Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Abdel Bassat Recitaties

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Michel Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 05 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Michel Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Abdel Bassat Recitaties
    Geplaatst op: 09 december 2004 om 07:33

 

Salam Alaykoum,

Ik zou ontzettend graag een CD hebben met de recitaties van Abdel Bassat, ik ben er hard op zoek maar in Nederland is het moeilijk te krijgen: op www.igrashop.com zie ik hem wel staan maar daar kun je alleen met creditcard betalen en die heb ik niet

Ik hoop dat broeders en zusters ideeen hebben waar ik dat kan krijgen, want ik wil insha'Allah echt zo'n CD

Alvast heel veel dank

Wa Salam,

Michel

Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2004 om 08:25

Salamoe 3alaikoum aghi,

Ik weet niet waar je woont maar ik heb em vorige week in gouda gekocht. Het was juz 3amma (laatste gedeelte van de qoraan) en hij was twee delig...

maar je kan het ook op internet downloaden.....
insha allah heb je hier iets aan..

m3a salama oegtek fie dien
merjem
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
Michel Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 05 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 17
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Michel Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2004 om 08:43

 

Salam,

Ik ben je veel dank verschuldigd oeghtie Merjem ik wilde al richting Rotterdam gaan omdat daar de gemeenschap wat groter is als in Tilburg waar ik en mijn vrouw wonen, het is niet zo makkelijk om het daar te vinden We moeten  toch naar Rotterdam omdat we daar een computer gaan kopen: even in Gouda stoppen kan dus gelukkig, heb je een adres voor ons? Ik wil gaan kijken voor een hele Koran als ze het daar hebben.

Moge Allah swt. je belonen voor al je hulp

Wa Salam,

Michel

Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2004 om 09:18

Salamoe 3alaikoum wara7matuallahi wabarakatohoe aghi,

Geen dank hoor....bet blij dat ik je kan helpen..
Als je in gouda et centrum wilt ingaan dan heb je voor de schoenenreus een marokaans winkeltje wat op het eerste gezicht muziek cd's verkoopt maar als je binnen stapt dan heb je een hele mooie collectie islamitsiche cd's boeken,kleding enzovoort...Aan het begin van het centrum dus als je van centraal station afkomt. Het is heel makkelijk te vinden insha allah....

Verder heb je in rotterdam ook bij kruiskade een heeel masha allah islamitisch winkeltje el mektabba...Die man verkoopt in elk geval heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel dingen van kelding tot aan schilderijden, arabisch/engels/nederlandse boeken en ook cd's cassettes kortom...the place to be!!! Het is net achter moskee a nasr...(van imam el moumni)

Die dag in gouda had ie wel veel cd's van abdebaset abdesamad maar ik weet niet of ie de hele qoraan heeft....ghair insha allah

ik hoop dat je wat vind
m3a salama

oegtek merjem
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.