Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Recitaties van broedertjes en zustertjess

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Recitaties van broedertjes en zustertjess
    Geplaatst op: 05 december 2006 om 09:52

Assalaam aleikoum wa rahmatullah,

Enkele recitaties van jonge moslims:

De kleinere versie van AbdulBasit Abdussammad (rahimahoe Allah):

http://www.youtube.com/watch?v=Z2bEWzR4ik8&mode=related& amp;search=

 

Japans broedertje reciteert enkele aya's van surah Al Baqara:

http://www.youtube.com/watch?v=4mlVchoNdx8&mode=related& amp;search=

 

Jonge Turkse zuster met een prachtige stem, vooral in de laatste minuten kan ze ongelovelijk hoog gaan, maschaAllah:

http://www.youtube.com/watch?v=GAOqbyBip2k&NR

 

En deze kennen jullie vast al, van een broedertje met een prachtige stem die Surah Yaseen reciteert:

http://www.youtube.com/watch?v=yrcUHU8Hx3w

 

Klein iraans zustertje op internationa competitie, de presentator en de het publiek reciteren 1 enkele aya uit de koran, zonder dat ze weet welke surah en ze maakt het verder af, maschaAllah..:

http://www.youtube.com/watch?v=DaXPLvBFofU&NR

 

PLaats hier allerlei mooie recitaties van kinderen!

 

Wa Aleikoum Assalaam,

Amatoe_Allah

 

 

 

 

 

Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2006 om 12:19
Owjah By the way, de jonge zuster is niet turks maar k d8 egyptisch, stond namelijk Misir onder haar naam, niet dat het ertoe doet
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2006 om 12:31
Salaam aleikoum,

De japanse broertje is een dode link(??). Er zijn heel weinig moslims in Japan, dus dat is toch wel speciaal. 

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2006 om 02:49

Aleikoum Salaam,

idd klikte er net op en doet t niet
k ga inchaAllah ff proberen of ik m kan vinden..

Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2006 om 03:16

SubhanneAllah, ik kan hem niet meer vinden, helaas..

 

 

Wat ik wel heb gevonden is een filmpje van drie somalische kinderen die aya's uit de Quran reciteren, Macha'Allah: http://www.youtube.com/watch?v=6ir1_oBHJWM

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2006 om 01:07
In eerste instantie geplaatst door Amatoe_allah

SubhanneAllah, ik kan hem niet meer vinden, helaas..

As-salamu alaikum

Ik denk dat je deze recitatie bedoelde:

Als je de link van je laatste video klikt:

www.youtube.com/watch?v=DaXPLvBFofU&NR

Dan zie je ernaast een rijtje met videos, klik op de video met de naam: Kur'an Okuyan Japon �ocuklar.

Ik ken een paar Marokkanen, Turken en Japanse Moslims die nu in Osaka en Tokyo wonen, ik heb ze meteen wat gegevens gevraagd over de Moslims van Japan. Als ik iets meer erover hoor, krijgen jullie het ook van mij.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 december 2006 om 03:29

Aleikoum Assalaam,

Jah dat was m inderdaad, Djazaak Allahu Ghairan :)

Ken jij Turkse en Marokkaanse moslims die in Japan wonen? SubhanneAllah, zijn ze daar naar toe gegaan om Da3wa te doen?

Prachtig gewoon om moslims van letterlijk allerlei nationaliteiten te zien, verspreid over de hele wereld..

Hoe ben je in contact gekomen met die Japanse moslims?

(sorry bn beetjuh te niewsgierig)

 

Wa Aleikoum Assalaam,

Amatoe_Allah

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 december 2006 om 00:53

Wa alaikum salaam,

 

Is niet erg dat je het vraagt hoor.

Twee jaar terug zijn deze broeders (Turk, Marokkaan en Surinamer) in Nederland afgestudeerd aan de universiteit (bedrijfskunde en economie). Op die manier ken ik ze en weet ik dat ze hun religie erg serieus nemen. Japan kent een enorme vergrijzing en verwent dus alle buitenlanders die er komen werken. Anders dan China, waar nu alle zakelijke aandacht op gevestigd is. Voor deze jongens was de keus niet moeilijk. Ze werken en wonen nu gewoon in Japan.

