Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Grote Zonde(Van het slagveld wegrennen)

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Grote Zonde(Van het slagveld wegrennen)
    Geplaatst op: 05 januari 2006 om 07:14

Staat jouw oordeel ook niet totaal bevroren vast?

Ontdooi eens, zou een zegen voor de mensheid zijn.

zegen voor welke mensheid?  jouw bevooroordeelde visie hoef de mijne niet te zijn. dus.... wij moslims zijn verplicht om rahma(genade) te hebben jegens iedereen met een andere mening. feit is dat jij hier op deze site alleen aan het uitlokken en probeert te proficeren.. zeker zon Aivd slaafje...

Nu nog even moslim worden en ik kom in het paradijs. Kom ik jullie daar ook tegen?

wordt vooral geen moslim. heb ik geen enkele baat bij. en je weet wat ze zeggen wie het laatsa lacht lacht het best... dus we zien wel of je geluk en voeldoening zult hebben met je geloofloze en bevooroordeelde leventje

dag,

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 januari 2006 om 03:10

Om mijn toekomst na mijn dood veilig te stellen, geef ik jullie gelijk. Om volledig te zijn:

1. Joden zijn misdadigers

2. Amerikanen zijn duivels

3. Moslims zijn onschuldige schatjes.

Nu nog even moslim worden en ik kom in het paradijs. Kom ik jullie daar ook tegen?

 

Terug naar boven
chentouf Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote chentouf Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 22:35

salam wa3elijkoe ya agies ik las zo van begin tot beetje einde en ik moet zeggen die niet moslim meneer is bang voor de waarheid het enige wat je kan doen is hem de islaam presenteren hij kiest dan moslim te worden ja of nee we laten deze meneer in zijn waarde je hoeft jullie hoofden niet druk om te maken het blijft toch een jewel nietwaar argument ewa nou en ja fie el agierra, dag des oordeels nee wacht als ie dood gaat fe begraafplaats dan komen die 2 engelen naar hem toe en zijn slechte daden ewa mijn broeders ik hoef jullie niks te vertellen jullie weten het zelf . toen ik dit allemaal las moest ik me snel aanmelden en reageren

ik heb beetje veel gezegt jek ewa sellem we3elijkoem

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 22:06

Het spijt me te zeggen dat veel moslims inderdaad heel goed zijn zich te kosteren in de rol van de zielige onderdrukte.

Staat jouw oordeel ook niet totaal bevroren vast?

Ontdooi eens, zou een zegen voor de mensheid zijn.

Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 14:55

Maar voor wie vechten die muhadjedien dan? Ze vechten dus alleen voor de kleine minderheid in Irak. En noemen zich vrijheidsstrijders van Irak?

moet ik je nou echt les gaan geven hoe het daar werkelijk zit... hoezo minderheid???. waren de elsadr militie dan ook niet in opstand gekomen tegen de tiranen(us en co)  maar ja PP doet alsof hij alles weet...

Als jij denkt dat het probleem in Irak is opgelost als de Amerikanen vertrekken, dan ben je wl heel naief. De sjiieten en koerden zullen trachten hun machtsbasis verder uit te breiden. Het zal bijltjesdag worden en menig onschuldige soenniet zal gemarteld , verkracht en vermoord worden.

alsof dat niet nu al gebeurt. maar feit blijft dat ze niet samen kunnen leven zeker met zulke stiekeme en schofterige acties van de us en uk. die overal wel autos met bommen plaatsen. ophitsen van bevolkingsgroepen daar hebben ze alle baat bij. en in irak is toch gevormd met federale staten. kortom het noorden koerd midden soeniet en zuiden sjiet. nou sotemier dan op en maak die grenzen dan ook maar, aangezien het toch al allemaal bepaald is door de lobbyterroristen in us.

Altijd weer die onwaarschijnlijk zielige onderdrukte moslims. Dat het westen hun invloedsfeer heeft uitgebreid is een kwestie van macht.

altijd weer? wat doe je hier dan op de site als je toch al een oordeel over ons hebt en je gaat er van uit dat we dus altijd vanuit een slachtoffer rol argumenten. ik zou zeggen hoepel op ga naar de bar kaarten, of lees een boek.....

en van het westen is geen kwestie van macht maar kwestie van misbruik van de macht....

Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 14:54

Overal in de Arabische wereld worden Palestijnen uitgebuit. Bijna alle dictators misbruiken het palestijnse vraagstuk om de interne problemen te omzeilen

de palestijnen zitten overal in de arabische wereld omdatj de zionistische staat hun hebben verdreven. en hoe bedoel je dat de palestijne worden uitgebuit, kom eens met feiten en voorbeelden aan.. bovendien heeft nooit een arabisch land beweert dat ze rechten van de minderheid respecteren of dat ze democraties zijn. de beurt is aan het westen die met 2 maten meet. bij het palestina kwestie word niet gekeken naar de oorzaak. alleen maar naar de palestijnen die geen leger geen geld en geen wapens hebben. en bovenal geen rechten. waar jij en je westerse wereld zo trots op zijn. al 60 jaar lopen ze hier vrijheid feesten en doden te herdenken om wat... voor 5 trieste jaren.. aanstellers.... palestijnen leven al 60 jaar onder deze omstandigheden.

Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 14:53

Altijd weer die onwaarschijnlijk zielige onderdrukte moslims. Dat het westen hun invloedsfeer heeft uitgebreid is een kwestie van macht. Heel menselijk. Toe de islam nog macht had, trok het ook met zijn legers door Europa. Maar al eeuwen lang stelt de islam als macht niks meer voor.

Helaas is het heel menselijk dat machten hun invloed uitbreiden, en dat gaat altijd ten koste van machtelozen.

Ik garandeer je dat als de islamitische wereld een eenheid zou vormen (hetgeen er niet naar uitziet) ze alles zouden doen de wereld te veroveren. De islam kent net zo goed haar expansiedrift

enerzijds heb je het over arabische leiders en dan switch je weer naar islam. wat heeft islam met arabische leiders temaken want die zijn alles behalve islamitsch

maar jij bent blijkbaar zon bevooroordeelde gast, die het onderscheid niet wil maken....

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 12:52
In eerste instantie geplaatst door Prayer

Alle machthebbers binnen de Arabische wereld maken misbruikt van het palestijnse vraagstuk voor eigen politieke doeleinden. De 'vrijheidsstrijders' doen niet anders.

alsof de arabische wereld(leiders) een mening hebben, die worden op afstand bestuurd door hun baasjes(westen) . vreemd  vind ik dat westerse geluiden zoals die van pp, altijd hebben over de moslimterrorisme etc... ik vraag me af welke arabiisch land heeft ooit een ander land aangevallen. 2 wereld oorlogen zijn in het westen ontstaan. en die zelfde gasten lopen sinds de koliniale tijd hun wil uit te oefenen op de arabische wereld. wat niet weg neemt dat je nooit als slachtoffer vrij bent als je constant als slachtoffer(slaaf) blijft gedragen

Altijd weer die onwaarschijnlijk zielige onderdrukte moslims. Dat het westen hun invloedsfeer heeft uitgebreid is een kwestie van macht. Heel menselijk. Toe de islam nog macht had, trok het ook met zijn legers door Europa. Maar al eeuwen lang stelt de islam als macht niks meer voor.

Helaas is het heel menselijk dat machten hun invloed uitbreiden, en dat gaat altijd ten koste van machtelozen.

Ik garandeer je dat als de islamitische wereld een eenheid zou vormen (hetgeen er niet naar uitziet) ze alles zouden doen de wereld te veroveren. De islam kent net zo goed haar expansiedrift.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 12:47
In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Zoals ik al aangegeven heb: oorlog ontmenselijkt. Voor iedereen, door iedereen.

Als de oplossing van het probleem zou zijn me ook te scharen achter je zwart-wit opstelling, dan zou ik met je mee kunnen gaan.

Helaas is het leven niet zwart-wit. Haat zaait haat, je oogst wat je zaait.

hoor wie het zegt ! het westen zit overal oorlogen te voeren, hoe denk je dat Saddam aan de macht is gekomen ? dankzij de CIA, het westen steunt ook  bepaalde terroristische organisaties, wie bekijkt dingen nu in het zwart-wit ?

