Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Keshet in Rome

 Post Reply Post Reply
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Keshet in Rome
    Geplaatst op: 06 maart 2005 om 14:45

~ censuur ~

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2005 om 14:49


Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi Wabarakatoehoe Beste Aghi Fi Dien,


Wat moet nou eigenlijk precies het moraal van dit verhaal voorstellen... ?

Vind het trouwens niet echt een gepaste "verhaal"  om op een IslaamForum te plaatsen... (Of ligt het aan mij ... )

Gayr InchaAllaah.


Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2005 om 15:10

Soms als er echt niets anders te doen valt, kijk ik naar tv. Dit keer zag ik op osho-tv die grappige goeroe. Hij had het vandaag over jaloezie, boosheid en gierigheid en vrijheid van meningsuiting, en dat mensen soms heel bezorgd kunnen zijn om bepaalde dingen, zoals hun huis, gezicht, lichaam, bezittingen.

Het is inderdaad een beetje grof, maar ik vind er een hele grote verscholen moraal in zitten. Heel actueel. Maar als het toch te grof blijkt te zijn, haal ik het wel weer weg.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2005 om 15:26
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Soms als er echt niets anders te doen valt, kijk ik naar tv. Dit keer zag ik op osho-tv die grappige goeroe. Hij had het vandaag over jaloezie, boosheid en gierigheid en vrijheid van meningsuiting, en dat mensen soms heel bezorgd kunnen zijn om bepaalde dingen, zoals hun huis, gezicht, lichaam, bezittingen.

Het is inderdaad een beetje grof, maar ik vind er een hele grote verscholen moraal in zitten. Heel actueel. Maar als het toch te grof blijkt te zijn, haal ik het wel weer weg.

Een paar honderd jaar geleden,had je liggen wegrotten in een kerker ergens in Rome voor deze uitspraaken.Zouden wij iets te soft zijn geworden,in onze maatschappij?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.064 seconden.