Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Aanval op Abu Graib

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Aanval op Abu Graib
    Geplaatst op: 03 april 2005 om 09:58
AMSTERDAM - Bij een aanval met granaatwerpers en autobommen op de Abu Ghraib gevangenis bij de Iraakse hoofdstad Bagdad zijn zaterdag zeker 44 Amerikaanse militairen en twaalf gevangenen gewond geraakt. De geco�rdineerde aanval was het werk van een veertigtal Iraakse opstandelingen. Er zijn geen gevangenen ontsnapt. Dit heeft het Amerikaanse leger zondag bekendgemaakt.

De terreurgroepering Al-Qaida in Irak eiste in een boodschap op een website die vaker wordt gebruikt door radicale moslimorganisaties, de verantwoordelijkheid voor de aanval op. Al-Qaida in Irak wordt geleid door de Jordaanse terrorist Abu Musab al-Zarqawi. De groep heeft zich verantwoordelijk verklaard voor de ontvoering en onthoofding van westerlingen in Irak en voor talloze autobomaanslagen en andere zelfmoordaanslagen en aanvallen op Iraakse militairen, politieagenten en overheidsfunctionarissen.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 10:05
Bron?
Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 10:39
Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 10:57
In eerste instantie geplaatst door ouarda

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Bron?

http://www.nu.nl/news/505544/23/Rebellen_vallen_Abu_Ghraib-g evangenis_aan.html

Bedankt!!!
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 11:29
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, LA ILAAHA ILAA LAAH, SOEBHANALLAH EINDELIJK ZIJN DE MOEJAHEDEEN HUN BROEDERS EN ZUSTERS TE HULP GEGAAN IN DE ABU GRAIB GEVANGENIS, DIE VERKRACHT EN VERNEDERD ZIJN, MOGE ALLAH HUN INSHALLAH DE OVERWINNING GEVEN, MOGE INSHALLAH VELLE HONDEN EN VARKENS IN KISTEN TERUG KEREN NAAR AMERIKA
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 12:49
Pff als jij zo denkt over iedereen die een ander mishandelt of verkracht, hoe kijk je dan tegen een broeder aan die dat gedaan heeft en daar spijt van heeft? Is dat ook een hond en een varken dan en moet die ook dood?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 13:56
ASALAAMO3ALAIKOM    allaho akbar allaho akbar   moge allah iraq de begrafplaats worden voor amerikaanen  die mijn zusters en broeders vernederen   moge allah de mujahideen  bijstaan  en ze  saber schenken    allah omma arfa rajaat alislaam  fie klie makan.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
willem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 110
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote willem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 14:11

In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, LA ILAAHA ILAA LAAH, SOEBHANALLAH EINDELIJK ZIJN DE MOEJAHEDEEN HUN BROEDERS EN ZUSTERS TE HULP GEGAAN IN DE ABU GRAIB GEVANGENIS, DIE VERKRACHT EN VERNEDERD ZIJN, MOGE ALLAH HUN INSHALLAH DE OVERWINNING GEVEN, MOGE INSHALLAH VELLE HONDEN EN VARKENS IN KISTEN TERUG KEREN NAAR AMERIKA

vlgs mij ben je volledig gestoord en ik zou zeggen neem het eerste vliegtuig naar bagdad.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 14:20
asalaamo3alaikom he  laat mijn broeder met rust  en ga zelf naar bagdad als je lef hebt om je vriendjes te helpen.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 14:51
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, LEES JE DAT WILLEM , IK HOEF JE VEDER GEEN ANTWOORD TE GEVEN DAT HEBBEN MIJ MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS GEDAAN, MOGE ALLAH HUN INSHALLAH ZEGENEN, HELAAS KOMT DAT BIJ JULLIE NIET VOOR
Terug naar boven
willem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 110
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote willem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 14:56

In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, LEES JE DAT WILLEM , IK HOEF JE VEDER GEEN ANTWOORD TE GEVEN DAT HEBBEN MIJ MOSLIMBROEDERS EN ZUSTERS GEDAAN, MOGE ALLAH HUN INSHALLAH ZEGENEN, HELAAS KOMT DAT BIJ JULLIE NIET VOOR

soort zoekt soort, ik kan gezien deze reactie"s  geen enkele moslim ontdekken, dan wel gestoorde psychopaten. ga je mond spoelen!!! 

