Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Hoor de Doden!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hoor de Doden!!!
    Geplaatst op: 05 december 2005 om 16:04
ja maschllah kennen jullie zijn boeken ?
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 16:34

postpentacost
Senior Member
Senior Member

Blijkens jouw posting gaan jij en je geloofsgenoten en op voorhand van
uit dat alle niet-moslims in de hel komen.

beste postpentacos, ik wil even reageren op wat je tegen abou bakr zei, neit om je aan te vallen of zow nee gewoon om je uit te leggen hoe het bij ons zit.

Blijkens jouw posting gaan jij en je geloofsgenoten en op voorhand van
uit dat alle niet-moslims in de hel komen.

dit is wat ons onveranderde boek verteld, wat God ONS verteld, wanneer wij dat niet zouden geloven zullen wij Gods woorden ontkennen, en zullen wij net als vele andere tot de huigelaars behoren en dus tot de bewoners van de hel.

en God zal niet liegen over de waarheid.

wij moslims zullen en mogen niet zomaar iets zeggen zonder dat het in de koraan staat, dus met alle zaken wat betreft de islaam en zo het staat allemaal in de koraan, zonder dat zouden wij er ook niet naar streven.

en het doel van een moslim is er naar streven om te doen wat er ons op gelecht word. in de koraan.

snappiefoe?

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 16:39
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

[quote>Broeders
en zusters ik heb gehoord dat er een hadith is waar gezegd word dat
alleen de dieren kunnen horen wanneer de ongelovige christenen,joden
en veelgodenaanbidders worden gestraft,dus deze opname is een
bedrog.[/quote>Akhie, denk je dat Sheikh Zindani deze hadith's niet kent?
Dat is overgelverd in Bukharie 1222 en en in Muslim ergens en nog een
paar hadith's. Maar vergeet niet dat

Allah altijd wonderen kan laten zien, als een teken en waarschuwing. Zo
hebben de Sahaba, de Tabieen en anderen verhalen meegemaakt, waar de
doden tegen hen spraken, waar doden opstonden uit de graven, waar de
doden uit de graven tegen de mensen spraken enz. Dat zijn mu'3jiza's
van Allah, normaal horen we ze niet nee. Shaikh Zindani is zeker
betrouwbaar, een grote geleerde en hij heeft veeel kennis over
wetenschap in Islam. Hij heeft ook veel jihad gevoerd in Afghanistan en is
een vriend van Osama bin Laden, net zo iemand als Sheikh Omar
Abdulrahman haha.



Die sheik moet wel zeer betrouwbaar zijn als hij een vriend van OBL is
Een griezel onder de griezels. Waarschijnlijk is ie zelf een zombie, die
maar al te vertrouwd is met het dodenrijk. Hij waart rond als een fossiel
van een vervlogen tijdperk en heult met soortgelijke dolenden die de hele
Islam in discrediet brengen. Een schandvlek voor jullie religie!
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 16:55

Die sheik moet wel zeer betrouwbaar zijn als hij een vriend van OBL is  een griezel onder de griezels. Waarschijnlijk is ie zelf een zombie, die maar al te vertrouwd is met het dodenrijk. Hij waart rond als een fossiel van een vervlogen tijdperk en heult met soortgelijke dolenden die de hele Islam in discrediet brengen. Een schandvlek voor jullie religie!

hahaha ga buiten spelen jij man
Wat zombie, griezel, fosiel, deze man is mijn broeder, zoals alle moslims. Ik betwijfel of je dit voor me zal durven zeggen. Hij is een groot geleerde, respect daarvoor a.u.b. Deze man is een man onder de mannen, die opstaat om zijn broeders en zusters te steunen, niet vrezend voor de kufaar.

Blijkens jouw posting gaan jij en je geloofsgenoten en op voorhand van uit dat alle niet-moslims in de hel komen.

Koran 3:85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

Zuster, Islam, de volledige overgave telt alleen bij Allah, niemand kan afgoden aanbidden en bij Allah komen en om het paradijs vragen. Zelfs de ouders van profeet Mohammad, de zoon van Noah, de vader van Abraham, waren kufaar. Dat is niet anders, en Allah heeft het paradijs verboden voor wie iets met Hem vereenzilvicht. Omar ibn Khattab, moge Allah altijd tevreden over hem zijn, begon een keer te huilen toen hij een priester zag. De priester vroeg, 'Waarom huil je, O Ameerul Mu'mineen?' hij zei, 'Ik zie jou dag en nacht in aanbidding, en Allah zal niks van je accepteren omdat je een kafir bent'.

