Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Moslims verliezen geding tegen Hirsi Ali

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Moslims verliezen geding tegen Hirsi Ali
    Geplaatst op: 16 maart 2005 om 14:04
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

dat klopt meneer postpentacost hirsi ali heeft de
heillige profeet beledigd en heeft hem vergeleken met saddam hossein
een tirannieke heerser leugens over hem verteld en hem beschuldigd een
pedofiel te zijn, dus om iemand zo te beschuldigen moet je hem haten en
dus een haatdragend hart hebben, daarom noem ik haar dus ook een
grote vijand van allah


Jij speelt nu dus even voor Allah... Dan moet je toch het grootste deel van
de nederlandse bevolking haten, want die heeft ook niet veel met
Mohammed op. Hij heeft ook niet zulke aardige dingen gezegd over niet-
moslims.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 14:19
De kogel komt van rechts!
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 15:08
Salaam aleikum,

Postpentacost, moet ik nou onder de indruk zijn omdat je verzen kunt verdraaien of verzinnen zoals akbash. Raar toch dat je gelijk in de verdediging springt als het om anti islamitische gedachtes gaat van niet moslims. Hiermee insinueer ik niet dat jij anti islamitisch bent, maar dat je deze argument altijd gebruikt wanneer een moslim zich probeert te verdedigen tegenover beschuldigingen.

En jiyuu de kogels komen van alle kanten als het om moslims gaat. Alleen gebruiken sommigen geluiddempers

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 15:39
bismillah irahman irahiem, vrede zij met de heillige profeet en zijn metgezellen en de moejahedeen in palestina irak tjetjenie afghanistan en kashmir, meneer postpentacost zegt onbeschoft tegen mij dat ik voor allah speel, dat kan ik namelijk niet doen want ik ben zijn slaaf en zijn dienaar en hij is te hoog voor mij, en te zeggen dat ik dan een groot deel van de nederlanse bevolking haat omdat die het niet eens zijn met de profeet of hem haten, nou laat ik het maar zo zeggen als de meeste nederlanders zich zouden verdiepen in wie de profeet echt was of is want zijn heillige ziel leeft voort, dan zouden jullie hem de bete mens vinden die ooit heeft geleefd, hij is de beste schepsel van allah , ik hou meer van hem dan mijn eigen ouders , maar de meeste mensen weten het niet of willen het niet weten, wie de heillige profeet haat, die haat ik het meest
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 16:59
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem, vrede zij met de heillige
profeet en zijn metgezellen en de moejahedeen in palestina irak tjetjenie
afghanistan en kashmir, meneer postpentacost zegt onbeschoft tegen mij
dat ik voor allah speel, dat kan ik namelijk niet doen want ik ben zijn
slaaf en zijn dienaar en hij is te hoog voor mij, en te zeggen dat ik dan
een groot deel van de nederlanse bevolking haat omdat die het niet eens
zijn met de profeet of hem haten, nou laat ik het maar zo zeggen als de
meeste nederlanders zich zouden verdiepen in wie de profeet echt was of
is want zijn heillige ziel leeft voort, dan zouden jullie hem de bete mens
vinden die ooit heeft geleefd, hij is de beste schepsel van allah , ik hou
meer van hem dan mijn eigen ouders , maar de meeste mensen weten het
niet of willen het niet weten, wie de heillige profeet haat, die haat ik het
meest


Dan moet je wel veel haat in je hebben... Als je echt slaaf en dienaar bent
van Allah dan laat je het oordeel aan Hem over en ga je niet zelf een
mooie straaf voor mevrouw Hirshi Ali zitten bedenken. En hoezo
onbeschoft; wie ben jij dan wel?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 17:04
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam aleikum,

Postpentacost, moet ik nou onder de indruk zijn omdat je verzen kunt
verdraaien of verzinnen zoals akbash. Raar toch dat je gelijk in de
verdediging springt als het om anti islamitische gedachtes gaat van niet
moslims. Hiermee insinueer ik niet dat jij anti islamitisch bent, maar dat
je deze argument altijd gebruikt wanneer een moslim zich probeert te
verdedigen tegenover beschuldigingen.

En jiyuu de kogels komen van alle kanten als het om moslims gaat. Alleen
gebruiken sommigen geluiddempers



Salaam Aleikum,

Malcolm X


beste Malcolm, je verdedigt je met een invuloefeningetje en als ik je dan
laat zien dat ik dat ook kan, dan wordt je venijnig
En begrijp ik uit je laatste regel dat de kogels van Moslims van alle kanten
komen?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 23:39
Salaam ALeikum,

Beste postpentacost, ik haal geen teksten uit een heilige boek om ze te verdraaien. Ik zou als ik christen zijn, het ook niet leuk vinden als iemand psalmen helemaal zou veranderen en een andere betekenis toe zou kennen. De quran is voor mij een heilige boek en ben dan ook van mening dat de Quran niet belachelijk gemaakt mag worden. Dat deed ik immers ook niet in mijn tekst bij de Torah of de Bijbel.
En leuk om te zien dat je alles terugreflecteert op moslims. Wat ik met de kogels bedoelde, was dat ze niet afkomstig zijn van de moslims maar van de niet moslims in nederland en dat ze op moslims gericht worden.

