Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenHirschi Ali het land uit?

 Post Reply Post Reply Pagina  <12345>
Schrijver
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hirschi Ali het land uit?
    Geplaatst op: 15 mei 2006 om 12:09
Ze zal wel moeten. Ze kan moeilijk naar eigen believen de wet toepassen, lijkt mij. Vraag is hoe men om gaat met zoiets, wanneer de feiten achteraf anders blijken. (Overigens: bij gebrek aan interesse heb ik me er niet zo in verdiept wat er nu gelogen was door AHA, maar als ik het goed heb meegekregen zat daar niet iets bij dat niet al was gebleken uit haar interview voor Zomergasten. of wel?)
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 15:16

Dit riekt echt naar schijnheiligheid binnen de politiek.Hoe kan het toch zijn dat iemand,die onbetrouwbaar is gebleken,toch hogerop komt?Wat past alles toch netjes in elkaar....een beetje linkse zembla om haar verhaal op te dizzen,mooi voor de vvd toch,een hirsi die eerlijkheidshalve-haha-maar besluit Nederland te verlaten,om in de warme schot van Bush te vallen...

Eerlijk duurt het langst?

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 18:01

Asalaam Aleikum,

De grond wordt haar nu waarschijnlijk te heet onder de voeten en kiest ze eieren voor haar geld door heel snel naar ameriKKKa te vertrekken. Heb medelijden met de Moslims in ameriKKKa. ALLAH Subhana Wa Ta'la beloond wie Hij wilt en vernederd wie Hij wilt. Ben blij dat die haatzaaister vertrekt uit nederland maar had liever gezien dat ze terug zou worden gestuurd naar Somali� en dat ze daar een "warm" welkom zou krijgen van de Moslims .

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 19:47
In eerste instantie geplaatst door khattab

kafir gaat naar somalie en komt terug in n doodskist.



Ah, alweer zo'n vredelievende moslim. Jammer dat ze altijd zo'n vertekend beeld van de islaam geven. Of...?
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 mei 2006 om 23:49

Hirshi Ali heeft niet altijd ongelijk wat moslims en islam betreft. Let op de diepe afkeer en haat.

Voor mij is Hirshi Ali haar tijd ver vooruit.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 01:24

Haar verleden heeft meer te maken met hoe haar ouders met haar omgingen,en wat ze onder het mom islaam deden.Dat hebben we al eens helemaal beschreven op het forum.ja natuurlijk,krijg ik afkeer!Bijna niemand van de mishandelde vrouween zat op haar zogenaamde hulp te wachten,zoals ze zelf zeiden>DE MAN DIE ZIJN HADJES NIET KAN THUISHOUDEN is het probleem niet de islaam.Jammer dat ze die twee niet uit elkaar kan houden.

maar whatever,we vallen weerr in herhaling-zucht-

Hirsi Ali: Ik ben sprakeloos

NEW YORK - Ayaan Hirsi Ali heeft geschokt gereageerd op het nieuws dat ze mogelijk het Nederlanderschap verliest. �Ik ben sprakeloos�, vertelde het VVD-Tweede Kamerlid de Amerikaanse krant The New York Times nadat minister Rita Verdonk haar maandagavond telefonisch had verteld dat ze mogelijk geen Nederlandse is.

 


  Hirsi Ali: Ik ben sprakeloos
Hirsi Ali noemde de maatregel van Verdonk volgens het dagblad een poging om haar tot zwijgen te brengen. �Ik ben volledig toegeweid geweest aan mijn werk in het parlement en ik heb veel risico's genomen. Anderen zullen zich hierdoor wel twee keer bedenken voordat ze zich uitspreken.�

 

 

 

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 01:57

Dus dit alles is volgens Hirsi om haar tot zwijgen te brengen...

TYPISCH Hirsi ...om dit zo te stellen...

Waarom zoekt ze de oorzaak niet bij zichzelf??????

