Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenHirschi Ali het land uit?

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>
Schrijver
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hirschi Ali het land uit?
    Geplaatst op: 17 mei 2006 om 03:05
Omdat verwende moslima's in Nederland, met hun zelf-geselecteerde gecensureerde Islam, jouw visie niet delen over het geweld tegen moslimsvrouwen in Islamitische landen (en niet alleen daar!) en zeggen: 'dat jij je doel mist omdat geen moslima naar je wil luisteren', plaats ik hieronder een brief van een moslima in Nederland die het roerend met je eens is. Hoevelen er van hen zijn weten wij niet omdat zij moeten zwijgen.

Maar voordat ik dat doe, zeg ik nog dat ik jou, onze nieuwe Erasmus, nooit zal vergeten en je dankbaar ben dat je liet zien dat er nog mensen zijn die zoals Erasmus, Jeanne d'Arc, Maarten Luther King, Mandela en Desmond Tutti, met moed en gevaar voor eigen leven, durven te vechten voor vrijheid, democratie, mensenrechten en tegen gelijkschakeling van Kerk/Moskee en Staat, en die niet wijken voor hun Terreur en Inquisitie - zoals andere lafhartigen wel.

Ik wens je alle geluk mogelijk, en een liefdevol en vredig leven. Helaas moet jij ons, radeloos, achterlaten in dit verweesde, maar hopelijk nog niet totaal verloren Nederland.

Hieronder de steunbetuiging aan jou van de moslima:

'OPZIJ' forum: 14 april 2005 10:09

"Beste Ayaan, Ik bewonder u ontzettend, en ik ben trots op een vrouw zoals u. Ik ben zelf een marokkaanse vrouw en ik herken heel veel van wat u zegt. Ik vindt het onbegrijplijk dat er nog zoveel meiden van mij leeftijd ondanks dat hun leven een hel is en u op komt voor hen toch tegen u zijn !! Ik maak me daar boos over !! Ik hoop dat ik in de toekomst net zoals u wat kan betekenen in de maatschapij wat vrouwen met ballen die zijn er alleen durfen ze niks te zeggen nog niet athans.

U bent echt een voorbeeld voor mij het is mischien gek maar ben zelf fan, ga zo door en laat je niet gek maken. "Nog even een klein berichtje, Ik ben marokkaanse om precies te zijn berbers maar in Amsterdam Geboren. Ik ben zo een geval om het maar plat uit te drukken waar Ayaan het over heeft!!! Ayaan zegt ook nadrukkerlijk ik heb het niet over alle moslims, maar over gezinnen zoals bij mij thuis ik ben haar dankbaar dat ze durft iedereen is gelijk en zei durft dat te zeggen ook marokkaanse vrouwen mochen genieten en gaan en staan waar ze willen !!!!!

Vriendelijke Groet Saida"

P.S.: Ayaan, ik hoop vurig dat de plannen voor 'Submission II' ni�t in de prullebak verdwijnen en wij de film binnenkort in Nederland zullen zien.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 mei 2006 om 03:47
In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

Die 'leugen' dat huwelijk wordt nu op tv ook weer ontkend door dezelfde broer die het in de docu als leugen zou hebben gekenschetst (hij zegt dat het hem met suggestieve vragen in de mond is gelegd, of zoiets).

Natuurlijk is het zo dat de zaak alleen maar zoveel aandacht krijgt omdat het om een bekend iemand gaat (al had een media-actie - zoals met Ta�da Pasic - ook wel geholpen blijkbaar). Ik vind dat wel positief, omdat de doorsnee Nederlander nu eens de gelegenheid wordt geboden om na te denken over de realiteit van het asielbeleid: mensen die in de positie worden gebracht waarin liegen 'om bestwil' erg verleidelijk is en waarin mensen spitsroeden moeten lopen om niet hard gepakt te worden op vermeende leugens.

Ja ik heb dat programma ook gezien, aan het einde van dat programma van zembla, zei haar broer tegen de cameraman dat ze hem hadden beloofd dat de opname geen gevolgen zou hebben voor zijn zus hirsi megan. Nu het wel gevolgen heeft, moeten ze natuurlijk wel zeggen dat ze niet juiste informatie hadden verstrekt. Je gaf al een vergelijkbare voorbeeld aan namelijk Taida. Zij spreekt de NL taal en ze heeft hier gestudeert. Zij heeft hier haar vrienden en heeft niets in het land waar zij vandaan komt. Zij hebben toen ook geen bijzondere omstandigheden naar voren gehaald om te proberen om haar alsnog hier te laten blijven, maar als het om hirsi megan gaat dan is dat een andere verhaal en waarom?? leg mij eens uit waarom, dat kan ik me maar niet bevatten. Gaat het hier om een andere situatie omdat zij anti-islam is. Is dat omdat zij een politicus is, lekker eerlijk en rechtvaardig zijn jullie. Je zou zelf eens bij de IND moeten gaan werken, dan zou je mensen meemaken die echt niet terug kunnen en toch terug moeten. Wanneer je dat meemaakt, dan kijk je toch door een hele andere bril. Hirsi had het niet slecht, ze had het economisch wat minder maar jah niet iedereen heeft het geluk om in luxe te leven, dat hebben wij hier in NL ook niet allemaal ondanks wij hier wel verblijven. Zij heeft met leugens een verblijfsvergunning gekregen, ze heeft verschillende leugenachtige motieven gebruikt om die verblijfsvergunning te krijgen. Zij moest wel iets doen, om onder de aandacht te komen, dus heeft ze de islam aangevallen. Waar kan ze dat beter doen dan hier. Eigenlijk schandalig dat jullie een asielzoeker nodig hebben, om haar bek open te doen.