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 15:03
Salaam Aleikum,

Subhanallah, dit is weer een voorbeeld van een goede actie van Zarqawi. Al had hij de gevangenen wel moeten ontzien, maar gelukkig waren er geen doden.
Deze gevangenis is zeer rechtmatig doelwit, die wat mij betreft (excl. gevangenen) helemaal plat gebombardeerd mag worden. Deze oorlogsmisdadigers hebben geen spijt of berouw, maar doen alles om er onderuit te komen. Kijk alleen maar naar de foto waar een van die honden lachend bij een dode slachtoffer staat. Dit is echt een goed voorbeeld van hoe de amerikaanse leger werkelijk is. Deze mensen horen naar iraakse maatstaven worden veroordeeld, dus gewoon doodstraf erop loslaten. Bij die wijf, mag ze wel eerst bevallen, ook de doodstraf. Want als je mensen als dieren behandeld heb je het recht niet om te leven.

En broeders (Aboe bakr en Ali) 1 woord voor jullie: Sabr.

Salaam Aleikum,

MalcolM X
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 15:12
bismillah irahman irahiem, WILLEM, WILLEM BINNENKORT ZULLEN JULLIE ONDER DE SHARIA WETTEN LEVEN, IK WEET DAT JE DAN EVEN BLIJ ZULT ZIJN ALS MIJ GROETJES
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 15:14
Salaam Aleikum

Willem, ik hoop echt dat je voor dat je zult sterven de juiste pad zult vinden. Ik wens je echt de wijsheid toe om inshallah moslim te worden. Want ik zou het echt erg vinden wanneer je op bij jou dag des oordeels pas de waarheid ziet. Dit is geen belediging of kritiek, maar een oprechte wens van mij.

Inshallah zul je je ooit een keer bekeren en de Quran accepteren.

SalaaM Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 15:18
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem, WILLEM, WILLEM BINNENKORT ZULLEN JULLIE ONDER DE SHARIA WETTEN LEVEN, IK WEET DAT JE DAN EVEN BLIJ ZULT ZIJN ALS MIJ GROETJES
Dat redden we niet.... Tegen die tijd is de aarde al een beetje onleefbaar en zwaar overbevolkt.Daarbij zal je ons nodig hebben om de dijken intact te houden.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 15:25
asalaamo3alaikom  nou willem het heeft jou zeker pijn gedaan dat die honden gewond zijn en ik hoop dat ze  zwaargewond zijn niet dood maar zonder handen en voeten  en ogen en niet meer kunnen horen zo zullen ze  voellen hoe ze mijn broeders en zusters vernederen   ,en jou dag komt daar is geen twijfel aan  en o wee als je ongelovig srteft wat zou dat een zware bestrafing zijn .  en we zullen zien wie het laatste lacht.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 15:28

bismillah irahman irahiem, AMIN YA RAB AMIN, ZUSTER TAQWAA

 

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2005 om 15:32
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

asalaamo3alaikom  nou willem het heeft jou zeker pijn gedaan dat die honden gewond zijn en ik hoop dat ze  zwaargewond zijn niet dood maar zonder handen en voeten  en ogen en niet meer kunnen horen zo zullen ze  voellen hoe ze mijn broeders en zusters vernederen   ,en jou dag komt daar is geen twijfel aan  en o wee als je ongelovig srteft wat zou dat een zware bestrafing zijn .  en we zullen zien wie het laatste lacht.
Mensen leed toe wensen is nooit goed.Als ik me niet vergis heeft daar een personeels wissel plaatsgevonden.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 02:18
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem, WILLEM, WILLEM BINNENKORT ZULLEN JULLIE ONDER DE SHARIA WETTEN LEVEN, IK WEET DAT JE DAN EVEN BLIJ ZULT ZIJN ALS MIJ GROETJES
Dat redden we niet.... Tegen die tijd is de aarde al een beetje onleefbaar en zwaar overbevolkt.Daarbij zal je ons nodig hebben om de dijken intact te houden.
  we zullen je echt niet nodig hebben het is andersom eigelijk zoals het ook in het begin begon hihihihihi.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 02:59
Assalaamoe Alaikoem Wa Rahmatoellahie beste broeders en zusters en gegroet aan de overige forumbezoekers.