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 02:57

Er spelen hierbij een aantal zaken een rol:

1. Omdat Hirshi kritiek uit op de islam. is zij per definitie, door en door slecht. Dit zegt heel veel over de moslim en over de intolerantie van de islam. Het taboe de islam ter discussie te mogen stellen heeft geleid, en leidt nog steeds, tot grote misdaden en wantoestanden. Helaas zal dit taboe door de moslim zelf doorbroken moeten worden, hetgeen bijna onmogelijk is. De islam(danwel moslim) heeft zichzelf in een onmogelijke houdgreep gelegd, waar ze zelf niet uit lijkt te kunnen komen.

2. Hirshi Ali heeft een visie. Je kunt  het oneens zijn met deze visie. Dat is je goed recht. Menig moslim geniet echter van de ondergang, (het liefst gewelddadig) van haar. DAT zegt heel veel van die zichzelf zo tolerant vindende moslim. Het is pervers en primitief dat een (ex) lid van de nederlandse tweede kamer, beschermd MOET tegen perverse gelovigen, die grote aanhang heeft. De islam dient verdedigt te worden,  met geweld en leugens. Het paradijs wacht immers, de sociale druk is groot.  Er dient nog bij gezegd te worden dat meerdere parlementariers beschermen nodig hebben tegen een groep primitieve godsdienstidioten. Zegt veel, heel veel.

3. Hirshi is het slachtoffer van een ander 'waarde' dan de waarheid. Ze is slachtoffer geworden van een politiek doel. De VVD had genoeg van haar. Verdonk, hier door menig moslim(a) verdoemd (heeft OOK bescherming tegen relifanaten van islamitische signatuur nodig)  kiest voor het politiek leiderschap. Hirshi moest daarvoor aan het kruis geslagen worden, onder groot applaus van menig moslim. Rita en menig moslim klappend en kwijlend onder het lijk aan het kruis. Slechts de redenen van de ovatie verschillen. Lafbekken zijn het echter allemaal.

4. Hirshi heeft verschillende keren aangegeven dat zij onjuiste informatie heeft gegeven bij de asiel-aanvraag. Nawijn, de oud-LPF-er, was minister die verantwoordelijk was voor de aanvraag van Hirshi. Deze 'heer' reageerde NIET toen hij zelf in functie was. Nu ziet hij weer kansen zijn naam te vergroten. Over een jaar zijn er verkiezingen. De lijst Nawijn kan wel wat propaganda gebruiken. Zijn lijst staat in de peilingen op nul. Ook deze schijnheilige Judas staat te dansen op het lijk van Hirshi.

Nederland en de islamitische gemeenschap is duidelijk te klein voor Hirshi.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 03:19

ach dat is jouw visie peter pan.Jij ziet persoonlijk niets goeds in de islaam,dat weten we nu wel.Voor mij is zij niet per definitie slecht omdat ze kritiek uit over islaam.Wel is ze slecht(voor mij) om haar leugens omtrent de islaam.De islaam,zoals ik ,en vele met mij,beleef.

Jou weergave ,van hoe de islaam verdedigt dient te worden,nl.gewelddadig,klopt ook niet met hoe ik ,als moslima dat zie.wie kwaad doet,wordt gestraft,zo ook de moordenaar van Theo van Gogh etc etc...volgens vele moslims zijn zulke radicalen geen echte moslims!Dat kan ook jou niet ontgaan zijnMaar dat wil er niet in bij jou.

Hoe kan jij trouwens weten waarom de vvd genoeg had van haar.puur speculaties Peter Pan.

en daar gaan we weer,ik wordt hier zo moe van...

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 03:24
Worden we samen moe?
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 04:17
Ze is gewoon geslacht door het zwaard van damocles die gesmeden is om de poorten van het land te bewaken. Secundaire motieven doen niet ter zake.