Dat was omdat hij niet hield waarvan Allah hield, dat was omdat hij niet haatte wat Allah haatte. Dus er is maar 1 weg, Islam. Er waren Christenen en Joden die deden wat Allah zei, die volgden de wet en geloofden niet in afgoden, dat zijn de enige goeden onder hen. Ze wisten niks van Mohammad of Islam, daarom zal Allah ze Insha'Allah vergeven. Tussen de tijd van Jezus en Mohammad, was een tijd van onwetendheid en de Christenen die toen goed waren, zij zijn de gelovigen onder hun. Nu zie ik zulken niet meer, wie Mohammad verwerpt, heeft God verworpen.

Abu Hurairah verhaalt, dat de profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, heeft gezegd, 'Bij Degene die mijn ziel in Zijn handen heeft. Eenieder die van mij hoort uit deze volk, hetzij een jood of een christen. En hij sterft en gelooft niet in hetgeen waarmee ik neergezonden ben, voorwaar, hij zal behoren tot de bewoners van het Hellevuur'. [Overgeleverd in Muslim].

De profeet zei, '...Eenieder die van mij hoort...' dus degenen die van hem horen, er waren Christenen en Joden voor hem, die niks van hem wisten en Allah houdt mensen niet verantwoordelijk voor wat ze niet kunnen of weten. Ook al hadden ze de juiste Torah, en de Juiste Evangelie, als ze van profeet Mohammad, hoorden en hem niet accepteerden ze zullen in het vuur verblijven. En de profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, had gezegd dat als Mozes zou leven, hij verplicht was Mohammad te volgen. Zuster, wie twijfelt aan de kufr van Christenen en Joden kan zelf kufr begaan en uit de kudde van Islam vallen, omdat iemand daarmee Aya's ontkent uit de Qur'an. Moge Allah ons leiden, en Zijn zegeningen op ons laten regenen, Amien.

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 17:47
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

Die sheik moet wel zeer betrouwbaar zijn als hij een vriend van OBL is  een griezel onder de griezels. Waarschijnlijk is ie zelf een zombie, die maar al te vertrouwd is met het dodenrijk. Hij waart rond als een fossiel van een vervlogen tijdperk en heult met soortgelijke dolenden die de hele Islam in discrediet brengen. Een schandvlek voor jullie religie!

hahaha ga buiten spelen jij man
Wat zombie, griezel, fosiel, deze man is mijn broeder, zoals alle moslims. Ik betwijfel of je dit voor me zal durven zeggen. Hij is een groot geleerde, respect daarvoor a.u.b. Deze man is een man onder de mannen, die opstaat om zijn broeders en zusters te steunen, niet vrezend voor de kufaar.

Blijkens jouw posting gaan jij en je geloofsgenoten en op voorhand van uit dat alle niet-moslims in de hel komen.

Koran 3:85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

Zuster, Islam, de volledige overgave telt alleen bij Allah, niemand kan afgoden aanbidden en bij Allah komen en om het paradijs vragen. Zelfs de ouders van profeet Mohammad, de zoon van Noah, de vader van Abraham, waren kufaar. Dat is niet anders, en Allah heeft het paradijs verboden voor wie iets met Hem vereenzilvicht. Omar ibn Khattab, moge Allah altijd tevreden over hem zijn, begon een keer te huilen toen hij een priester zag. De priester vroeg, 'Waarom huil je, O Ameerul Mu'mineen?' hij zei, 'Ik zie jou dag en nacht in aanbidding, en Allah zal niks van je accepteren omdat je een kafir bent'.

