Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Marokkaanse jongeren

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Marokkaanse jongeren
    Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 02:39
 

Je kunt als Marokkaanse gemeenschap zo hard je best doen om de dialoog en het begrip in stand te houden. Hier doe je helemaal niets tegen, en deze beeldvorming sloopt al het opgebouwde krediet. Het meest vervelende is dat de marokkaanse gemeenschap met lede ogen aanziet hoe hun eigen jongeren en dus de toekomst het verkeerde pad kiest.

Wat ik in dit geval totaal niet begrijp, is dat er compleet voorbij wordt gegaan aan het feit dat niet alleen onschuldige atheisten, christenen, Joden, hindoes maar ook Moslims bij deze aanslag om het leven zijn gekomen. De grootste Moslim geleerden en Moslims wereldwijd hebben hun afschuw uitgesproken over deze daad.

Ik stap niet over de oorzaken heen overigens. Dat is een hele andere discussie. Ik snap die gasten in de bios gewoon niet. 

Onderstaand artikel is afkomstig van de telegraaf.

 

Binnenland

 
wo 18 okt 2006, 09:14
Marokkanen juichen bij WTC-film
door een onzer verslaggevers
ROTTERDAM - Marokkaanse jongeren zijn onlangs in bioscoop Path� Schouwburgplein in Rotterdam uit de zaal verwijderd toen ze tijdens de film World Trade Center luid begonnen te applaudisseren.

 


  Marokkanen juichen bij WTC-film

Ze juichten tijdens het moment dat de terroristen met een gekaapt passagiersvliegtuig de Twin Towers in New York doorboorden.

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 03:19

Salaam Aleikom,

 En ik dacht nog toen ik hoorde dat de film uitkwam dat zoiets zou gebeuren. Ongelooflijk, dan vind men het gek dat ze door nederlanders met de nek aangekeken worden. Ik zou moeten zeggen, het zijn mijn broeders, nou, mooi niet. Ik heb geen boodschap aan oproerkraaiers. Deze film zal trouwens ook om dezelfde reacties te voorkomen nooit toegestaan worden in Egypte. Zeer triest, leedvermaak is goddeloos.

http://www.harunyahya.com/other/hollands/terrorisme2.php

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 03:49
Dit zou nooit worden goedgekeurd door Mohammed, vrede zij met hem, daar ben ik van overtuigd. De Marokkaanse jongeren zouden beter moeten weten.
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 04:05
het zijn onwetende marokkanen...triest
Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 04:59
In eerste instantie geplaatst door Assur

Dit zou nooit worden goedgekeurd door Mohammed, vrede zij met hem, daar ben ik van overtuigd. De Marokkaanse jongeren zouden beter moeten weten.
Vaak zijn het jongeren die niks van de Islam afweten maar het vaak wel "stoer" vinden om zo te reageren. Ouders moeten hun kinderen opvoeden in de leer van de Islam. Als deze jongeren ook maar een beetje kennis zouden hebben dan zouden ze weten dat hun reactie totaal verkeerd is. Ouders moeten hun kinderen Islamitische kennis bijbrengen of naar de moskee sturen ipv ze maar naar buiten te sturen om zomaar wat rond te gaan hangen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 05:00

In eerste instantie geplaatst door rikus

Lees ook eens de reacties op marokko.nl

Wordt ik ook niet vrolijk van. Ik vind het in ieder geval zeer teleurstellend. Ze hebben geen idee wie de werkelijke slachtoffers waren in de wtc. Het lijkt op dezelfde reactie van onwetende Marokkanen die tijdens dodenherdenking met rouwkransen ging voetballen. Totdat men hoorde dat het dezelfde Marokkanen waren die zij aan zij met de geallieerden, tegen de nazi`s hebben gevochten. 

Wat is onderwijs toch belangrijk, en vooral onderwijs in de Koran en hoe deze te interpreteren.

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 05:05

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Assur

Dit zou nooit worden goedgekeurd door Mohammed, vrede zij met hem, daar ben ik van overtuigd. De Marokkaanse jongeren zouden beter moeten weten.
Vaak zijn het jongeren die niks van de Islam afweten maar het vaak wel "stoer" vinden om zo te reageren. Ouders moeten hun kinderen opvoeden in de leer van de Islam. Als deze jongeren ook maar een beetje kennis zouden hebben dan zouden ze weten dat hun reactie totaal verkeerd is. Ouders moeten hun kinderen Islamitische kennis bijbrengen of naar de moskee sturen ipv ze maar naar buiten te sturen om zomaar wat rond te gaan hangen.