Leugens over je situatie, terwijl je het eigenlijk heel goed hebt, is een volkomen gerechtvaardige aanleiding om de wet toe te passen zoals deze bedoeld is. Hiervoor hebben velen gestemd, dus ze kunnen krijgen wat ze willen.

Als er een hard immigratiebeleid wordt gevoerd, dan geld deze ook voor haar.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 05:01
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Ze is gewoon geslacht door het zwaard van damocles die gesmeden is om de poorten van het land te bewaken. Secundaire motieven doen niet ter zake.

Leugens over je situatie, terwijl je het eigenlijk heel goed hebt, is een volkomen gerechtvaardige aanleiding om de wet toe te passen zoals deze bedoeld is. Hiervoor hebben velen gestemd, dus ze kunnen krijgen wat ze willen.

Als er een hard immigratiebeleid wordt gevoerd, dan geld deze ook voor haar.
Inderdaad broeder, en dan schreeuwt ze nu heel hard over het schrikbewind dat in nederland wordt gevoerd terwijl zij daar in feite zelf debet aan is. Ze is gewoon keihard door de mand gevallen en gelukkig zien veel mensen nu ook wel in dat ze gewoon de boel bij elkaar liegt. De echte vluchtelingen die daadwerkelijk huis en haard hebben moeten verlaten werden/worden tekort gedaan doordat hirshi ali en anderen met leugenachtige motieven "het land van melk en honing" proberen binnen te komen en zij dus niet de eerlijke kans hebben gekregen. NEDERLAND IS VOL!!!! (voor hirschi ali bedoel ik dan h�)
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 11:27

Moslims hier die genieten van Hirshi's val, hebben slechts 1 reden. Hirshi heeft hun geloof beledigd. Daar verdient ze straf om. De argumenten die hier gebruikt worden zijn vals en achterbaks. Het moslim-ego was gekwetst en hier wordt het tere zieltje gezalfd; Hirshi moet vertrekken.

En in welk gezelschap mogen de moslims zich gesteund voelen? Nawijn, Verdonk, etc. Zotheid kent ook hier zijn grenzen niet. De mohammed B-tjes lachen zich kapot.

En in het bos huilen de wolven.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 13:08

Hoezo genieten van haar val? Hirshi Ali deed alsof ze uit ervaring sprak. Ze deed alsof ze was "uitgehuwelijk"werd besneden, maar uiteindelijk is daar niets van waar. Wat er met haar gebeurd kan me geen worst schelen. Ze moet het allemaal zelf maar weten, maar haar films waren absoluut beledigend tegenover de Islaam toe, wat onacceptabel was. Kijk maar eens wat er met Theo V. Gogh was gebeurd( ga dat ook niet goed praten immers wat verkeerd is is gewoon verkeerd!) Maar ze ging gewoon verder en nog meer films maken. Als ik vernederende films ga maken over de holocaust of het Christen/Jodendom  is dat ook onacceptabel en andersom ook. jij Peter Pan geniet er gewoon van van al dat negatieve rondom de Islaam, en je vindt het alleen maar leuk om te kunnen zeggen Zie je nou ik ha dgelijk Moslims kunnen niks hebben Kijk hoe ze reageren.En doe maar niet schijnheilig alsof dat niet zo is, jij en Hirshi Ali staan op een lijn volgens mij kunnen jullie nog veel van elkaar leren.

Veel molims liggen er echt niet wakker van wat er met Hirschi Ali gebeurt, feit is dat zij niet spreekt uit een "getraumatiseerde moslim achtergrond"laat ik het daar maar bij houden.Lachwekkend oftwel triest was zeker dat zij sprak voor die "moslimvrouwen" Maar niet aanwezig was als er iets moest worden geregeld voor de "moslimvrouwen"" Hoe bedoel je twee gezichten?