Als jij denkt dat het probleem in Irak is opgelost als de Amerikanen vertrekken, dan ben je wl heel naief. De sjiieten en koerden zullen trachten hun machtsbasis verder uit te breiden. Het zal bijltjesdag worden en menig onschuldige soenniet zal gemarteld , verkracht en vermoord worden.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 12:44
In eerste instantie geplaatst door Murat

Alle machthebbers binnen de Arabische wereld maken misbruikt van het palestijnse vraagstuk voor eigen politieke doeleinden. De 'vrijheidsstrijders' doen niet anders.

dit zeg je elke keer wat voor misbruik maken de Arabische wereld met het palestijnse vraagstuk ?

Overal in de Arabische wereld worden Palestijnen uitgebuit. Bijna alle dictators misbruiken het palestijnse vraagstuk om de interne problemen te omzeilen.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 12:42
In eerste instantie geplaatst door Murat

conto staan 300.000 doden door binnenlands terreur. Daarnaast zijn plm. 1.000.000 doden gevallen in de offensieve oorlog tegen Iran. Waar waren jullie helden toen? Waren hier niet voldoende redenen om ten strijde te trekken tegen een onmenselijk regime? Of was het niet zo ernstig omdat Saddam's slachtoffers 'slechts' sjiieten en koerden betrof

Met dit argument kom jij dus elke keer weer aan, nou arabieren en koerden in iraq mogen elkaar niet ze zijn elkaars grote vijand dus het is logisch dat de soennieten(arabieren) niet voor de koerden gingen vechten en dat geldt het zelfde voor de sjieten,

Maar voor wie vechten die muhadjedien dan? Ze vechten dus alleen voor de kleine minderheid in Irak. En noemen zich vrijheidsstrijders van Irak?

 

Terug naar boven
chopchip Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote chopchip Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 21:45

if there are people in the world who insist on oppressing the weak perverting youth offering human sacrifice to un-gods, who foment war and violence and who consider it sporting to offend Allah then it is the obligation of muslims to make war against them.

and its not the military campaign that determines whether or not victory is gained. victory is granted by Allah. Allah grants victory to those who perserve in the battle against evil. Allah grants victory to those who with pure intent fight the forces of corruption those who seek to obscure Allah's message and defile His glory here on earth.

so long as the intention is pure and there is no fear of dying in the way of Allah then He will raise such people by degrees and give of His kingdom to them. Insha Allah

there is no better way to prove your fidelity to Allah than through striving against the forces of corruption perversion and oppression - those forces that oppose Him.  to turn your back on them is a sign of condonation and Allah has the lowest hell arranged for the hypocrites.

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 17:29
Gelukkig weten we, sinds dat we onszelf boven de natuur hebben gesteld, wel b�ter!
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 16:35

Alle machthebbers binnen de Arabische wereld maken misbruikt van het palestijnse vraagstuk voor eigen politieke doeleinden. De 'vrijheidsstrijders' doen niet anders.

alsof de arabische wereld(leiders) een mening hebben, die worden op afstand bestuurd door hun baasjes(westen) . vreemd  vind ik dat westerse geluiden zoals die van pp, altijd hebben over de moslimterrorisme etc... ik vraag me af welke arabiisch land heeft ooit een ander land aangevallen. 2 wereld oorlogen zijn in het westen ontstaan. en die zelfde gasten lopen sinds de koliniale tijd hun wil uit te oefenen op de arabische wereld. wat niet weg neemt dat je nooit als slachtoffer vrij bent als je constant als slachtoffer(slaaf) blijft gedragen

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 16:21
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Zoals ik al aangegeven heb: oorlog ontmenselijkt. Voor iedereen, door iedereen.

Als de oplossing van het probleem zou zijn me ook te scharen achter je zwart-wit opstelling, dan zou ik met je mee kunnen gaan.

Helaas is het leven niet zwart-wit. Haat zaait haat, je oogst wat je zaait.

hoor wie het zegt ! het westen zit overal oorlogen te voeren, hoe denk je dat Saddam aan de macht is gekomen ? dankzij de CIA, het westen steunt ook  bepaalde terroristische organisaties, wie bekijkt dingen nu in het zwart-wit ?

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 16:16

Alle machthebbers binnen de Arabische wereld maken misbruikt van het palestijnse vraagstuk voor eigen politieke doeleinden. De 'vrijheidsstrijders' doen niet anders.

dit zeg je elke keer wat voor misbruik maken de Arabische wereld met het palestijnse vraagstuk ?

