Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

wat kan ik later doen als werk?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Arayen.3 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 34
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Arayen.3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: wat kan ik later doen als werk?
    Geplaatst op: 27 april 2005 om 15:20

bismillahir rahmanir rahim

wa salaam alejkum wa rahmatullahie wa barakatuh

ik ben een bekeerde muslima. ik ben 18jaar en heb nog 1jaar tegaan en ben afgestudeerd van middelbaar onderwijs. ik studeer reklame/beeldende kunsten. en ik zou kunnen verder gaan als 'grafisch ontwerper' .

nu mijn vraag.. wat kan ik doen als werk? iets nuttigs voor islam! ik wil zeker niet gewoon voor bv. een tijdschriftje of voor een stom consert  een afishe maken. ik zeg maar iets. want in mijn richting kun je eignlk veel keuzes hebben. maar wat ik wil zeggen of het nu mogelijk is voor een "islamietisch 'iets" werken? bv. afisches,folders,.. ontwerpen voor bv. lezingen. of boekomslagen of voor kassetjes over islam ontwerpen of zelfs sites, om het even.. of misschien iets anders dat ook met grafisch(kalligrafie,tekenen,ontwerpen,..)

weet iemand of het gemakkelijk zoiets te vinden is? of ik zo'n werk kan vinden? 

of tenminste wat kan een muslima tussen de westerse wereld als werk doen dat nuttig is voor islaam? 

ik ben gewoon hopeloos ant zoeken en mn haar ant uittrekken daarover.. ben radeloooooosss!    ik wil gewoon h��l graag iets nuttig doen als werk in dees leven. zodat ik mijn waardevolle dagen niet zomaar verdoe voor alleen de kafirs te vermaken, snap je..   ik wil werken voor volgend leven;dat eeuwig is El Djennah inshallah!

dus smahleeeee kan iemand mij raad geven of misschien verwijzen??   

djazakallahoe gairan

wa salaam oegtie Hannah xxx