Ik ben het hartgrondelijk met je eens!

 

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 05:47

En ja hoor, dit is weer het fantastische resultaat, en de welwillenden maar praten en dialogen opsarten.

Ik wordt hier sjaggo van. Marokkanen verdienen beter dan dit! 

http://www.telegraaf.nl/binnenland/51714651/Marokkanen_juich en_bij_WTC-film.html?p=7,1#reacties

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 15:20
Het is niet zo moeilijk, je hebt een voetbalstadion met 50.000 mensen. 100 daarvan zijn echte kl**tzakken en verzieken het voor iedereen. Dat gaat voor bijna alles op met Marokkanen, Nederlanders, Duitsers, Britten, Belgen etc etc.

Waar het omgaat is dat de meerderheid zich niet laat gekmaken door gekken.
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Abu_Harisah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu_Harisah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 21:40

Salaam Aleykoum wa rahmatu Allah wa barakatu

Even ingaand op de link die nefertiti plaatste..

Harun Yahya heeft vele goede werken verricht maar bij het artikel dat je linkte heb ik de indruk dat Harun Yahya bepaalde dingen genegeerd of vergeten heeft. Namelijk... Wat te doen wanneer je aangevallen wordt vanwege je religie of wanneer je onderdrukt wordt in het uitvoeren van Islam.

Ik vind het meer dan logisch wanneer iemand zijn vijand terroriseerd. Terrorisme is daarom niet per definitie slecht zolang je de mensen maar terroriseerd die jouw of jouw rechten aanvallen( met de hand,met de mond, met bezit, met kennis en/of met het zwaard is legitiem volgens de regels van jihaad) 

Maar op 11 september werdt er geen vijand aangevallen maar slechts onschuldige burgers.

Terug naar boven
Abu_Harisah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu_Harisah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2006 om 22:40

bismillahi rahmani rahiem

"Aan hen die bestreden worden is [de strijd] toegestaan omdat hun onrecht is aangedaan; God heeft de macht hen te helpen, die zonder recht uit hun woningen verdreven zijn, alleen maar omdat zij zeggen: "Onze Heer is God" - en als God de mensen elkaar niet had laten weerhouden dan waren kluizenaarsverblijven, kerken, synagogen en moskee�n waarin Gods naam vaak genoemd wordt zeker verwoest. Maar God zal hen die Hem helpen zeker helpen; God is krachtig en machtig." (Koran 22:39-40)

"En bestrijdt op Gods weg hen die jullie bestrijden, maar overtreedt de grenzen niet, God bemint de overtreders [van de grenzen] niet." (Koran 2:190).

------------------------------------------------------------ ------

De 'jihad met het zwaard' is daarenboven onderworpen aan een hele reeks strikte voorschriften die gebaseerd zijn op de Koran en de Sunnah van onze Profeet Muhammad saws, alsook op de regels die de eerste Kalief, Abu Bakr, oplegde aan een leger dat hij naar het slagveld stuurde. Abu Bakr legde zijn metgezellen de volgende 10 regels van oorlogsvoering op (Al-Muwatta, Volume 21, Hadith 10) :

1.     Dood geen vrouwen

2.     Dood geen kinderen,

3.     Dood geen bejaarden,

4.     Dood geen zieken.

5.     Hak geen bomen om of verbrand ze niet, vooral als het fruitdragende bomen zijn (ook de oogst mag niet vernield worden).

6.     Verniel geen onbewoonde plaatsen.

7.     Dood geen dieren behalve voor voedsel.

8.     Verbrand geen bijen en drijf hen niet uiteen.

9.     Steel niets van de zaken die in beslag genomen werden gedurende de strijd. >

10. En handel niet laf.

 

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 01:13
In eerste instantie geplaatst door Abu_Harisah

bismillahi rahmani rahiem

"Aan hen die bestreden worden is [de strijd] toegestaan omdat hun onrecht is aangedaan; God heeft de macht hen te helpen, die zonder recht uit hun woningen verdreven zijn, alleen maar omdat zij zeggen: "Onze Heer is God" - en als God de mensen elkaar niet had laten weerhouden dan waren kluizenaarsverblijven, kerken, synagogen en moskee�n waarin Gods naam vaak genoemd wordt zeker verwoest. Maar God zal hen die Hem helpen zeker helpen; God is krachtig en machtig." (Koran 22:39-40)

"En bestrijdt op Gods weg hen die jullie bestrijden, maar overtreedt de grenzen niet, God bemint de overtreders [van de grenzen] niet." (Koran 2:190).