Dat was omdat hij niet hield waarvan Allah hield, dat was omdat hij niet haatte wat Allah haatte (is dit niet wat menselijks, haten). Dus er is maar 1 weg, Islam. Er waren Christenen en Joden die deden wat Allah zei, die volgden de wet en geloofden niet in afgoden, dat zijn de enige goeden onder hen. Ze wisten niks van Mohammad of Islam, daarom zal Allah ze Insha'Allah vergeven. Tussen de tijd van Jezus en Mohammad, was een tijd van onwetendheid en de Christenen die toen goed waren, zij zijn de gelovigen onder hun. Nu zie ik zulken niet meer, wie Mohammad verwerpt, heeft God verworpen.

Abu Hurairah verhaalt, dat de profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, heeft gezegd, 'Bij Degene die mijn ziel in Zijn handen heeft. Eenieder die van mij hoort uit deze volk, hetzij een jood of een christen. En hij sterft en gelooft niet in hetgeen waarmee ik neergezonden ben, voorwaar, hij zal behoren tot de bewoners van het Hellevuur'. [Overgeleverd in Muslim].

De profeet zei, '...Eenieder die van mij hoort...' dus degenen die van hem horen, er waren Christenen en Joden voor hem, die niks van hem wisten en Allah houdt mensen niet verantwoordelijk voor wat ze niet kunnen of weten. Ook al hadden ze de juiste Torah, en de Juiste Evangelie, als ze van profeet Mohammad, hoorden en hem niet accepteerden ze zullen in het vuur verblijven. En de profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, had gezegd dat als Mozes zou leven, hij verplicht was Mohammad te volgen. Zuster, wie twijfelt aan de kufr van Christenen en Joden kan zelf kufr begaan en uit de kudde van Islam vallen. Moge Allah ons leiden, Amien.

minister van propaganda lijkt me wel wat voor je... lijkt me nogal een retoriek die ik van streng gelovige christenen hoor geloof in jezus want anders...... ach het is ook hetzelfde eigenlijk..dezelfde retoriek en maar met die zgn hel en verdoemenis dreigen. We zullen zien of Allah of god of hoe je hem ook wil noemen al die door mensen gemaakte gebruiken ook zo belangrijk vindt. Ik zie het zo, ieder geloof kijkt naar hetzelfde lichtje maar ze kijken naar het lichtje door verschillende kleurtjes en denken dat hun kleurtje de beste is. En denken dat het lichtje hun kleurtje belangrijk vindt.

Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 04:42

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabaraktoe,

aghy battle for peace een maschallah stuk, ik heb er veel van geleerd, alle lof zij allah!

wa alaikoem salam warahmatoe allahie wabaraktoe

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 07:36
batle schreef:

hahaha ga buiten spelen jij man
Wat zombie, griezel, fosiel,�deze man is mijn broeder, zoals alle moslims.
Ik betwijfel of je dit voor me zal durven zeggen. Hij is een groot geleerde,
respect daarvoor a.u.b. Deze man is een man onder de mannen, die
opstaat om zijn broeders en zusters te steunen, niet vrezend voor de
kufaar.

Als OBL en zijn trawanten (ook die zg geleerde) moslims zijn en hun
daden
zijn moslimdaden, dan zijn de moslims mijn grootste vijanden. Immers,
dan zijn jullie in staat om op een willekeurig moment op een willekeurige
plaats mij of mijn dierbaren samen met jou van deze wereld af te blazen
met als belangrijkste ego�stische motief dat je dan een vrijkaartje tot het
paradijs zou hebben. Snap je dan niet dat het een enkele reis naar de hel
is? Dat jullie tot in het bot misleid worden?

Als OBL en zijn trawanten door vele moslims ge�erd worden als
Islamhelden en meutes naieve jongeren er van dromen zijn daden na te
volgen, dan is de Islam de grootste pest van deze tijd en is het terecht dat
al die OBLfans "gestimuleerd" worden definitief af te reizen naar jullie
Mekka om daar jullie onvolprezen Islamstaat te vestigen. Moet toch een
koud kunstje zijn om die schertskoning af te zetten en de macht over te
nemen.

In ieder geval is het zo, dat als mensen als OBL en trawanten in jullie
religie een hoge status hebben, dan is die religie per definitie niet meer
dan een bedenksel van de duivel. Iedereen met een beetje menselijk
gevoel en verstand kan dat vaststellen. Daar zijn verder helemaal geen
theologische bewijzen voor nodig.
Ik denk dat jullie voor een keuze staan; voor of tegen dat soort tuig dat er
op uit is de hele wereld in brand te steken.

