Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Mijn Prinses

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Mijn Prinses
    Geplaatst op: 25 juli 2007 om 07:53

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

 

Opgedragen aan mijn prinses

Het spijt me voor onze discussie afgelopen nacht...

Je hebt nooit geklaagd wanneer je wist dat we niets zouden hebben. Je was zelfs minachtend naar het verkrijgen van het gering benodigde. Daar waar andere zouden zijn vertrokken of kermen liet jij nooit maar eens een zucht. Je begreep dat wat geschreven werd hetgeen is wat wij zouden eten. Ik heb nooit geklaagd over hetgeen me voorgeschoteld werd omdat ik wist dat het jouw handen waren die het mij brachten. Wanneer ik niets had, had ik jou. Wij lachten terwijl we de vernietiging om ons heen zagen wetend dat deze mensen niet echt waren. Je hebt nimmer sympathie gevoeld voor de vijanden. Je plaatste je vertrouwen in jouw Heer en je volgde mij.

Nooit heb ik me hoeven af te vragen bij jou, want mijn geheimen, mijn eer en mijn deen waren veilig met jou. Wanneer de vijanden blaften week jij nooit terug. Je was sterk en als gevolg maakte het mij sterk. We waren beiden op de hoogte van je tegenspoeden die je hebt moeten weerstaan slechts door het bij mij zijn maar geen woord dat jij sprak. Als een voorhoede voor deze Ummah heb jij jezelf bedekt. Waar anderen zich haastten om hun verlangens tevreden te stellen was jij de essentie van Taqwa. Het leven was makkelijk met jou en het kwam zo natuurlijk. Jij was de verbreiding van mij en mijn woorden hoefde ik niet te voltooien want wie, na Allah, kende mij beter dan jij. Het zijn de kleine dingen die een persoon maken en jij zou mij moeiteloos kunnen laten stand houden voor een levensduur. Ik hield van je jaloezie.

Ik hield ervan om je te plagen met de gedachten aan anderen, enkel zodat ik kon weten hoe dierbaar ik je was. De manier hoe je me aankeek, met vurige ogen, toonde mij dat ik de enige voor jou was. Je stal mijn hart en verborg het weg. Je kent jouw plaats, het is aan mijn zijde. Wat voor kans maakte de shaytan wanneer jij verzekerde dat fadjr de makkelijkste was onder de gebeden. Ik hield ervan wanneer je mij in een instant verliet om het vasten van een vrijwillige te vasten. Ik hield ervan dat de Haq jou dierbaarder was dan mijn leven en die van onze juwelen. Jou waarnemen zet mij aan het lachen, af vragend of mijn hart ooit een ander wil, zoals ik jou mijn kind zie voeden, zoals je haar uit het bad haalt, zoals jij haar kleine neus afveegt en de gezichten die zij trekt.

Je zult nooit een diamant vinden in de handen van de armen op dezelfde manier onze diamant het verdient gedragen te worden in jou handen. Wij konden alles krijgen mijn geliefde, maar wie verkoopt het paradijs voor een uur vergankelijk plezier? Niet wij. Ik koos jou umm ******, de loyaliteiten van mijn kinderen wel. Zij zullen houden waarvan wij houden, zij zullen houden van Allah, de Meest Geprezene, de Meest Verhevene, zij zullen houden van de profeten en de beste van de metgezellen. Zij zullen houden van diegene die zij nog nooit hebben ontmoet maar verlangen te ontmoeten. Zij zullen van hun houden, beter dan ons. Zij zullen leven om een betuigenis te eerbiedigen. Andere zullen zakken onder het gewicht van La illiha illilah, maar niet zij. Hun harten zullen het verslaan, hun woorden getuigen ernaar en hun handen zullen het dragen. Denk niet dat ik je heb verlaten. Denk niet dat er in deze wereld iets mij geliefder is dan de minuut dat ik naar huis loop wetend wat er mij te wachten staat achter gesloten deuren.

Ik vertrok om een betere plek voor ons te vinden. Ik vertrok om de beste handelsovereenkomst te vervullen. Ik zag het geschreven staan dat wanneer je je leven geeft het eeuwige van jou zal worden. Ik zag het geschreven, ergens, dat dit alles een test was, en ik heb geen twijfel dat De Een Die ons belooft en wiens woord de waarheid is heel erg van mij houdt, want Hij gaf mij jou en jij was het moeilijkst om op te geven. Zij vertellen ons dat het verstand niet kan bevatten wat ons te wachten staat. Zij zeggen dat het verdriet achterwege zal worden gelaten, zij zeggen dat het oog echter nog moet zien en het oor nog moet horen, geluiden van schoonheid die ons te wachten staan in onze nieuwe verblijfplaats. Zij zeggen rivieren van honing, mijn geliefde, zij zeggen rivieren van melk, zij zeggen rivieren van wijn. Zij zeggen parels en gouden tronen, zij zeggen musk en koele briesjes.

Is het niet fatsoenlijk om dit verre land te gaan zien om jou en onze kinderen mee te nemen? Ik vrees dat de poorten van gelegenheid zonder mij zullen sluiten, mijn geliefde. Ik vrees dat andere zullen horen wat ik hoor en zich ernaar zullen haasten en ik jou niks meer te bieden heb. Ik weet dat jij onze zonen zult sturen om naar hun vader te zoeken. Vertel ze dat zij mij zullen vinden in elke veldslag, in elk gevecht waarin de zwarte vlag wordt gewapperd. Vertel ze dat de pijn een kneep zal zijn en dan zullen zij zien wat ik zie. Vertel ze dat Groene Vogels hen wensen te ontmoeten. Zeg ze dat de engelen hen zullen roepen met de beste van de namen, en het aller belangrijkste, Allah, De Enige, De Eeuwige, zal tevreden met hen zijn. Eens vertelde ik je dat alleen 2 dingen mij zullen hebben. Jij en de dood. Mijn leven was met jou, maar nu zal ik weer moeten trouwen. Ik zal moeten trouwen met wat mij werd beloofd op het moment dat ik geboren werd. Ik zal moeten trouwen met mijn lot en vervolgens met de dood. Na de dood volgt de berekening en wanneer ik naast de beste van de schepselen sta, zal ik, met de toestemming van Allah, Heer van de Hemelen en Aarde, voor je smeken. Niemand was het waard om aan mijn zijde te staan in dit leven, dus waarom zou ik een ander verlangen in het volgende?

 

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

 

 

 

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2007 om 09:38

Salaam Aleykoum,

Heel mooi mashaAllah,ontroerend,

is deze broeder nu echt met jihaad gegaan?

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2007 om 09:58

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Echt ontroerend inderdaad.

Ik weet niet precies of deze man met Jihaad is gegaan..maar wat ik heb gehoord is dat dit afkomstig is van een broeder uit Engeland.

Gayr InchaAllaah

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juli 2007 om 10:02

salaam aleykoum,

oke mashaAllah,het is wel zeer begrijpelijk en lijkt zeer echt deze brief,

Moge Allah het accepteren en alle martelaren voorspraak geven op de laatste dag amin,

wa aleykoum salaam

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.