------------------------------------------------------------ ------

De 'jihad met het zwaard' is daarenboven onderworpen aan een hele reeks strikte voorschriften die gebaseerd zijn op de Koran en de Sunnah van onze Profeet Muhammad saws, alsook op de regels die de eerste Kalief, Abu Bakr, oplegde aan een leger dat hij naar het slagveld stuurde. Abu Bakr legde zijn metgezellen de volgende 10 regels van oorlogsvoering op (Al-Muwatta, Volume 21, Hadith 10) :

1.     Dood geen vrouwen

2.     Dood geen kinderen,

3.     Dood geen bejaarden,

4.     Dood geen zieken.

5.     Hak geen bomen om of verbrand ze niet, vooral als het fruitdragende bomen zijn (ook de oogst mag niet vernield worden).

6.     Verniel geen onbewoonde plaatsen.

7.     Dood geen dieren behalve voor voedsel.

8.     Verbrand geen bijen en drijf hen niet uiteen.

9.     Steel niets van de zaken die in beslag genomen werden gedurende de strijd. >

10. En handel niet laf.

 

Dit zijn regels en richtlijnen die de grootsheid van de Islam in beginsel kenmerkt.

Wat de zwakke mens met deze regels doen is geheel en enkel voor de volle verantwoordelijkheid van de mens zelf.

Het bestaan en betekenis is van ongekende grootsheid.

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 01:14
In eerste instantie geplaatst door Abu_Harisah

Salaam Aleykoum wa rahmatu Allah wa barakatu

Even ingaand op de link die nefertiti plaatste..

Harun Yahya heeft vele goede werken verricht maar bij het artikel dat je linkte heb ik de indruk dat Harun Yahya bepaalde dingen genegeerd of vergeten heeft. Namelijk... Wat te doen wanneer je aangevallen wordt vanwege je religie of wanneer je onderdrukt wordt in het uitvoeren van Islam.

Ik vind het meer dan logisch wanneer iemand zijn vijand terroriseerd. Terrorisme is daarom niet per definitie slecht zolang je de mensen maar terroriseerd die jouw of jouw rechten aanvallen( met de hand,met de mond, met bezit, met kennis en/of met het zwaard is legitiem volgens de regels van jihaad) 

Maar op 11 september werdt er geen vijand aangevallen maar slechts onschuldige burgers.

Salaam Aleikom,

Harun Yahya heeft tevens een artikel hierover en is het niet vergeten. Zelf vind ik dat er teveel misverstanden zijn over de Jihad. Heel veel moslims denken dat het geoorloofd is om er maar een beetje op raak te vechten. Het artikel legt uit wanneer het geoorloofd is.

http://www.harunyahya.com/other/hollands/terrorisme3.php

Salaam Nefertiti

 

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 01:15
In eerste instantie geplaatst door rikus

In eerste instantie geplaatst door Abu_Harisah

Salaam Aleykoum wa rahmatu Allah wa barakatu

Even ingaand op de link die nefertiti plaatste..

Harun Yahya heeft vele goede werken verricht maar bij het artikel dat je linkte heb ik de indruk dat Harun Yahya bepaalde dingen genegeerd of vergeten heeft. Namelijk... Wat te doen wanneer je aangevallen wordt vanwege je religie of wanneer je onderdrukt wordt in het uitvoeren van Islam.

Ik vind het meer dan logisch wanneer iemand zijn vijand terroriseerd. Terrorisme is daarom niet per definitie slecht zolang je de mensen maar terroriseerd die jouw of jouw rechten aanvallen( met de hand,met de mond, met bezit, met kennis en/of met het zwaard is legitiem volgens de regels van jihaad) 

Maar op 11 september werdt er geen vijand aangevallen maar slechts onschuldige burgers.

Ook in Nderland worden slechts onschuldige burgers bedreigd toch?? Dus is volgens jou wtten de strijd tegen de volgelingen van de islaam rechtvaardig

Onschuldigen worden niet bedreigd in Nederland.

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 01:29

In eerste instantie geplaatst door rikus

Vertel mij goede vriend waaraan ik schuldig ben???

Ik zeg dat onschuldigen in Nederland niet worden bedreigd.

Een vroom Moslim die een onschuldige bedreigd bestaat niet. Je mag er vanuit gaan dat je dan niet te maken hebt met een vroom Moslim, eerder een maniak. Vraag dat maar aan een imam. Dus om steeds maar de Moslims te betrekken bij terreur en haat is gewoon onzin. Het zijn de doorgeslagen uitzonderingen die de media halen in Nederland. Elke Moslim is gezegend met de leer van Mohammed, vrede zij met hem, kaliefen en natuurlijk het Allerhoogste, de leer van de Barmhartige, aan ons geschonken doormiddel van de heilige Koran.