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 16:13

conto staan 300.000 doden door binnenlands terreur. Daarnaast zijn plm. 1.000.000 doden gevallen in de offensieve oorlog tegen Iran. Waar waren jullie helden toen? Waren hier niet voldoende redenen om ten strijde te trekken tegen een onmenselijk regime? Of was het niet zo ernstig omdat Saddam's slachtoffers 'slechts' sjiieten en koerden betrof

Met dit argument kom jij dus elke keer weer aan, nou arabieren en koerden in iraq mogen elkaar niet ze zijn elkaars grote vijand dus het is logisch dat de soennieten(arabieren) niet voor de koerden gingen vechten en dat geldt het zelfde voor de sjieten,

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 15:49
In het verleden werd de oorlog wel gezien als middel van de natuur om een "overschot aan dekhengsten" op te ruimen.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 14:18

Zoals ik al aangegeven heb: oorlog ontmenselijkt. Voor iedereen, door iedereen.

Als de oplossing van het probleem zou zijn me ook te scharen achter je zwart-wit opstelling, dan zou ik met je mee kunnen gaan.

Helaas is het leven niet zwart-wit. Haat zaait haat, je oogst wat je zaait.

 

Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 13:28

ik heb een 5 tal iraakse familie leden waarvan hun dochters ( tussen de 8-15jaar) maanden lang zijn verkracht door de amerikaanse tiranen.  dus jouw verhaal boeit me niet omdat het verhalen zijn die bekend zijn., maar wie haalt de verkrachtingen aan.... ik hoor er niemand over praten in de media.. en ja dan hebben ze het over de vrouwenrechten.......

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 13:24

Ik heb een 4-tal Iraakse vrienden. Ze belden me enthousiast op toen Amerika hun land binnentrok.

Wil je weten waarom ze zijn gevlucht?

Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 13:08

ok eht was een slop of the mouse, ach mischien had ik het niet zo moeten zeggen, maar ja we leven toch in een excuus landje, dus bijdeze bied ik mn excusses

democratie kan niet tegengehouden worden door het verzet. wat de democratie besmet zijn de westerse regeltjes alles zo hypocriet. ja je mag je stem laten horen  maar zodra je in opstand of in protest komt sturen ze je een f16 die jouw en je hele wijk even bombardeerd. dus aub er is geen democratie. en ik probeer niet op een goedkope manier de aandacht te leggen op noordkorea. maar jij bent hier diegen die het over consekwent hebt. wees eens zelf consequent waarom

zogenaamd vrijheid in irak brengen terwijl er landen zien die in het zelfde schuitje zitten of nog wel erger aangezien ze massa.... wapens hebben. bovendien als ze zich verplicht voelen om democratie te brengen in t middenoosten, dan mogen ze beginnen met het simpele rechten aan de palestijnen te geven. maar nee daar hoor je ze niet over praten want dan schopt men tegen de zere been van hun joodseslachhtoffers.

bevrijders, zij zijn het die de olieinstallaties saboteren.en

als er iemand is die iraq wel sloopt en tegen de opbouw is dan is het amerika wel. ze hebben eerst alles plat gebombardeerd om laten contracten te geven aan hun haliburtin sletjes... en de amerikanen zitten daar niet gratis. uiteindelijk financieerd irak deze oorlog.  dat men urenlang moet wachten om te tanken heeft simpel temaken met het feit dat alles richting  U.S gaat. dus  en waar blijft de 5 miljard dollar die onder bremer is verdwenen......

ok jij wilt dus weten waar de strijders waren toen de koerden en sjieten onderdrukt waren.  enige wat ik weet is dat er geen problemen waren tussen de bevolkinsgroepen onderling en saddam onderdrukte iedereen. heeft zelfs zn aangetrouwde familieleden vermoord. dus het was niet zo dat ie de soenieten verwende en de rest onderdrukte.  bovendien is het blijkbaar zo in het middenoosten dat men nog wel kan leven met een dictator uit eigen land. maar als men met een tiran komt uit het westen dan accepteren ze dat niet.

jij zou ookliever onder bush willen leven dan onder khadafi.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 12:23
In eerste instantie geplaatst door Prayer

pp je hebt het totaal mis.