Allereerst wil ik onze schepper, Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala) vragen de broeders te zegenen voor hun goede daden. en hun zondes te vergeven. Deze mensen hebben gehandeld omdat ze weten dat de dood toch zal komen. Zij zullen hun schepper ontmoeten en nemen daarom deze daden mee. InshAllah zullen ze allen het Paradijs betreden.

De niet-Moslims zullen deze bovenstaande stukje van mij extremistisch vinden. Maar hen vraag ik na te denken en hun ogen en hart te openen. Zie eens wat jullie niet onder ogen durven te komen. Velen van jullie zijn zelf ook schuldig aan de gebeurtenissen. Jullie steunen de strijd tegen de Moslims. Want dit is geen strijd tegen terrorisme of tegen Saddam. Dit is een strijd tegen een relegie: http://www.iraqvictims.com/default.asp zie deze foto's. Zijn dat jullie zogenaamde terroristen. Of zijn dit onschuldige kindern.
Laten jullie vooral geen tranen om deze kinderen. Zorg maar dat je hart van steen zal worden bij het zien van deze foto's. Maar huil maar om de dood van amerikaanse soldaten, soldaten die er zelf voor hebben gekozen hun bestemming te tekenen indien ze niet om vergiffenis vragen.

...

Abou Khattab
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 03:16

In eerste instantie geplaatst door Ruud

[QUOTE=taqwaa]asalaamo3alaikom  nou willem het heeft jou zeker pijn gedaan dat die honden gewond zijn en ik hoop dat ze  zwaargewond zijn niet dood maar zonder handen en voeten  en ogen en niet meer kunnen horen zo zullen ze  voellen hoe ze mijn broeders en zusters vernederen   ,en jou dag komt daar is geen twijfel aan  en o wee als je ongelovig srteft wat zou dat een zware bestrafing zijn .  en we zullen zien wie het laatste lacht.
Mensen leed toe wensen is nooit goed.Als ik me niet vergis heeft daar een personeels wissel plaatsgevonden. [/QUOasalaamo3alaikom broeders en zusters fielaah a7ibatie fielaah.   en ruud hoi      oja ik was vergeten dat een moslim niets mag wensen  maar een  een groote terrorist mag  niet alleen maar wensen  hij mag moslims  vernederen verkrachten    en vermoorden en hun huizen plaat maken   nou ik wens ze de pijnlijkste bestrafing in de wereld en in de andere leven is zeker.  ik wens ze een donkere leven  zonder handen en voeten beetje voor beetje dood gaan  dat gebeurt al  de helft ligt in  ziekenhuizen zonder bennen en armen   hoe kan ik ze dat niet wensen ik hou teveel  van mijn broeders en zusters moge allah ze bij staan en die  beesten vernitegen   .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 03:39
Wat de Sharia betreft in Nederland , vergeet het maar jongens en meisjes dat komt gewoon weg nooit.
Ik denk dat degene die dit schreeuwen dit ook wel zelf zullen weten Smile

dit is echt een gedachte die zover van de werkelijkheid afstaat dat het om te lachen is.
Het is net zoreeel als wanneer een Katholiek zou eisen dat de inquisitie weer zou worden ingevoerd , haha, Dat zou schrikken zijn Smile
Het lijkt me meer logisch om te veronderstellen dat  de wetgeving meer en meer een  niet Godsdienstige basis zal krijgen.
Bv de  eventuele invoering van de Europese grondwet.

