Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

ZIJN WE BLIND OF DOM??

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ZIJN WE BLIND OF DOM??
    Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:30
De koran is een prima boek maar voor de meeste mensen onbegrijpelijk. De meeste mensen gaat het boven de pet (of hart het is maar hoe je het bekijkt) en maken er bijgeloof van.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:24

Asalaam Aleikum Murat,

Precies zoals Broeder Mujaheed_Ila zei....niet meer reageren, behalve als iemand serieus interesse toont anders blijf je bezig. En over boeken gesproken, laten we blij zijn dat ALLAH ons de kans heeft gegeven om het allerbeste en allermooiste boek de Quraan niet alleen met onze ogen te lezen maar ook met ons hart.

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:21

Wat hebben de moslima's het toch moeilijk. Verschrikkelijk.

Het gegeven dat je deze site als klaagmuur gebruikt, dan valt jullie ellende nog wel mee.

Maar toch, ik wens jullie heel, heel veel sterkte. En hebben jullie het weer ozo moeilijk, gooi het op de site. Lucht jullie misschien iets op.

 

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:16
In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Eduard

Blind �n dom �n kafirs.


heb jij niks beters te doen dan mensen irriteren ga knikkeren of zo



�n blind, �n dom, �n kafirs...

Heb jij niks beters te doen Murat, dan jezelf te irriteren en de schuld daarvoor bij anderen te leggen in plaats van bij jezelf?

Ga eens een goed boek lezen, eentje die je kan begrijpen, Ot en Sien of zo. Misschien steek je nog wat op en kan je later misschien ook ooit nog eens met de grote mensen meepraten...
Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:11

ameen op je dua zuster en ik doe ook mee

en murat wat reageer je nog op de kafir..pfff je moet ze geen aandacht geven indien ze niet serieus interresse tonen in de islam..

 

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:11

 

ik zeg nikssss meer tegen die kufr

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:05

In eerste instantie geplaatst door Eduard

Blind �n dom �n kafirs.

heb jij niks beters te doen dan mensen irriteren ga knikkeren of zo

Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:03
Blind �n dom �n kafirs.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:03
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Asalaam Aleikum,

Amien op je Dua oeghty....en trouwens, ik doe met je mee

 

Mashallah..... ik hoop dat er meer komen inshallah

 

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 05:01

Asalaam Aleikum,

Amien op je Dua oeghty....en trouwens, ik doe met je mee

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2005 om 04:04

Salaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

In de naam van Allah de meest barmhartige de genadevolle

Inshallah verkeren jullie in goede gezondheid en imaan,.

met mij is alhamdoulillah alles goed!

WAT bezielt ons.

verdonk is bezig met het verbieden van de burqa...

hoe lang zal het duren voor dat ze de niqaab gaat verbieden dan de ghimaar gaat verbieden, dan de djelabba's dan de hoofddoek en dan ................. subhanAllah leven hier in een kufr land oke,. maar ik merk steeds meer dat WIJ MOSLIMS steeds minder mogen, we moeten iets doen wallahoe 3alem wat. maar ik laat niet door verdonk hirsi ali noch wilders me gek laten maken.... wat willen ze van ons en hoe lang duurt het voordat ze dat eindelijk hebben?????????????

subhanAllah, ik weeet van mezelf inshallah,. dat ik de deuren niet uitkom als ze hoofddoek etc. verbieden gaan,, dan stop ik met school en ga leker thuis bij mijn papa en mama zitten inshallah,,,,

maar daarintegen ken zusters die studie boven islaam zetten, en die bereid zijn hun hijaab af te doen la hawla wa quwatta illah billah,,

moge Allah subhanAllah wa ta3alah ons leiden en ons beschermen tegen de kufr en de thaghut. met hun kwade plannen

ameen

 

 

wa Salaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakkatuhoe

jullie zuster Najiha

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.