over welke democratie heb je het over in irak. er is geen democratie daar en zal er mededankzij het westen er nooit zijn.De democratie in worden wordt alleen door qusivrijheidsstrijders tegengehouden. Je vergeet schijnbaar dat Iran, waarvan de meerderheid sjiitisch is, en Amerika als de satan ziet (wat een islam cliche) een grote aanhang kan verwachten in Irak. Amerika heeft gesteld dat als er een islamitische staat komt in Irak, gekozen op grond van verkeizingen, deze uitslag zullen accepteren en dat de soenieten niet mee gestemd had te maken met het feit dat de soenitische partijen de verkiezingen hadden geboycot. dus wat jij zegt klopt niet. Er is grote mentale druk uitgeoefend op mogelijke soennitische stemmers. Evenals fysieke bedreiging.

en dat 1 amerikaan op de 25. was het maar waar. het is minstens 1 op de 1000 Ik heb het idee dat je mijn stuk niet goed gelezen hebt. Ik heb gesteld dat door terroristische aanslagen (door jouw  'bevrijders') er 25 Iraakse doden valen op 1 Amerikaan. Hoezo bevrijders?

over de olie, het is te begrijpen dat er aanslagen daarop gebeuren, aangezien de westerse barbaren hun land binnen vielen om de olie. het is toch een schande dat je in irak uren moet wachten om te kunnen tanken terwijl je hier direct geholpen kan worden. ( deze beschuldiging moet je richten aan de muhadjedien, de bevrijders, zij zijn het die de olieinstallaties saboteren.en noem de amerikanen geen bevrijders..Ik heb nergens de Amerikanen bevrijders genoemd. Daar waar ik het woord 'bevrijders'gebruikte had ik het over jouw bevrijders, de muhadjedien.  dat was hitler ook niet...

conto staan 300.000 doden door binnenlands terreur. Daarnaast zijn plm. 1.000.000 doden gevallen in de offensieve oorlog tegen Iran. Waar waren jullie helden toen? Waren hier niet voldoende redenen om ten strijde te trekken tegen een onmenselijk regime? Of was het niet zo ernstig omdat Saddam's slachtoffers 'slechts' sjiieten en koerden betrof  je probeer hier tezeggen dat we partij kiezen aan de soenieten. dit is niet waar. geweld tegen wie dan ook is niet toegestaan Wees dan ook konsekwent.

waar waren jullie dan en je hypocriete leiders toen ze sadam sinds de jaren 60 steunde. Je weigert in te gaan op mijn vraag waar jouw bevrijders toen waren en probeert op goedkope manier de aandacht te verleggen. Open een topic over de Koreaanse oorlog en ik zal met je in debat gaan. en er gebeuren zo veel onrecht zie noordkorea etc.. maar ja die oorlog kan men niet financieeren...

en jihad. ja wij vinden het begrijpelijk dat men jihad voert tegen onderdrukkers-verkrachters. ze komen democratie brengen met hun wapens....... Dat was een van de redenen dat ik tegen de amerikaanse inval was. Maar nogmaals, waar waren jouw helden toen het Iraakse volk (lees sjiieten en koerden leden onder het soennitische regime. En wees nou eens een kerel en beantwoord mijn vragen.

ach bevooroordeelde  kaaskop  het is zinloos om jouw iets over te brengen.Ik beschimp jou niet. Ik zie het dus als zwakte danwel een slip of the mouse. 

Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 11:59

pp je hebt het totaal mis.

over welke democratie heb je het over in irak. er is geen democratie daar en zal er mededankzij het westen er nooit zijn. en dat de soenieten niet mee gestemd had te maken met het feit dat de soenitische partijen de verkiezingen hadden geboycot. dus wat jij zegt klopt niet.

en dat 1 amerikaan op de 25. was het maar waar. het is minstens 1 op de 1000

over de olie, het is te begrijpen dat er aanslagen daarop gebeuren, aangezien de westerse barbaren hun land binnen vielen om de olie. het is toch een schande dat je in irak uren moet wachten om te kunnen tanken terwijl je hier direct geholpen kan worden. en noem de amerikanen geen bevrijders.. dat was hitler ook niet...

conto staan 300.000 doden door binnenlands terreur. Daarnaast zijn plm. 1.000.000 doden gevallen in de offensieve oorlog tegen Iran. Waar waren jullie helden toen? Waren hier niet voldoende redenen om ten strijde te trekken tegen een onmenselijk regime? Of was het niet zo ernstig omdat Saddam's slachtoffers 'slechts' sjiieten en koerden betrof  je probeer hier tezeggen dat we partij kiezen aan de soenieten. dit is niet waar. geweld tegen wie dan ook is niet toegestaan

waar waren jullie dan en je hypocriete leiders toen ze sadam sinds de jaren 60 steunde. en er gebeuren zo veel onrecht zie noordkorea etc.. maar ja die oorlog kan men niet financieeren...