Moge Allah swt ons Leiden Ameen

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 13:20

 

Het is gewoon een feit dat zij tenonrechte haar NL nationaliteit heeft verkregen. Zij heeft deze verkregen met leugens en bedrog. Er zijn zat asielzoekers die uit het land zijn uitgezet vanwege vergelijkbare leugens. Als ik werkzaam zou zijn bij de IND en te maken krijg, met mensen die om dezelfde redenen als hirsi megan hier naar toe komen, en hen wel moet uitzetten, waarom zij dan niet. Omdat zij de Islam beledigt en zegt wat Nederlanders graag willen horen. De politiek is smerig want zij hebben haar gebruikt en nu ze haar niet meer nodig hebben kan ze opzouten. Ze wisten toen van haar leugens af, maar toen was dat geen aanleiding om haar het land uit te zetten en nu wel omdat ze gedaan heeft waarvoor zij nodig was. Stel je voor dat zij wel in NL zou mogen blijven en een NL nationaliteit zou krijgen, wat geeft dat voor beeld aan de buitenwereld. Dan krijg je straks alle somaliers hier en beledigend over de islam om maar een NL paspoort te kunnen krijgen. Zoals de broer van Hirsi Megan als zei, als hirsi wat wilt dan doet zij daar alles voor. Nou dat heeft ze gedaan. Maar zoals ze zeggen

Wanneer de leugen de lift neemt, de waarheid de trap. Dan is de leugen er eerder, maar de waarheid komt ook !

Ze is zo gemakkelijk binnen een dag door haar eigen leugens het kabinet uitgewaaid.

Ps wat betreft wat zuster AmmatoelAziz hierboven al aangaf. Hirsi Megan loog over alles, en dus ook over de Islam. Alles wat zij zei, klopte niet. Ze zei van alles, maar durfde daar nooit een debat of een discussie voor aan te gaan, omdat ze wist dat ze de grond ingeboord zou worden en dat al haar woorden ontkracht zouden worden. Ze loog over haar huwelijk, over eerwraak en volgens mij ook over besnijdenis. Ze zouden eigenlijk verplicht een onderzoek moeten instellen naar die besnijdenis van haar, dan kan er feitelijk aangetoond worden wat voor een bedriegster ze is. Ze liegt en bedrieg over alles. Als zij er maar beter van wordt.

Gegroet.

 

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 13:32
In eerste instantie geplaatst door ~Zahra~

Dus dit alles is volgens Hirsi om haar tot zwijgen te brengen...

TYPISCH Hirsi ...om dit zo te stellen...

Waarom zoekt ze de oorzaak niet bij zichzelf??????

Kan ik me wel voorstellen. De uitzending had geen boodschap, dus een andere bedoeling dan haar slecht neer te zetten zie ik niet. (Ik sta open voor suggesties.)

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 14:01
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

(..)Wanneer de leugen de lift neemt, de waarheid de trap. Dan is de leugen er eerder, maar de waarheid komt ook !

(..)

Het probleem met die uitzending is dat deze leugens al jarenlang ontkracht zijn door mevrouw zelf. Ik ben niet bovenmatig in Ayaan Hirsi Ali/Meghan ge�nteresseerd, maar mede doordat ik de uitzending van Zomergasten met haar gezien heb wist ik al deze dingen al. In boeken, op tv: een open blad.

Het programma brengt haar als iemand die liegt en insinueert ook zaken die nergens op gegrond zijn (mbt het in Europa willen wonen), maar wat haar meer karakteriseert is dat zij een van de weinigen is van de velen die voor een verblijfstitel naar de leugen grijpen die daar open voor uit komt en met haar eerlijkheid verworvenheden op het spel zet.

Ik denk overigens dat deze affaire bij menig (voormalig) asielzoeker nachtmerries veroorzaakt. Doordat de wetgeving zo op twee gedachten hinkt (mensen toelaten en voorzieningen bieden, maar anderzijds immigratie proberen te voorkomen) grijpt men naar allerlei noodgrepen in de marge om het mensen moeilijk te maken en ze in de hoek te drijven teneinde er excuses uit te persen om ze te weigeren.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 14:04

Het is een gewone tragikomedie die altijd voorbij komt wanneer een leugenaar wordt ontmaskerd als deze op de verkeerde plaats en tijd aankomt bij de verkeerde persoon.

