Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Opgedragen voor al onze lieve moeders

 Post Reply Post Reply
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Opgedragen voor al onze lieve moeders
    Geplaatst op: 09 september 2006 om 16:38

In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

 

Opgedragen voor al onze lieve moeders

 

 

Het Paradijs ligt aan de voeten van ons moeder

 

Zij is het bloemstuk van het leven

 

De parel die altijd glimt

 

Altijd bezorgd en gedreven

 

Ons Moeder, de persoon die Allah heeft aangewezen, om haar voorrang te geven boven alles

 

Zij is er om te lief hebben, te respecteren en bovenal te waarderen

 

Haar schoot is ons toevlucht, in tijd van verdriet en onrust

 

Haar armen die ons opvangen, die ons nooit laat vallen

 

Zij, ons Moeder staat aan de top van onze dierbaren

 

En behandel haar als een parel, strelend met eeuwige liefde

 

Want zonder ons Moeder, zijn wij als verloren zielen op deze wereld

 

Moge Allah haar het beste plek in het Paradijs geven... Amien

 

 

Help je moeder, steun haar, laat haar zien dat zij de liefste en beste is. Vraag bij iedere doe3a om haar genade, gezonde gezondheid.

 

Ya rabbi l3alamien....

Bron: Sirat el mustakiem

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2006 om 17:10
Allahoemma Amieen.

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2006 om 17:42

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2006 om 14:08
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

http://www.thekra.org/open.php?id=206

Assalaamoe3laykoem,

Barak Allahoe fiek voor de link. Ik weet dat het stuk gaat over de moeder,maar mijn Arabsich is helaas bar slecht dus ik versta niet echt wat er wordt gezegd. Al Gayr Inscha Allah.Zou je misschien een kleine korte samenvatting kunnen geven?

Djazak Allah...

Fi AmaniLlah,

Wa Assalaamoe3leikoem wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 september 2006 om 14:57
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

http://www.thekra.org/open.php?id=206

zeker mooi nashed omtrent de moeder. baraka llahu fika. moge Allah ons 'rida lwalidyn' schenken.

@Amatoel3aziz: jzakie allahu gayran zuster voor die prachtige artikel.

 

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 september 2006 om 12:55
Wa Antie mien ahlie Djazaa Oegty, Ameen op je doe3a!
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2006 om 11:05

 

O Allah, forgive us and our parents, and reward them with the finest reward. O Allah, elevate their position in the hereafter and this dunya; make that which befalls them an expiation for their sins. O Allah, grant them residence in Firdaus, the highest level of Jannah, with the Prophets, the Siddeeqeen, and the Martyrs.

Ameen.

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2006 om 08:52

salaam aleykoum,

Moeder zijn is heel mooi elhamdullilah,

vind het een mooi gedicht oegtie.

Al zullen er meer zijn die hun moeder nauwelijks gekend hebben,dus je kan mensen er ook mee raken

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2006 om 10:30

Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu zuster,

 

AlhamduLilah. Heb zelf geen kids dus ik zou het niet weten maar het lijkt me wel mooi om te ervaren inscha Allah.

 

Barak Allahoe fikie,

 

Mocht het zo zijn dan is dit uiteraard niet mijn bedoeling : )

 

Al Gayr Inscha Allah

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2006 om 04:12

salaam aleykoum,

inshaAllah krijg je kinderen oegtie,

HEEEEEEEEEEEL veel

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Muslima66 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 308
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muslima66 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2006 om 06:45
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

 

O Allah, forgive us and our parents, and reward them with the finest reward. O Allah, elevate their position in the hereafter and this dunya; make that which befalls them an expiation for their sins. O Allah, grant them residence in Firdaus, the highest level of Jannah, with the Prophets, the Siddeeqeen, and the Martyrs.

Ameen.

Ameen ya Rabb
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2006 om 12:37
In eerste instantie geplaatst door moslima 82

salaam aleykoum,

inshaAllah krijg je kinderen oegtie,

HEEEEEEEEEEEL veel

 

Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu,

 

Inscha Allah oegtie, maar ik wil niet heeel veel als je begrijpt wat ik bedoel ben al blij als ze gezond zijn en ze goed mag opvoeden Bi IthniLlah,

 

Barak Allahoe fikie zuster, May Allah bless u and your Loved ones Ameen

 

* 7ayaakie Allah*

Wa Assalaamoe3leikoem

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.