Een ieder die deze leer op een normale wijze tot zich neemt en op de juiste wijze weet te interpreteren zal zich nooit door iblies laten verleiden.   

Allah ziet en hoort alles en heeft kennis van alle dingen!

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 01:45
In eerste instantie geplaatst door Assur

In eerste instantie geplaatst door rikus

Vertel mij goede vriend waaraan ik schuldig ben???

Ik zeg dat onschuldigen in Nederland niet worden bedreigd.

Een vroom Moslim die een onschuldige bedreigd bestaat niet. Je mag er vanuit gaan dat je dan niet te maken hebt met een vroom Moslim, eerder een maniak. Vraag dat maar aan een imam. Dus om steeds maar de Moslims te betrekken bij terreur en haat is gewoon onzin. Het zijn de doorgeslagen uitzonderingen die de media halen in Nederland. Elke Moslim is gezegend met de leer van Mohammed, vrede zij met hem, kaliefen en natuurlijk het Allerhoogste, de leer van de Barmhartige, aan ons geschonken doormiddel van de heilige Koran.

Een ieder die deze leer op een normale wijze tot zich neemt en op de juiste wijze weet te interpreteren zal zich nooit door iblies laten verleiden.   

Allah ziet en hoort alles en heeft kennis van alle dingen!

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 02:03
In eerste instantie geplaatst door rikus

In eerste instantie geplaatst door nefertiti

[QUOTE=Assur] Ik zeg dat onschuldigen in Nederland niet worden bedreigd.
  Maar ik wordt elke dag er op attent gemaakt dat duizenden ambtenaren politie agenten brandweerliden enz waken tegen het moslim terrorisme en dat ik zelf ook goed moet opletten Hoeze ik wordt niet bedreigd??

Zoals jij het beleefd, beleef ik het niet. Angst wordt door deze regering ook gewoon gezaaid. Wat ik graag zou zien, is dat "mijn" volksvertegenwoordiging op hoog niveau in gesprek gaan met geestelijken uit alle stromingen. Ik weet nu al de uitkomst.

Heb elkander lief, respecteer elkander en doe goed! De Universele boodschap van God bind ons uiteindelijk allemaal. Helaas zie ik veel te weinig van dit soort initiatieven.

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 02:23
In eerste instantie geplaatst door rikus

In eerste instantie geplaatst door Assur

[QUOTE=rikus] Zoals jij het beleefd, beleef ik het niet. Angst wordt door deze regering ook gewoon gezaaid. Wat ik graag zou zien, is dat "mijn" volksvertegenwoordiging op hoog niveau in gesprek gaan met geestelijken uit alle stromingen. Ik weet nu al de uitkomst.

Heb elkander lief, respecteer elkander en doe goed! De Universele boodschap van God bind ons uiteindelijk allemaal. Helaas zie ik veel te weinig van dit soort initiatieven.


Ik zou zeggen probeer het je broeders en zusters in het kwaad aan hun verstand te brengen. Dat zou veel oplossen

Ah het is dus een eenzijdig probleem. Nee toch rikus, kijk nu eens goed om je heen. De oorzaken liggen veel ingewikkelder dan dat.

Laten we eerst nu eens kijken naar een van de grootste bronnen van onrecht in de wereld, en die een grote invloed heeft op ook onze maatschappij! Palestina is zo`n voorbeeld, Irak ook, de doorgeschoten decadente samenleving wereldwijd is een voorbeeld. Raciale kwesties zijn voorbeelden, arm en rijk zijn voorbeelden.

Echt het ligt niet aan de gemiddelde Godvrezende Molsim, het is veel ingewikkelder dan dat.  

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 03:53

In eerste instantie geplaatst door rikus

In eerste instantie geplaatst door Assur

Ah het is dus een eenzijdig probleem. Nee toch rikus, kijk nu eens goed om je heen. De oorzaken liggen veel ingewikkelder dan dat.
Begint nu de jammr cultuur??
In eerste instantie geplaatst door Assur

Laten we eerst nu eens kijken naar een van de grootste bronnen van onrecht in de wereld, en die een grote invloed heeft op ook onze maatschappij! Palestina is zo`n voorbeeld, Irak ook, de doorgeschoten decadente samenleving wereldwijd is een voorbeeld. Raciale kwesties zijn voorbeelden, arm en rijk zijn voorbeelden.
daar vermoordne moslims hun eigen broeders en zusters bij bojes toch??
In eerste instantie geplaatst door Assur

Echt het ligt niet aan de gemiddelde Godvrezende Molsim, het is veel ingewikkelder dan dat.  

