Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Actuele thema’s onder moslimjongeren?

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Actuele thema’s onder moslimjongeren?
    Geplaatst op: 01 maart 2005 om 08:14

Beste mensen!

Allereerst wil ik zeggen dat ik dit een mooie site vind. Wat ik vooral eraan bewonder is dat jullie zo aardig en netjes met elkaar spreken. Dikke duim daarvoor .

Even voorstellen.. Ik ben Roelofke. Ben student aan de Christelijke Hogeschool in Ede en studeer voor 'Godsdienst Pastoraal Werker'.

Nu moet ik voor het vak 'Islam' een opdracht maken waarin wordt gevraagt wat momenteel de actuele thema's zijn onder moslimjongeren. Ik heb al wat rondgekeken op sites maar vindt het moeilijk te bepalen welke thema's dit zijn. Misschien dat jullie mij hierbij zouden kunnen helpen? Dus als jullie mij een aantal actuele thema's en eventueel sites kunnen geven waar deze thema's besproken worden zouden jullie mij daar een groot plezier mee doen.

Alvast bedankt!  Roelofke

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 08:24
hmmm voor een ieder die mij kent(van deze site) ik voel weer wat aankomen. :)

Hint: Een nieuwe slimme aanpak(of toch niet)
Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 08:29

Ik ken je nog niet..

Dus wat voel je aankomen nak4life?

Terug naar boven
Jaseena Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 300
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jaseena Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 08:35

.....

4 jaar -te jong
18 jaar -te overmoedig
trouwdag -te gelukkig
gezin -te druk
ziekte -te ziek
werk -te veel zorgen
oude dagen- te oud
DOOD -te laat om aan Allah te denken
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 08:38

Hoi,

Bovenaan kan je klikken op "actieve onderwerpen"...

Veel succes

Ps: je kan ook bij de onderwerpen zien welke populair zijn.

 

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 08:40
In eerste instantie geplaatst door roelofke

Ik ken je nog niet..


Dus wat voel je aankomen nak4life?



ik wacht geduldig af....
Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 08:42

goede tip miss layla.

enn nak4life.. ben benieuwd waar jij op doelt.

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 08:49
En als je het nog niet wist.....links zie je Islaam forum TOP 5...je kan wel raden wat dat inhoudt denk ik zo....
Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 08:54

ja okay, maar die verandert dagelijks.. zelfs binnen een dag verandert deze meerdere keren.

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:01

Er is niet 1 actueel thema, dat klopt... Of 5.

Sommige jongeren praaten veel over het  niet verkrijgen van werk wat bij hun niveau past. Dit komt omdat zij hoofddoek, baard dragen of een arab achternaam hebben. Andere jongeren praaten weer over de jihad... Dan zijn er veel moslims's die het over de hijab of de niqaab hebben. Andere praaten weer over dat zij dagelijks worden geconfronteerd met discriminatie. En dan heb ik nog vele onderwerpen niet genoemd. Ik zou afgaan op het onderwerp wat je (overal) het meest tegenkomt.

 

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:10
Andere jongeren praaten weer over de jihad

precies, dat wou roelofke vast horen....weer een aivd'r op het forum.....of niet roelofke

"Dus als jullie mij een aantal actuele thema's en eventueel sites kunnen geven waar deze thema's besproken worden"

Ja..........
Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:15
Haha.. nee hoor dat wilde ik helemaal niet horen, was gewoon een objectieve vraag. Maar vindt het wel grappig dat je dat dacht ;)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:20
Wel, dat is dan een extra antwoord op je vraag, (afkeer en overal zien van) AIVD speelt bij sommige moslimjongeren.  Maar er zit dan ook een lid van dit forum in de gevangenis, dus misschien vandaar?
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:26
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Wel, dat is dan een extra antwoord op je vraag, (afkeer en overal zien van) AIVD speelt bij sommige moslimjongeren.� Maar er zit dan ook een lid van dit forum in de gevangenis, dus misschien vandaar?

ja, hier zit justitie alles te controleren. Ik vraag me trouwens af wie er achter islaammail zit...ik zal het even vragen.
Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:26

wat is trouwens AIVD?

en waarom zit ��n van jullie leden in de gevangenis? - je hoeft hierop niet antwoord te geven.

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:31
algemene inlichtingen en veiligheidsdienst
Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:33

Moet ik  jullie nog wat meer van mijn gegevens geven, of ben ik al goed gekeurd? Zeg maar wat jullie van me willen weten. In het bijzonder vraag ik dit aan nak4life.

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:41
In eerste instantie geplaatst door roelofke

Moet ik� jullie nog wat meer van mijn gegevens geven, of ben ik al goed gekeurd? Zeg maar wat jullie van me willen weten. In het bijzonder vraag ik dit aan nak4life.



Nee hoor, ik hou de boel wel in de gaten hoor : )
En geen pm'tjes sturen naar mensen : ) Alles openlijk via deze topic!!!!

NAK/ABOU KHATTAB
Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:46

Okay zal geen pm'tjes sturen.

Moet eerlijk toegeven dat het mij raakt dat men jullie zo op de nek zit. Jammer, dat jullie zo wantrouwig moeten zijn.

