Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenMag dit?

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Mag dit?
    Geplaatst op: 24 november 2004 om 05:43

Hoihoi,

een vrouw beleeft geen plezier aan pijpen???  Jawel hoor, seks gaat niet enkel om gevoelige zenuwuiteinden, maar ook om de ander plezier geven, en dat is dan ook plezierig voor jezelf.  Give and take a bit he.
Wat betreft die ezel, wel een ezel eet ook, betekent dat dat ik niet meer mag eten?  Een ezel loopt, mag ik dat dan ook niet meer?  Zoals je al merkt, heb je aan dat soort vergelijkingen nogal weinig

Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2004 om 08:26
selam mijn zus

ik zie niet in hoe je in godsnaam plezier kunt hebben aan pijpen en wt de ezel betreft
je dat je dan gaat beweren een ezel loopt dus ik mag niet lopen ????
een kafr is een kafr en doet bepaalde dingen die niet toegestaan zijn binnen het islaam doe jij het dan ook
en ja je kunt je op deze manier nuet vergelijken maar bepaalde dieren hebben bv ook gemeenschap van achteren nou dat kan je ook doen maar dan ben je net een hond begrijp je althans zo werd het mij duidelijk gemaakt
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2004 om 08:54
Kim ik ben het met deze discussie weer met je eens, dat is al de tweede keer vandaag. Je moet niet alleen maar nemen maar ook geven. Als je ziet dat je man gelukkig is werkt dat toch ook in op jou....
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2004 om 09:00

Idd oegty, een relatie is iets waar je samen aan moet werken, koken met de pannen die je hebt hihi, om uiteindelijk een heerlijk maaltijd op tafel te zetten.

SAMEN stap je het huwlijksbootje in, en dus SAMEN moeten jullie je zien te redden en er voor elkaar zijn, alleen op deze manier kun je de overkant droog en veilig halen, incha Allah

ma3a salama

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2004 om 09:01

Hoi meid,

ik val onder 'kufar' hoor (hoewel het niet mijn alltime favoriete woord is).  Wat die ezelsvergelijkingen of kufarvergelijkingen betreft, tja, de hele redenering erachter klopt niet.  Sowieso doen moslims heel wat dingen die ongelovigen ook doen, en vaak door de laatsten zijn uitgevonden.  Zou je bv nog per kameel naar Mekka gaan bv, of neem je liever het vliegtuig?

Wat betreft pijpen, het kan zeker plezierig zijn.  Er vallen idd wel mensen over het contact mond-lichaamsvocht, maar het is net een eigenschap van liefde dat je de ander z'n lichaamsvochten niet viezer vindt dan die van jezelf.  Anale seks is daar trouwens een uitzondering op.  Dat blijft het grote deel van de mensen vies vinden, en daar kan k helemaal inkomen  Orale met anale seks vergelijken is wat dat betreft dus ook nogal scheef.  Je kan het zien als urine of sperma met uitwerpselen vergelijken.  Met 1 en 2 heb k geen moeite, waarom zou ik ook van de man waar k van hou.  3 is wat anders
Maar ja, ik snap wel dat als je hele leven niks anders hoort dan dat het vies is en alleen ezels het doen, is dat natuurlijk iets dat blijvend in je hoofd ingebakken zit. 

Groetjes Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 november 2004 om 09:03

In eerste instantie geplaatst door marleen

Kim ik ben het met deze discussie weer met je eens, dat is al de tweede keer vandaag. Je moet niet alleen maar nemen maar ook geven. Als je ziet dat je man gelukkig is werkt dat toch ook in op jou....

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.