beetje het gevoel dat je het hier (ook) over mij hebt.. En ja, Je hebt gelijk.. Maar diegene heeft m'n reactie wel begrepen vermoed ik. Wat niet wil zeggen dat ik het mezelf goed praat..

(P.s. Sorry als ik je hier verkeerd begrepen heb : S)

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 08:34

Ah ja, Ni3met, na even nadenken weet ik waar je op doelt. Nee, daar dacht ik niet aan toen ik het schreef. Je kan soms een misverstand hebben, toch (wat jij had bij iets dat Eduard had geschreven, als ik me goed herinner)?

Ik had eigenlijk niet specifiek iemand in gedachte en wilde ook geen voorbeeld aanhalen omdat het ook eigenlijk niet specifiek om 1 persoon gaat.

Waar ik op doelde is dat sommige mensen zich heel makkelijk aangevallen voelen door sommige andere mensen (nog even los van hoe terecht dat is) en dat de reactie dan af en toe er een is die onheus naar de mensen toe waarop gereageerd wordt (nog los van het feit dat er soms derden bij betrokken worden).

Dat maakt het niet makkelijker op het forum. We lezen allemaal wel eens iets op het forum dat ons ergert en het is niet altijd makkelijk daar goed op te reageren (als men al besluit daar energie aan te besteden). Ik denk dat het een heel stuk prettiger zou worden als mensen hun ergernis even zouden laten bekoelen en dan rustig en liefst ook inhoudelijk zouden reageren - if at all (reageren). Zal niet altijd lukken - mij ook niet - , maar er valt volgens mij wel wat te winnen op dat gebied.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 08:51
Salaam Aleikum,

De initiatieven blijven op gang komen

Maar de meesten van ons delen de mening van Yassira denk ik wel.

Echter wil ik nog wat toevoegen aan de waslijst van opmerkingen

Mensen die hier lid zijn geworden moeten bij zichzelf te rade gaan, waarom ze lid zijn geworden.
Is het om de ander voor rotte vis uit te kunnen maken of is het om kennis met anderen te delen, zelf kennis op te doen en te discussieren met elkaar.
Of je nu moslim of niet moslim bent, respect is essentieel om te kunnen discussieren met elkaar.

Respect betekent niet alleen dat je iemand zijn zegje laten doen, maar dat je hem daarbij ook in zijn of haar waarde laat. En dan heb ik het nu dus over de onderlinge discussie/strijd die er momenteel tussen een paar mensen is.

Korte (negatieve) opmerkingen op elkaar is vaak wat de talloze negatieve discussies/ruzies hier heeft doen ontbranden. Daarom is het nu toch eens een keer nodig dat mensen na gaan denken voordat ze hier wat neerzetten op het forum. Als het niet uit respect voor elkaar is, dan tenminste uit fatsoen.
Daarbij moeten we niet vergeten dat een forum niet een ideaal communicatiemiddel is. Er is veel misverstand, wat soms ook ten grondslag ligt aan de vele onfatsoenlijke berichten, daarom zou het verstandiger zijn eerst te vragen of de ander het wel zo bedoeld heeft alvorens je energie te verspillen aan negatieve opmerkingen die bijdragen aan de negatieven sfeer.

Maar wie ben ik eigenlijk...
Enige waarop ik kan hopen is dat mensen ooit op het punt komen dat ze weten hoe een discussie gevoerd moet worden. Want dat is nu eigenlijk de grootste oorzaak van alle ellende...

Daarbij moet ik overigens stellen dat, als al dit gezeur nog lang mocht voortduren, ik niet meer zal reageren op dit forum.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 09:41
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

De initiatieven blijven op gang komen

Maar de meesten van ons delen de mening van Yassira denk ik wel.

Echter wil ik nog wat toevoegen aan de waslijst van opmerkingen

Mensen die hier lid zijn geworden moeten bij zichzelf te rade gaan, waarom ze lid zijn geworden.
Is het om de ander voor rotte vis uit te kunnen maken of is het om kennis met anderen te delen, zelf kennis op te doen en te discussieren met elkaar.
Of je nu moslim of niet moslim bent, respect is essentieel om te kunnen discussieren met elkaar. Asalaam Aleikum beste broeder Malcolm, soms vraag ik me wel af wat het nut is van al dat gedicussie�r. Is het nou belangrijker om telkens weer discussies te voeren die in 9 van de 10 gevallen toch tot niks leiden of is het beter om de weg dan de profeet vzmh te volgen. De profeet vzmh heeft gezegd: " Ik garandeer een huis in het Paradijs aan degene die een discussie vermijdt, ook al heeft hij gelijk". (Aboe Daawoed 5/150, Sah'ieh' al-Djaami 1464) Sorry maar als ik moet kiezen voor een huis in het paradijs of voor het constant maar moeten voeren van discussies dan is voor mij de keus snel gemaakt. Ik hoop alleen dat meer broeders en zusters voor een huis in het paradijs zullen gaan.