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:49

Vind je het gek tegenwoordig?

Alles word maar verkeerd geinterpeteerd (zie Imams Eindhoven). Je zou juist begrip kunnen hebben voor onze situatie....(Miss heb je nu een idee voor je thema...)

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 09:53

Dag Roelofke,

het is zo dat er vaker mensen hier op het forum zijn geweest die zeiden voor een schoolwerkstuk of iets dergelijks informatie wilde hebben, wat achteraf onzin bleek te zijn gezien de reacties van die mensen op de reacties van de leden hier. Ook is deze website een paar keer negatief in het nieuws geweest, o.a. na de moord op TvG waarna we overspoelt werden door sensatie zoekende ramptoeristen die hun best deden zo extremistisch mogelijke uitspraken aan de forumleden te ontrekken. De achterdocht van sommige broeders en zusters hier is volgens mij dus wel te begrijpen (en voila, een actueel thema).

Ik denk dat je het beste gewoon een tijdje moet blijven rondhangen hier op het forum, het kan beslist heel gezellig en informatief zijn, en wie weet kun je ook je steentje bijdragen! Lees vooraf wel even de forumregels door.

Groeten,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 10:03
In eerste instantie geplaatst door miss layla

 Je zou juist begrip kunnen hebben voor onze situatie

Het spijt me als uit mijn uitspraak bleek dat ik geen begrip heb voor jullie situatie. Wilde eigenlijk ermee zeggen dat ik schrok van jullie felheid op mijn vraag, maar nu mij uitgelegt wordt waar deze reactie van jullie vandaan komt voel ik juist bewogenheid voor jullie.

Bedankt Amier voor de extra uitleg.

Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 10:22
In eerste instantie geplaatst door Amier

het is zo dat er vaker mensen hier op het forum zijn geweest die zeiden voor een schoolwerkstuk of iets dergelijks informatie wilde hebben, wat achteraf onzin bleek te zijn gezien de reacties van die mensen op de reacties van de leden hier. Ook is deze website een paar keer negatief in het nieuws geweest, o.a. na de moord op TvG waarna we overspoelt werden door sensatie zoekende ramptoeristen die hun best deden zo extremistisch mogelijke uitspraken aan de forumleden te ontrekken. De achterdocht van sommige broeders en zusters hier is volgens mij dus wel te begrijpen

Ja ik begrijp het zeer goed. Weet niet.. is misschien stom, maar ik heb nu zo het verlangen om als nederlandse te zeggen op deze site dat het mij spijt dat jullie door zoveel "sensatie zoekende ramptoeristen" en anderen zijn bekritiseerd, bespied, voor de gek zijn gehouden, bevooroordeeld en uitgedaagd tot extremistische uitspraken. Ik wil vergeving vragen aan jullie voor die mensen en voor wat ze aan jullie hebben gedaan.

.. nak4life? in het bijzonder wil ik deze vraag om vergeving aan jou stellen, omdat ik vooral voor jou deze bewogenheid voel. Het spijt me als mensen zoals ik je gekwets hebben.

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2005 om 10:45
In eerste instantie geplaatst door roelofke

In eerste instantie geplaatst door Amier


<FONT face="Times New Roman" size=3>het is zo dat er vaker mensen hier op het forum zijn geweest die zeiden voor een schoolwerkstuk of iets dergelijks informatie wilde hebben, wat achteraf onzin bleek te zijn gezien de reacties van die mensen op de reacties van de leden hier. Ook is deze website een paar keer negatief in het nieuws geweest, o.a. na de moord op TvG waarna we overspoelt werden door sensatie zoekende ramptoeristen die hun best deden zo extremistisch mogelijke uitspraken aan de forumleden te ontrekken. De achterdocht van sommige broeders en zusters hier is volgens mij dus wel te begrijpen



<FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=2>Ja ik begrijp het zeer goed. Weet niet.. is misschien stom, maar ik heb nu zo het verlangen om als nederlandse te zeggen op deze site�dat het mij spijt dat jullie door�zoveel�"sensatie zoekende ramptoeristen" en anderen zijn bekritiseerd, bespied, voor de gek zijn gehouden, bevooroordeeld�en uitgedaagd tot extremistische uitspraken. <FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=2>Ik�wil�vergeving vragen <FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=2>aan jullie voor die mensen en voor wat ze aan jullie hebben gedaan.


<FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=2>.. nak4life? in het bijzonder wil ik deze vraag om vergeving aan jou stellen, omdat ik vooral voor jou deze bewogenheid voel. Het spijt me�als mensen zoals ik je gekwets hebben.


oops, nu voel ik mij schuldig. En je hoeft je zeker niet te verontschuldigen.

Groetjes

NaK4life/abou Khattab
Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 04:29

zie volgende bericht.

Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 04:32

In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door roelofke

[QUOTE=Amier]

oops, nu voel ik mij schuldig. En je hoeft je zeker niet te verontschuldigen.

Groetjes

NaK4life/abou Khattab

Beste NaK4life!

