Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Tegenstrijdigheden in de Bijbel

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Tegenstrijdigheden in de Bijbel
    Geplaatst op: 29 mei 2006 om 09:18

Beste Bonifacius,

Er is hier slechts 1 reden waarom moslims en moslima's de bijbel naar voren willen brengen: ophemelen van hun eigen religie en boekje d.m.v. neersabelen van een ander boekje.  Dit volledig misplaatste superioriteitsgevoel, voortvloeiend uit een diep minderwaardigheidsgevoel,  verdient geen inhoudelijke reactie.

groet,

PP

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Bonifatius Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 191
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Bonifatius Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 mei 2006 om 11:09
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Beste Bonifacius,

Er is hier slechts 1 reden waarom moslims en moslima's de bijbel naar voren willen brengen: ophemelen van hun eigen religie en boekje d.m.v. neersabelen van een ander boekje.  Dit volledig misplaatste superioriteitsgevoel, voortvloeiend uit een diep minderwaardigheidsgevoel,  verdient geen inhoudelijke reactie.

groet,

PP

 



Dat is een reden die ik er ook achter zie. Ik zou graag alleen eindelijk van bfp zelf een keer een antwoord krijgen op deze door mij al veel gestelde vraag.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.