Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Avatar???

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Avatar???
    Geplaatst op: 20 mei 2005 om 07:06

Assalamoe Alaikoem wa Rahmatoellah

Het kan ook aan mij liggen, maar waarom zie ik de avatars niet meer?
weet iemand waar het aan kan liggen, ghair insha Allah

wasalaam

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 mei 2005 om 07:21
Grappig dat woord "avatar". Het betekent incarnatie of vleeswording van
de Godheid. zo is Jezus De avatar en zou Bhoedda een avatar zijn.
vrede!
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marhaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 mei 2005 om 07:55

salam alikoum

idd , nu da je het zegt da avatars zijn verdwenen.

en  pospentacost, wrm zou godheid in aan vleeswording proces willen meedoen, wa is volgens u de definitie van godheid? wie is god? is dat degene die mij en u en de profeet issa (jezus) vrde zij met hem  heeft geschape of is that 1/3 van de trinity ? anyway dit is afwijkend van de topic, ma ja mits je al begonnen bent ermee is het mij gelijk.

mvg

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 mei 2005 om 13:40
vrede
God de Schepper van al wat is. Niet gelijk theologisch worden ; ik gaf
alleen maar aan wat het woord avatar betekent.
hgr
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 mei 2005 om 13:49

salaam aleykum.

ik hebt het ook al opgemerkt en vind het eigenlijk wel spijtig,want zo kon je gemakkelijk je bericht vinden.maar er zal wel een goei verklaring voor zijn.

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.