Ze zijn allemaal Moslim en niet in eerste instantie naar Japan gegaan voor de da�wa, maar gewoon (zoals ze zelf zeggen) om ver en lang mogelijk weg te kunnen zijn van het Nederland van Verdonk en Wilders en om hun geld te verdienen natuurlijk. Ze bidden daar gewoon iedere week in een Moskee, dus kennen zij als geen ander de situatie in Japan. In het begin bleven ze nog bij Japanse pleeggezinnen inwonen om geld te besparen, maar nu hebben ze al allemaal een eigen woning. Omdat ik via msn contact houd, leerde ik zo ook de Japanners kennen bij wie ze thuis inwoonden. Hopelijk is het een beetje duidelijk. Geeft niet hoor, dat je het vroeg.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 december 2006 om 02:20
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Wa alaikum salaam,

 

Is niet erg dat je het vraagt hoor.

Twee jaar terug zijn deze broeders (Turk, Marokkaan en Surinamer) in Nederland afgestudeerd aan de universiteit (bedrijfskunde en economie). Op die manier ken ik ze en weet ik dat ze hun religie erg serieus nemen. Japan kent een enorme vergrijzing en verwent dus alle buitenlanders die er komen werken. Anders dan China, waar nu alle zakelijke aandacht op gevestigd is. Voor deze jongens was de keus niet moeilijk. Ze werken en wonen nu gewoon in Japan.

Ze zijn allemaal Moslim en niet in eerste instantie naar Japan gegaan voor de da�wa, maar gewoon (zoals ze zelf zeggen) om ver en lang mogelijk weg te kunnen zijn van het Nederland van Verdonk en Wilders  ( gelijk hebben ze)  en om hun geld te verdienen natuurlijk.

Ze bidden daar gewoon iedere week in een Moskee, dus kennen zij als geen ander de situatie in Japan. In het begin bleven ze nog bij Japanse pleeggezinnen inwonen om geld te besparen, maar nu hebben ze al allemaal een eigen woning. Omdat ik via msn contact houd, leerde ik zo ook de Japanners kennen bij wie ze thuis inwoonden. Hopelijk is het een beetje duidelijk. Geeft niet hoor, dat je het vroeg.

Wauw MashaAllah, zo zie je nog eens wat van de wereld :)
Waren dat moslim pleeggezinnen waar ze bij woonden? SubhanneAllah, nooit echt gedacht dat er echt moslimgemeenschappen in Japan zijn..

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 december 2006 om 05:15
In eerste instantie geplaatst door Amatoe_allah

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Wa alaikum salaam,

 

Is niet erg dat je het vraagt hoor.

Twee jaar terug zijn deze broeders (Turk, Marokkaan en Surinamer) in Nederland afgestudeerd aan de universiteit (bedrijfskunde en economie). Op die manier ken ik ze en weet ik dat ze hun religie erg serieus nemen. Japan kent een enorme vergrijzing en verwent dus alle buitenlanders die er komen werken. Anders dan China, waar nu alle zakelijke aandacht op gevestigd is. Voor deze jongens was de keus niet moeilijk. Ze werken en wonen nu gewoon in Japan.

Ze zijn allemaal Moslim en niet in eerste instantie naar Japan gegaan voor de da�wa, maar gewoon (zoals ze zelf zeggen) om ver en lang mogelijk weg te kunnen zijn van het Nederland van Verdonk en Wilders  ( gelijk hebben ze)  en om hun geld te verdienen natuurlijk.

Ze bidden daar gewoon iedere week in een Moskee, dus kennen zij als geen ander de situatie in Japan. In het begin bleven ze nog bij Japanse pleeggezinnen inwonen om geld te besparen, maar nu hebben ze al allemaal een eigen woning. Omdat ik via msn contact houd, leerde ik zo ook de Japanners kennen bij wie ze thuis inwoonden. Hopelijk is het een beetje duidelijk. Geeft niet hoor, dat je het vroeg.

