Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

even een algemene mededeling;):P

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: even een algemene mededeling;):P
    Geplaatst op: 15 december 2005 om 07:52

haha maar oegty we doen het niet voor de complimentjes tog

maar is wel leuk al die complimentjes

Terug naar boven
souad& Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 31 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 223
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote souad& Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 07:49

Salaam alaikom,

Ik ben het volkomen met je eens. Djazakallah oe ghairan voor je compliment en je respect. Een keer wat anders dan iedere keer het woord "onderdrukking". Ik krijg precies hetzelfde gevoel als ik dit soort dames zie. Soms dan schaam ik me in hun plaats. Vooral meiden die een hoofddoek met een kort rokje dragen!!!

We mogen vaker van dit soort complimentjes krijgen .

Masalama

Kijk niet naar hoe klein de zonde is, maar kijk naar Degene die je niet hebt gehoorzaamd
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 05:15

ameen

Mashallaaah barakAllaahoe fiek broeder

djazakallahoe ghairen voor je mooie woorden, Hamdoulillaah

 

wa salaamoe alaikum

najiha

Terug naar boven
Abd van Allah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 82
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd van Allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 04:51

salaam alaikum wa Ra7matullahi wa Barakatuhu

voor een jaartje terug was een moslima een vrouw/dame/meisje/etc met hoofddoek. het scheelde me vrij weinig, al kon ik wel lachen om een goede grap hierover, en het begrip "die hoofddoeken" of "die theedoeken" was mij niet vreemd. . .

nu een jaartje verder en bekeerd tot de islam is dat beeld enorm veranderd.
wanneer ik een vrouw zie in strakke kleding of in niet bedekkende kleding(naveltruitjes noem het maar op. voel ik een soort van afkeer opkomen, heb ik het gevoel dat ze hun lichaam te kijk geven aan jan en alleman. . . .

ook de dames die voorzien van een piratendoekje (dus tegen de voorschriften van de Koran in) rondlopen en daaronder strakke/niet bedekkende kleding dragen maken me soms verdrietig of teleurgesteld, omdat ze hiermee een vertekend beeld geven van wat de hidjaab en wat de islaam inhoud.

anderzijds wil ik iedereen, iedere dame/vrouw en ieder meisje, die voorzien van een islamtisch goedgekeurde;) hidjaab op deze aarde rondloopt of heeft gelopen of zal rondlopen, vertellen dat ik enorm respect voor jullie heb.

het maakt me trots mijn zusters zo te zien, mooi bedekt, gehoorzamend aan Allah subhana wa ta3ala, en niet meelopend met de overheersende trend om zoveel mogelijk op de niet gelovigen te lijken, masha Allah!!!!!

hierbij een klein stukje respect voor jullie allen, moge Allah subhana wa ta3ala jullie ervoor belonen, amien.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.