Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

back in town

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: back in town
    Geplaatst op: 16 april 2007 om 10:57

zoooooo salaam aleykoem oegties

heb jullie gemist, ben lang weg geweest maar nu terug hihi,

kijk allemaal op deze mashaAllah site

www.islaam-for-all.onzevereniging.nl

en laat een berichtje achter!

wa salaam malikah

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 april 2007 om 17:50
Mooie site en goeie muziek
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 april 2007 om 13:43

Salaam Aleykoum,

mooie site oegtie,

aha nu weet ik wie Malikah hier is 

succes met je site en succes met je goede intenties mbt moslim die in pleeggezinnen zitten enz,

Oja sommige anasheeds bevatten muziek dat is jammer,

Ghair inshaAllah.

Moge Allah je belonen amin.

Wa Aleykoum Salaam

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 april 2007 om 14:56

nee echt? muziek??

 

volgends mij alleen def hoor?

laat ff weten wele je bedoeld wand haraam wil ik niet op me site!

djazakallahugair,

malikah

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 april 2007 om 15:09

Salaam Aleykoum,

Als ik op de site klik en klik op de vervolg weg hoor ik muziek er tussendoor,maar misschien heb ik het mis,ghair inshaAllah,

Gisteren zat ik samen met mijn dochters wat kinderfilmpjes te kijken en mijn dochtertje zei toen van maar mama muziek is toch haram,omdat sommige met muziek zijn,maar als jij denkt dat het doef is dan kan dat ook wel oegtie,ik weet het niet,ben niet zo goed met anasheeds omdat ik het weinig luister heb mezelf beperkt tot alleen koraan om zo twijfelachtige zaken uit de weg te gaan(behalve dan in de winkel buurvrouw enz dan kom je er moeilijk onderuit)

Mocht ik het mis hebben dan mijn excuses oegtie.

Wa Aleykoum Salaam

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2007 om 07:14
het is echt heel mooie muziek die voor moslims heel bemoedigend is...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
afghanmoslim Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 192
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote afghanmoslim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 april 2007 om 13:53

Ik heb het gevoel dat het voor vrouwen is of heb ik het verkeer begrepen...

Bij dawa zie je dat er alleen over zusters wordt gesproken.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 april 2007 om 10:38
Nou, daar is toch niets mis mee?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 april 2007 om 16:37

klopt we beginnen met vrouwen.

 

oegtieik heb alleen duf gehoord, ik wil geen muziek op de site dus als je weet welke nummer het is en waar hij staat dan hoor ik het graag, het kunen ook stemmen zijn van mannen di elijken op muziek, geefje het door= djazakallahu gair!

malikah

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.