Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

verloren liefde

 Post Reply Post Reply
Schrijver
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: verloren liefde
    Geplaatst op: 09 juni 2006 om 07:37

ik moet dit effe kwijt ik was egt verliefd en hij ook op mij.ik ben een moslim dus ik ga niet verder. een keer gingen we afspreken ik wist niet dat hij een paar vrienden ging meenemen.Ik zag hem al van ver grijnzen en ik voelde me niet op mijn gemak. ik werd daar bijna verkracht maar als er geen politie daar voorbij liep was het veel erger geworden.een ware les mijn zusters als je verliefd bent niet in mee gaan.

kusjes jullie zuster 

Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 04:55
graag wil ik dat er hier op gereageerd wordt
Terug naar boven
ZinebZina Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 04 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 156
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ZinebZina Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2006 om 14:20

Van je fouten Kun je Veel Leren..!!

Liefde maakt blind..

Open Je Ogen..

Zou ik zeggen..!!

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2006 om 14:43

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

ik moet dit effe kwijt ik was egt verliefd en hij ook op mij.ik ben een moslim dus ik ga niet verder. een keer gingen we afspreken ik wist niet dat hij een paar vrienden ging meenemen.Ik zag hem al van ver grijnzen en ik voelde me niet op mijn gemak.  ik werd daar bijna verkracht maar als er geen politie daar voorbij liep was het veel erger geworden.een ware les mijn zusters als je verliefd bent niet in mee gaan.

kusjes jullie zuster 

Gelukkig is het al met al goed afgelopen. Probeer wel stil te staan bij het feit dat je niet zomaar iedereen kunt vertrouwen. (Vooral jongens/mannen niet.) Het bewijst maar weer eens hoe ze kunnen zijn. Ze doen alleen maar dingen waar ze zelf �beter� van worden.

-Voor de heren onder ons-
Ik weet natuurlijk ook wet dat er mannen zijn die wel te vertrouwen zijn en dat er ook vrouwen zijn die niet te vertrouwen zijn maar ik denk dat je als vrouw-zijnde moet oppassen voor de tegenpartij. Vooral als het  geen waardige tegenstander is.

Je zegt trouwens dat je �bijna� bent verkacht, heb je daar geen aangifte van gedaan? Of misschien hulp gezocht bij een instantie? Kan me voorstellen dat je dit niet gelijk vergeten bent.

Zoals je al zelf zegt (ZinedZina) maakt liefde -meestal-  blind. Het is daarom ook moeilijk om je ogen te openen en de realiteit/werkelijkheid onder ogen te moeten zien. Dat zie je misschien pas als het (bijna) te laat is....

Gayr InchaAllaah.

 

Jullie Zuster Fi Dien!! 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2006 om 07:03
ik weet niet zal ik de daitais vertellen of niet ik bedoel hoe het zover is gekomen dat ze mij bijna verkrachten
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2006 om 07:14

Asalaam Aleikum beste zuster,

Ik zou als ik jou was beter niet de details vertellen zo op het forum. Misschien is het beter als je een zuster een PM stuurt als je er persoonlijk over wilt praten als je er nog erg mee zit. Misschien zullen er anders wel mensen zijn die tegen je gaan roepen dat het misschien wel je eigen schuld is geweest. Wees blij dat ALLAH Subhana Wa Ta'ala jouw heeft behoedt voor het slechte.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2006 om 08:18
en wie zal dat wel zijn

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2006 om 08:34
bismillahe rahmane rahim

Koran: An Noer 24:

23. Zij die kuise, gelovige vrouwen, die geen kwaad kennen, belasteren, zijn in deze wereld en in het Hiernamaals vervloekt. Voor hen is er een grote kastijding.

24. Op de Dag waarop hun tong, hun handen en hun voeten tegen hen zullen getuigen over hetgeen zij hebben bedreven.

25. Op die Dag zal Allah hun de hun toekomende vergelding ten volle geven, en zij zullen weten dat alleen Allah de duidelijke Waarheid is.