Wat denken jullie daar trouwens over om meer actueel te blijven?
Is dat een goed of een slecht iets die nieuwe grondwet?
Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 04:30
Salaam aleikum,

De inquisitie was het etnisch zuiveren van anders denkenden, en dus niet gelijk aan de sharia.

Als je niet weet wat de sharia is, moet je er ook geen uitspraken doen. Zo versterk je alleen je eigen onwetendheid op dit gebied tov de lezers.
Ik heb verder geen zin om de sharia uit te leggen dus zoek het maar op.

Salaam aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 04:37

Willem, ik hoop echt dat je voor dat je zult sterven de juiste pad zult vinden. Ik wens je echt de wijsheid toe om inshallah moslim te worden. Want ik zou het echt erg vinden wanneer je op bij jou dag des oordeels pas de waarheid ziet. Dit is geen belediging of kritiek, maar een oprechte wens van mij.

Inshallah zul je je ooit een keer bekeren en de Quran accepteren.

AMIEN!

Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 05:48
Wel ik heb in het verleden zeker wat gelezen over de Sharia en zeker mijn kennis van dit gegeven zal wel niet honderd procent zijn.
Maar ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat dit ook voor de vele Moslims geld.
Bv De Taliban riepen de Sharia uit in Afganistan. We hebben gezien tot welke ellende voor het afgaanse Volk dit leidde.
In Sudan hetzelfde verhaal.
jij mag natuurlijk zeggen dat dit de Sharia niet is maar het lijkt me duidelijk dat die andere moslims daar dan weer anders over dachten.
Blijkbaar is er geen echte consensis in deze.
Verder heb ik eens gelezen dat de Sharia niet zonder een Kalifaat kan worden ingevoerd. Is  dit ook onwaar?
Waarom wist de Taliban dit dan niet?
Oh ja ook in SA beweert men de sharia te hebben.
Dit zijn allemaal beweringen van Moslims niet van Christenen.

Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 06:03
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Ruud

[QUOTE=taqwaa]asalaamo3alaikom  nou willem het heeft jou zeker pijn gedaan dat die honden gewond zijn en ik hoop dat ze  zwaargewond zijn niet dood maar zonder handen en voeten  en ogen en niet meer kunnen horen zo zullen ze  voellen hoe ze mijn broeders en zusters vernederen   ,en jou dag komt daar is geen twijfel aan  en o wee als je ongelovig srteft wat zou dat een zware bestrafing zijn .  en we zullen zien wie het laatste lacht.
Mensen leed toe wensen is nooit goed.Als ik me niet vergis heeft daar een personeels wissel plaatsgevonden. [/QUOasalaamo3alaikom broeders en zusters fielaah a7ibatie fielaah.   en ruud hoi      oja ik was vergeten dat een moslim niets mag wensen  maar een  een groote terrorist mag  niet alleen maar wensen  hij mag moslims  vernederen verkrachten    en vermoorden en hun huizen plaat maken   nou ik wens ze de pijnlijkste bestrafing in de wereld en in de andere leven is zeker.  ik wens ze een donkere leven  zonder handen en voeten beetje voor beetje dood gaan  dat gebeurt al  de helft ligt in  ziekenhuizen zonder bennen en armen   hoe kan ik ze dat niet wensen ik hou teveel  van mijn broeders en zusters moge allah ze bij staan en die  beesten vernitegen   .

Dat Amerika onder valse voorwenselen Irak is binnen gevallen is zeker te veroordelen.En dat heeft ook bijna de heele wereld gedaan.Toch wil ik er wel oog voor open hebben dat Sadam Hoesein en zijn trawanten,nu ook het veld geruimd hebben.Dat er van uit zijn geboortestad vel verzet kwam en komt lijkt me duidelijk.De Amerikanen zullen er blijven zitten zolang er geen rust komt.En de kans is groot dat ze meanwhile met een rietje Olie staan te zuigen.Ik heb al eerder aangegeven dat het veel slimmer is,om er zo vlug mogelijk rust te brengen.Zodat de zaken snel overzichtelijk worden en er bv VN soldaten naar binnen kunnen of eigen soldaten die de zaken over kunnen nemen.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 06:13
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Ruud

