Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Vertel mij....

 Post Reply Post Reply
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vertel mij....
    Geplaatst op: 13 februari 2008 om 13:50

salaamoe Alaikum warhamtoe Allah wa barakatuhoe

vertel mij, waarom het hier zo 'niet-actief' is?

geen interessante topics meer, weinig mensen online. :(

what's wrong?

gair inshallaaah, doe eens wat actiever (wat ik tegen jullie zeg, geld ook voor mezelf hoor. maar ff aanmoedigen kan geen kwaad toch ;))

take care

walaiakum salaaam warhamtoe Allaah

 

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2008 om 14:14

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala wabarakatoehoe,

 

I�m still here maar het is hier inderdaad erg rustig. Ik vraag me ook soms af hoe het komt.

 

Ieder zal wel met zijn eigen ding bezig zijn. We zijn weer een tijd verder, dus misschien zijn er mensen in de tussentijd getrouwd. Anderen die werken en sommigen die reizen heel de tijd.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2008 om 14:24

naja, gair inshallaah

wel jammeer, kweet nog wel een paar jaar geleden, als ik een paar dagen niet online was geweest dan was er alweer een lijst met nieuwe topics geopent. maar nu :( wallou.

wel jammer, maar gair inshallaah

misschien kunnen de beheerders van islaam.nl alle leden een mailtje sturen met zoiets van

islaam.nl bestaat nog steeds  wallahoe 3alem

gair inshallah

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2008 om 14:56

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Komt goed InchaAllaah. Een tijd terug was het inderdaad wat drukker maar toen waren er ook mensen hier die ik liever weg zag gaan dan blijven. Gelukkig is dat ook gebeurd.

Wat betreft dat mailtje: nadat de vernieuwing van de website is gelanceerd, is er mail gestuurd naar alle leden. Nou is het maar de vraag of iedereen het heeft ontvangen :-)

Misschien wacht iedereen af totdat er een leuke topic komt, maar zodra niemand wat doet....dan komt er nooit wat van h�.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aswan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2008 om 18:12
Het is maar een idee maar misschien komt het door 't feit dat 't forum - voor zo ver ik weet - all��n maar via iframe te lezen is. Voorheen was dit ook zo maar kon je tevens rechtstreeks naar 't forum surfen die dan je scherm volledig opvulde dat was veel relaxter tijdens het lezen en posten. Er zal wel een goede reden zijn waarom het veranderd is, misschien iets met de beveiliging maar het is in mijn optiek geen estetische vooruitgang.
Terug naar boven
ICN Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
ICN

Lid geworden: 25 januari 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ICN Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2008 om 18:57

Beste leden,

Het is in een iframe geplaatst omdat het een geheel vormt van de website. Het forum is een onderdeel hiervan. Als er de behoefte is voor een volle fullscreen formaat dan horen we dat natuurlijk graag en kunnen we dat uiteraard gaan realiseren.

Mvg,

ICN

Stichting Islaam & Cultuur Nederland
Islaam.nl Beheer
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 februari 2008 om 19:04
In eerste instantie geplaatst door aswan

Het is maar een idee maar misschien komt het door 't feit dat 't forum - voor zo ver ik weet - all��n maar via iframe te lezen is. Voorheen was dit ook zo maar kon je tevens rechtstreeks naar 't forum surfen die dan je scherm volledig opvulde dat was veel relaxter tijdens het lezen en posten. Er zal wel een goede reden zijn waarom het veranderd is, misschien iets met de beveiliging maar het is in mijn optiek geen estetische vooruitgang.

 

jaa, ik ben het inderdaad met je eens. ik vind het hier wat minder overzichterlijker. misschien kunnen ze een link maken naar het forum toe. dat je als je islaam.nl/forum intikt dat je dan gelijk op het grote scherm terecht komt. wallahoe 3alem.

had het eerder met www.al-thabaat.com dat was ook een site, maar mensen die niet op de site wouden, maar naar het forum wouden, konden gelijk www.al-thabaat.com/forum intikken en kwam daar terecht. gair inshallaah. was wel handiger :)

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.