Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenPriv� bericht

 Post Reply Post Reply
Schrijver
*Anissa* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 06 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Priv� bericht
    Geplaatst op: 14 juni 2004 om 07:22

salam alikoem

Kan de beheerder de priv� berichten lezen?

wasallam anissa

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2004 om 09:05

Hoi,

ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar ik vermoed (zoals ik de beheerders ken), dat ze dat niet doen.  Eigenlijk maakt het ook weinig uit, zelfs al lezen ze je pm-etjes, kunnen ze er nog niks mee.  Dat valt nl onder privacy.

Misschien weet iemand anders er meer van?

Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
AbuHenk Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 130
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2004 om 09:13

Salaam,

Priv� is priv�. Dit forumsysteem - zoals nagenoeg alle forumsystemen - zit bij mijn weten zo in elkaar dat de admins geen toegang hebben tot de priv�-berichten van gebruikers. Het enige dat kan worden ingesteld is het max. aantal berichten in de mailbox e.d.

Wa salaam

"If you wish to know the mistakes of your teacher, then sit with other than him." (As-Sakhtiyani)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2004 om 13:39

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellah Wabarakatoehoe,

Ik denk dat de beheerder(s) de priv�-berichten wel kunnen lezen.

(Als ik het fout heb, hoor ik het wel InchaAllaah).

Maar ook al zouden de beheerder(s) het kunnen lezen, ik denk niet dat ze dit zullen doen. ;-)

Gayr InchaAllaah.

Verder even over de emails:

Artikel 6 Vertrouwelijkheid

6.1 De gebruiker is verantwoordelijk voor de door hem via Islaammail verzonden berichten. Islaammail is op geen enkele manier verantwoordelijk of aansprakelijk voor de inhoud van de via Islaammail verzonden en ontvangen berichten.

6.2 Islaammail behoudt zich het recht voor op elk gewenst moment de communicatie via de Service te controleren en enigerlei informatie openbaar te maken waarvan Islaammail vindt dat die nodig is om (I) ervoor te zorgen dat je je gedraagt in overeenstemming met deze Gebruiksovereenkomst, (II) tegemoet te komen aan toepasselijk recht, regels of de rechtsgang. Islaammail behoudt zich bovendien het recht voor om gegevens of materiaal, geheel of gedeeltelijk, te wijzigen of om het verplaatsen of verwijderen van gegevens of materiaal, geheel of gedeeltelijk, te weigeren, een en ander geheel naar goeddunken van Islaammail.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 juni 2004 om 17:39

Salaam alikoum allemaal,

zoals abuHenk zegt prive is prive. Via forumsysteem is het niet mogelijk ook niet voor beheerders om pm box van andere gebruikers te kunnen inzien. Hetzelfde geldt voor wachtwoorden, deze worden namelijk gecodeerd opgeslagen. Wel is het zo dat beheerder het maximum aantal prive berichten kan instellen. Dit staat momenteel op een maximum van 20 berichten. Het is welzo dat om de zoveeltijd berichten ouder dan 3maanden automatisch verwijderd worden zodat database schoon blijft en niet vol komt te raken met pm berichten die nooit worden terug gelezen.

zoals ieder zal weten is in internet wereld alles mogelijk. via een ingewikkeld procedure is het alsnog mogelijk om de inhoud van prive berichten naar boven te halen. Echter bestaat de garantie tegenover iedere gebruiker en tegenover allah (swt) dat we ons strikt houden aan privacy van anderen en dat we ons uiterste best doen om deze ook strikt te bewaken inshallah.

verder houden we ook ons aan algemene gedragsregels zoals die in algemeen wetten zijn omschreven zoals zus marocaantje aanhaalt. en boven dit alles houden we ons aan onze echte wetboek van allah swt.

hopelijk is het hiermee helder geworden en mochten er vragen zijn dan horen we dat heel graag.

wasalaam alikoum.

Islaam.nl beheer

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.