Jullie hebben twee gezichten. Als het gaat om marokanen met een NL paspoort, dan willen jullie graag dat paspoort afpakken en terug sturen naar marokko als ze een delict plegen. Maar hirsi megan krijgt de hele kamer achter zich, ondanks zo duidelijk is wat zij gedaan heeft, namelijk liegen en bedriegen om hier in NL te kunnen zijn.

Goed dat ik de afgelopen dagen heb kunnen zien, hoe de tweede kamer reageert. Ik vindt het knap dat verdonk zich staande heeft kunnen houden gisteren in de tweedekamer. Ze kreeg letterlijk iedereen over haar heen, voor haar was het ook niet gemakkelijk want hirsi megan was haar partijgenoot, zelfs haar eigen partij keerde zich tegen haar, maar toch knap dat zij zich staande heeft kunnen houden.

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 mei 2006 om 04:00

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Omdat verwende moslima's in Nederland, met hun zelf-geselecteerde gecensureerde Islam, jouw visie niet delen over het geweld tegen moslimsvrouwen in Islamitische landen (en niet alleen daar!) en zeggen: 'dat jij je doel mist omdat geen moslima naar je wil luisteren', plaats ik hieronder een brief van een moslima in Nederland die het roerend met je eens is. Hoevelen er van hen zijn weten wij niet omdat zij moeten zwijgen.

Maar voordat ik dat doe, zeg ik nog dat ik jou, onze nieuwe Erasmus, nooit zal vergeten en je dankbaar ben dat je liet zien dat er nog mensen zijn die zoals Erasmus, Jeanne d'Arc, Maarten Luther King, Mandela en Desmond Tutti, met moed en gevaar voor eigen leven, durven te vechten voor vrijheid, democratie, mensenrechten en tegen gelijkschakeling van Kerk/Moskee en Staat, en die niet wijken voor hun Terreur en Inquisitie - zoals andere lafhartigen wel.

Ik wens je alle geluk mogelijk, en een liefdevol en vredig leven. Helaas moet jij ons, radeloos, achterlaten in dit verweesde, maar hopelijk nog niet totaal verloren Nederland.

Hieronder de steunbetuiging aan jou van de moslima:

'OPZIJ' forum: 14 april 2005 10:09

"Beste Ayaan, Ik bewonder u ontzettend, en ik ben trots op een vrouw zoals u. Ik ben zelf een marokkaanse vrouw en ik herken heel veel van wat u zegt. Ik vindt het onbegrijplijk dat er nog zoveel meiden van mij leeftijd ondanks dat hun leven een hel is en u op komt voor hen toch tegen u zijn !! Ik maak me daar boos over !! Ik hoop dat ik in de toekomst net zoals u wat kan betekenen in de maatschapij wat vrouwen met ballen die zijn er alleen durfen ze niks te zeggen nog niet athans.

U bent echt een voorbeeld voor mij het is mischien gek maar ben zelf fan, ga zo door en laat je niet gek maken. "Nog even een klein berichtje, Ik ben marokkaanse om precies te zijn berbers maar in Amsterdam Geboren. Ik ben zo een geval om het maar plat uit te drukken waar Ayaan het over heeft!!! Ayaan zegt ook nadrukkerlijk ik heb het niet over alle moslims, maar over gezinnen zoals bij mij thuis ik ben haar dankbaar dat ze durft iedereen is gelijk en zei durft dat te zeggen ook marokkaanse vrouwen mochen genieten en gaan en staan waar ze willen !!!!!

Vriendelijke Groet Saida"

P.S.: Ayaan, ik hoop vurig dat de plannen voor 'Submission II' ni�t in de prullebak verdwijnen en wij de film binnenkort in Nederland zullen zien.

Haha verwende moslima's, pardon. Een asielzoeker die met leugens voor vrijheid vecht..haha welke vrijheid, zij heeft altijd alle vrijheid gehad. Zie je het nou nog steeds niet, ze zei heel veel dingen die niet klopte en dat begrijp ik want ze wist niet waar ze het over had. Ze deed zich voor als iemand die getraumatiseerd was, maar dat was zij niet. Ze is niet uitgehuwelijkt, zij wilde zelf dat huwleijk aangaan, omdat zij naar het buiteland wilde. Zoals haar broer zei, als hirsi wat wilt dan doet ze er alles voor, ook als zij zichzelf moet verkopen aan de Nederlanders. Ze heeft door een paar woorden te zeggen over de islam, leugens, de hele westerse wereld achter zich gekregen.

Hirsi heeft niks voor de moslima's gedaan, en dat is meerdere malen aangetoond. Kun je dat programma nog herinneren van netwerk waar zij submission toonde aan vrouwen in een opvangtehuis, nou ze waren niet echt te spreken over dat film. Zij als politicus ging naar islamitische scholen en ging discussie over het bestaan van god aan met kinderen van onder de tien jaar, maar ze durfde geen discussie/debat aan met volwassene moslims, want dan worden haar uitspraken ontkracht. Haar enige doel was om de islam te verdrijven, ze wilde islamitische scholen sluiten en zo nog veel meer. Maar ach zoals meerder malen is gezegd, ze is in 1 dag door haar eigen leugens weg gewaaid.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 mei 2006 om 04:04
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Duidelijk wordt  in ieder geval hoe de zo tolerante islam omgaat met afvalligen.

 

Heb jij hier ergens iets gelezen wat ik soms niet heb gelezen? Ik lees namelijk nergens iets over doodsbedreigingen of het doodwensen aan het adres van mevr. hirsi Magan.

