Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenkeuze die je maakt

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nelmesri Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 54
Directe link naar dit bericht Onderwerp: keuze die je maakt
    Geplaatst op: 14 april 2004 om 15:12

 

Elke dag maak je een keuze en dan vraag je je af was het de juiste keuze. Maar je ben het vergeten wat de keuze was je dwaalt een beetje rond je kijkt om je heen je ziet van alles gebeuren maar het dringt niet tot je door wat er gebeurd. Je denk je gaat waar de wind je brengt.

Opeens heb je het je staat stil en kijk . Maar dan is het te laat. De keuze was verkeerd je bent de draad kwijt en dagen zijn voorbij gegaan, maanden zijn voorbij gegaan en zelf jaren, maar je bent te laat.

De tijd gaat niet verder het staat stil je kan niks meer doen.  Dan sta je voor de schepper hij vraagt wat heb je gedaan in deze wereld.

Je denkt terug maar je kan niet denken want er was niks om over te denken. De duivel heeft gewonnen je heb niks goed gedaan in deze wereld je koffer is leeg . je kan je bij niemand keren want iedereen heeft zijn eigen zorgen en dan word je wakker.

 Dan pas ga je denken waar ben ik mee bezig. Ik moet me imaan versterken voor dat het telaat is elke zegene is welkom. Je doet je best om een goed moslim te worden, zodat je met een blij gezicht gezicht voor de schepper kan staat en met een gerust hart je boek kan openen

 

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.