Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

De onzichtbare Mujahied!

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234
Schrijver
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: De onzichtbare Mujahied!
    Geplaatst op: 09 november 2005 om 05:53
(Zie je 1 na laatste post, waarin je nogmaals quotes aanhaalt van een "moslimbuddy")
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 08:27

Oh, dat. Het lijkt erop dat je met je reactie probeert de vraagstelling te vermijden.

Blijft staan mijn vraag:

Juicht God mee als er een Amerikaan wordt doodgeschoten?

 

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 11:20
Salaam Aleikum,

Hoe kan je over God praten als je hem niet kent?
Dat terzijde voel ik me niet geroepen om je (idiote) irrelevante vragen te beantwoorden.

Ik richt me op je inhoudelijk forumgedrag, nu eens kijken of je dat gaat ontwijken..

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 14:02

Malcolm, je bent laf.

groet en salaam

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 14:31
Salaam Aleikum,

Korte antwoorden peter pan (hit and run tactieken), misschien had ik het geen idiote vraag moeten noemen......... maar eerder een belachelijke vraag.
En als je dan laf bent om hem niet te beantwoorden, tsja.....
Volgens mij ben je hier best wel lang en zou je het antwoord eigenlijk wel moeten weten, vooral ook aangezien je zoveel moslims kent....

Veel succes met retorische vragen verzinnen Peter Pan en see you in neverland

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 03:06

Niemand heeft mijn vraag: "juicht God mee als er een Amerikaan wordt doodgeschoten" beantwoord.

Dit vind ik begrijpelijk. Zou je over deze vraag nadenken, dan bestaat de kans dat je in gewetensnood komt. Hierop met je misschien je vroegere visie herzien en als onjuist bestempelen.

Stel nu dat je met "ja" geantwoord had. God juicht met me mee als er een Amerikaan doodgeschoten wordt. Dan verkeer je in het lastige pakket dat je je op de stoel van God hebt gezet en voor Hem een antwoord hebt gegeven. Jij bepaalt dat God juicht. Dat kan natuurlijk niet. Tevens zul je sterk na moeten  denken over de vraag of God inderdaad met je meejuicht. Je geweten kan op spelen. Dan liever je hoofd als een struisvogel de grond in. Niet beantwoorden is kiezen voor de laffe veilige haven.

Stel nu dat je de vraag met "nee" beantwoord had. God juicht niet met me mee als een mens doodgeschoten wordt. Dan verkeer je ook in een lastig pakket. Je zult als supporter van de muhadjedien je mening moeten herzien.

Zoals ik al gesteld heb is het makkelijker mijn vraag niet te beantwoorden omdat dat je niet aan het twijfelen brengt.

Anderzijds, stel je zelf, bij alles wat je zegt en alles wat je doet, de vraag:

"Juicht God nu met me mee"? Zo dom is de vraag voor een gelovige niet.

 

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 04:21
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Oh, dat. Het lijkt erop dat je met je reactie probeert de vraagstelling te vermijden.

Blijft staan mijn vraag:

Juicht God mee als er een Amerikaan wordt doodgeschoten?Waarom zou god mee juichen dat weet ik niet dat weet jij niet alleen wat ik weet is god is te groot voor heel de wereld en dus ook voor het amerikaanse leger als hij wilt maakt hij in een stap heel amerika plat

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 04:22

Asalaam Aleikum,

Als die zogenaamde "moslimvriendin" van peter koekepan zo alwetend is dan zal ze ook vast wel weten dat het voor haar verboden is om contact met hem te hebben.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 04:23
In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Oh, dat. Het lijkt erop dat je met je reactie probeert de vraagstelling te vermijden.

Blijft staan mijn vraag:

Juicht God mee als er een Amerikaan  wordt doodgeschoten?Waarom zou god mee juichen dat weet ik niet dat weet jij niet alleen wat ik weet is god is te groot voor heel de wereld en dus ook voor het amerikaanse leger als hij wilt maakt hij in een stap heel amerika plat

 

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 03:04
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Niemand heeft mijn vraag: "juicht God mee als er een Amerikaan wordt doodgeschoten" beantwoord.