Trouwens, de laatste tijd weinig van meneer OBL gehoord; zou best
kunnen dat ie in de NW territories van Pakistan bij de aardbeving onder
een berg bedolven is...
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 07:42
dnijholt schreef:
minister van propaganda lijkt me wel wat voor je...
lijkt me nogal een retoriek die ik van streng gelovige christenen hoor
geloof in jezus want anders...... ach het is ook hetzelfde
eigenlijk..dezelfde retoriek en maar met die zgn hel en verdoemenis
dreigen. We zullen zien of Allah of god of hoe je hem ook wil noemen al
die door mensen gemaakte gebruiken ook zo belangrijk vindt. Ik zie het
zo, ieder geloof kijkt naar hetzelfde lichtje maar ze kijken naar het lichtje
door verschillende kleurtjes en denken dat hun kleurtje de beste is. En
denken dat het lichtje�hun kleurtje belangrijk vindt.

door welk gekleurd glaasje kijk jij?
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 08:48

Minister van propaganda lijkt me wel wat voor je, lijkt me nogal een retoriek die ik van streng gelovige christenen hoor geloof in jezus want anders...... ach het is ook hetzelfde eigenlijk..dezelfde retoriek en maar met die zgn hel en verdoemenis dreigen. We zullen zien of Allah of god of hoe je hem ook wil noemen al die door mensen gemaakte gebruiken ook zo belangrijk vindt. Ik zie het zo, ieder geloof kijkt naar hetzelfde lichtje maar ze kijken naar het lichtje door verschillende kleurtjes en denken dat hun kleurtje de beste is. En denken dat het lichtje hun kleurtje belangrijk vindt.

Denk je dat je door schapen of koeien te aanbidden de sleutels van het paradijs krijgt? Er is 1 weg, geen enkele profeet kwam oproepen tot jodendom, of Christendom, of Budhisme, of Hinduisme of wat dan ook. Wie partners naast Allah neemt, voor hem is het paradijs verboden. Daarom nodig ik je uit tot Islam, de weg van eer en vrede.

Als OBL en zijn trawanten (ook die zg geleerde) moslims zijn en hun daden zijn moslimdaden, dan zijn de moslims mijn grootste vijanden.

Koran 48:28.
Hij is het, Die Zijn boodschapper met leiding en de godsdienst der Waarheid heeft gezonden, opdat Hij hem moge doen zegevieren over alle (andere) godsdiensten. En God is als Getuige voldoende.
29. Mohammed is de boodschapper van God. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander. Gij ziet hen zich buigen en nederwerpen (in gebed), God's genade en Zijn welbehagen zoekende - Op hun aangezicht zijn de sporen van het zich ter aarde werpen. Dit is hun beschrijving in de Torah. En hun beschrijving in het Evangelie is als het zaad van koren, dat zijn scheut uitspruit, en dien versterkt, waardoor zij dik wordt en op eigen stengel komt te staan, tot vreugde der zaaiers en woede der ongelovigen. God heeft aan de gelovigen die goede werken doen, vergiffenis en een grote beloning beloofd.

Snap je dan niet dat het een enkele reis naar de hel is? Dat jullie tot in het bot misleid worden?

Laten we aan Osama zelf vragen, niet dat wij het met hem eens zijn. Maar kijken wat hij zegt, 'O Sheikh, wat vind u van degenen die tegen de 11 Sept aanslagen zijn en wat voor mensen zijn het?'

Als OBL en zijn trawanten door vele moslims ge�erd worden als islamhelden en meutes naieve jongeren er van dromen zijn daden na te
volgen, dan is de Islam de grootste pest van deze tijd en is het terecht dat al die OBLfans "gestimuleerd" worden definitief af te reizen naar jullie
Mekka om daar jullie onvolprezen Islamstaat te vestigen. Moet toch een
koud kunstje zijn om die schertskoning af te zetten en de macht over te
nemen. In ieder geval is het zo, dat als mensen als OBL en trawanten in jullie religie een hoge status hebben, dan is die religie per definitie niet meer dan een bedenksel van de duivel. Iedereen met een beetje menselijk gevoel en verstand kan dat vaststellen. Daar zijn verder helemaal geen theologische bewijzen voor nodig. Ik denk dat jullie voor een keuze staan; voor of tegen dat soort tuig dat er op uit is de hele wereld in brand te steken.