 

De Profeet (sallalaho alaihi wasallam) wenste ook nooit zijn vijanden de dood. Sterker nog, hij maakte smeekbedes voor hen. Dat is wat ik ook nu zal doen.

 

O Allah, laat na deze verse ontwikkelingen over zowel rita Verdonk als ayaan Magan, in hen harten berouw komen voor al hun daden en kwetsingen van onschuldige moslimmannen en vrouwen. Laat ze inzien dat ze met hun haat niets dan ellende bereikt hebben en onrust hebben veroorzaakt in het land. En laat hen moslim worden. Als ze beiden en alle andere Islamhaters in Nederland en erbuiten zelf geen berouw willen tonen, maakt U dan hun nageslacht tot ware dienaren van de Islam.

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 mei 2006 om 11:02
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

[QUOTE=Peter Pan]Omdat verwende moslima's in Nederland, met hun zelf-geselecteerde gecensureerde Islam, jouw visie niet delen over het geweld tegen moslimsvrouwen in Islamitische landen (en niet alleen daar!) en zeggen: 'dat jij je doel mist omdat geen moslima naar je wil luisteren', plaats ik hieronder een brief van een moslima in Nederland die het roerend met je eens is. Hoevelen er van hen zijn weten wij niet omdat zij moeten zwijgen.

Maar voordat ik dat doe, zeg ik nog dat ik jou, onze nieuwe Erasmus, nooit zal vergeten en je dankbaar ben dat je liet zien dat er nog mensen zijn die zoals Erasmus, Jeanne d'Arc, Maarten Luther King, Mandela en Desmond Tutti, met moed en gevaar voor eigen leven, durven te vechten voor vrijheid, democratie, mensenrechten en tegen gelijkschakeling van Kerk/Moskee en Staat, en die niet wijken voor hun Terreur en Inquisitie - zoals andere lafhartigen wel.

Ik wens je alle geluk mogelijk, en een liefdevol en vredig leven. Helaas moet jij ons, radeloos, achterlaten in dit verweesde, maar hopelijk nog niet totaal verloren Nederland.

Hieronder de steunbetuiging aan jou van de moslima:

'OPZIJ' forum: 14 april 2005 10:09

"Beste Ayaan, Ik bewonder u ontzettend, en ik ben trots op een vrouw zoals u. Ik ben zelf een marokkaanse vrouw en ik herken heel veel van wat u zegt. Ik vindt het onbegrijplijk dat er nog zoveel meiden van mij leeftijd ondanks dat hun leven een hel is en u op komt voor hen toch tegen u zijn !! Ik maak me daar boos over !! Ik hoop dat ik in de toekomst net zoals u wat kan betekenen in de maatschapij wat vrouwen met ballen die zijn er alleen durfen ze niks te zeggen nog niet athans.

U bent echt een voorbeeld voor mij het is mischien gek maar ben zelf fan, ga zo door en laat je niet gek maken. "Nog even een klein berichtje, Ik ben marokkaanse om precies te zijn berbers maar in Amsterdam Geboren. Ik ben zo een geval om het maar plat uit te drukken waar Ayaan het over heeft!!! Ayaan zegt ook nadrukkerlijk ik heb het niet over alle moslims, maar over gezinnen zoals bij mij thuis ik ben haar dankbaar dat ze durft iedereen is gelijk en zei durft dat te zeggen ook marokkaanse vrouwen mochen genieten en gaan en staan waar ze willen !!!!!

Vriendelijke Groet Saida"

P.S.: Ayaan, ik hoop vurig dat de plannen voor 'Submission II' ni�t in de prullebak verdwijnen en wij de film binnenkort in Nederland zullen zien.

Haha verwende moslima's, pardon. Een asielzoeker die met leugens voor vrijheid vecht..haha welke vrijheid, zij heeft altijd alle vrijheid gehad. Zie je het nou nog steeds niet, ze zei heel veel dingen die niet klopte en dat begrijp ik want ze wist niet waar ze het over had. Ze deed zich voor als iemand die getraumatiseerd was, maar dat was zij niet. Ze is niet uitgehuwelijkt, zij wilde zelf dat huwleijk aangaan, omdat zij naar het buiteland wilde. Zoals haar broer zei, als hirsi wat wilt dan doet ze er alles voor, ook als zij zichzelf moet verkopen aan de Nederlanders. Ze heeft door een paar woorden te zeggen over de islam, leugens, de hele westerse wereld achter zich gekregen.

Hirsi heeft niks voor de moslima's gedaan, en dat is meerdere malen aangetoond. Kun je dat programma nog herinneren van netwerk waar zij submission toonde aan vrouwen in een opvangtehuis, nou ze waren niet echt te spreken over dat film. Zij als politicus ging naar islamitische scholen en ging discussie over het bestaan van god aan met kinderen van onder de tien jaar, maar ze durfde geen discussie/debat aan met volwassene moslims, want dan worden haar uitspraken ontkracht. Haar enige doel was om de islam te verdrijven, ze wilde islamitische scholen sluiten en zo nog veel meer. Maar ach zoals meerder malen is gezegd, ze is in 1 dag door haar eigen leugens weg gewaaid.

Het door mij aangehaalde stuk werd aan Hirshi aangeboden. Zoals je ziet is de schrijfster Saida moslima. Zij dankt Hirshi voor haar uitspraken en moed. Zij erkent, als moslima,  dat er sprake is van misdaden tegen vrouwen. Zou zij ook liegen, zoals er vele moslima's zijn die liegen? En worden al deze vrouwen niet bedreigd?

