Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Namen voor je kindje[s] later :P

 Post Reply Post Reply
Schrijver
92Chick Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 april 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 109
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 92Chick Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Namen voor je kindje[s] later :P
    Geplaatst op: 26 juli 2006 om 00:19

Hoe zou jij je zoon/dochter later [willen] noemen?? :D
Ik zou een meisje A�sha noemen en een jongen Amien.
Als mijn toekomstige man -als ik die zal krijgen iig- dat goed vind tenminste :P
En ehm.. als ik meerdere jongens of meisjes krijg.. dan moet ik meer namen bedenken :P :P
Maar ik krijg *Inshah'Allah* nog geen kinderen voor ik volwassen (of tenminste afgestudeerd) �n getrouwd ben. :)

I am what I am, and only Allah swt can change that! (:
proud to be a moslim <3
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juli 2006 om 03:30

assalaamo3alaikom ik zou  een meisje   assiya  of soemaya  noemen

achaymaa vind ik ook een mooie naam zij was de zus van rasullullah salalallah 3alyyhi wa salam

jongen  3abdoellah of 3abdoera7man de beste namen

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juli 2006 om 05:23

Asalaam Aleikum,

Ik zou mijn kinderen als het een jongen is graag Hamza willen noemen (dat komt nadat ik de film Rissallah heb gezien) en als het een meisje is dan zou ik haar Amina willen noemen. En dat is omdat mijn overleden oma ook zo heette. Maar ALLAH weet het het beste.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juli 2006 om 12:21

Salaamoe3leikoem,

 

Persoonlijk vind ik AmatoeAllah of AmatoelWadoed een erg mooie naam voor een meisje,Firdauws is ook een prachtige naam Mascha Allah.

 

Voor een jongentje is Mohamed Amin erg mooi  en Abdul Jabber vind ik ook mooi. Ach ik vind de meeste Islamitische namen met een mooie betekenis mooi,

 

Tegen die tijd zie ik wel Inscha Allah

 

* 7ayaakoem Allah*

 

Wa Salaamoe3leikoem

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
al-mouthanna Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mouthanna Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juli 2006 om 02:25
een jongen inschallah ibrahim of zakariya een meisje dan zal haar moeder wel voor t zeggen hebben maar zaineb is wel mooi
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juli 2006 om 02:35

Ik heb dus een Hannes en een Marije

en hopelijk komt er tegen volgende zomer nog prutske bij .. meisjesnaam daarvoor hebben we al maar jongensnaam dus niet.

xxx,

stampertje

Terug naar boven
misz-mg Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 39
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote misz-mg Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 oktober 2006 om 14:01
voor een jongetje karim en voor een meisje latifa of karima :)
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2006 om 00:03

Mijn dochter heet Tara. een oud ierse naam.

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.