Dit vind ik begrijpelijk. Zou je over deze vraag nadenken, dan bestaat de kans dat je in gewetensnood komt. Hierop met je misschien je vroegere visie herzien en als onjuist bestempelen.

Stel nu dat je met "ja" geantwoord had. God juicht met me mee als er een Amerikaan doodgeschoten wordt. Dan verkeer je in het lastige pakket dat je je op de stoel van God hebt gezet en voor Hem een antwoord hebt gegeven. Jij bepaalt dat God juicht. Dat kan natuurlijk niet. Tevens zul je sterk na moeten  denken over de vraag of God inderdaad met je meejuicht. Je geweten kan op spelen. Dan liever je hoofd als een struisvogel de grond in. Niet beantwoorden is kiezen voor de laffe veilige haven.

Stel nu dat je de vraag met "nee" beantwoord had. God juicht niet met me mee als een mens doodgeschoten wordt. Dan verkeer je ook in een lastig pakket. Je zult als supporter van de muhadjedien je mening moeten herzien.

Zoals ik al gesteld heb is het makkelijker mijn vraag niet te beantwoorden omdat dat je niet aan het twijfelen brengt.

Anderzijds, stel je zelf, bij alles wat je zegt en alles wat je doet, de vraag:

"Juicht God nu met me mee"? Zo dom is de vraag voor een gelovige niet.

 



Ik heb je vraag allang beantwoord peter pan. Allah is met de mutaqqun (vrome dienaren die de Koran opvolgen) heb ik gezegd. Dit is misschien voor jou een gewetensvraag, voor een moslim die de Koran leest is jouw antwoord een analyse van niks en een politiek standpunt dat een holocaust betekent. Ik neem aan elk objectief mens een holocaust probeert te vermijden.

Ik kan je genoeg backup uit de Koran geven die aangeeft dat onrecht ernstiger is dan het doden van degene die het uitvoert (nu amerikaan) En dat het verplicht is om onrecht tegen te gaan en wordt opgedragen.

De weervragen moeten dus anders zijn beste peter pan, namelijk;

Zaaien de Amerikanen verderf in Irak?

Is het antwoord ja, dan moet je ze zeker doden volgens de Koran, om jezelf en je godsdienst  te beschermen. Is het antwoord nee, dan is het verboden om hen te doden.

Mensen zoals jij hebben geen verstand. Wij zijn hier niet met politiek bezig ofzo. Je vraag wordt slechts vermeden, omdat er al een vastgewortelde persoonlijke politieke statement inzit van een persoon die niet in de Koran gelooft. Het geweten is volop aanwezig op dit forum en deze kot niet in nood. Ik denk dat het bij jou ernstig is en het compleet ontbreekt aan een geweten, aangezien je een verschil durft te maken tussen democratisch bloed en moslim bloed.

Groeten


Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 04:11
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Niemand heeft mijn vraag: "juicht God mee als er een Amerikaan wordt doodgeschoten" beantwoord.

Dit vind ik begrijpelijk. Zou je over deze vraag nadenken, dan bestaat de kans dat je in gewetensnood komt. Hierop met je misschien je vroegere visie herzien en als onjuist bestempelen.

Stel nu dat je met "ja" geantwoord had. God juicht met me mee als er een Amerikaan doodgeschoten wordt. Dan verkeer je in het lastige pakket dat je je op de stoel van God hebt gezet en voor Hem een antwoord hebt gegeven. Jij bepaalt dat God juicht. Dat kan natuurlijk niet. Tevens zul je sterk na moeten  denken over de vraag of God inderdaad met je meejuicht. Je geweten kan op spelen. Dan liever je hoofd als een struisvogel de grond in. Niet beantwoorden is kiezen voor de laffe veilige haven.

Stel nu dat je de vraag met "nee" beantwoord had. God juicht niet met me mee als een mens doodgeschoten wordt. Dan verkeer je ook in een lastig pakket. Je zult als supporter van de muhadjedien je mening moeten herzien.

