Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Virus

 Post Reply Post Reply
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Virus
    Geplaatst op: 16 juni 2007 om 06:47

Assalaamoe3leikoem/ Hallo,

Ik heb een vraagje Inscha Allah kan iemand mij hierbij helpen

Ik heb gisteren van iemand een link via het msn venstertje gekregen wat een virus bevat! Heel msn is nu op hol geslagen ( heb msn inmiddels van de pc afgehaald) en het schijnt dat ik al mijn contactpersonen heb besmet met dit virus.( Heb geprobeerd  iedereen op de hoogte gehouden om niet op de link te klikken wat sommige helaas wel hebben gedaan)

Mijn vraag is weet iemand hoe ik dit virus van mijn pc afkrijg? Heeft iemand een goed programma waarmee ik het weg kan halen?

Alvast Barak Allahoe fikoem en Bedankt!

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2007 om 08:06
assalaam zuster,

je zou dit kunne proberen,

http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/index.php?option=com_conte nt&task=view&id=3&Itemid=9

assalaam
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2007 om 06:18

Wa Aleikoem assalaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

Djazak Allah gayren broeder ik kan de link alleen niet openen?

Gayr Inscha Allah!

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
delike Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 juni 2007
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote delike Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2007 om 10:39
asalamualaykum ik ben nieuw hier mja vandaag ingeschreven,dus  ik hoop dat je bedoelt de contactpersonen op jouw msn aleen zijn diegene die je besmet hebt, ja toch of niet
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2007 om 13:18

In eerste instantie geplaatst door delike

asalamualaykum ik ben nieuw hier mja vandaag ingeschreven,dus  ik hoop dat je bedoelt de contactpersonen op jouw msn aleen zijn diegene die je besmet hebt, ja toch of niet

Wa aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

Welkom! Inscha Allah zul je het hier na je zin hebben.

Ja innd alleen mijn eigen contactpersonen ( en dat zijn er nogal wat) : )

Gayr Inscha allah!

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juni 2007 om 02:24
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Wa Aleikoem assalaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

Djazak Allah gayren broeder ik kan de link alleen niet openen?

Gayr Inscha Allah!

assalaam,

http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/content/view/3/9/lang,nl/

misschien nu

assalaam

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Jaan Air Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 februari 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jaan Air Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2008 om 16:34

As Salaam Alaikoem,

Ik ken dit virus, ik heb dit ook gehad op mijn computer. En door dat virus ging ook steeds de explorer balk weg, en hij liep altijd vast bij het opstarten. Ik heb zelf een antivirus programma geinstaleerd, maar dat wat bestemd voor een heel andere computer, DUS KON MIJN COMPUTER NIKS MEER DOEN, GEEN INTERNETTOEGANG (hij had internet verwijderd), ik kon alleen nog maar foto's kijken en mp3 bestanden beluisteren.

Mijn tip is: Kopieer al je bestanden op een mp3 of usb-stick, en Instaleer je computer gewoon opnieuw. CD van Windows XP of Vista of wat je ook hebt erin en instaleeren, hielp ook bij mij. Door het te opnieuw instaleren, worden alle bestanden verwijderdt, dus ook de virussen. Mijn computer doet het weer prima, OKAL IS HIJ 3E HANDS!

Wa Alaikoem Salaam

In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Mijn vraag is weet iemand hoe ik dit virus van mijn pc afkrijg? Heeft iemand een goed programma waarmee ik het weg kan halen?

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2008 om 10:50

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Mijn tip is: Kopieer al je bestanden op een mp3 of usb-stick, en Instaleer je computer gewoon opnieuw. CD van Windows XP of Vista of wat je ook hebt erin en instaleeren, hielp ook bij mij. Door het te opnieuw instaleren, worden alle bestanden verwijderdt, dus ook de virussen. Mijn computer doet het weer prima, OKAL IS HIJ 3E HANDS!

 

Hier nog een goede tip. Installeer een goede virusscanner. Sommige mensen hebben helemaal geen verstand van computers en hebben een virusscanner dat allang is verlopen. Dan is het logisch dat je het risico loopt om virussen binnen te krijgen.

 

Onderhoud je pc en doe af en toe virusscan op alle bestanden/schijven. Mochten er dan virussen zijn, dan kun je ze weghalen met de virusscanner.

 

Je computer installeren is natuurlijk ook een optie, maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan : )

 

Gayr InchaAllaah.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 maart 2008 om 14:58

Assalaamoe3leikoem,

 

Barak Allahoe fikoem. Het probleem is inmiddels allang opgelost ( het is ook een oud bericht) Maar toch wil ik jullie allen bedanken voor jullie bijdragen.

 

Fi Amanillah,

 

Wa Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.