Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Mag een man korte broek dragen?

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Mag een man korte broek dragen?
    Geplaatst op: 01 juni 2006 om 15:10
In eerste instantie geplaatst door Suleyman

Ik heb 2 antw gekregen ja en nee dus misschien kan iemand mij het goede antw geven met bron aub

alvast bedankt

salam broeder

weet ik eigenlijk niet. maa ik zoek t wel effe voor je op.

wasalam

Terug naar boven
muslima5 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 30 oktober 2005
Online status: Offline
Berichten: 398
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote muslima5 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 15:08
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In Bagdad zijn enkele weken geleden enkele voetballers doodgeschoten omdat ze een korte broek aanhadden.

Ik zou dus het zekere voor het onzekere nemen.

 

wat is dit nou weer voor antw?pp, ik had wel wat betrs van jou verwacht hoor. is dit nou sarcasme of wat?waar hadden we het ook alweer over in de vroige topic..?eeuhmm..theorie en praktijk?

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 13:58
Een lange broek komt het meest voor, maar in Zandvoort en op tal van andere plaatsen lopen er ook rond zonder broek. Doe eens wat meetwerk zou ik zeggen, bepaal de gemiddelde broeklengte en trek dat dan aan. Zit je zeker goed.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 10:50

In Bagdad zijn enkele weken geleden enkele voetballers doodgeschoten omdat ze een korte broek aanhadden.

Ik zou dus het zekere voor het onzekere nemen.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Suleyman Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Suleyman Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 juni 2006 om 05:48

Ik heb 2 antw gekregen ja en nee dus misschien kan iemand mij het goede antw geven met bron aub

alvast bedankt

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.077 seconden.