Koran 22:39.
Toestemming om te vechten is gegeven aan degenen tegen wie gevochten wordt, omdat hun onrecht is aangedaan, voorzeker God heeft de macht hen bij te staan.
40. Degenen die ten onrechte uit hun huizen werden verdreven alleen omdat zij zeiden: "Onze Heer is God." - En indien God sommige mensen niet met behulp van anderen tegenhield, zouden ongetwijfeld kloosters, kerken, synagogen en moskee�n, waarin dikwijls de naam van God wordt herdacht, afgebroken zijn. God zal ongetwijfeld degene ondersteunen die Hem helpt - God is inderdaad Sterk, Almachtig.

Ik geef jullie een lezing van Zakir Naik hierover, hij geeft mooie uitleg. Luister zeker naar de 4e video, bij 8:30, ze vragen hem over wat hij van bin laden vindt.

http://www.angelfire.com/tv2/read36/

En hieronder kan je meer uitleg over dezelfde onderwerp vinden.

http://www.angelfire.com/tv2/read37/


Hitler was een fundamentalist Christen


Deze man was een undamentalistishe Katholieke Christen, al die haat tegen Joden werd hem geleerd door de Katholieke priesters want ze hielden de Joden verantwoordelijk voor de dood van Jezus. De grootste wens van hem vroeger was om een priester te worden, hij zegt dat is het beste wat je kan zijn. Toen hij zijn legers had zei hij wij zijn God's soldaten, God gebruikt ons tegen zijn vijanden. Ik hou jou niet verantwoordelijk voor hem, maar wel uw boek. Er is hier heel veel over te vertellen, als je wilt lees maar op deze link, hoe de heilige oorlog van deze Christen begon. En zie al die priesters die de hitler groet doen en hem steunen en lees ook zijn quotes.

http://www.the-tribulation-network.com/dougkrieger/times_and _seasons/hitler_and_the_christian_religion.htm

Maar uuhumm, dwalen we niet een beetje van het onderwerp?

Terug naar boven
Yarem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yarem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 10:41

Welk boek bedoel je? De Bijbel? Denk je werkelijk dat die enige aanleiding geeft tot het afslachten van 6 miljoen Joden? 

Ik vraag me af in hoeverre het niet gewoon een politiek spelletje was van AH, om de kerk aan zijn kant te krijgen. Ik geloof namelijk niet dat hij diep religieus was, dan was hij namelijk nooit gekomen tot de daden waartoe hij kwam.

Adonai li, lo ira. Mah ya'aseh li adam? (Psalm 118:6)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 11:55

nou ik kan me enigsins nog wel verplaatsen in het haten van joden,

maar alle onschuldige gehandicapten vermoorden enzv enzv neeh dan klopt er toch iets niet.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 12:10
Batle schreef:

Laten we aan Osama zelf vragen, niet dat wij het met hem eens zijn. Maar
kijken wat hij zegt,�'O Sheikh, wat vind u van degenen die tegen de 11
Sept aanslagen zijn en wat voor mensen zijn het?'

Wat aan OBL vragen? Alsof de mening van een psychopatische
massamoordenaar verdient aangehoord te worden.
Je kunt je beter afvragen wat voor mensen het zijn die v��r de 11/9 en de
daaraan voorafgaande en daaropvolgende aanslagen zijn/waren. ikzal t je
zeggen. Op zijn best is het een kudde gehersenspoelde blindgangers die
het verboden is er een eigen mening op na te houden en idolaat iedere
psychopaat achterna lopen die zich voordoet als geleerde of sheik en in
de naam van de Islam wel eens even zal laten zien wat ie ten koste van
jonge veelbelovende levens wel allemaal durft.