5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2006 om 11:51
wat wil je hiermee zeggen
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2006 om 12:59
In eerste instantie geplaatst door *yousra*

ik moet dit effe kwijt ik was egt verliefd en hij ook op mij.ik ben een moslim dus ik ga niet verder. een keer gingen we afspreken ik wist niet dat hij een paar vrienden ging meenemen.Ik zag hem al van ver grijnzen en ik voelde me niet op mijn gemak. ik werd daar bijna verkracht maar als er geen politie daar voorbij liep was het veel erger geworden.een ware les mijn zusters als je verliefd bent niet in mee gaan.

kusjes jullie zuster 

Asalaam alaikoum zuster,

Alhamdulilah dat het niet slecht is afgelopen. Ik hoop dat je beseft dat je heel erg moet oppassen en niet te snel mensen moet vertrouwen. Je noemde deze topic verloren liefde, zuster ik hoop niet dat je hier al te veel mee zit. Deze jonge man had blijkbaar hele verkeerde intenties en wilde je pijn doen, wees niet verdrietig om hem maar wees blij dat je er achter bent gekomen dat hij hele foute intenties had. Ik hoop dat je hiervan geleerd hebt en dat je voortaan voorzichtiger zult zijn.

Wa salaam,

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2006 om 17:57

In eerste instantie geplaatst door *yousra*

wat wil je hiermee zeggen
Asalaam Aleikum beste zuster,

Ik denk dat broeder Khabir je duidelijk probeert te maken dat als iemand jouw zomaar beschuldigd terwijl je niks fouts heb gedaan dat dat is wat die persoon te wachten staat. Dus stel je voor dat als jij de details hier vertelt en iemand jou voor een slechte onkuise vrouw gaat uitmaken dan is het Koranvers op die persoon van toepassing. met andere woorden, niemand heeft het recht om een vrouw zomaar te beschuldigen. Moge ALLAH Subhana Wa Ta'ala mij vergeven als ik iets fouts heb gezegd.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2006 om 18:00

In eerste instantie geplaatst door *yousra*

en wie zal dat wel zijn

Er zij hier op het forum denk ik wel genoeg zusters die voor jou een luisterend oor willen zijn en je verder willen helpen als je er nog mee zit. Maar weet dat ALLAH Subhana Wa Ta'ala Degene is die jou het allerbeste kan helpen.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
YOUSMELL Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 11 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote YOUSMELL Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 juli 2006 om 10:31

Salamo Allah swt zuster,

mog Allah swt jou beschermen en behoeden van het kwaad. Zo als eerder verteld is, wil ik niet de schuld bij jou neerleggen, maar toch adviezeer ik, om de islamitische  voorschriften omtrent de ontmoetingen te hand haven.

Als ik het goed begrijpen heb, vroeg je bij wie jouw vrehaal kwijt kan. Misschien is onze zuster marocaantje een daarvan,-degene die jou te woord kan staan en van dienst kan zijn-. Het lijkt uit haar schrijven dat zij een persoon is, met een breide visie. En Allah swt is alle wetende.

hopend incha Allah SWT voor onze zusters, dochters, vrouwen, nechten, moeders, tante's... een goede afloop.

PS. Hierbij wil ik tegen ierdere moslim  zeggen dat, wat men doet bij iemand anders kinderen, wordt ongetwijfeld in dit leventje bij zijn familie gedaan.

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 juli 2006 om 09:56

In eerste instantie geplaatst door *yousra*

en wie zal dat wel zijn

 

Salaam Aleykoum,

Ik wil je proberen te helpen inshaAllah voeg me maar toe op msn,

[email protected].

ook kan je even op mijn site kijken en daar lezen wat er percies onder verkrachting of aanrading word verstaan enz.

wat is aanranding....

http://groups.msn.com/zegneetegengeweld/sexueelgeweld1.msnw? action=get_message&mview=0&ID_Message=120&LastMo dified=4675562570115549961

wat is verkrachting:

http://groups.msn.com/zegneetegengeweld/sexueelgeweld1.msnw? action=get_message&mview=0&ID_Message=122&LastMo dified=4675562570300901661

Waarschijnlijk zal je je nu vies voelen en je schamen het is ook zeer raadzaam als je bv herinneringen hebt en vaak dingen vergeet om even na te gaan of je misschien een trauma hebt opgelopen,en hulp zoeken dus een goede vriendin enz.

En nogmaals NIEMAND heeft het recht om dingen met jou te doen wat jezelf niet wilt.

Veel sterkte oegtie

Wa Aleykoum Salaam

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 augustus 2006 om 03:36

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Misschien is onze zuster marocaantje een daarvan,-degene die jou te woord kan staan en van dienst kan zijn-. Het lijkt uit haar schrijven dat zij een persoon is, met een breide visie. En Allah swt is alle wetende.


DjazaakAllaah broeder.

 

Iedereen kan mijn een PM sturen voor eventuele vragen/misschien hulp bij bepaalde dingen etc. (Zowel moslim als niet-moslims.)

 

Als ik kan helpen dan hoor ik het graag InchaAllaah.

Gayr...

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.