Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

wilders; een gevaarlijke grap

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: wilders; een gevaarlijke grap
    Geplaatst op: 20 december 2004 om 04:23
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 09:41
Ach ik denk dat het ideeen goed van Wilders zelfs meer is dan een grap. Ik denk dat dat een gevaar is voor het sociale erfgoed van Nederland.
Geen twijfel wanneer Moslims of andere op de baricaden gaan tegen Wilders dan sta ik naast hen :-) mischien wel vooraan .
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 december 2004 om 11:44

Ach, weet je al die rare ideeen van hem zijn m naar zijn hoofd gestegen, wat je ook duidelijk kunt zien aan dat hoopje op zijn hoofd, wat hij zogenaamd 'haar' noemt.
Het is iemand die aandacht nodig heeft, wat ie ook krijgt, en ons moslims rauw lusten???, hahaha ja vast daarom zien we m ook niet meer, ff dat toupetje van m bijwerken, om ons daarmee af te schrikken?�?

Laat hem lekker, of die ver komt, cker weten van niet!!!

gegroet

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.