Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Overzichtelijk forum

 Post Reply Post Reply
Schrijver
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Overzichtelijk forum
    Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 05:39

Salaam aleikum,
ik heb een paar suggesties (waarom ik die trouwens niet kon plaatsen bij suggesties voor het forum is me een groot raadsel) om het forum overzichtelijk te houden.

1. Goede titel die de inhoud van de topic dekt.
2. Geen dubbele topics plaatsen (wat ook gemakkelijker is als je topic-titels duidelijk zijn)
3. Topic in juiste subforum plaatsen.
4. Niet teveel knippen en plakken.

Verder zou ik nog steeds wel een forum 'Recepten' willen hebben.

Los van die laatste opmerking, denk ik dat die vier punten het forum veel overzichtelijker houden.

Salaam happylady
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 09:39


1. Goede titel die de inhoud van de topic dekt.
2. Geen dubbele topics plaatsen (wat ook gemakkelijker is als je topic-titels duidelijk zijn)
3. Topic in juiste subforum plaatsen.
4. Niet teveel knippen en plakken.


Asalaam 3alaikom Warahmatoellah Wabarakatoehoe,

"Jouw" suggesties staan al bij de Islaam.nl Forumregels :-)

Islaam.nl Forumregels:

--- De beheerders van Islaam.nl hebben tijd noch moeite gespaard om een kwalitatief goede en functionele website te bouwen. Echter moeten wij helaas constateren dat bepaalde mensen hier niet op de juiste manier gebruik van maken.

Om de kwaliteit van de discussies te bevorderen, achtten wij het noodzakelijk om een aantal nieuwe regels toe te passen. Wij vragen dan ook van alle bezoekers om zich aan onderstaande richtlijnen te houden, bij het posten van een bericht:

  • Zorg ervoor dat je jouw bericht in het juiste forum post, je bericht kan verwijderd of verplaatst worden indien je in het verkeerde forum post. Onderwerpen starten om een link, aankondiging, artikelen etc. te plaatsen is niet toegestaan, gebruik hiervoor Islaam Links, Islaam Events, Islaam Boeken  etc.. in het Islaam Menu. Onderwerpen die hier niet aan voldoen worden verwijderd.
  • Reageer niet middels gekopieerde (lange) reacties zonder inleiding, uitleiding, en toelichting.
  • Plaats geen schokkende foto' en of ander schokkende beeldmateriaal.
  • Plaats geen ruimte rovende plaatjes.
  • Om Islaam Forum snel en stabiel te  houden vragen wij u bij grote artikelen een link te plaatsen. Je kunt artikelen ook in rubriek Artikelen elders op de site plaatsen.

  • Gebruik een duidelijke titel (beschrijving) voor je onderwerp, dit maakt het makkelijker voor anderen om te vinden wat ze willen lezen. Verkeerde titels zijn  bijv. Hulp nodig, vraagje of iets dergelijks. Zulke titels kunnen verwijderd worden.
  • Doorzoek altijd eerst het Forum via  Doorzoek dit ForumZoeken voordat je een nieuw onderwerp opent, misschien bestaat je onderwerp al. Dubbele onderwerpen worden samengevoegd, al dan niet verwijderd. Open geen onderwerpen alleen maar om mensen te ergeren, of om een vraag te stellen. Voor vragen aan het beheer vragen wij u om een PM te sturen naar ICN of ISLAAM, open hier dus geen apart ond. voor deze worden verwijderd.
  • Aanvallen gericht op personen worden altijd verwijderd. Bekritiseer de argumenten en idee�n niet de mensen.

Berichten die niet aan het bovengenoemde voldoen, worden zonder pardon verwijderd.

Deze regels zijn een toevoeging op de al bestaande regels. Verder willen wij iedereen vragen om mee te helpen om Islaam Forum schoon en netjes te houden, dus als je dubbele onderwerpen tegenkomt, onderwerpen die alleen een link bevatten etc. dan kunt je dit melden bij het beheer van Islaam.nl. Gebruik hiervoor de knop Rapporteer bericht rechtsboven elk bericht.

Wij bedanken alle bezoekers bij voorbaat voor hun medewerking.
MvG
Islaam.nl beheer ---


Jullie Zuster Fi Dien!!
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 13:48
Wa salaam,
nou maar hopen dat dit ook gaat gebeuren  het overzichtelijk houden bedoel ik dus...
Salaam happylady
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 17:10
AND UP! Ik hoop dat iedereen dit (weer) even leest!
Salaam happylady
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 oktober 2004 om 13:14

 

Happylady probeer je iets duidelijk te maken dat je steeds aan het uppen bent.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2004 om 01:09

Essalaamo 3alaikom,

Ik up ook maar ff mee, Aangezien ik ook zie dat nog lang niet iedereen de forumregels kent, Waaronder ook ik tot voor kort. hihi

Voor de mensen die niet weten waar het hier over gaat: Het gaat er dus om dat iedereen de forumregels even doorneemt. Zie het bovenstaande stukje van Marocaantje.

Wassalaamo 3alaikom,

Ni3met

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2004 om 03:17

Assalamu alaikum,

en ik als voormalig regelovertreder die nu weer volledig op het goede pad is help ook maar een handje mee.

Het is ook wel een beetje raar en soms ook wel een beetje irritant als er telkens berichten als "Is het haraam om je nagels onder de douche te knippen" verschijnen onder het deelforum "seksualiteit". Is maar een fictief voorbeeld.

Of ellenlange artikelen over de waarde van het vasten gekopieerd van andere sites zonder inleiding of iets dergelijks onder willenkeurige deelfora worden geplaatst.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 maart 2005 om 12:13
Up
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.