Nee dat weet ik ook wel alleen ik baal van die ontkenningen dat wij hier in NL jullie ooit iets in de weg hebben gelegd. Je was vrij in alles je geloof kon je vrij beleiden, moskee�n bouwen zoveel je wilde. Dat zal nu allemaal een beetje anders gaan worden en is dat de schuld van ons??? Denk het niet het komt zo Ayaan het terecht vertaalde door een dommme.....cultuur. Mensen die met gewelddreiging hun eigen glazen ingooien

Ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar je reageerd heel simplistisch. De standaard jij en jouw bakken komen weer naar voren. Ik stel vast dat de gemiddelde westerling gewoon geen idee heeft wat er zich afspeeld in de rest van de wereld en welk inpact dat heeft op onze maatschappij.

Ben jij gelovig?

 

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 03:56

In eerste instantie geplaatst door rikus

Toch hoorde ik net op het nieuws dat het allemaal niet zo rooskleurig is, zo'n 1.500 dreigen er aardig te raiicaliseren en te leven als mummies in het verleden en duidelijk de weg kwijt zijn. Hoe zit dat dan? Of is dat rapport gemaakt om de Marokkaan in een verkeerd dag licht te zetten. Onze bajes zit ook aardig vol en de blijf van mijn lijf huizen ook. Dus allemaal rozengeur en maneschijn??

 

hallo de blijf van mijn lijfhuizen zitten vol inderdaad maar ook met nederlandse vrouwen die geslagen werden door dronkelappen en mannen die al het geld vergokken

Kom eens op mijn site en leer de islam kennen man!

Een moslim mag zijn vrouw niet slaan enz:

Hier een mooi artiekel erover,

En die zogenaamde moslimmannen die slechts zijn voor hun vrouw(en)moeten daar later veranwoording voor afleggen,

Maar de moslimmannen die praktiseren bidden vasten enz die zijn juist goed voor hun vrouw(en)

Elhamdullilah heeft Allah mij ook zon een lieve man gegeven,

En moslimas die lijden in een huwelijk zijn niet verplicht omdat vol te houden vaak is het zelfs aangeraden zeker bij verwaarlozing en mishandeling dat ze weg kunnen gaan en een normale goede moslimman kunnen trouwen.

Dus ik raad je aan om weg te gaan met die vooroordelen!

Wat is jou doel op dit forum je zegt alleen maar onzin man!

Mag Alah jou verstand rechtzetten

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 04:04
Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 04:09
In eerste instantie geplaatst door rikus

In eerste instantie geplaatst door nefertiti

[QUOTE=Assur] Ik zeg dat onschuldigen in Nederland niet worden bedreigd.
  Maar ik wordt elke dag er op attent gemaakt dat duizenden ambtenaren politie agenten brandweerliden enz waken tegen het moslim terrorisme en dat ik zelf ook goed moet opletten Hoeze ik wordt niet bedreigd??

ja en al mijn onschuldige broeders en zusters die verkracht worden en vermoord worden,die worden pas bedreigd door het zogenaamde amerikaanse,Britse en Nederlandse leger,

Aangezien er steeds meer moslims worden aangevallen eerst iraq en Afghanistan,en daarna libanon,waar duizenden kinderen en vrouwen onschuldig zijn gedood!!!!

Maar daar kraai jij natuurlijk niet om!

Dus is het logisch dat het hier in nl ook een keertje kan gebeuren,

Allah zal ons beschermen inshaAllah daar hebben we die brandweerlieden en polities niet voor nodig!

 

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 05:47

Ik zou maar uit kijken met je opmerkingen De nieuww minister van Justitie is niet de gamakelijkste

Zolang haar (of die van een ander) uitspraken niet in strijd zijn met de Nederlandse / Islamitische wet, hoeft niemand (en is er ook geen reden) om uit te kijken met zijn / haar uitspraken.

Wat de ministerie van Justitie er allemaal van vindt... daar lig ik persoonlijk niet wakker van.


Gegroet,


Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 06:02
In eerste instantie geplaatst door Assur

In eerste instantie geplaatst door rikus

In eerste instantie geplaatst door nefertiti

[QUOTE=Assur] Ik zeg dat onschuldigen in Nederland niet worden bedreigd.
  Maar ik wordt elke dag er op attent gemaakt dat duizenden ambtenaren politie agenten brandweerliden enz waken tegen het moslim terrorisme en dat ik zelf ook goed moet opletten Hoeze ik wordt niet bedreigd??

