Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

islaam quiz deel 2

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: islaam quiz deel 2
    Geplaatst op: 29 december 2005 om 13:14

Wa Aleikoem Salaam Wa Ra7matu Allahi Wa Barakatuhu,

Het Paradijs bestaat uit 8 verschillende etages, de namen hiervan zijn als volgt:

~Firdaus    

~Adn

~Ma'wa

~Na'iem

~Hoeld

~Karar

~Darus Salaam

~Darul Moekama   

Bron: De Hel en het Paradijs door Aboe Seyfullah

P.s Laten we voortaan wachten todat degene die de vraag juist heeft beantwoord de volgende vraag gaat stellen anders wordt het zo verwarrend :$

Gayr Inscha Allah,

7ayakoemAllah,

Wa Salaamoe3leikoem Wa Ra7matu Allahi Wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
moslimatje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimatje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2005 om 12:58
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

asalaamo3alaikomwara7matollahwabarakatoho


ja dat heeft met dat temaken� alleen die hadiet nog



salam alikoem wrhamtoe allh i wbraktoeh:

..oepsssssssssssss wil effe zeggen dat islam quiz bestaat nog ..is niet gesloten of verwijderd zoals denkt ons zuseter taqwa ......allen heeft niemand al lang gelden niet op reageerd ..daarom..kijk op de 4ede blazzijd ....dat dacht ik ook in het begin..hahahha
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2005 om 09:12

asalaamo3alaikomwara7matollahwabarakatoho

ja dat heeft met dat temaken  alleen die hadiet nog

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2005 om 09:09
Ik kende de Hadith, maar ben het door nalatigheid weer vergeten. Had het niet iets te maken met de Hadith in Sahih Bukhari dat de volgelingen van de Profeet Muhammad (sallalaho alaihi wasallam) op de Dag van de Wederopstanding alle andere Profeten zal overtreffen? En dat de Profeet (sallalaho alaihi wasallam) de enige Profeet is die van Allah het recht heeft gehad op die Dag te bemiddelen voor zijn volgelingen?
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2005 om 05:07

asalaamo3alaikom wara7matollahwabarakatoho  nou niemand

ik had verwacht dat het wat zou worden

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 december 2005 om 05:18

asalaamo3alaikomwara7matollahwabarakatoho

broeders en zusters  ik zie dat  islaamquiz is gesloten is daarom open ik deze weer  ik hoop inschallah dat we veder gaan vind het  heel goede manier om kennis op tedoen en het is ook leuk omtedoen .

 

ik stel een vraag

vraag:  Alle profeten hebben een gunst gevraagd aan Allah, waarom heeft de profeet (SAW) dat niet gedaan ? En wat is de hadith die dit bevestigd....

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.