Voel je niet schuldig, alleen wil ik niet dat je zo wordt als velen van ons nederlandse niet-moslims die door negatieve ervaringen mensen over ��n kam scheren. Daarom die vraag om vergeving, want als jij de mensen die onrespectvol met jou zijn omgegaan vergeeft kun je in zekere zin hen (of mensen zoals zij) weer objectief benaderen. Dat je waakzaam moet zijn, blijft natuurlijk staan. Ik zeg dit omdat (hoe gek het ook mag klinken) ik het beste met je voor heb. Ik denk echt dat dit jou goed zal doen. Vergeef hen & geef hen nieuwe kansen.

Ben trouwens wel benieuwd naar wat 'abou Khattab' betekend. Is waarschijnlijk je naam, maar toch.. zit er ook een bepaalde betekenis aan?

Groetjes Roelofke

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 04:59
In eerste instantie geplaatst door roelofke

In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door roelofke

[QUOTE=Amier]
oops, nu voel ik mij schuldig. En je hoeft je zeker niet te verontschuldigen. Groetjes NaK4life/abou Khattab


<FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=2>Beste NaK4life!


<FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=2>Voel je niet schuldig, alleen wil ik niet dat je zo wordt als velen van ons nederlandse niet-moslims die�door negatieve ervaringen mensen over ��n kam scheren.�Daarom die vraag om vergeving, want als�jij de mensen die�onrespectvol met jou zijn omgegaan vergeeft�kun�je in zekere zin hen (of mensen zoals zij) weer objectief benaderen. Dat je�waakzaam moet zijn, blijft natuurlijk staan. Ik zeg dit omdat (hoe gek het ook mag klinken)�ik het beste met je voor heb. Ik denk echt dat dit jou goed zal doen. Vergeef hen�& geef hen nieuwe kansen.


Ben trouwens wel benieuwd naar wat�'abou Khattab' betekend. Is waarschijnlijk je naam, maar toch.. zit er ook een bepaalde betekenis aan?


<FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=2>Groetjes Roelofke



Hallo,

Bedankt voor je bericht. Je hebt helemaal gelijk.
En wat Abou Khattab betreft. Dat is mijn nieuwe nick name. Abou=vader dus eigenlijk vader van Khattab. En nee :) Ik heb geen zoon die Khattab heet(ben nog niet getrouwd) maar Omar ibn al-Khattab was de tweede khalief(leider)van de Islamitische gemeenschap.
Tevens is de naam Khattab de naam van een heel bekende strijder die vocht in chechenye tegen de russen. Hij is enkele jaren geleden vermoord(vergiftigd).

Moslims gebruiken vaak nicks zoals abou..... of oem(moeder, dus dit doen de vrouwen).

Dus dit over abou Khattab. Op dit forum ben ik ook wel bekend als NAK4LIFE. NAK zijn de initialen van mijn echte naam

Groetjes,

Abou Khattab

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 05:05

Salaam Aleikum,

Beste roelofke (ik dacht eerst trouwens dat je belgisch was),

Interessante studie volg je in ede (nabij mijn woonplaats..). Amier heeft de reden achter de achterdocht op dit forum zeer goed uitgelegd. Ik begreep het eerst ook niet toen ik de 1e keer een nieuw lid iets over een onderzoek zag plaatsen. Maar sinds dat ik lid ben begrijp ik het steeds beter.

Ik reageer nu niet alleen om het reageren, maar ik wilde je proberen te helpen met je vraagstelling. Ik denk dat er tegenwoordig door jongeren steeds vaker over thema�s wordt gesproken die in het nieuws verschijnen. Dit komt niet omdat de meeste jongeren actief de berichten uit de media volgen, maar meer doordat  er zo vaak negatief over ze wordt gesproken. En misschien zou je ook een onderscheid moeten maken in de uitwerking van je vraagstelling in de moslimjongeren zelf. Want je hebt praktiserende moslimjongeren en je hebt een groot deel niet praktiserende moslimjongeren. En de meningen tussen deze 2 groepen kunnen erg verschillen. ALs je echt je vraagstelling zou volgen dan zou je dus in contact moeten komen met praktiserende moslimjongeren. Een goed idee hierbij zou zijn om contact op te nemen met een aantal moskeen of islamitische verenigingen om te vragen of je gesprekken kunt houden met jongeren die er regelmatig komen. Er zijn namelijk in de meeste moskeen speciaal voor jongeren dagdelen gereserveerd voor studie of recreatie. En er zijn hier meestal ook ruimtes voor. Ik dacht ik doe even een suggestie.

Ik weet zeker dat als je ze uitlegt waarvoor het dient, zij je zeker zullen helpen.

de groeten Roelofke,

Salaam Aleikum, 

Malcolm X    

Terug naar boven
roelofke Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote roelofke Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 05:12

Bedankt NaK voor de uitleg. Grappig dat je jezelf 'vader' noemt, heeft wel iets. Het valt mij op dat jij (en andere leden van dit forum) best veel van de geschiedenis weet. En er valt me nog wel meer op .

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2005 om 05:16
In eerste instantie geplaatst door roelofke

<FONT face="Times New Roman, Times, serif" size=2> En er valt me nog wel meer op .



vertel eens.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.