Zoals jij het beleefd, beleef ik het niet. Angst wordt door deze regering ook gewoon gezaaid. Wat ik graag zou zien, is dat "mijn" volksvertegenwoordiging op hoog niveau in gesprek gaan met geestelijken uit alle stromingen. Ik weet nu al de uitkomst.

Heb elkander lief, respecteer elkander en doe goed! De Universele boodschap van God bind ons uiteindelijk allemaal. Helaas zie ik veel te weinig van dit soort initiatieven.

 

Inderdaad beste Assur...de regering zaait de massahysterie. Het doet me denken aan de tijden dat de ameriKKKanen in de ban waren val vliegende schotels en ruimtewezens. De nederlandse regering zou zichzelf tegenspreken als ze het hebben over elkaar liefhebben, elkaar respecteren en goed doen terwijl ze aan de andere kant trots vertellen dat nederlandse mariniers een heleboel Talibanstrijders hebben gedood. Ik wordt zo doodziek van die reclame dat er in nederland duizenden experts bezig zijn om terrorisme te signaleren en bestrijden. Ik heb een klein baardje en heb laatst mn haar erafgeschoren omdat ik geen zin had om er steeds gel in te doen. Je wilt niet weten wat voor opmerkingen ik erover heb gehad. Ik zou volgens sommigen nu op een terrorist lijken en ze vroegen me al waar ik mn kalashnikov had verstopt.....Mensen worden onnodig bangemaakt. De regeringen hebben die bangmakerij en wantrouwigheid van de mensen nodig om hun eigen wanbeleid te verdoezelen/rechtvaardigen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 06:07
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Assur

In eerste instantie geplaatst door rikus

In eerste instantie geplaatst door nefertiti

[QUOTE=Assur] Ik zeg dat onschuldigen in Nederland niet worden bedreigd.
  Maar ik wordt elke dag er op attent gemaakt dat duizenden ambtenaren politie agenten brandweerliden enz waken tegen het moslim terrorisme en dat ik zelf ook goed moet opletten Hoeze ik wordt niet bedreigd??

Zoals jij het beleefd, beleef ik het niet. Angst wordt door deze regering ook gewoon gezaaid. Wat ik graag zou zien, is dat "mijn" volksvertegenwoordiging op hoog niveau in gesprek gaan met geestelijken uit alle stromingen. Ik weet nu al de uitkomst.

Heb elkander lief, respecteer elkander en doe goed! De Universele boodschap van God bind ons uiteindelijk allemaal. Helaas zie ik veel te weinig van dit soort initiatieven.

 

Inderdaad beste Assur...de regering zaait de massahysterie. Het doet me denken aan de tijden dat de ameriKKKanen in de ban waren val vliegende schotels en ruimtewezens. De nederlandse regering zou zichzelf tegenspreken als ze het hebben over elkaar liefhebben, elkaar respecteren en goed doen terwijl ze aan de andere kant trots vertellen dat nederlandse mariniers een heleboel Talibanstrijders hebben gedood. Ik wordt zo doodziek van die reclame dat er in nederland duizenden experts bezig zijn om terrorisme te signaleren en bestrijden. Ik heb een klein baardje en heb laatst mn haar erafgeschoren omdat ik geen zin had om er steeds gel in te doen. Je wilt niet weten wat voor opmerkingen ik erover heb gehad. Ik zou volgens sommigen nu op een terrorist lijken en ze vroegen me al waar ik mn kalashnikov had verstopt.....Mensen worden onnodig bangemaakt. De regeringen hebben die bangmakerij en wantrouwigheid van de mensen nodig om hun eigen wanbeleid te verdoezelen/rechtvaardigen.

De regeringen hebben die bangmakerij en wantrouwigheid van de mensen nodig om hun eigen wanbeleid te verdoezelen/rechtvaardigen.