De kijker kan erom lachen of huilen, hangt af van wie je bent.

De leugenaar kan slechts het volgende zeggen; “Ik mag niks zeggen van mijn advocaat”


Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 14:07
Maar goed, zoals ik al zei: AHA/M onderscheidt zich niet door het liegen, maar door het eerlijk zijn daarover.
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 14:14
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

(..)Wanneer de leugen de lift neemt, de waarheid de trap. Dan is de leugen er eerder, maar de waarheid komt ook !

(..)

Het probleem met die uitzending is dat deze leugens al jarenlang ontkracht zijn door mevrouw zelf. Ik ben niet bovenmatig in Ayaan Hirsi Ali/Meghan ge�nteresseerd, maar mede doordat ik de uitzending van Zomergasten met haar gezien heb wist ik al deze dingen al. In boeken, op tv: een open blad.

Het programma brengt haar als iemand die liegt en insinueert ook zaken die nergens op gegrond zijn (mbt het in Europa willen wonen), maar wat haar meer karakteriseert is dat zij een van de weinigen is van de velen die voor een verblijfstitel naar de leugen grijpen die daar open voor uit komt en met haar eerlijkheid verworvenheden op het spel zet.

Ik denk overigens dat deze affaire bij menig (voormalig) asielzoeker nachtmerries veroorzaakt. Doordat de wetgeving zo op twee gedachten hinkt (mensen toelaten en voorzieningen bieden, maar anderzijds immigratie proberen te voorkomen) grijpt men naar allerlei noodgrepen in de marge om het mensen moeilijk te maken en ze in de hoek te drijven teneinde er excuses uit te persen om ze te weigeren.

Beste Martinuzz, ze moest wel toegeven en eerlijk zeggen dat ze loog want ze was al ontmaskerd. Er waren al wat leugens bekend, maar nu zijn er meer leugens van haar bekend gemaakt bijv het huwelijk waar ze over loog en nog meer. Het programma heeft alleen de waarheid aangetoond. Ze zijn speciaal afgereisd naar Somalie en Kenia om aan te tonen dat ze liegt en bedriegt.

Ik weet wel zeker dat als het iemand anders was geweest, er niet zo moeilijk over gedaan zou worden en dat iedereen het er mee eens zou zijn geweest om deze persoon het land uit te zetten. Ik weet zeker dat als het een moslima geweest zou zijn, dat velen gezegd zouden hebben dat ze kon oprotten, ook door Peter Pan en vele anderen hier. Maar omdat hirsi Megan datgene doet en zegt wat vele westerlingen graag willen horen, krijg je nu dit soort gezeik te horen. Ik vindt hirsi megan niet zielig, ze krijgt wat haar toekomt, namelijk hetzelfde als wat vele asielzoekers overkomen is.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 14:29

Die 'leugen' dat huwelijk wordt nu op tv ook weer ontkend door dezelfde broer die het in de docu als leugen zou hebben gekenschetst (hij zegt dat het hem met suggestieve vragen in de mond is gelegd, of zoiets).