en jihad. ja wij vinden het begrijpelijk dat men jihad voert tegen onderdrukkers-verkrachters. ze komen democratie brengen met hun wapens....... 

ach bevooroordeelde  kaaskop  het is zinloos om jouw iets over te brengen. met 2 maten meten daar blijven jullie goed in... 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 11:46

Er is een groot verschil tussen mijn houding ten opzichte van misdaden dan de opstelling van een aantal aanhangers van de jihad.

Ik geef telkenmale aan dat daar waar onrecht gepleegd wordt je deze misdaad moet veroordelen. Ik maak hierbij GEEN enkel onderscheid wie de misdaad begaat.

Het onrecht dat ik meen te zien door jihadstrijders in Irak heb ik al een aantal keren aangesneden.

Er zijn verkiezingen geweest in Irak. Ruim 70% van de kiesgerechtigden hebben deelgenomen aan dit grondrecht. De soennieten hebben de eerste verkiezingsmogelijkheid (over de grondwet) grotendeels geboycot. Er waren soennieten die wilden stemmen maar onder druk van zware bedreiging van terroristen hebben ook zij het af laten weten. Blijft staan dat de opkomst zeer hoog te noemen was. De reden hiervan is eenvoudig: de meerderheid van het iraakse volk wilde hun stem laten horen. En wie vormt de meerderheid in Irak? De sjiieten samen met koerden vormen ruim 70% van het Iraakse volk. Zij houden zich rustig en kijken met verlangen uit naar een goede toekomst.

Wie wil Irak dan bevrijden, als het de meerderheid niet is? Op grond van welk recht menen zij Irak te mogen 'bevrijden'? Waarvan willen deze 'bevrijders' Irak dan bevrijden?  Waar komen deze schijnbevrijders vandaan? Uit Irak zelf?

Op dit moment is de verhouding doden die er vallen als gevolg van de aanslagen van de bevrijders op: 1 amerikaan op 25 Irakezen. Leuke bevrijders.

De olieproduktie ligt plat in Irak. De belangrijkste reden is dat er telkenmale aanslagen worden gepleegd op olieinstallaties. Door wie? De bevrijders. Irak mist dus een grote bron van inkomsten om het land weer op te bouwen.

Enkele maanden geleden moest 40% van de olieopbrengsten uit gegeven worden aan beveiliging van overheidsgebouwen, kazernes, politieburo's, infrastructurele werken en olieinstallaties. 40% van de inkomsten die nutteloos weggegooid moet worden omdat een aantal quasistrijders en machtswellustelingen Irak in chaos gedompeld wil houden. Deze strijders dienen slechts 1 doel, en dat is niet Allah: het nastreven van pure macht.

Alle machthebbers binnen de Arabische wereld maken misbruikt van het palestijnse vraagstuk voor eigen politieke doeleinden. De 'vrijheidsstrijders' doen niet anders.

Je kunt mij verwijten dat ik verblind ben door westerse media. De pot verwijt hierbij de ketel. Vanaf het begin ben ik tegen de inval van Amerika in Irak geweest. Maar, de realiteit is dat de amerikanen aanwezig zijn. Je zou heel pragmatisch kunnen denken. Bouw Irak zo snel mogelijk op, de amerikanen vertrekken en het Iraakse volk kan aan zijn eigen toekomst bouwen.

Tot slot wil de de quasistrijders en aanhangers nogmaals vragen waar deze helden waren ten tijde van Hoessein. Op zijn conto staan 300.000 doden door binnenlands terreur. Daarnaast zijn plm. 1.000.000 doden gevallen in de offensieve oorlog tegen Iran. Waar waren jullie helden toen? Waren hier niet voldoende redenen om ten strijde te trekken tegen een onmenselijk regime? Of was het niet zo ernstig omdat Saddam's slachtoffers 'slechts' sjiieten en koerden betrof?