Ja zo zie ik het helaas ook... 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Abu_Harisah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu_Harisah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:05

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

[ Inderdaad beste Assur...de regering zaait de massahysterie. Het doet me denken aan de tijden dat de ameriKKKanen in de ban waren val vliegende schotels en ruimtewezens. De nederlandse regering zou zichzelf tegenspreken als ze het hebben over elkaar liefhebben, elkaar respecteren en goed doen terwijl ze aan de andere kant trots vertellen dat nederlandse mariniers een heleboel Talibanstrijders hebben gedood. Ik wordt zo doodziek van die reclame dat er in nederland duizenden experts bezig zijn om terrorisme te signaleren en bestrijden. Ik heb een klein baardje en heb laatst mn haar erafgeschoren omdat ik geen zin had om er steeds gel in te doen. Je wilt niet weten wat voor opmerkingen ik erover heb gehad. Ik zou volgens sommigen nu op een terrorist lijken en ze vroegen me al waar ik mn kalashnikov had verstopt.....Mensen worden onnodig bangemaakt. De regeringen hebben die bangmakerij en wantrouwigheid van de mensen nodig om hun eigen wanbeleid te verdoezelen/rechtvaardigen.

Salamu Aleykoum wa rahmatu Allah

De regering zaait angst omdat dat nodig is om mensen een gevoel van afhankelijkheid te geven. Je moet een vijand crieeren om de mensen bij elkaar te houden en een vorm van gezag te behouden. We hadden de Joden, de Communisten, SARS, Antrax en Terroristen. Islam wordt ervaren als een vervelende factor die het kapitalisme en de westerse plannen blokeert. Daarom zie je ,wanneer je de laatste 5 jaar analyseert, dat de angst eerst gericht was tegen een groep terroristen. Later waren het ineens duizenden terreurcellen waarvoor de bevolking bang moest zijn en na 5 jaar durven ze al de oorlog tegen de 'radicale' Islaam te verklaren. Oorlog tegen de Radicale Islam??? Moet dus de Islaam vernietigt worden omdat men die radicaal vindt of zijn er volgens hun honderden Islams?? Hoe dan ook er is 1 Quran, dus 1 Islaam. Veel wat ongelovigen op dit forum plaatsen als rechtvaardiging van een oorlog tegen de radicale islam is slechts een verlengstuk van een herhaalde uitspraak via de media die zelf bedrogen is door groepen binnen overheden. Als je maar vaak genoeg de leugen herhaalt zal het volk het geloven. Jouw volgende kritiek Rikus is slechts een gevolg van 'yellow cake'. Zoals velen van politieke leugens hun mening vormen.

groetjes van een''''''Mogelijke Terrorist/een voor radicalisering vatbare moslimjongere'''''

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:08
In eerste instantie geplaatst door Abu_Harisah

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

[ Inderdaad beste Assur...de regering zaait de massahysterie. Het doet me denken aan de tijden dat de ameriKKKanen in de ban waren val vliegende schotels en ruimtewezens. De nederlandse regering zou zichzelf tegenspreken als ze het hebben over elkaar liefhebben, elkaar respecteren en goed doen terwijl ze aan de andere kant trots vertellen dat nederlandse mariniers een heleboel Talibanstrijders hebben gedood. Ik wordt zo doodziek van die reclame dat er in nederland duizenden experts bezig zijn om terrorisme te signaleren en bestrijden. Ik heb een klein baardje en heb laatst mn haar erafgeschoren omdat ik geen zin had om er steeds gel in te doen. Je wilt niet weten wat voor opmerkingen ik erover heb gehad. Ik zou volgens sommigen nu op een terrorist lijken en ze vroegen me al waar ik mn kalashnikov had verstopt.....Mensen worden onnodig bangemaakt. De regeringen hebben die bangmakerij en wantrouwigheid van de mensen nodig om hun eigen wanbeleid te verdoezelen/rechtvaardigen.

Salamu Aleykoum wa rahmatu Allah

De regering zaait angst omdat dat nodig is om mensen een gevoel van afhankelijkheid te geven. Je moet een vijand crieeren om de mensen bij elkaar te houden en een vorm van gezag te behouden. We hadden de Joden, de Communisten, SARS, Antrax en Terroristen. Islam wordt ervaren als een vervelende factor die het kapitalisme en de westerse plannen blokeert. Daarom zie je ,wanneer je de laatste 5 jaar analyseert, dat de angst eerst gericht was tegen een groep terroristen. Later waren het ineens duizenden terreurcellen waarvoor de bevolking bang moest zijn en na 5 jaar durven ze al de oorlog tegen de 'radicale' Islaam te verklaren. Oorlog tegen de Radicale Islam??? Moet dus de Islaam vernietigt worden omdat men die radicaal vindt of zijn er volgens hun honderden Islams?? Hoe dan ook er is 1 Quran, dus 1 Islaam. Veel wat ongelovigen op dit forum plaatsen als rechtvaardiging van een oorlog tegen de radicale islam is slechts een verlengstuk van een herhaalde uitspraak via de media die zelf bedrogen is door groepen binnen overheden. Als je maar vaak genoeg de leugen herhaalt zal het volk het geloven. Jouw volgende kritiek Rikus is slechts een gevolg van 'yellow cake'. Zoals velen van politieke leugens hun mening vormen.

groetjes van een''''''Mogelijke Terrorist/een voor radicalisering vatbare moslimjongere'''''

groetjes van een''''''Mogelijke Terrorist/een voor radicalisering vatbare moslimjongere'''''

Oeff, in dit geval bel ik de aivd even, voorzover ze nog niet meelezen op dit forum!