Respect betekent niet alleen dat je iemand zijn zegje laten doen, maar dat je hem daarbij ook in zijn of haar waarde laat. En dan heb ik het nu dus over de onderlinge discussie/strijd die er momenteel tussen een paar mensen is.

Korte (negatieve) opmerkingen op elkaar is vaak wat de talloze negatieve discussies/ruzies hier heeft doen ontbranden. Daarom is het nu toch eens een keer nodig dat mensen na gaan denken voordat ze hier wat neerzetten op het forum. Als het niet uit respect voor elkaar is, dan tenminste uit fatsoen.
Daarbij moeten we niet vergeten dat een forum niet een ideaal communicatiemiddel is. Er is veel misverstand, wat soms ook ten grondslag ligt aan de vele onfatsoenlijke berichten, daarom zou het verstandiger zijn eerst te vragen of de ander het wel zo bedoeld heeft alvorens je energie te verspillen aan negatieve opmerkingen die bijdragen aan de negatieven sfeer.

Maar wie ben ik eigenlijk...
Enige waarop ik kan hopen is dat mensen ooit op het punt komen dat ze weten hoe een discussie gevoerd moet worden. Want dat is nu eigenlijk de grootste oorzaak van alle ellende...

Daarbij moet ik overigens stellen dat, als al dit gezeur nog lang mocht voortduren, ik niet meer zal reageren op dit forum.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 11:25

 

 

.................................

ameen op de du3aa;s de rest laat ik achterwege inshallah

oegyy Y. baraAllahoe fiekee voor het plaatsen van dit topic!

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 12:18

Assalamoe3leikoem wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu/Hallo,

Mascha Allah zuster, ik ben het helemaal eens met je en je hebt het mooi verwoord! Djazakie Allah elfa gayr..

Wat de ondertekening van oeght Najiha betreft ja die is nogal negatief, maar onthoud wel ze is nog jong...Niet dat ik het goed probeer te praten integendeel..Ik denk dat ze gewoon een moeilijke fase doorgaat in het leven, maar lieve oegtie misschien kun je hem veranderen ik vond je oude ondertekening veel leuker :)

Gayr Inscha Allah..

Fi Amanillah,

Wa salaamoe3leikoem wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 12:52

 

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

JAaa dat zal wel de reden zijn najiha is jong... subhanAllah najiha zit in de  """"puberteit"""""

ik heb mijn onderschrift veranderd alhamdoulillah.

Oegty ik neem jou niks kwalijk.. noch de rest hier ,,,, ik heb geen sabr meer op dit forum

gair inshallah

moge allah jullie leiden en over jullie waken

moge Allah jullie beschermen tegen het onrechtplegende volk

moge Allah jullie belonen

allahoemaa ameen

 

wa Salaamoea alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

 

ps. zal me wel weer aanstellen maar jaa dat ben ik nou eenmaal..

tfoe.!!!!!!

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
_fi_ Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 9
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote _fi_ Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 16:48

er is in ieder geval altijd wat te beleven hier

niet te negatief jongens!! het gaat juist erg goed ( en ja, t kan altijd beter)

wassalaam

fi

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 17:01
ja zeker maar het wordt meestal verpest door een of ander evruard die denkt dat die slim is
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 17:01

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoehoe,

Djazaka Allahoe Ghairan voor alle postieve reacties,

Oegt_najiha en oegty Latifah *Mash'allah* dat jullie op het voorstel van onze lieve oegty AmmatoelAziz zijn ingaan

MalcolmX djazka Allahoe ghairan voor de krachtige tekst die je er aan toevoegde...

En dat de postitieve reacties mogen vloeien inch'allah (met een duwtje in de rug is het resultaat er vlug)

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 17:05

In eerste instantie geplaatst door Murat

ja zeker maar het wordt meestal verpest door een of ander evruard die denkt dat die slim is

 

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoehoe,

Ik vind het niet erg dat je je zegje doet lieve oegty

maar gelieve niet in detail treden en dus vernoem AUB "geen" namen want dat kan weer eens leiden door ruzie en het ging net de positieve kant op (en dat wil ik zo behouden)... Alsje de persoon in kweste wat wil zeggen stuur hem dan een PM...

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

 

 

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2005 om 19:15
In eerste instantie geplaatst door Yassira

In eerste instantie geplaatst door Murat

ja zeker maar het wordt meestal verpest door een of ander evruard die denkt dat die slim is

 

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabarkatoehoe,

Ik vind het niet erg dat je je zegje doet lieve oegty

maar gelieve niet in detail treden en dus vernoem AUB "geen" namen want dat kan weer eens leiden door ruzie en het ging net de positieve kant op (en dat wil ik zo behouden)... Alsje de persoon in kweste wat wil zeggen stuur hem dan een PM...

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

 

 

I agree. Ik denk overigens dat je hem beter moet lezen, Murat. Eduard is geen persoon die provoceert om te provoceren.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.