Je wilt dan ook nog eens het balletje terug spelen, door AH er bij te halen,
die een godvruchtig christen geweest zou zijn...Goed dat je die zielepoot
noemt. OBL en AH gebruiken dezelfde taktiek en retoriek. Ze misbruiken
de religie en de goedgelovigheid van de massa om hun sinistere spel te
spelen.
Het kunstje is simpel; je hebt allereerst een vijand nodig. Als die er niet is
dan maak je die wel. En het volk maar opstoken tegen die kwaadaardige
vijand, die het op jou en jou en jou gemunt heeft. Het werkt altijd.
Tegelijkertijd je eigen soort ophemelen als het enige ware supervolk dat
bestemd is om over de wereld te heersen. Die eerst nog aarzelden komen
daarmee ook over de streep. Vooral degenen die vinden dat ze
achtergesteld worden en zich wentelen in een slachtofferrol. Wij zijn
slachtoffer van die boze wolf. Wij arme lammetjes...
Vervolgens roep je op tot een heilige oorlog en stelt een "elite"korps aan
om als eerste die oorlog in gang te zetten. SS of Mujihadeen, maakt niet
uit.
En degenen die wel nadenken en zich er niet zo in kunnen vinden die
bestrijd je nog harder dan je gecre�erde vijand. Gematigde Moslims zijn
geen Moslims....opblazen die lui.

OBL en AH worden gedreven door dezelfde demon of djinn. De geest is
weer eens uit de fles en als ie er niet snel weer ingestopt wordt met een
verzegelde kurk, dan zijn de rampen niet te overzien.
Bestudeer maar eens hoe het met het AH imperium afgelopen is en hoe
hij zijn volk de totale vernietiging injoeg. Ik vrees dat je niet goed weet
waar je het over hebt. Hoe oud ben je eigenlijk?
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 12:15
In eerste instantie geplaatst door malikah

nou ik kan me enigsins nog wel verplaatsen in het
haten van joden,


maar alle onschuldige gehandicapten vermoorden�enzv enzv neeh dan
klopt er toch iets niet.



Dat andere klopte dus wel????? Jij had die AH wel een handje willen helpen
om joodse mannen, vrouwen, kinderen, bejaarden te vergassen en te
verbranden?
DENK NA!
Terug naar boven
Yarem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yarem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 12:33
In eerste instantie geplaatst door malikah

nou ik kan me enigsins nog wel verplaatsen in het haten van joden,

Jodenhater? Triest. Nog net niet het uitmoorden van Joden?

Salaam/Shalom/Vrede!

 

Adonai li, lo ira. Mah ya'aseh li adam? (Psalm 118:6)
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 13:30

Back from.. weggeweest

Het kan ook aan mij liggen, wa Allahu a3lem, maar het is net of ik 'Allahou akbar' hoor tijdens dat fragmentje... klopt dat?

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 13:43
Zal best, maar iedere crimineel kan dat roepen.
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 13:46
Uhm geen idee waar jij t over hebt, maar ik had het over het aller eerste fragmentje, aan het begin van deze topic... maar jah mensen zijn weer oh zo goed om off-topic te gaan....
Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 15:07
In eerste instantie geplaatst door malikah

nou ik kan me enigsins nog wel verplaatsen in het haten van joden,

maar alle onschuldige gehandicapten vermoorden enzv enzv neeh dan klopt er toch iets niet.

joden schuldig en de rest niet..... dus in jou ogen was het terecht en de entl�sung een goed idee.... benieuwd wat Allah daarvan vindt......

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 15:31

allah ifad agoenna  mujahheed  ,en al die andere amin.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 15:38

Ik zie dat er sommige mensen hier osama binladen vergelijken met hitler.

Belachelijk!!!!!

Osama strijdt tegen onrechtvaardigheid terwijl hitler een gestoorde man was.

Sommigen leugenaars zeggen dat hitler 6miljoen joden vermoord heeft wat eigenlijk onmogelijk is.

Er leefden amper toen in europe 6miljoen joden.

Ik denk eerder dat hij maar 100.000joden vermoord heeft,meer dan 100.000 ga ik niet.

 

 

 

 

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 15:52
Wie heeft die snor met Osama vergeleken?
Die joden? Zij hebben een grappige achtergrond. Hitler klapt ze weg, Palestijnen geven ze hun huis en zeggen kom bij ons, de joden komen bij de moslims wonen, in onze huizen en sturen ons weg en blijven in onze huizen zitten. We dwalen af van het onderwerp, dit ging over die russen die ondergrondse geluiden hadden opgenomen.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 16:06
In eerste instantie geplaatst door Islam01

Ik zie dat er sommige mensen�hier osama binladen
vergelijken met hitler.


