Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Een Teken Van Allah

 Post Reply Post Reply
Schrijver
gelovige_slaaf1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 94
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote gelovige_slaaf1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Een Teken Van Allah
    Geplaatst op: 14 augustus 2006 om 14:19
Deze volgende gebeurtenis was verhaalt door Kolonel Amir Uddin die het oorspronkelijk van zijn vrouw hoorde. Kolonel Amir Uddin staat bekend om zijn roeping/uitnodiging naar de Islam door zijn inspanning hebben 6,000 mensen de Islam hebben omhelsd over de gehele wereld. Hij is 86 jaar en heeft 56 landen afgereisd om mensen te roepen tot Allah.

Tijdens zo een reis om mensen uit te nodigen tot de Islam, ontmoette zijn echtgenote een vrouw die pas bekeerd was. Tussen het reizen kwamen ze erachter hoe zij een Muslima werd. De vrouw zei dat ze een Christen was maar haar echtgenoot was een Muslim. Haar echtgenoot vertelde haar elke dag over de Eenheid van God. Op een dag toen ze in een kerk was vroeg ze een priester of The Muslim�s begrip over de Eenheid van God correct was of the Christelijke begrip van de driee�nheid. De priester vertelde haar dat de Muslims het correct hadden,en adviseerde haar om dit onderwerp geheim te houden. Ze raakte erg in de war nadat ze dit hoorde.Zodoende ging ze die avond naar huis,ze bad tot God om haar de Pad te laten zien die de Waarheid was. Ze begon de begon de Bijbel te lezen om antwoorden te vinden. En op een nacht nadat ze God had gevraagd om haar de Waarheid te laten, opende zij de Bijbel en tot haar verbazing, verscheen de gehele Bijbel tot haar in Arabische tekst!! Ze vermeldde dit bij een Imam die vertelde haar dat dit een Teken van Allah was om de Quran als haar leidraad te nemen inplaats van de Bijbel. Zij bekeerde en werd toen Muslima.

Beste Lezers, zulke gebeurtenissen zijn niet nieuw. Deze gebeurtenissen gebeuren dagelijks op basis van hen die op zoek zijn naar de Waarheid. We zijn niet op deze wereld gekomen met onze eigen wil. En we zullen deze wereld ook niet verlaten door onze eigen wil. En waarom zouden we dit leven hier volgens eigen wil beleven? Een Muslim is diegene die zich aan de Wil van Allah onderwerpt. Laten we ons allemaal onderwerpen aan Allah, Hij is de Heer van alles in en uit deze heelal. �En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.� (Quraan 3:85)

Bron: A Sign from Allah

www.islamcan.com

"De Goede vrouwen zijn er voor de goede mannen en de goede mannen zijn er voor de goede vrouwen"
sdek allh al3adiem.
Terug naar boven
studentje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 24 september 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote studentje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 september 2006 om 09:23

Dit is een beetje straf zou het niet kunnen dat haar man haar bijbel verwisselt heeft in een arabische?

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 november 2006 om 04:58
Ik denk dat het verhaal op waarheid berust. Met als kanttekening dat je nu eenmaal altijd voor zulke ge�nduceerde "verschijningen" vatbare personen hebt. Je ziet het veel bij kinderen tot zeg 8 jaar oud Sinterklaas) maar ook bij volwassenen o.i.v. (auto-)suggestie. Die vatbaarheid is iets wat we zouden kunnen toeschrijven aan de Schepper. In een andere omgeving had diezelfde vrouw mogelijk "Maria-verschijningen" gekregen. Ik mijd kringen waar men zich met zulke zaken serieus bezig houdt, daaraan practische konsekwenties verbindt. Ik vind ze heidens-occult.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 november 2006 om 10:51
Een ongelovige ook overigens!
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 november 2006 om 11:22
Ja dat klopt, dat had ik ook in de gaten. Ik reageer enkel op jou stelling.


Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 november 2006 om 12:16
In eerste instantie geplaatst door Merdecca P

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ik denk dat het verhaal op waarheid berust. Met als kanttekening dat je nu eenmaal altijd voor zulke ge�nduceerde "verschijningen" vatbare personen hebt. Je ziet het veel bij kinderen tot zeg 8 jaar oud Sinterklaas) maar ook bij volwassenen o.i.v. (auto-)suggestie. Die vatbaarheid is iets wat we zouden kunnen toeschrijven aan de Schepper. In een andere omgeving had diezelfde vrouw mogelijk "Maria-verschijningen" gekregen. Ik mijd kringen waar men zich met zulke zaken serieus bezig houdt, daaraan practische konsekwenties verbindt. Ik vind ze heidens-occult.


Het is een leugenverhaaltje. Iemand met godsdienstwaan kan wel zoveel beweren.




Mijn vader vertelde ooit over een vrouw in de verre familie die, tijdens een droom, van God "opdracht" had gekregen om, gelijk bij Abraham, haar oudste zoon te offeren. Zij werd juist op tijd betrapt toen zij met een groot mes aan de keukentafel hiermee bezig was.
Godsdienstwaanzin, verworden tot massapsychose, brengt mensen tot zaken als genocide. Zie het nazisme. Zie wat thans in Irak gebeurt.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.