Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

3Ied ul fitr ul mubarak

 Post Reply Post Reply
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: 3Ied ul fitr ul mubarak
    Geplaatst op: 02 november 2005 om 11:46
baraAllahoe fiekee
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Faya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 9
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Faya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 november 2005 om 11:45

Salaam aliekom wa rahmatoeallahi wa barakatoe

Allahy bark fiek zuster

Ik wens jou en al mijn broeders en zusters ook een gezegende en liefdevolle l3ied toe !

Amin.. op je du3a

 

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 november 2005 om 10:04

In de naam van Allah de meest barmhartige de genade volle

Asalaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

Inshallah verkeren jullie in goede gezondheid en imaan,

met mij is alhamdoulillah alles goed.

Bij deze wens ik jullie alleen een gezegende en Liefdevolle 3ied

Moge Allah swt onze broeders en zusters die het moeilijker hebben dan wij bijstaan Inschallah.(pakistan en omstreken etc. Irak etc.)

Moge Allah Ta3alaa de Djannah onze eindbestemming maken, voor alle Mouslimien wal Mouslimaat wal Mouminien wal Mouminaat fie koelie makaan. Allahoemma aghfirlana wa aghfir al-Moeslimien wal-Moeslimaat wal-Moemienien wal-Moeminaat fie koelie makaan. Allahoemma war7amnaa war ar7am al-Moeslimien wal-Moeslimaat wal-Moeminien wal-Moeminaat inaka anta al-Ghafur ar-Ra7iem, wa Aoualien wa Agierin....

Moge Allah Ta3alaa de wensen van alle Moslims in vervulling doen gaan!
Moge Allah Ta3alaa ons beschermen tegen het kwade van de duivel die er alles aan wil doen om ons mee te slepen naar zijn eindbestemming; de Hel, maar Alhamdolilah, Allah is Groot en zegt: ''Jij zult zeker geen macht hebben over Mijn dienaren, met uitzondering van de dwalenden die jou volgen'
Moge Allah Ta3alaa ons leiden en doen behoren tot Zijn oprechte dienaren tot in het Paradijs waar de deuren wijd open worden geslagen en we omringd zullen worden door prachtige geuren en kleuren van het Paradijs, inshaAllah.

 

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.