Natuurlijk is het zo dat de zaak alleen maar zoveel aandacht krijgt omdat het om een bekend iemand gaat (al had een media-actie - zoals met Ta�da Pasic - ook wel geholpen blijkbaar). Ik vind dat wel positief, omdat de doorsnee Nederlander nu eens de gelegenheid wordt geboden om na te denken over de realiteit van het asielbeleid: mensen die in de positie worden gebracht waarin liegen 'om bestwil' erg verleidelijk is en waarin mensen spitsroeden moeten lopen om niet hard gepakt te worden op vermeende leugens.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 16:20
Ik vind dat de grenzen gewoon dicht moeten en we eerst maar eens fatsoenlijk met elkaar zouden moeten leren omgaan,alvorens we eventueel nog meer mensen toelaten.De laatste jaren gaat het steeds meer over conflicten onderling en de politiek debateerd er ook veel te veel over.Er moet eerst maar eens wat meer rust komen in dit land.Dat lijkt me veel gezonder.
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 16:34
^^ Ik ben het daarmee eens. Reguliere migratie even buiten beschouwing latend (is toch ook veel makkelijker dan asielmigratie, wat mij betreft) is het probleem daarmee echter hoe daarbij invulling te geven aan beleid ten aanzien van vluchtelingen (uit andere landen dan die de EU omringen, waarvoor je misschien een uitzondering zou moeten maken).

Ik heb daar wel ide�en over. Op de een of andere manier zou het mogelijk moeten zijn vluchtelingen alleen nog op uitnodiging binnen te laten. (Daartoe zou de vluchtelingenhulpverlening en -voorlichting in de nabijheid van de vluchthaard ingericht moeten worden.) Is voor de meeste vluchtelingen uiteindelijk beter (en zeker ook rechtvaardiger) en het maakt dat we eventuele problemen hier in eigen hand houden.
Daarmee zit ik eigenlijk een beetje op een Fortuyn standpunt: om het je te kunnen veroorloven om op een behoorlijke manier om te gaan met immigranten hier (wat naar mijn opvatting nu zeker niet gebeurt) moet je de instroom in zekere mate in de hand kunnen houden.

Het probleem is wat je doet met de enkele (serieuze) vluchteling die het alsnog op de oude manier tot aan Europa maakt als er geen plek is om deze naar terug te sturen. (Een soort AZC voor onbepaalde tijd lijkt meook niet fraai..)
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 16:38

Hier in rotterdam gaan we vriendelijk met elkaar om hoor, ruud. Aparte dag was het vandaag. Iedereen was in de buurt zo vrolijk vandaag. Ik kwam ook nog eens toevallig sheikh elMoumni tegen. Beiden kusten we elkaar de hand en lachten vrolijk zonder van elkaar te weten waarom we zo opgewekt waren. Hele vriendelijke boel vandaag hier in rotterdam.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 16:39
^^
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 17:36
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Moslims hier die genieten van Hirshi's val, hebben slechts 1 reden. Hirshi heeft hun geloof beledigd. Daar verdient ze straf om. De argumenten die hier gebruikt worden zijn vals en achterbaks. Het moslim-ego was gekwetst en hier wordt het tere zieltje gezalfd; Hirshi moet vertrekken.

En in welk gezelschap mogen de moslims zich gesteund voelen? Nawijn, Verdonk, etc. Zotheid kent ook hier zijn grenzen niet. De mohammed B-tjes lachen zich kapot.

En in het bos huilen de wolven.

Over zotheid gesproken, je vergeet gemakshalve te vermelden dat de argumenten van hirshi ali om nederland binnen te komen vals en achterbaks waren. Net goed dat ze weggaat uit nederland, ik betreur het alleen dat ze niet wordt teruggestuurd naar Somali�.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 18:35

Asalaamu Alaikom

Die vieze iligale murtada, met haar vieze leugens! Ze zocht eer en respect bij de kufaar, ze is weggeklapt door de kufaar LOL. Waar zoek je nu je toevlucht? Amerika? Maar bij wie zal ze toevlucht zoeken als ze terugkeert naar Degene die zij verwierp? Er is bewijs genoeg dat zelfs het kleinste vorm van leven niet per toeval kan ontstaan, dus God bestaat. Zij is Atheiste he? Ze is trots op haar godeloosheid. Is er geen plaats in Jahanam voor kufaar en munafqieen? Eer behoort aan Allah, de profeet en de gelovigen, maar de Munafiqeen weten dat niet.