Hirshi heeft het recht om Nederlander te blijven. Op humanitair recht. Ze zal niet lang meer leven als zij niet beschermd wordt tegen reli-idioten. En dat fundamentele recht, heb jij ook. Gelukkig maar.

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 mei 2006 om 12:45

Misdaden tegen vrouwen heeft wederom niks met de Islaam te maken, alsof niet-moslim mannen die hun vrouwen,vriendinnen,ex-en mishandelen handelen vanuit een Islamitisch motief, NOT.

Ach jah ieder zijn eigen mening-interpretatie...

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 mei 2006 om 16:10

En schoon is het straatje.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 mei 2006 om 17:27
Die zogenaamde brief van Saida zal zelf wel door die koekepan in mekaar zijn geflanst of door hirsi magan zelf. Stelletje leugenaars....zal ook wel gelogen hebben over haar vermeende besnijdenis.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 03:18

Als in een arm gestoken vliegt een moslim(a) op als de islam ter discussie komt. Als een niet-moslim kritisch is, is de meest gehoorde uiting: "het is een ongelovige", en als een moslm kritisch is, wordt er gesproken over een afvallige.

Maar de islam dient verdedigt te worden. Waarom eigenlijk? Waarom die verkramping? Waarom die agressieve basishouding?

Kan een moslim(a) me dat uitleggen? Op de bekende retoriek zit ik niet te wachten. Kom je met antwoorden in de trant van:

- de islam is perfect

- er worden alleen maar leugens over de islam verspreid, etc.

dan hoef je niet te reageren.

groet,

PP

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 04:21
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Als in een arm gestoken vliegt een moslim(a) op als de islam ter discussie komt. Als een niet-moslim kritisch is, is de meest gehoorde uiting: "het is een ongelovige", en als een moslm kritisch is, wordt er gesproken over een afvallige.

Maar de islam dient verdedigt te worden. Waarom eigenlijk? Waarom die verkramping? Waarom die agressieve basishouding?

Kan een moslim(a) me dat uitleggen? Op de bekende retoriek zit ik niet te wachten. Kom je met antwoorden in de trant van:

- de islam is perfect

- er worden alleen maar leugens over de islam verspreid, etc.

dan hoef je niet te reageren.

groet,

PP

 



Simpel . Omdat de Koran het woord van God is en is beschermd, niemand kan deze veranderen. Er zal altijd een groep zijn die het woord begrijpt en eraan zal vasthouden, no matter what.

Wie niet in de Koran geloofd is ongelovig. Als je eerst in de Koran geloofd en vervolgens niet meer, dan ben je afvallig geworden.





Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 08:06
In eerste instantie geplaatst door Khabir

Hirsi Ali, gekozen al Europeze vrouw van het jaar?
het zegt al genoeg over de machthebbers in europa.
stelletje leugenaars.
Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 08:08
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Deze zichzelf tot athe�st benoemende dame, droomde ervan om met haar 'vrije meningsuiting' de wereld te shockeren. Dat is haar bij dezen gelukt.

Druide,

je kan willekeurig een jongetje van de straten van Mogadishu plukken, zelfs hij zal in staat zijn alle leugens van Mevr Magan te ontkrachten. Daar is geen gestudeerde geestelijke voor nodig.

 

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 08:12
In eerste instantie geplaatst door ~Zahra~

Dit riekt echt naar schijnheiligheid binnen de politiek.Hoe kan het toch zijn dat iemand,die onbetrouwbaar is gebleken,toch hogerop komt?Wat past alles toch netjes in elkaar....een beetje linkse zembla om haar verhaal op te dizzen,mooi voor de vvd toch,een hirsi die eerlijkheidshalve-haha-maar besluit Nederland te verlaten,om in de warme schot van Bush te vallen...

Eerlijk duurt het langst?

 

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 08:15
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Moslims hier die genieten van Hirshi's val, hebben slechts 1 reden. Hirshi heeft hun geloof beledigd. Daar verdient ze straf om. De argumenten die hier gebruikt worden zijn vals en achterbaks. Het moslim-ego was gekwetst en hier wordt het tere zieltje gezalfd; Hirshi moet vertrekken.

En in welk gezelschap mogen de moslims zich gesteund voelen? Nawijn, Verdonk, etc. Zotheid kent ook hier zijn grenzen niet. De mohammed B-tjes lachen zich kapot.

En in het bos huilen de wolven.

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 08:20
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

 

Ik blijf me verbazen over het gegeven dat geloof zoveel haat kan scheppen.

 

Het zit niet in de Koran zelf Peter,in de Koran staat letterlijk waaraan het ligt.Het probleem is alleen dat ook die mensen de Koran lezen.En zonder de juiste mensen met de juiste interpretatie en intentie die het voorlezen,gaat het ook soms een beetje mis. 

Wat! gaat u bekeren

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 08:27

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Ik vind dat de grenzen gewoon dicht moeten en we eerst maar eens fatsoenlijk met elkaar zouden moeten leren omgaan,alvorens we eventueel nog meer mensen toelaten.De laatste jaren gaat het steeds meer over conflicten onderling en de politiek debateerd er ook veel te veel over.Er moet eerst maar eens wat meer rust komen in dit land.Dat lijkt me veel gezonder.

 

Nee hoor,

U hebt een paracetamol nodig want u kunt het niet hebben wanneer de islam gelijk krijgt.

Maar ja wat kunnen we doen voor u als u de waarheid een vaste plek hebt gemaakt.

Vergeet niet het gaat om wie het laatste gaat lachen.

