Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

zwanger en willen trouwen

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
*.*Asmae*.* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *.*Asmae*.* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: zwanger en willen trouwen
    Geplaatst op: 07 januari 2006 om 15:45

Goed zo Je heb me raad gevolgt hou je VINGERS IN STILSTAND en beweeg ze niet en helemaal niet met MIJ.

 

 

Graag gedaan voor die Raad

Dat doe ik heel graag Aaan scheinheilgerts

Terug naar boven
moslimaatje25 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimaatje25 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 15:46
In eerste instantie geplaatst door *.*Asmae*.*

Ehum..Meisje wat kom je hier heilig voor doen...

Slecht opvoeding ?? sorry hoor maar als ik zo met jou praat heeft dat zeker geen invloed op mijn opvoeding praat heel gewoonlijk kun je daar niet tegen aan staat die mooie kruisje daar voor je neus..

Zeker geen Moslima He ? wie ben jij om dat tegen mij te zeggen Of vragen

Als je zo doet tegen een mens trouwens wat doe ik ik geef me mening.ja dat heeft helemaal niks mee temaken over moslima of moslima ja..Als ik een moslima ben betekent niet dat ik aan Moslimaatje 25 respect moet geven Meisje respect moet je verdienen jij toon mij recpect dan toon ik het terug ..Beter hou je vingers in stil stand voordat je ****** typt ik mag zeggen wat ik wil en daar is geen een mens die me kan tegen houden en zeker jij niet...

 

 

en worden we boos ? wie kan hier nergens tegen,hahahaha??? zoals Prayer al zei:Ben je er niet van bewust dat het een islamitische site is? Maar blijkbaar niet...En wie heeft het hier over een mening geven? Ik denk dat je niet goed kunt lezen,want hier wordt zowieso niet van jou een persoonlijke mening gevraagd,dan moet je naar een andere forum gaan,en niet op deze blijven. En zulke uitspraken zoals :Boeie, wie hier nu normal antwoord geeft....Dan kan je hier heel veel antwoorden op terugkrijgen,dus heb maar niet over respect,ok?

Mij werd niet geleerd om ruzie te maken met mensen ,dus bij deze ben ik met jou uitgepraat.

Moge Allah je helpen goede leven te leiden

Beslama

Terug naar boven
*.*Asmae*.* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *.*Asmae*.* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 15:48
wuhaahahah en jij kan via jou pctje mij zien boos reageren ach ga knikeren
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 16:19
In eerste instantie geplaatst door moslimaatje25

salaam

hier wordt iets serieus gevraagd en die mensen hadden ook graag serieus een een antwoord erop gehad.... dat ze fout zaten dat weten we nu wel allemaal,maar jullie zijn niet degenen die mogen beordelen,dat doet Allah(SWT) alleen,er wordt een vraag gesteld,en hun hadden graag fatsoenlijke antwoorden en niet stomme opmerkingen,die kunnen jullie wel thuis laten.

Degene die tot nu toe normale antwoorden gaf is Prayer,waarvoor mijn dank.

Als iemand een mening wil is dat iets heel anders,dan zoeken ze een andere forum om dat er op te zetten,met een andere vraagstelling.

Beslama

ik geef ook mijn mening en zeg dus waar zaten hun hersenen, ze zijn al 6 jaar met elkaar en dan hebben ze dus geen belang voor de islaam en gaan hun eigen gang en nu opeens wel daar zet ik mijn vraagttekens ??

 

Terug naar boven
moslimaatje25 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimaatje25 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 16:28
In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door moslimaatje25

salaam

hier wordt iets serieus gevraagd en die mensen hadden ook graag serieus een een antwoord erop gehad.... dat ze fout zaten dat weten we nu wel allemaal,maar jullie zijn niet degenen die mogen beordelen,dat doet Allah(SWT) alleen,er wordt een vraag gesteld,en hun hadden graag fatsoenlijke antwoorden en niet stomme opmerkingen,die kunnen jullie wel thuis laten.

Degene die tot nu toe normale antwoorden gaf is Prayer,waarvoor mijn dank.

Als iemand een mening wil is dat iets heel anders,dan zoeken ze een andere forum om dat er op te zetten,met een andere vraagstelling.

Beslama

ik geef ook mijn mening en zeg dus waar zaten hun hersenen, ze zijn al 6 jaar met elkaar en dan hebben ze dus geen belang voor de islaam en gaan hun eigen gang en nu opeens wel daar zet ik mijn vraagttekens ??

 

salaam broeder

je kunt je mening geven maar wel op een fatsoenlijke manier en dat is waar het om gaat. Maar over jou werd er niets gezegd ,want waarom zou ik iets over je zeggen?? Dat ze geen belang hebben voor de islam klopt niet helemaal,je kent de omstandigheden niet ,en ook al hebben ze dingen fout gedaan,Allah is degene die oordeelt en niet wij of hun familie,snap je?

wasalaam alejkoem

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 januari 2006 om 16:34
ja ik snap het
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.