Wauw MashaAllah, zo zie je nog eens wat van de wereld :)
Waren dat moslim pleeggezinnen waar ze bij woonden? SubhanneAllah, nooit echt gedacht dat er echt moslimgemeenschappen in Japan zijn..

 

Asalaam Aleikum beste zuster,

Het zal je zelfs verbazen als je weet dat er meer dan twee miljoen Moslims zijn in een land als Colombia.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2006 om 06:12

Aleikoum assalaam,

Wauw Masha'Allah..

Een vriendin die ook uit colombia komt, vertelde me idd dat daar ook moslims woonde..maar ik denk dat zij het vooral over immigranten had..

Wa salaam aleikoum,

Amatoe_Allah

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2006 om 14:55

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2006 om 14:56

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2006 om 15:03
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

http://www.youtube.com/watch?v=dK7O6x39Ux4

(Geen kind, sorry)

Ahhaaha no problemos, wel een jonge broeder

Maar heb je ook die du'a Qunut part 2 van hem gehoord?

Mascha'Allah!!! Dat eerste gedeelt dan , dan reciteert hij Ya mu3tieqa riqab (ofso iets :P) WOOOWW prachtig gewoon...

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2006 om 15:33
Salaam aleikoum,

Nee, nog niet, ben ik nog van plan insha Allah.

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2006 om 16:20

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2006 om 06:00
Dezelfde jonge imam die 3abd Arrahmaan had geplaats, maar hier doet hij dus Du'a Qunut, vooral in het begin is het erg pakkend!  http://www.youtube.com/watch?v=uEQ45cjIuWU
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2006 om 06:01
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

3 jaartjes op Aarde.

http://www.youtube.com/watch?v=SIn2jZPWg4U


 

aha cute!

Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2006 om 06:02
SubhanneAllah, een kleine broeder peuter die een khotba geeft! http://www.youtube.com/watch?v=Ox-yv91UYDo&mode=related& amp;search=
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2006 om 15:27

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
afghanmoslim Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 192
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote afghanmoslim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2006 om 15:34
Wow ik vond die Japanners echt geweldig. Ik wist niet eens dat er wat moslims daar woonden (van Japans afkomst).
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2006 om 16:06

Asalaam Aleikum,

De Islam is overal...kijk onderstaande link eens over de Islamitische Latinogemeenschappen.

http://www.latinodawah.org/

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 december 2006 om 09:31

Salaam Aleykoum,

MashaAllah dat zijn allemaal tekenen en gunsten van Allah Hij geeft de kennis aan wie Hij wil mag Allah(swt) deze broeders tot grote geleerden laten uitkomen amin.

Wa Aleykoum Salaam

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 december 2006 om 16:39
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

De Islam is overal...kijk onderstaande link eens over de Islamitische Latinogemeenschappen.

http://www.latinodawah.org/

Salaam.

AllhamduLillah..

Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2007 om 16:30
Mascha'Allah nog een prachtige recitatie van een broedertje: http://www.youtube.com/watch?v=swb6sTCBDqE&NR
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2007 om 16:00

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2007 om 16:35

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2007 om 08:56
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

3 jaartjes op Aarde.

http://www.youtube.com/watch?v=SIn2jZPWg4U


 

mashaAllah leuk

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2007 om 08:59

[QUOTE=Amatoe_allah]Mascha'Allah nog een prachtige recitatie van een broedertje: http://www.youtube.com/watch?v=swb6sTCBDqE&NR[/QUOTE]

mashaAllah mooi

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Amatoe_allah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 206
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amatoe_allah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2007 om 11:55
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Salaam aleikoum

http://www.youtube.com/watch?v=Uuh3aoCqY-E

http://www.youtube.com/watch?v=v5s3DOTehGA

http://www.youtube.com/watch?v=wD7NIwWCBqU

http://www.youtube.com/watch?v=wUNmA8lgMIA


Plaats hier alle Koran video's die je tegen komt.

Wauw MaschaAllah! Vooral die kleine hafiz Yasin !!

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.