 

 

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 08:33
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Moslims hier die genieten van Hirshi's val, hebben slechts 1 reden. Hirshi heeft hun geloof beledigd met leugens. Daar verdient ze straf om. De argumenten die hier gebruikt worden zijn vastgoed en eerlijk. Het moslim-ego was gekwetst en hier wordt het tere zieltje gezalfd; Hirshi moet vertrekken.

En in welk gezelschap mogen de moslims zich gesteund voelen? Allah swtTozheid kent ook hier zijn grenzen niet. De mohammed B-tjes met Allah hulp lachen zich kapot.God dank

En de karavan gaat door en .....

 

Terug naar boven
gawas Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 31 mei 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 235
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 09:24
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Er spelen hierbij een aantal zaken een rol:

1. Omdat Hirshi kritiek uit op de islam. is zij per definitie, door en door slecht. Dit zegt heel veel over de moslim en over de intolerantie van de islam. Het taboe de islam ter discussie te mogen stellen heeft geleid, en leidt nog steeds, tot grote misdaden en wantoestanden. Helaas zal dit taboe door de moslim zelf doorbroken moeten worden, hetgeen bijna onmogelijk is. De islam(danwel moslim) heeft zichzelf in een onmogelijke houdgreep gelegd, waar ze zelf niet uit lijkt te kunnen komen.

2. Hirshi Ali heeft een visie. Je kunt  het oneens zijn met deze visie. Dat is je goed recht. Menig moslim geniet echter van de ondergang, (het liefst gewelddadig) van haar. DAT zegt heel veel van die zichzelf zo tolerant vindende moslim. Het is pervers en primitief dat een (ex) lid van de nederlandse tweede kamer, beschermd MOET tegen perverse gelovigen, die grote aanhang heeft. De islam dient verdedigt te worden,  met geweld en leugens. Het paradijs wacht immers, de sociale druk is groot.  Er dient nog bij gezegd te worden dat meerdere parlementariers beschermen nodig hebben tegen een groep primitieve godsdienstidioten. Zegt veel, heel veel.

3. Hirshi is het slachtoffer van een ander 'waarde' dan de waarheid. Ze is slachtoffer geworden van een politiek doel. De VVD had genoeg van haar. Verdonk, hier door menig moslim(a) verdoemd (heeft OOK bescherming tegen relifanaten van islamitische signatuur nodig)  kiest voor het politiek leiderschap. Hirshi moest daarvoor aan het kruis geslagen worden, onder groot applaus van menig moslim. Rita en menig moslim klappend en kwijlend onder het lijk aan het kruis. Slechts de redenen van de ovatie verschillen. Lafbekken zijn het echter allemaal.

4. Hirshi heeft verschillende keren aangegeven dat zij onjuiste informatie heeft gegeven bij de asiel-aanvraag. Nawijn, de oud-LPF-er, was minister die verantwoordelijk was voor de aanvraag van Hirshi. Deze 'heer' reageerde NIET toen hij zelf in functie was. Nu ziet hij weer kansen zijn naam te vergroten. Over een jaar zijn er verkiezingen. De lijst Nawijn kan wel wat propaganda gebruiken. Zijn lijst staat in de peilingen op nul. Ook deze schijnheilige Judas staat te dansen op het lijk van Hirshi.

Nederland en de islamitische gemeenschap is duidelijk te klein voor Hirshi.

 

Er spelen hierbij een aantal zaken een rol:

1. Omdat Hirshi kritiek uit op de islam. is zij door haar leugens, door en door slecht. Dit zegt heel veel over haar zelf en over de tolerantie van de islam. De geloog over islam ter discussie te mogen stellen heeft geleid, en leidt nog steeds, tot grote waarheidsonthullingen. Helaas zal dit geloog door leugenaren zelf verklapt moeten worden, hetgeen wat we nu zien gebeuren. De islam(danwel moslim) heeft zichzelf in een onmogelijke vervalsing gelegd, waar ze zelf niet uit hoefden te komen.

2. Hirshi Ali is een vies-i. Je kunt  het oneens zijn met deze vies-i. Dat is je goed onrecht. Menig moslim geniet echter van de ondergang, (het liefst gewelddadig) van haar.(Allahuma la shamata) zei de profet DAT bevestigde heel veel van die zichzelf zo tolerant vindende moslim. Het is perfect en primeer dat een (ex) lid van de nederlandse tweede kamer, beschermd MOET tegen perfect gelovigen, die grote aanhang heeft. De islam dient vernietigde te worden,  met geweld en leugens. Het paradijs wacht immers, de sociale druk is groot.  Er dient nog bij gezegd te worden dat meerdere parlementariers beschermen nodig hebben tegen een groep humaan godsdienstidolen. Zegt veel, heel veel.

3. Hirshi is het slachtoffer van een ander 'waarde' dan de waarheid. Ze is slachtoffer geworden van een politiek doel. De VVD had genoeg van haar. Verdonk, hier door eerlijke moslim(a) vertrouwd (heeft OOK bescherming tegen antireligie van onislamitische signatuur nodig)  kiest voor het politiek leiderschap. Hirshi moest daarvoor aan het kroon geslaagd worden, onder groot applaus van antimoslim. Rita en antimoslim klappend en karwij onder. het lijkt het heilige kruis. Slechts de redenen van de ovatie verschillen. Lotbekken zijn het echter hellemaal.

4. Hirshi heeft verschillende keren aangegeven dat zij onjuiste informatie heeft gegeven bij de asiel-aanvraag. Nawijn, de oud-LPF-er, was minister die verantwoordelijk was voor de aanvraag van Hirshi. Deze 'heer' reageerde NIET toen hij zelf in functie was. Nu ziet hij weer kansen zijn naam te vergroten. Over een jaar zijn er verkiezingen. De lijst Nawijn kan wel wat propaganda gebruiken. Zijn lijst staat in de peilingen op nul. Ook deze schijnheilige Judas staat te dansen op het lijk van Hirshi.

