Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

De juiste islamitische site’s

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Ibn-muslim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 oktober 2004
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ibn-muslim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: De juiste islamitische site’s
    Geplaatst op: 15 oktober 2004 om 09:29

 

                  as-salaamu 3alaikum war-rahmatullahi wa barakaatuhu'

                Beste broeders en zusters in de islaam' moge allah subhanahu wa ta3ala ons leiden naar de beste Minhaadj ( pad ) die er is , de weg van Allah swt en zijn boodschapper vzmh, ondanks er vele groepen zjin en zeggen dat zij de beste minhaadj hebben,  zoals de soeffies , tablieghies, shie3a's enz, allemaal beweren ze dat zij op de juiste pad zitten , er zijn vele site's, soms is het niet te onderscheiden voor sommigen broeders en zusters in de islaam, wat een probleem is want zo nemen ze dingen op die niet juist kan zijn of zelf een bid3a is in de islaam ik zal geen namen noemen van vele dwalende site's waar ze anasheed hebben wat eigenlijk muziek genoemd moet worden moge allah ons daar tegen beschermen, daarom wil ik jullie wat zeer betrouwbare site geven wat alleen maar bezig houd met grote geleerden en niet bezig houden met die zogenaamde geleerde die op tv te zien zijn ( ik bedoel die dagelijks komen ) natuurlijk komen er ook grote geleerde op tv..zoals " 3ammer khalid " verder wil ik geen namen noemen om fitnah te verkomen

http://www.alalbany.net

http://www.albaseerah.org/live.htm

 
 
 
 
 
 
dit zijn er een paar, in sha allah komen de rest later
 
wees op jullie hoede welke site's jullie bezoeken , en onthoud dat van alle NL site's is www.selefiepublikaties.com tot een van de beste behoord misschien wel de beste, legt het juiste minhaadj uit en wie wij moeten volgen van de geleerden
 
 
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.