Belachelijk!!!!!


Osama strijdt tegen onrechtvaardigheid terwijl hitler een gestoorde
man was.


Sommigen leugenaars zeggen dat hitler 6miljoen joden vermoord heeft
wat eigenlijk onmogelijk is.


Er leefden amper toen in europe 6miljoen joden.


Ik denk eerder dat hij maar 100.000joden vermoord heeft,meer dan
100.000 ga ik niet.








Meer kan jouw verstand waarschijnlijk niet bevatten. Je praat net als de
neonazi's die beweren dat er per ongeluk maar een paar joden
omgekomen zijn. Kennelijk heb je je niet in de nederlandse geschiedenis
verdiept. alleen uit dit landje zijn er al 100.000 omgebracht. Maar goed,
het is onbegonnen werk om met jodenhaters in discussie te gaan.

AH (ik bedoel dus niet je werkgever) kwam zg ook op tegen de
onrechtvaardigheid. Wat is er trouwens zo rechtvaardig aan het in de
vernieling jagen van duizenden onschuldige mensen, vliegtuigen met
gewone mensen zoals jij en ik in een toren laten vliegen. Intussen ook
duizenden moslims de dood injagen, etc. Ik vrees dat de gestoordheid
van OBL (of is het bezetenheid?) nog een graadje erger is dan die van AH.
en het is typisch hetzelfde slag sukkels dat achter OBL aanloopt als
destijds achter AH aan. Niet in staat tot zelfstandig denkwerk.
Het is OBL er alleen om te doen een wereldbrand te ontketenen en zijn
"broeders" zo te dwingen waar dan ook de suicide-jihaad aan te gaan.
Jihaad; door wie verklaard, dan?

probeer eens van iets meer afstand naar de kwestie te kijken, Ali el O.
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 16:08

Asalama alykoum warahmatoe allahie wabarakatoe

Zo is het beste broeder islam 01 en Battle for peace en oegtie Taqwaa allahie nasser Sheikh Usama inshallah en moge Allah hem bijstaan inshallah niks van aantrekken wat andere over hem zeggen de ulamma in Saudie Arabie zijn gemartelt en gedood die over Usama zeiden dat hij een van de grootste Mujaheed was van de afgelopen eeuw kijk alleen maar op deze fotos van hem kijk hoe dun en mager hij geworden was in zijn gezicht meskien voor wat  voor wie denken jullie?? voor de UMMah van de profeet vzmh !!

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 16:14
Ach, die arme zielige magere OBL. Je zou er zo medelijden mee krijgen.
Ga je nu een beetje de sentimenten van je broeders en zusters
manipuleren?
Ik zie iets heel anders als ik naar de foto's kijk, maar ik zal maar niet
vertellen wat...

Ik hoor ook wat als ik er naar kijk. dan hoor ik de doden!!!(om maar weer
eens ontopic te gaan) De honderden doden in het dodenrijk die zich zo
nodig temidden van nietsvermoedende medemensen moesten opblazen
en zo gekweld worden door schuldbesef en wroeging dat ze het van
ellende en wanhoop uitgillen. Mujihadeen van de afgrond...
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 16:21
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door Islam01

Ik zie dat er sommige mensen hier osama binladen
vergelijken met hitler.


Belachelijk!!!!!


Osama strijdt tegen onrechtvaardigheid terwijl hitler een gestoorde
man was.


Sommigen leugenaars zeggen dat hitler 6miljoen joden vermoord heeft
wat eigenlijk onmogelijk is.


Er leefden amper toen in europe 6miljoen joden.


Ik denk eerder dat hij maar 100.000joden vermoord heeft,meer dan
100.000 ga ik niet.


 


 


 



 



Meer kan jouw verstand waarschijnlijk niet bevatten. Je praat net als de
neonazi's die beweren dat er per ongeluk maar een paar joden
omgekomen zijn. Kennelijk heb je je niet in de nederlandse geschiedenis
verdiept. alleen uit dit landje zijn er al 100.000 omgebracht. Maar goed,
het is onbegonnen werk om met jodenhaters in discussie te gaan.