Nederland en de islamitische gemeenschap is duidelijk te klein voor Hirshi.

 

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 10:34
In eerste instantie geplaatst door gawas

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Er spelen hierbij een aantal zaken een rol:

1. Omdat Hirshi kritiek uit op de islam. is zij per definitie, door en door slecht. Dit zegt heel veel over de moslim en over de intolerantie van de islam. Het taboe de islam ter discussie te mogen stellen heeft geleid, en leidt nog steeds, tot grote misdaden en wantoestanden. Helaas zal dit taboe door de moslim zelf doorbroken moeten worden, hetgeen bijna onmogelijk is. De islam(danwel moslim) heeft zichzelf in een onmogelijke houdgreep gelegd, waar ze zelf niet uit lijkt te kunnen komen.

2. Hirshi Ali heeft een visie. Je kunt  het oneens zijn met deze visie. Dat is je goed recht. Menig moslim geniet echter van de ondergang, (het liefst gewelddadig) van haar. DAT zegt heel veel van die zichzelf zo tolerant vindende moslim. Het is pervers en primitief dat een (ex) lid van de nederlandse tweede kamer, beschermd MOET tegen perverse gelovigen, die grote aanhang heeft. De islam dient verdedigt te worden,  met geweld en leugens. Het paradijs wacht immers, de sociale druk is groot.  Er dient nog bij gezegd te worden dat meerdere parlementariers beschermen nodig hebben tegen een groep primitieve godsdienstidioten. Zegt veel, heel veel.

3. Hirshi is het slachtoffer van een ander 'waarde' dan de waarheid. Ze is slachtoffer geworden van een politiek doel. De VVD had genoeg van haar. Verdonk, hier door menig moslim(a) verdoemd (heeft OOK bescherming tegen relifanaten van islamitische signatuur nodig)  kiest voor het politiek leiderschap. Hirshi moest daarvoor aan het kruis geslagen worden, onder groot applaus van menig moslim. Rita en menig moslim klappend en kwijlend onder het lijk aan het kruis. Slechts de redenen van de ovatie verschillen. Lafbekken zijn het echter allemaal.

4. Hirshi heeft verschillende keren aangegeven dat zij onjuiste informatie heeft gegeven bij de asiel-aanvraag. Nawijn, de oud-LPF-er, was minister die verantwoordelijk was voor de aanvraag van Hirshi. Deze 'heer' reageerde NIET toen hij zelf in functie was. Nu ziet hij weer kansen zijn naam te vergroten. Over een jaar zijn er verkiezingen. De lijst Nawijn kan wel wat propaganda gebruiken. Zijn lijst staat in de peilingen op nul. Ook deze schijnheilige Judas staat te dansen op het lijk van Hirshi.

Nederland en de islamitische gemeenschap is duidelijk te klein voor Hirshi.

 

Er spelen hierbij een aantal zaken een rol:

1. Omdat Hirshi kritiek uit op de islam. is zij door haar leugens, door en door slecht. Dit zegt heel veel over haar zelf en over de tolerantie van de islam. De geloog over islam ter discussie te mogen stellen heeft geleid, en leidt nog steeds, tot grote waarheidsonthullingen. Helaas zal dit geloog door leugenaren zelf verklapt moeten worden, hetgeen wat we nu zien gebeuren. De islam(danwel moslim) heeft zichzelf in een onmogelijke vervalsing gelegd, waar ze zelf niet uit hoefden te komen.

2. Hirshi Ali is een vies-i. Je kunt  het oneens zijn met deze vies-i. Dat is je goed onrecht. Menig moslim geniet echter van de ondergang, (het liefst gewelddadig) van haar.(Allahuma la shamata) zei de profet DAT bevestigde heel veel van die zichzelf zo tolerant vindende moslim. Het is perfect en primeer dat een (ex) lid van de nederlandse tweede kamer, beschermd MOET tegen perfect gelovigen, die grote aanhang heeft. De islam dient vernietigde te worden,  met geweld en leugens. Het paradijs wacht immers, de sociale druk is groot.  Er dient nog bij gezegd te worden dat meerdere parlementariers beschermen nodig hebben tegen een groep humaan godsdienstidolen. Zegt veel, heel veel.

3. Hirshi is het slachtoffer van een ander 'waarde' dan de waarheid. Ze is slachtoffer geworden van een politiek doel. De VVD had genoeg van haar. Verdonk, hier door eerlijke moslim(a) vertrouwd (heeft OOK bescherming tegen antireligie van onislamitische signatuur nodig)  kiest voor het politiek leiderschap. Hirshi moest daarvoor aan het kroon geslaagd worden, onder groot applaus van antimoslim. Rita en antimoslim klappend en karwij onder. het lijkt het heilige kruis. Slechts de redenen van de ovatie verschillen. Lotbekken zijn het echter hellemaal.

4. Hirshi heeft verschillende keren aangegeven dat zij onjuiste informatie heeft gegeven bij de asiel-aanvraag. Nawijn, de oud-LPF-er, was minister die verantwoordelijk was voor de aanvraag van Hirshi. Deze 'heer' reageerde NIET toen hij zelf in functie was. Nu ziet hij weer kansen zijn naam te vergroten. Over een jaar zijn er verkiezingen. De lijst Nawijn kan wel wat propaganda gebruiken. Zijn lijst staat in de peilingen op nul. Ook deze schijnheilige Judas staat te dansen op het lijk van Hirshi.

