Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Aan een ex- Forumlid

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Aan een ex- Forumlid
    Geplaatst op: 07 april 2005 om 05:09
Assalaamoe Alaikoem Wa Rahmatoellahie Wa Barakatoehoe.


InshAllah zul je dit bericht ooit lezen. Het spijt me dat ik jou pijn heb gedaan met het plaatsen van een topic, ik had hier werkelijk geen weet van.

InshAllah zul je het mij vegeven. En InshAllah zullen je familieleden ook zich tot de Islam wenden.
Sinds deze gebeurtenis heb jij het forum verlaten. Ik kon je dus ook niet mijn verontschuldigingen aanbieden.
Het is nu een jaar geleden. Maar nogmaals HET SPIJT MIJ ECHT!!!!

Je was al van slag door omstandigheden met je familie. Je had geen Moslims om je heen. InshAllah is hier nu verandering in gekomen.

Wa Alaikoem Salaam

Je broeder in Islam

Nasir

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2005 om 05:14
Salaam Aleikum,

Ik weet niet waar het over gaat broeder Nasir, maar inshallah zal deze persoon jou het vergeven.
Ik vind het heel goed dat je berouw toont voor iets waar je nu misschien spijt van hebt. Het is mooi om te zien dat er nog mensen zijn die hun trots op zij kunnen zetten en zich als echte moslims kunnen gedragen. Subhanallah.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2005 om 06:06
Een mooi gebaar, Nak!
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.