[QUOTE=taqwaa]asalaamo3alaikom  nou willem het heeft jou zeker pijn gedaan dat die honden gewond zijn en ik hoop dat ze  zwaargewond zijn niet dood maar zonder handen en voeten  en ogen en niet meer kunnen horen zo zullen ze  voellen hoe ze mijn broeders en zusters vernederen   ,en jou dag komt daar is geen twijfel aan  en o wee als je ongelovig srteft wat zou dat een zware bestrafing zijn .  en we zullen zien wie het laatste lacht.
Mensen leed toe wensen is nooit goed.Als ik me niet vergis heeft daar een personeels wissel plaatsgevonden. [/QUOasalaamo3alaikom broeders en zusters fielaah a7ibatie fielaah.   en ruud hoi      oja ik was vergeten dat een moslim niets mag wensen  maar een  een groote terrorist mag  niet alleen maar wensen  hij mag moslims  vernederen verkrachten    en vermoorden en hun huizen plaat maken   nou ik wens ze de pijnlijkste bestrafing in de wereld en in de andere leven is zeker.  ik wens ze een donkere leven  zonder handen en voeten beetje voor beetje dood gaan  dat gebeurt al  de helft ligt in  ziekenhuizen zonder bennen en armen   hoe kan ik ze dat niet wensen ik hou teveel  van mijn broeders en zusters moge allah ze bij staan en die  beesten vernitegen   .

Dat Amerika onder valse voorwenselen Irak is binnen gevallen is zeker te veroordelen.En dat heeft ook bijna de heele wereld gedaan.Toch wil ik er wel oog voor open hebben dat Sadam Hoesein en zijn trawanten,nu ook het veld geruimd hebben.Dat er van uit zijn geboortestad vel verzet kwam en komt lijkt me duidelijk.De Amerikanen zullen er blijven zitten zolang er geen rust komt.En de kans is groot dat ze meanwhile met een rietje Olie staan te zuigen.Ik heb al eerder aangegeven dat het veel slimmer is,om er zo vlug mogelijk rust te brengen.Zodat de zaken snel overzichtelijk worden en er bv VN soldaten naar binnen kunnen of eigen soldaten die de zaken over kunnen nemen.

  wat sadam was zeer slecht voor zijn volk  dat is ook zo ,maar het iraqees volk heeft het nu slechter dan in die tijd van sadaam  en erzal nooit rust daar komen zolaang  terroristen amirekannen daar zijn  en olie daar gaat het echt niet om hoor  het gaat ze om de islaam  denk je nou echt dat  aap bush voor olie is gegaan of sadaam  echt niet hoor denk je nou echt dat hij  voor irkesen ging   het ging hem puur om de islaam       maar de mujaheedeen  zijn daar en zullen daar blijven en erkomen veel meer bij  het leven van die soldaten is zuur en het word nog zuurder.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 06:34
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

In eerste instantie geplaatst door Ruud

[QUOTE=taqwaa]asalaamo3alaikom  nou willem het heeft jou zeker pijn gedaan dat die honden gewond zijn en ik hoop dat ze  zwaargewond zijn niet dood maar zonder handen en voeten  en ogen en niet meer kunnen horen zo zullen ze  voellen hoe ze mijn broeders en zusters vernederen   ,en jou dag komt daar is geen twijfel aan  en o wee als je ongelovig srteft wat zou dat een zware bestrafing zijn .  en we zullen zien wie het laatste lacht.
Mensen leed toe wensen is nooit goed.Als ik me niet vergis heeft daar een personeels wissel plaatsgevonden. [/QUOasalaamo3alaikom broeders en zusters fielaah a7ibatie fielaah.   en ruud hoi      oja ik was vergeten dat een moslim niets mag wensen  maar een  een groote terrorist mag  niet alleen maar wensen  hij mag moslims  vernederen verkrachten    en vermoorden en hun huizen plaat maken   nou ik wens ze de pijnlijkste bestrafing in de wereld en in de andere leven is zeker.  ik wens ze een donkere leven  zonder handen en voeten beetje voor beetje dood gaan  dat gebeurt al  de helft ligt in  ziekenhuizen zonder bennen en armen   hoe kan ik ze dat niet wensen ik hou teveel  van mijn broeders en zusters moge allah ze bij staan en die  beesten vernitegen   .