Nederland en de islamitische gemeenschap is duidelijk te klein voor Hirshi.

 

Wie is Hirsi Ali ? Niks een leugenaar, die geneens pijn in haar leven heeft geleden ze leefde in alle vrijheid. Haar broer ging zelfs naar een christelijke school, dat bewijst al hoe tolerant haar famillie was.

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:05
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Als in een arm gestoken vliegt een moslim(a) op als de islam ter discussie komt. Als een niet-moslim kritisch is, is de meest gehoorde uiting: "het is een ongelovige", en als een moslm kritisch is, wordt er gesproken over een afvallige.

Maar de islam dient verdedigt te worden. Waarom eigenlijk? Waarom die verkramping? Waarom die agressieve basishouding?

Kan een moslim(a) me dat uitleggen? Op de bekende retoriek zit ik niet te wachten. Kom je met antwoorden in de trant van:

- de islam is perfect

- er worden alleen maar leugens over de islam verspreid, etc.

dan hoef je niet te reageren.

groet,

PP

 

Als je met zulke antwoorden niet hoeft te komen( dit is een FORUM DISSCUSSIE dus men heeft verschillende meningen) doe dat dan ook niet in de trant van"De ISlam is Geen Goede Godsdienst zoals jij elke keer weer in je reactie aanhaalt.Hirshi Ali deed net alsof ze trauma's had opgelopen door een strenge Islamitische Godsdienst dus wederom als men de Islaam wil verdedigen dan doet men dat Immers de Qoraan en Soenna zijn duidelijk en helder, jij kunt de Islaam niet beoordelen nav Hirshi's uitspraken of wat jij Moslims hoort zeggen, maar beoordeel het op haar geschrift.Wat jij echter over de Islaam denkt laat me koud, mag je allemaal zelf maar weten en invullen, Jij jouw godsdienst en ik mijn godsdienst God zij dank...

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:25
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

[QUOTE=Peter Pan]Omdat verwende moslima's in Nederland, met hun zelf-geselecteerde gecensureerde Islam, jouw visie niet delen over het geweld tegen moslimsvrouwen in Islamitische landen (en niet alleen daar!) en zeggen: 'dat jij je doel mist omdat geen moslima naar je wil luisteren', plaats ik hieronder een brief van een moslima in Nederland die het roerend met je eens is. Hoevelen er van hen zijn weten wij niet omdat zij moeten zwijgen.

Maar voordat ik dat doe, zeg ik nog dat ik jou, onze nieuwe Erasmus, nooit zal vergeten en je dankbaar ben dat je liet zien dat er nog mensen zijn die zoals Erasmus, Jeanne d'Arc, Maarten Luther King, Mandela en Desmond Tutti, met moed en gevaar voor eigen leven, durven te vechten voor vrijheid, democratie, mensenrechten en tegen gelijkschakeling van Kerk/Moskee en Staat, en die niet wijken voor hun Terreur en Inquisitie - zoals andere lafhartigen wel.

Ik wens je alle geluk mogelijk, en een liefdevol en vredig leven. Helaas moet jij ons, radeloos, achterlaten in dit verweesde, maar hopelijk nog niet totaal verloren Nederland.

Hieronder de steunbetuiging aan jou van de moslima:

'OPZIJ' forum: 14 april 2005 10:09

"Beste Ayaan, Ik bewonder u ontzettend, en ik ben trots op een vrouw zoals u. Ik ben zelf een marokkaanse vrouw en ik herken heel veel van wat u zegt. Ik vindt het onbegrijplijk dat er nog zoveel meiden van mij leeftijd ondanks dat hun leven een hel is en u op komt voor hen toch tegen u zijn !! Ik maak me daar boos over !! Ik hoop dat ik in de toekomst net zoals u wat kan betekenen in de maatschapij wat vrouwen met ballen die zijn er alleen durfen ze niks te zeggen nog niet athans.

U bent echt een voorbeeld voor mij het is mischien gek maar ben zelf fan, ga zo door en laat je niet gek maken. "Nog even een klein berichtje, Ik ben marokkaanse om precies te zijn berbers maar in Amsterdam Geboren. Ik ben zo een geval om het maar plat uit te drukken waar Ayaan het over heeft!!! Ayaan zegt ook nadrukkerlijk ik heb het niet over alle moslims, maar over gezinnen zoals bij mij thuis ik ben haar dankbaar dat ze durft iedereen is gelijk en zei durft dat te zeggen ook marokkaanse vrouwen mochen genieten en gaan en staan waar ze willen !!!!!

Vriendelijke Groet Saida"

P.S.: Ayaan, ik hoop vurig dat de plannen voor 'Submission II' ni�t in de prullebak verdwijnen en wij de film binnenkort in Nederland zullen zien.

Haha verwende moslima's, pardon. Een asielzoeker die met leugens voor vrijheid vecht..haha welke vrijheid, zij heeft altijd alle vrijheid gehad. Zie je het nou nog steeds niet, ze zei heel veel dingen die niet klopte en dat begrijp ik want ze wist niet waar ze het over had. Ze deed zich voor als iemand die getraumatiseerd was, maar dat was zij niet. Ze is niet uitgehuwelijkt, zij wilde zelf dat huwleijk aangaan, omdat zij naar het buiteland wilde. Zoals haar broer zei, als hirsi wat wilt dan doet ze er alles voor, ook als zij zichzelf moet verkopen aan de Nederlanders. Ze heeft door een paar woorden te zeggen over de islam, leugens, de hele westerse wereld achter zich gekregen.