Koran 16:106. Wie God verwerpt, na te hebben geloofd - behalve hij die wordt gedwongen terwijl zijn hart in het geloof vrede blijft vinden - en zijn hart voor het ongeloof opent, op hem rust God's toorn; en er zal een grote straf voor hem zijn.

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 mei 2006 om 19:57
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Hier in rotterdam gaan we vriendelijk met elkaar om hoor, ruud. Aparte dag was het vandaag. Iedereen was in de buurt zo vrolijk vandaag. Ik kwam ook nog eens toevallig sheikh elMoumni tegen. Beiden kusten we elkaar de hand en lachten vrolijk zonder van elkaar te weten waarom we zo opgewekt waren. Hele vriendelijke boel vandaag hier in rotterdam.

Hahahahaha....MAshaALLAH broeder, ik vond het vandaag ook een heerlijke dag. Heb op mn werk elk uur het journaal op de radio beluisterd( gewoon om te horen of het echt waar is. Mn Collega moest me steeds in mn arm knijpen want ik had het gevoel dat ik droomde. Mijn dag kon niet meers tuk toen ik het in alle kranten op de voorpagina zag staan. De wind waar Sheikh Fawaz het over had geeft inderdaad gewaaid, en goed ook. Maar goed....ik stap nu met een heeeeeeeele grote glimlach mijn bedje in. En ooh ja..ALLAH Subhana Wa Ta'ala beloond wie Hij wilt en Hij vernederd wie Hij wilt.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 mei 2006 om 00:42

Ja broeder het was gisteren gewoon een hele rare dag, voor iedereen denk ik. Twee vliegen in EEN klap dood. Meesterlijk hoe men zichzelf belachelijk maakt. Maar ik wil toch nog even iets kwijt.

 

Dat Ayan Hirsi Magan loog over haar hele achtergrond, leven, familie en normale huwelijk, en ik weet niet wat nog meer, neemt niet weg dat er wel tientallen duizenden Somaliers het slachtoffer zijn en met hun leven hebben gevochten voor bevrijding. Meer dan 23 jaar vochten de Somaliers voor de Islam en hun vrijheid tegen criminelen en westerse onderdrukking enz. Er was al die tijd misschien geen echte regering in het land, maar er was wel discipline en regelmaat. Ik heb pas geleden met eigen ogen de gevolgen van de vernietigingen, moordpartijen en rooftochten van de Amerikaanse barbaren gezien. Mijn tranen kon ik niet bedwingen, zo een respect heb ik voor de echte Somalier. En deze zelfde Amerikaanse barbaren steunen nu met wapens al de criminelen, bendeleiders en drugsgebruikers van het land (CNN gaf dat gisteren zelf toe). En de goedwillende Moslimbevolking die terug vecht wordt weer voor ordinaire terrorist uitgemaakt. Wat een intelligentie.

 

Weer een oorlog en weer leed onder de bevolking en WEER met Amerikaanse (en Italiaanse) wapens. Reken maar op nog meer vluchtelingen in de toekomst. Er zal vast wel weer een leugenachtige ayaantje of misschien twee onder de vluchtelingen zijn die naar hier vlucht en de zaak weet te verdraaien. Maar dat doet niets af van de ongelooflijke strijd die deze moedige mensen leveren tegen het kwaad van de wereld. Een leugentje om de naam of geboortedatum, daar gaat het helemaal niet om. Ik ben tot nu toe haast nog geen enkele asielzoeker tegengekomen, uit welk werelddeel dan ook, die met zijn echte naam verder leeft. Al de leugens en het bedrog van ayaan met als enige doel om hogerop te klimmen, mogen het echte verhaal van de echte Somalier niet overschaduwen.

 

Bij deze mijn respect voor de moedige en dappere strijdende Somaliers. Mannen en vrouwen!

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 mei 2006 om 02:46

Duidelijk wordt  in ieder geval hoe de zo tolerante islam omgaat met afvalligen.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12345>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.