Zoals ik al gesteld heb is het makkelijker mijn vraag niet te beantwoorden omdat dat je niet aan het twijfelen brengt.

Anderzijds, stel je zelf, bij alles wat je zegt en alles wat je doet, de vraag:

"Juicht God nu met me mee"? Zo dom is de vraag voor een gelovige niet.

 



Ik heb je vraag allang beantwoord peter pan. Allah is met de mutaqqun (vrome dienaren die de Koran opvolgen) heb ik gezegd. Dit is misschien voor jou een gewetensvraag, voor een moslim die de Koran leest is jouw antwoord een analyse van niks en een politiek standpunt dat een holocaust betekent.(onderbouw dit even, begrijp ik niet) Ik neem aan elk objectief mens een holocaust probeert te vermijden.

Ik kan je genoeg backup uit de Koran geven die aangeeft dat onrecht ernstiger is dan het doden van degene die het uitvoert (nu amerikaan) En dat het verplicht is om onrecht tegen te gaan en wordt opgedragen.

De weervragen moeten dus anders zijn beste peter pan, namelijk;

Zaaien de Amerikanen verderf in Irak?

Is het antwoord ja, dan moet je ze zeker doden volgens de Koran, om jezelf en je godsdienst  te beschermen. (dan was mijn vraag waar de muhadjedien was tijdens de onmenselijke soennietische onderdrukking van Saddam, dus heel gerechtvaardigd. Is het antwoord nee, dan is het verboden om hen te doden.

Mensen zoals jij hebben geen verstand. Wij zijn hier niet met politiek bezig ofzo. (helaas is de islam zeer politiek.)Je vraag wordt slechts vermeden, omdat er al een vastgewortelde persoonlijke politieke statement inzit van een persoon die niet in de Koran gelooft.( in mijn vraag zat geen enkel politiek statement. mijn vraag was: Denk je dat God meejuicht met jullie bij het doden van een amerikaan? Ik zie daar geen enkel politiek statement in.  Het geweten is volop aanwezig op dit forum en deze kot niet in nood.(dan is de situatie nog ernstiger dan ik dacht) Ik denk dat het bij jou ernstig is en het compleet ontbreekt aan een geweten, aangezien je een verschil durft te maken tussen democratisch bloed en moslim bloed.(wijs mij 1 artikel aan waar ik onderscheid maak. Je zult er geen vinden)

groet

Groeten


Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 09:19
Ik denk dat dit een hopeloze discussie is met veelverwarring.
Men verwart politiek met religie en dat brengt niks.
Zowel de personen die de Amerikanen bestrijden in irak als degene die zich door hen gesteunt voelen zijn moslims . In een ieder geval noemen ze zich zo.
Het verschil tussen hen is geen religieus verschil maar een politiek verschil.


Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 november 2005 om 11:38

Islam is vergroeid met de hele mens, zowel maatschappelijk, als sportief, als cultureel, als politiek.

Je kunt de islam helaas niet los zien van welk maatschappelijk terrein ook.

Het is dus niet alleen een politiek verschil.

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2005 om 15:24
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Islam is vergroeid met de hele mens, zowel maatschappelijk, als sportief, als cultureel, als politiek.

Je kunt de islam helaas niet los zien van welk maatschappelijk terrein ook.

Het is dus niet alleen een politiek verschil. EN DAT ZAL ALTIJD ZO BLIJVEN jammer he

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 november 2005 om 03:44
In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Islam is vergroeid met de hele mens, zowel maatschappelijk, als sportief, als cultureel, als politiek.

Je kunt de islam helaas niet los zien van welk maatschappelijk terrein ook.

Het is dus niet alleen een politiek verschil. EN DAT ZAL ALTIJD ZO BLIJVEN jammer he

Nee, beste Murat, dat is niet jammer, slechts triest. Er hebben zich 2 islamitische experimenten afgespeeld de laatse tientallen jaren, t.w. Iran en Afganistan, en beide experimenten zijn volledig mislukt.

Een van de redenen van de mislukking is dat alle macht in handen is van  partij, de islamitische. Ook deze revolutie vrat en vreet dus zijn eigen kinderen op.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.