Hirsi heeft niks voor de moslima's gedaan, en dat is meerdere malen aangetoond. Kun je dat programma nog herinneren van netwerk waar zij submission toonde aan vrouwen in een opvangtehuis, nou ze waren niet echt te spreken over dat film. Zij als politicus ging naar islamitische scholen en ging discussie over het bestaan van god aan met kinderen van onder de tien jaar, maar ze durfde geen discussie/debat aan met volwassene moslims, want dan worden haar uitspraken ontkracht. Haar enige doel was om de islam te verdrijven, ze wilde islamitische scholen sluiten en zo nog veel meer. Maar ach zoals meerder malen is gezegd, ze is in 1 dag door haar eigen leugens weg gewaaid.

Het door mij aangehaalde stuk werd aan Hirshi aangeboden. Zoals je ziet is de schrijfster Saida moslima. Zij dankt Hirshi voor haar uitspraken en moed. Zij erkent, als moslima,  dat er sprake is van misdaden tegen vrouwen. Zou zij ook liegen, zoals er vele moslima's zijn die liegen? En worden al deze vrouwen niet bedreigd?

Hirshi heeft het recht om Nederlander te blijven. Op humanitair recht. Ze zal niet lang meer leven als zij niet beschermd wordt tegen reli-idioten. En dat fundamentele recht, heb jij ook. Gelukkig maar.

Peterpan niemand ontkent dat vrouwen onrecht wordt aangedaan, of het nou moslima's zijn of niet-moslima's. Er zijn indd mensen die misbruik maken van het geloof en daarmee de vrouwen onderdrukken. Dit komt echter niet bij alle moslims voor. Hirsi Megan en jij en nog vele anderen doen alsof wel elke moslima wordt onderdrukt en dat alles wat hirsi zegt, ook daadwerkelijk klopt. Het feit dat zij over haar eigen verleden heeft gelogen, dat zegt wel genoeg over haar geloofwaardigheid en de uitspraken die zij heeft gedaan. Zij heeft de islam niet beledigt omdat zij wilt opkomen voor de moslima's. Zij had een plan en die heeft zij uitgevoerd, zij heeft datgene bereikt door de islam slecht af te schilderen, want zij weet dat jullie niet-moslims dat graag willen horen.

Je gaf net aan dat Hirsi het recht heeft om Nederlander te blijven, en dat dat een humanitaire recht is. Waarom goldt dat niet voor vele andere asielzoekers die ook gelogen hebben over hun naam etc. Waarom geldt het niet voor Taida en nog vele anderen. Is dat omdat Hirsi datgene heeft gedaan, wat de Nederlanders graag wilde namelijk de Islam aanvallen. De wet zegt nou eenmaal dat als iemand liegt over bijv naam en de reden voor asiel, het land uitgezet moeten worden. Er is zelfs jurisprudentie over. Deze regel geldt voor iedereen en dus ook voor Hirsi Megan. Regels zijn regels dus ook voor Hirsi Megan.

Voor mij hoeft zij het land niet uit omdat zij de islam beledigt heeft, maar omdat zij liegt en misbruik heeft gemaakt van haar positie in de tweede kamer terwijl zij met leugens daar terecht is gekomen.

Hoe dan ook, ik weet dat Nederlanders sneeky zijn en zij zal hoe dan ook een verblijfsvergunning krijgen ondanks zij daar geen recht op heeft.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:26

Ik moet, gezien de reacties al hier,  wel twijfelen aan de de zotheid van of de islam danwel de moslim.

Of beiden?

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:29
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

[QUOTE=Peter Pan]
Jij jouw godsdienst en ik mijn godsdienst God zij dank...



Beter helemaal geen godsdienst of iedereen z'n huiskameraltaartje. Scheelt een hoop geduvel
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:30
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ik moet, gezien de reacties al hier,  wel twijfelen aan de de zotheid van of de islam danwel de moslim.

Of beiden?

Wat doe je hier dan nog op Islaam.nl ?Weet je wat zot is Jouw reacties betuigen van een zot persoon

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:33
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

[QUOTE=Peter Pan]
Jij jouw godsdienst en ik mijn godsdienst God zij dank...



Beter helemaal geen godsdienst of iedereen z'n huiskameraltaartje. Scheelt een hoop geduvel

Of helemaal geen godsdienst mag je allemaal zelf invullen,alsof geduvel voortkomt uit godsdienst astagfirullah, bij ongelovigen komt toch ook geduvel voor of niet.

Maar ik begrijp wel dat het moeilijk is om met tegenargumenten te komen na de reactie van Umm Umarah dus vandaar dat er een hoop omheen wordt gedraaid. Wordt er een beetje dizzy van : )

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:38
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ik moet, gezien de reacties al hier,  wel twijfelen aan de de zotheid van of de islam danwel de moslim.

Of beiden?

Ik denk dat iedereen twijfelt aan de zotheid van jou. Moeilijk is het he, om met gedegen argumenten te komen, aangezien je meteeen overgaat tot reacties die nergens op slaan.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:39
Sterkte!
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:44

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Sterkte!

Hahahahahahahaha wat zijn we toch weer grappig( NOT!)

Jij hebt die woorden meer nodig dan haar : )

Maar goed we dwalen van het onderwerp af.

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:49
Vrijheid heeft nog nooit haar mond laten snoeren. Ook nu niet!
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 mei 2006 om 12:51

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Vrijheid heeft nog nooit haar mond laten snoeren. Ook nu niet!

Nee, als haar mond gesnoerd wordt dan komt dat door haar ongeloofwaardigheid. Je wilt het maar niet begrijpen he peterpan.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.