Dat Amerika onder valse voorwenselen Irak is binnen gevallen is zeker te veroordelen.En dat heeft ook bijna de heele wereld gedaan.Toch wil ik er wel oog voor open hebben dat Sadam Hoesein en zijn trawanten,nu ook het veld geruimd hebben.Dat er van uit zijn geboortestad vel verzet kwam en komt lijkt me duidelijk.De Amerikanen zullen er blijven zitten zolang er geen rust komt.En de kans is groot dat ze meanwhile met een rietje Olie staan te zuigen.Ik heb al eerder aangegeven dat het veel slimmer is,om er zo vlug mogelijk rust te brengen.Zodat de zaken snel overzichtelijk worden en er bv VN soldaten naar binnen kunnen of eigen soldaten die de zaken over kunnen nemen.

  wat sadam was zeer slecht voor zijn volk  dat is ook zo ,maar het iraqees volk heeft het nu slechter dan in die tijd van sadaam  en erzal nooit rust daar komen zolaang  terroristen amirekannen daar zijn  en olie daar gaat het echt niet om hoor  het gaat ze om de islaam  denk je nou echt dat  aap bush voor olie is gegaan of sadaam  echt niet hoor denk je nou echt dat hij  voor irkesen ging   het ging hem puur om de islaam       maar de mujaheedeen  zijn daar en zullen daar blijven en erkomen veel meer bij  het leven van die soldaten is zuur en het word nog zuurder.
Als het ze om de Islam was gegaan had hij deze godsdienst verboden verklaart in zijn land,net zoals het verbieden van homohuwlijken die hem extra geholpen hebben in het zadel te komen.(Misschien zit hier wel eens een nadenkertje in,voor alle gelovigen)

Amerika vertrouwde Sadam Hoesein gewoon voor geen meter....En hun angst voor hem heeft er toe geleid dat zij het land opnieuw zijn binnen gevallen.Want als Amerika de Islam in zijn geheel niet vertrouwden.Waren ze ook Libie binnen gevallen met legers,of Marroko.

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 07:00
Salaam aleikum,

Subhanallah, ik had vandaag verder ook gelezen dat de mudjahideenbij de openingsaanval met z�n 40�en tegelijk van die propelrakketen afschoten op de gevangenis,en dat er autobommen op hetzelfde moment ontploften bij de gevangenis. Subhanallah, een zeer mooie actie en zeer goed gepland. Eindelijk een actie van zarqawi die wel goed is en dus geen burgerslachtoffers heeft geeist. Ik had graag de gezichten van de soldaten gezien tijdens de aanval. De aanval duurde 40 min. Ik heb bewondering voor de aanvallers dat ze zolang blijven aanvallen, omdat ze waarschijnlijk wel weten dat er apaches, straaljagers en tanks onderweg zijn.
Volgende keer hoop ik dat ze in staat zijn deze verdervelijke gevangenis over te nemen en de soldaten een passende straf te geven voor hun daden. Want als je het amerikaansrechtssysteem ziet dan zijn ze binnen een aantal jaren al weer vrij.
Abu graib houdt overigens ook kinderen en vrouwen gevangen, naast de vele onrechtmatige opsluitingen van mannen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 09:28
Salaam

Tactische overzicht laat duidelijk zien dat er dingen zijn verandert. Of dit moet wel pre-aanval zijn. 12 gewonden is wel weinig als je weet dat er al 3300 gevangen worden gehouden onder mensonterende omstandigheden. Ten noorden is er wat meer te zien, maar dan kloppen de coordinaten niet zo goed.



En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.