Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

WILLEM?!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: WILLEM?!
    Geplaatst op: 04 april 2005 om 04:41

SALEM ALEYKOEM BROEDERS EN ZUSTERS,

HOI WILLEM!

Willem, ik hoop echt dat je voor dat je zult sterven de juiste pad zult vinden. Ik wens je echt de wijsheid toe om inshallah moslim te worden. Want ik zou het echt erg vinden wanneer je op bij jou dag des oordeels pas de waarheid ziet. Dit is geen belediging of kritiek, maar een oprechte wens van mij.

Inshallah zul je je ooit een keer bekeren en de Quran accepteren.

AMIEN!

deze tekst heeft een broeder aan jou gestuurd,

daar zijn ik en volgends mij al mijn moslim broeders en zusters het mee eens!

nog een tip voor willem? plaats hem hier onder! alleen Amien is ook al goed

(alleen vriendelijke tips, en volgends de moslim gedrag code aub!)

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 07:08
Salaam Aleikum,

Ik weet niet of ie verbannen is, maar het berichtje over de profeet (vzmh) is in ieder geval verwijderd.

Subhanallah oegtie Malikah, wij zijn de enigen die op hem reageerden toen hij wat over de profeet zei. Waar zijn de reacties van de broeders en zusters die vanmorgen online zijn geweest?

Ik hoop inshallah dat hij in de toekomst zulke dingen achterwege laat, en dat zijn ogen opent voor de waarheid.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 07:14

 

Bismillahi Arrahmani Arraheem, Elhamdoulilah wa salatoe wa salam 3ala rasoeloellah,

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi Wabarakatoehoe Broeders & Zusters Fi Dien,

-- Hallo, voor de overige --


Ik heb elhamdoulilah zijn bericht niet gelezen. Als dat wel het geval was, dan had ik er wel InchaAllaah een melding van gemaakt bij het beheer. Maar Elhamdoulilah heeft het beheer snel ingegrepen

Maar goed, sommige mensen heb blijkbaar niets beters te doen dan alleen maar onzin uit kramen.

Gayr InchaAllaah.



Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 09:00

Assalaam Aleikoem,

Insha'Allah had ik ook gereageerd als ik het ber. gelezen had.

Moge Allah (subhnah wa ta'ala) Willem leiden.

Wa Aleikoem Salaaam

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 11:17

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Ik weet niet of ie verbannen is, maar het berichtje over de profeet (vzmh) is in ieder geval verwijderd.

Subhanallah oegtie Malikah, wij zijn de enigen die op hem reageerden toen hij wat over de profeet zei. Waar zijn de reacties van de broeders en zusters die vanmorgen online zijn geweest?

Ik hoop inshallah dat hij in de toekomst zulke dingen achterwege laat, en dat zijn ogen opent voor de waarheid.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

subhanAllah, dat bewijst nou waarom sommige mensen hier komen, puur om te provoceren en beledigen, maar kheir, zij schaden ermee alleen zichzelf, zij volgen de voorbeelden zoals Abu Jahl, Abu Lahab, Ibn Khalaf, en hun lot is wel bij ons bekend, walillahil hamd.

ps ik heb trouwens ook niks gelezen.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 april 2005 om 12:27
nak4life
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 23 april 2003
Geslacht: man
Locatie: Netherlands
Berichten: 728

Status is Offline
Geplaatst op: 22 maart 2005 om 16:34 | IP Genoteerd Rapporteer bericht Quote nak4life

Assalaamoe Alaikoem Wa Rahmatoellahie Wa Barakatoehoe.

KLIK KLIK en help mee!!!!!!!!!

Steun de armen(je hoeft alleen maar te klikken, zie de website).

Klik hier AUB


***********************

Iedere dag dat u aanklikt op deze website, schenkt de Europese kunststoffenindustrie 10 cent om WaterAid te helpen schoon , veilig water en zuiveringssystemen te bieden aan de bevolking van Ethiopie. Wanneer v��r 22 juni 2005 de site 1,5 miljoen keer aangeklikt wordt zal 150.000 euro aan WaterAid worden geschonken.

Help ons om ons doel te bereiken door ��n keer per dag aan te klikken - het vraagt maar een paar seconden en het kost u niets !

Aldus de website

Dank u.

 

Hier heb je een stukje recht pad,waar al dagen niemand meer reageerd behalve ik.

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 07:37
salaam aleikum gister morgen was ik er ook niet ghair inshaAllah
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.092 seconden.