Vanaf het begin, (lees het na, en beschuldig me van partijdigheid als je ook maar iets vind) neem ik stelling tegen onderdrukkers. En mij kun je, in tegenstelling tot een aantal moslims hier, geen dubbele moraal verwijten.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 10:40
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Om on topic te blijven; het achterbakse opblazen van mensen die zich
voor een of andere dienst opgeven om hun land op te bouwen of het
kelen van gijzelaars is geen slagveld, maar criminaliteit in zijn ergste
vorm. dus hoezo; van het slagveld weglopen? welk slagveld?
Als mujihadeen zo'n hoge moraal hebben; strijd is van man tegen man,
eenheid tegen eenheid en wapen tegen wapen. de partij die het aan
mannen, eenheden of wapens ontbreekt is de verliezer en kan beter gaan
onderhandelen, dan stiekeme moordpartijen bedrijven. Dat schaadt
slechts onschuldige mensen.

De Russen, hoe "goddeloos" ook, hebben hun verlies in afghanistan
genomen en zijn vertrokken. en niet stiekum doorgaan met argeloze
dorpelingen terroriseren. Echter wel een verschrikking dat ze miljoenen
mijnen achter gelaten hebben... Daar waar de russen gefaald hebben in Afghanistan proberen ze nu hun gram te halen in Tsjetsjeni�.

ach waar hebben we het over; oorlog is gewoon een duivels spel.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 05:20

is het misschien ook zo dat jij appels met peren wilt vergelijken? Ten tijde van ons koloniale verleden was het heel normaal dat er gebieden werden veroverd en geexploiteerd.

heel normaal? zeer vreemde maatstaven hebben jullie nederlands. dus koloniseren, bezetten, uitmoorden en misbruiken van slaven past dus gewoon in die tijd.

ok welke misdaden plegen moslims. heb je het over iraq en palestina. dit zijn toevallig landen die op een barbaarse manier zijn bezet en slachtoffer zijn van de westerse politieke spelletjes. v

erzet was wel toegestaan tegen de nazi. die het land niet verkrachte zoals het westen ( oa vs en uk\) doen.  maar het gaat nu om mensen uit een arabisch regio en die zijn vor de grootse deel moslim. dus noem je het moslimmisdaden.

ach jij pp behoord als zoveel van jouw soort genoten die zich als kudde laat leiden door de leugens van de politiek en media.

Terug naar boven
Noureddine Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 52
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noureddine Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 05:18

Salam alaikum

Wij noemen dat Jihad tegen kufar

Kijk naar palestina DE joden vuren raketten op de palestijnen

En de palestijnen antwoorden met bomaanslagen

Maar waarom horen we dan alleen maar op het nieuws

Weer een moslim extremist opgepakt

De palestijnen  weer een 'terrostiche" aanslag ??

waarom nooit  de christense beweging heeft dit gedaan of dat?

Graag een  goed antwoord

Onze Heer, Uw Barmhartigheid en Kennis omvatten alle zaken, vergeef daarom degenen die berouw tonen en die uw Weg volgen en bescherm hen tegen de bestraffing van de Hel (Surah 40 : Ayah 7)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 03:40

Wat wil je horen? Dat Nederlanders een koloniaal verleden hebben? Dat Nederland deze kolonien heeft geplunderd?

Dat is waar. Een deel van de welvaart die we nu kennen hebben we te danken aan ons verleden. Een welvaart waar ook jij nu van profiteert!

Maar, is het misschien ook zo dat jij appels met peren wilt vergelijken? Ten tijde van ons koloniale verleden was het heel normaal dat er gebieden werden veroverd en geexploiteerd.

Gelukkig hebben we de kolonien verlaten. Dat betekent niet dat we geen verantwoordelijkheid meer hoeven te dragen voor onze misdaden in onze vroegere gebieden. We hebben nog steeds een 'speciale' band met deze oude kolonien.

Het kost me geen enkele moeite deze zwarte bladzijden uit onze geschiedenis onder ogen te zien.

Voor jou lijkt dat ietwat moeilijker te liggen wat betreft misdaden die begaan worden door moslims, uit naam van de islam.

Waarom is dat toch zo moeilijk?

 

 

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 03:18
Is dat alles ? Jij onder andere Peter Pan begint meteen te praten over de Taliban, ,maar waarom praat je nooit over je eigen geschiedenis vele landen die Nederland heeft geplunderd etc etc...
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.