AH (ik bedoel dus niet je werkgever) kwam zg ook op tegen de
onrechtvaardigheid. Wat is er trouwens zo rechtvaardig aan het in de
vernieling jagen van duizenden onschuldige mensen, vliegtuigen met
gewone mensen zoals jij en ik in een toren laten vliegen. Intussen ook
duizenden moslims de dood injagen, etc. Ik vrees dat de gestoordheid
van OBL (of is het bezetenheid?) nog een graadje erger is dan die van AH.
en het is typisch hetzelfde slag sukkels dat achter OBL aanloopt als
destijds achter AH aan. Niet in staat tot zelfstandig denkwerk.
Het is OBL er alleen om te doen een wereldbrand te ontketenen en zijn
"broeders" zo te dwingen waar dan ook de suicide-jihaad aan te gaan.
Jihaad; door wie verklaard, dan?

probeer eens van iets meer afstand naar de kwestie te kijken, Ali el O.
Voor iemand die zegt een christen te zijn heb je wel erg weinig respect en liefde voor je medemens waar het christendom altijd zo vol van is. Ik vind het behoorlijk kinderachtig van je dat je mijn broeder hier op het forum belededigt door te zeggen dat AH zijn werkgever is of dat zijn verstand bepaalde dingen niet kan bevatten. Een excuses van jouw kant naar hem toe zou zeer op zijn plaats zijn. En aangezien je als christen pas een steen mag gooien naar iemand als je zelf zonder zonde bent waarom noem je Osama Bin Laden dan een sukkel? (wie zonder zonde is werpe de eerste steen toch?) Hij is tenminste iemand die vecht voor zijn geloof. Moge ALLAH hem zijn fouten vergeven en hem belonen met het paradijs en de vijanden van de Islam vernietigen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2005 om 16:40
Rahil, aardig van je dat je me er aan herinnert dat ik christen ben. Zou ik
uit boosheid bijna vergeten. Maar is het een schande om bij AH te
werken, dan? Mijn zoon werkt er ook. En toevallig weet ik dat Ali daar ook
werkt(e).
En voor OBL heb ik andere kwalificaties, duidelijk genoeg. Als ik zie waar
AHA voor uitgemaakt wordt en hoeveel mensen heeft zij onverhoeds van
het leven beroofd?
verder gooi ik geen stenen, maar woorden. En ik doe daarmee mijn
uiterste best jullie aan je verstand te peuteren dat jullie verblind worden
en als slachtschapen achter holle retoriek aan lopen. diverse keren heb ik
hier gelezen dat iemand die onschuldige mensen vermoordt geen moslim
kan zijn. Maar voor OBL en zijn tuig maken jullie kennelijk een
uitzondering. Omdat hij roept wat jullie graag willen horen.

Jullie meten mij teveel met 2 maten. Als je voor rechtvaardigheid gaat,
dan moet je er verder blind voor zijn of iemand jood, christen, moslim,
ongelovige, man, vrouw, sheik, pauper, geleerde of analfabeet is. Want
als je dat meeweegt deugt je weegschaal niet en kom je topt een verkeerd
oordeel. Kennelijk zien jullie van zg broeders en zusters meer door de
vingers dan van niet moslims. En AHA die nooit iemand vermoord heeft
en slachtoffer was van jullie systeem wordt de hel toegewenst, terwijl bij
OBL met zijn vrome praatjes en duizenden doden op zijn geweten een
oogje toegeknepen wordt en gebeden wordt dat Allah zijn fouten moge
vergeten...
Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2005 om 04:43

postpentacost welke ah werk je ook?

ik wil je heus niet komen vermoorden ofzo, maar ik heb ook gewerkt in een albert heijn en heet toevallig ook ali

salam

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2005 om 08:38
Ik heb nooit bij AH gewerkt, maar mijn zonen. Waar, dat doet er even niet
toe. Maar vast niet bij die waar jij gewerkt hebt.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2005 om 08:49

In ieder geval verkeren de bruinhemden weer onder ons

 

Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2005 om 09:00

hahaha hoezo dat nou weer postpentacost?

ahhaah vertel het me eens? het kan toch zo zijn dat we in hetzelfde ah filiaal hebben gewerkt.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.