Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Stem SP als je moslim bent!

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Stem SP als je moslim bent!
    Geplaatst op: 09 december 2006 om 03:24

Salaam Aleykoum,

Klopt het is voor zich in deze wereld,

Verder zijn het geen gewoon posten die ik plaatste maar posten van waar de meeste geleerden het mee eens zijn,dat zijn de geleerden met kennis,en die de waarheid volgen,en niet mijn eigen woorden ik ben daar niet toe bevoegd om fatwas te plaatsen ik heb slechts die kennis verspreid net zoals meer moslims dat hebben gedaan,

en verder ligt het eraan welke geleerden je volgt,volg je sheik fawaz dan stem je volg je al-baanie dan stem je,maar dat zijn wel de geleerden waar veel geleerden/moslims het niet mee eens zijn of wel verwesterd raken ofwel onder het regime van soudie arabie vallen,

Maar goed Allah weet het beste,

En verder is het niet goed om jezelf boven een geleerde te plaatsen door te zeggen nou de bewijzen zijn er wel dat stemmen niet mag maar ik ben het er toch niet mee eens.....en stem wel,tja dan zijn de gevolgen voor jou jezelf later.

wa aleykoum salaam

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.