Salaam ALeikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 01:23

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam ALeikum,

Beste postpentacost, ik haal geen teksten uit een heilige boek om ze te verdraaien. Ik zou als ik christen zijn, het ook niet leuk vinden als iemand psalmen helemaal zou veranderen en een andere betekenis toe zou kennen. De quran is voor mij een heilige boek en ben dan ook van mening dat de Quran niet belachelijk gemaakt mag worden. Dat deed ik immers ook niet in mijn tekst bij de Torah of de Bijbel.
En leuk om te zien dat je alles terugreflecteert op moslims. Wat ik met de kogels bedoelde, was dat ze niet afkomstig zijn van de moslims maar van de niet moslims in nederland en dat ze op moslims gericht worden.

Salaam ALeikum,

Malcolm X
Was mij duidelijk gezien die kogels....Ik geloof echter niet dat zij de intentie had om de Koran belachelijk te maken....Zeker niet gezien de inhoudt van de text.Hij komt overeen met gelijkende texten uit de Koran.Verder vind ik dat als meerdere mensen hier het Christendom en zijn religie als een leugen zien,uw stelling over belachelijk maken van een godsdienst niet toepasbaar meer is.Uw geloofsgenoten doen het immers zelf ook.

Verder geldt voor al die mensen zelf....Dat zij onderdelen van de Koran niet hebben begrepen.En is er een text te vinden binnen de Koran die begint met....

"En als de waarheid tot u is gekomen....en u deze verwerpt....

De Koran is ontstaan tussen de volkeren en is een boek die ook beschrijft hoe men met elkaar moet omgaan.Het mooge duidelijk zijn dat daar laster en roddel niet in thuis hoort,zover als ik de Koran heb begrepen.

Dat christenen gedeeltes van hun eigen boeken met een korreltje zout nemen,neemt nog niet weg dat zij hun godsdienst niet serieus nemen.Er zijn gelovigen bij die meer de religie en wijsheid van Jezus over hebben genomen,dan waarden hebben gehecht aan bepaalde texten binnen het oude en nieuwe testament.

Dat dat niet overeenstemt met u denkwijze via de Koran,neemt nog niet weg dat deze mensen niet Gods wegen volgen.

 

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 06:29
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen en de moejahedeen, meneer postpentacost, degene die over de mensen kan oordelen dat is allah, en u zegt dat ik veel haat in mij heb, dan moet ik u teleurstellen ik ben een moslim die in vrede wil leven met de mensen joden, christenen en moslims, en ik respecteer mensen maar dan verwacht ik ook respect terug, maar waar ik als moslim niet tegen kan, is als er leugens worden verteld over ons godsdienst, wij voor terroristen worden uitgemaakt, mensen die ons godsdienst willen onteren en de koran verzen op een amerikaanse hoer schrijven, en zogenaamde amerikaanse christenen soldaten die onze vrouwen hebben verkracht, die beweren dat ze vrede en democratie hebben gebracht in irak onzinT!!!  het zijn terroristen die weten hoe ze het moeten spelen, met steun van israel!!!  als meneer postpentacost wil weten u en mij haat dan bied ik u aan om de TALMOED te lezen de boek van de joden , ja de joden die jezus hebben verraden en maria beschuldigd van overspel en , en andere profeten hebben vermoord, de talmoed beweert dat degene die niet joods is lager is dan een dier DAT ZIJN MENSEN MET WARE HAAT!!!
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Generaal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 07:41

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam aleikum,
Het vlaams belang zal ik nooit vertrouwen, en ze hebben hun naam juist veranderd en het programma aangepast om vertrouwen te krijgen. Dit verdienen ze niet en mensen zouden geen vertrouwen in ze moeten hebben. Extreem rechtsen worden niet van de ene naar de andere dag opeens minder extreem. Dit is niets meer dan een dekmantel voor ze, zodra ze een meerderheid hebben in belgie dan is het bye bye democratie. 

Maar, u moet toegeven dat er een probleem is. Zowel met buitenlanders als anderen. Zij durven als enige partij de problemen aan te kaarten. Voor alle andere partijen is het een imago verlies als ze dat probleem erkennen. Dat is het enige wat die partij goed doet. Ze hebben geen oplossing of niets, dat is correct.

Gelooft u nu zelf dat de democratie zal verdwijnen als het VB aan de macht komt? Eesrt en vooral, de volgende verkiezingen hier in Vlaanderen zijn cruciaal. Bepaalde dorpen, steden zullen overgenomen worden door het VB. Maar de democratie zal steeds blijven. Het volk zal nooit aanvaarden dat de democratie stopt. Ik ben een hevige tegenstander van het VB en alles wat rasistisch is, en ik ben een democraat. Zolang ik leef, zal de democratie in Vlaanderen niet verdwijnen.


Salaam Aleikum,

Malcolm X

Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
Generaal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 08 maart 2005
Online status: Offline
Berichten: 100
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Generaal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 maart 2005 om 07:42
Vanaf Maar tot aan het groen heb ik geschreven, de rest is van Malcolm X, sorry voor de verwarring
Pulchrum Pro Flandria Mori
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.