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:11

Oeff, in dit geval bel ik de aivd even, voorzover ze nog niet meelezen op dit forum!



Niet nodig hoor, die komen wel gezellig meelezen.

Zelfs dat valt te traceren.

Groetjes,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:14
In eerste instantie geplaatst door Abu_Harisah

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

[ Inderdaad beste Assur...de regering zaait de massahysterie. Het doet me denken aan de tijden dat de ameriKKKanen in de ban waren val vliegende schotels en ruimtewezens. De nederlandse regering zou zichzelf tegenspreken als ze het hebben over elkaar liefhebben, elkaar respecteren en goed doen terwijl ze aan de andere kant trots vertellen dat nederlandse mariniers een heleboel Talibanstrijders hebben gedood. Ik wordt zo doodziek van die reclame dat er in nederland duizenden experts bezig zijn om terrorisme te signaleren en bestrijden. Ik heb een klein baardje en heb laatst mn haar erafgeschoren omdat ik geen zin had om er steeds gel in te doen. Je wilt niet weten wat voor opmerkingen ik erover heb gehad. Ik zou volgens sommigen nu op een terrorist lijken en ze vroegen me al waar ik mn kalashnikov had verstopt.....Mensen worden onnodig bangemaakt. De regeringen hebben die bangmakerij en wantrouwigheid van de mensen nodig om hun eigen wanbeleid te verdoezelen/rechtvaardigen.

Salamu Aleykoum wa rahmatu Allah

De regering zaait angst omdat dat nodig is om mensen een gevoel van afhankelijkheid te geven. Je moet een vijand crieeren om de mensen bij elkaar te houden en een vorm van gezag te behouden. We hadden de Joden, de Communisten, SARS, Antrax en Terroristen. Islam wordt ervaren als een vervelende factor die het kapitalisme en de westerse plannen blokeert. Daarom zie je ,wanneer je de laatste 5 jaar analyseert, dat de angst eerst gericht was tegen een groep terroristen. Later waren het ineens duizenden terreurcellen waarvoor de bevolking bang moest zijn en na 5 jaar durven ze al de oorlog tegen de 'radicale' Islaam te verklaren. Oorlog tegen de Radicale Islam??? Moet dus de Islaam vernietigt worden omdat men die radicaal vindt of zijn er volgens hun honderden Islams?? Hoe dan ook er is 1 Quran, dus 1 Islaam. Veel wat ongelovigen op dit forum plaatsen als rechtvaardiging van een oorlog tegen de radicale islam is slechts een verlengstuk van een herhaalde uitspraak via de media die zelf bedrogen is door groepen binnen overheden. Als je maar vaak genoeg de leugen herhaalt zal het volk het geloven. Jouw volgende kritiek Rikus is slechts een gevolg van 'yellow cake'. Zoals velen van politieke leugens hun mening vormen.

groetjes van een''''''Mogelijke Terrorist/een voor radicalisering vatbare moslimjongere'''''

Juist� er is maar 1 kant aan de Islam: de mooie kant.

 

Al die onzin over gematigd Islam, liberaal Islam, demoncratische Islam, bestaan niet.

 

Lachende Marokkanen?

Het maakt even net uit wie er daadwerkelijk achter die aanslagen in de VS zaten, als je nu denkt dat het een man in een grot was of de joden in TelAviv, of de CIA zelf, punt = dat niet alleen Marokkaanse jongeren aan het lachen waren. In China heeft men ook zitten juichen, en in veel landen in Zuid-Amerika ook. Zelfs mensen in de VS hebben zitten juichen�

 

Maar altijd maar die Marokkanen aanpakken, makkelijk�

 

 

 

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2006 om 08:15

Schiet mij te binnen dat ik ook een potientiele terrorist ben.

Ik ben een Nederlander die gaat bekeren, relatief jong is en ook nog een middelbare beroepsopleiding heeft gevolgd.

Volgens de media zijn dat de gevaarlijkste. Van mijn doelgroep verwacht je het niet in eerste instantie.

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.139 seconden.