Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

een moslima verteld

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: een moslima verteld
    Geplaatst op: 10 mei 2010 om 23:51
Dag Moslima 82,

Zie jij Muhammad als jouw ideale echtgenoot?

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2010 om 17:25

Wij zijn trots op onze dien,

Wij houden van deze dien wij houden van onze profeet en we houden nog meer van Allah subhana wa ta aala.

 

wij bidden uit blijheid en dankbaarheid,

wij dragen de islamitische kleding met trots!

waar is jou trots?jou achterlijke gezeur keer op keer op een islamitisch forum?

Is dat jou trots?

 



Aangepast door moslima 82
Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2010 om 17:23

 

Bismillah!

wij haten de mensen die onze geliefde Profeet uitschelden of als een dier afbeelden,wij haten die mensen die de enige ware godsdienst lasteren en die de laatste profeet lasteren terwijl ze weten dat hij net als de andere profeten die ook niet belasterd mogen worden waar men ook respekt voor diend te hebben de waarheid heeft gesproken

En uit liefde voor Allah uit liefde voor onze profeet sallalahoe alahi wasalam zullen wij altijd antwoorden en zullen we zijn eer verdedigen met onze lichamen met onze lippen en met ons hart.

Moge Allah ons nog meer liefde geven voor Allah en voor de alle profeten en voor al onze mede moslims!

Moge Allah subhana wa ta aala onze harten verenigen en alle ongelovigen die geen respekt hebben en onze profeet keer op keer belasteren vernietigen amin!

 

Laa ilaha illallah.

 

Wat kom je elke keer zielig doen van ik ben vermoord door m,of m heeft mensen vermoord er is gemoord uit naam van m.

wie is m jij hebt niet eens in je om zijn gehele naam op te schrijven,

blijf van onze godsdienst af en stop met je lasterpraatjes en vage artiekelen er is niemand die het leest behalve alzukar.

Hoe komt het toch dat wij moslims zo sterk zijn en altijd weer geholpen worden door Allah?

 

wie heb jij als beschermer? en wie ben jij?

jou handen heb je van Allah!

Jouogen heb je van Allah!

Jou eten heb je van de voorziener van Allah!

wees dus niet ondankbaar maar juist dankbaar!

een nietig schepsel wat afgerekend gaat worden vandaag of morgen wat op een dag voor Allah word gebracht en je zal je dan moeten verantwoorden voor alle vage sh*t die je hier en op andere forums hebt geplaatst!

Vrees die dag dus,Allah laat je nu nog leven misschienn met het doel dat jij de tijd krijgt om terug te keren naar de dien en anders met het doel om eeuwig in de hel te branden,

 

dus vrees die dag en hou op je met je vage sh*t op forums!

Moge Allah je leiden en je laten stoppen met deze sh*t

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2010 om 15:10

Kenmerkend voor religies en -ismen is dat ze voor zichzelf uitmaken wat wel/niet wordt verstaan onder "moord".

Beste Alzukar,

Dit impliceert dat religies en -ismen kennelijk in staat zijn het geweten van het individu te vormen en vervormen. Dit verklaart waarom geen enkele moslim(a) tot nog toe uitleg wilde geven over de moorden gepleegd uit naam van M. en in opdracht van M.

groetjes,

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 mei 2010 om 01:00
Beste Abu Afak,

Kenmerkend voor religies en -ismen is dat ze voor zichzelf uitmaken wat wel/niet wordt verstaan onder "moord".

Overigens, wat Cengiz betreft, die moet mij nog steeds antwoorden over o.a. de vraag waar de botten van Adam en Eva zich nu precies bevinden.

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 mei 2010 om 20:32

Beste Cengiz,

Waarom reageer je nu niet? Ja, in mijn leven (en ik ben al op leeftijd) ben ik slechts eenmaal bedreigd; door een moslim. De reden heb ik kenbaar gemaakt; ik had een andere mening.

In mijn vorige leven, (google mijn naam eens) ben ik in opdracht van M., jouw voorganger, vermoord. Om dezelfde reden.

Leg me eens uit hoe jij de moorden in opdracht van van M. voor je geweten kunt verantwoorden?

groet,

 

Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 april 2010 om 21:35

En die andere mening was voldoende voor bedreigingen.

Bedreigingen die wereldwijd door moslims worden gedaan, met zekere goedkeuring van de stilzwijgende meerderheid der gelovigen.

De geschiedenis herhaalt zich.

 

Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2010 om 07:19

Beste Cengiz,

Ik had een andere mening.

groetjes

Terug naar boven
cengiz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2010
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote cengiz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2010 om 23:03
goede avond abu afak..

""Maar vertel is,hoe is dat zo gekomen?en waarom""




groetjes cengiz..
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2010 om 22:11
Ja.
Terug naar boven
cengiz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2010
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote cengiz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2010 om 14:35
goede middag Abu afak..

jij zei :Een punt zou een grote leugen betekenen.

""Maar eerlijk gezegd heb ik het expres gedaan die vraag teken abu afak""

""Maar vertel is Abu Afak ben jij wel is bedreigd of lastig gevallen door moslims""?



groetjes cengiz..






Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2010 om 13:34

Beste Cengiz,

Terecht stel je een vraagteken achter je laatste zin. Een punt zou een grote leugen betekenen.

groetjes,


 

Terug naar boven
cengiz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2010
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote cengiz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 april 2010 om 11:08
goede morgen abu afak..

die schrijfster zegt :Hebben de mensen het niet over feiten die een mening oproepen. Dit betekent dat Islamieten zouden moeten werken aan menings- en gedragsverandering met betrekking tot het openbare leven en aan respect voor mensen van andere geloven, godsdiensten of andere opvattingen...

Mijn mening,deze onnozele schrijfster scheert iedereen over 1 kam,er zijn rotte appels in alle bevolkingsgroepen...

jij zegt :
Wederom raakt de schrijfster een kern..Maar Abu afak waarvoor heb jij angst?

En dan dit :
Tonen moslims respect aan mensen met andere godsdiensten en opvattingen. Neen, zeker niet. Het christendom wordt konsekwent aangevallen op de drie-eenheid. (eenzelfde aanvallen op de islam en koran en het leven van M. worden afgedaan als respectloos.)..

Luister is moslims vallen niemand aan ook niet de drie eenheid voor mijn part geloven ze in koeien wat kan mij dat nou schelen,de waarheid is anders de Islam word aangevallen en als de moslims terug antwoord geven en de drieeenheid ter discussie stellen dan is het ineens ze vallen de christendom aan..

wat valt er nou om christendom aan te vallen,christendom is zichzelf,zelf aan het vernietigen heb je moslims niet voor nodig hoeveel kerken zijn er nog in Nederland?

Abu afak waar haal jij het in je hoofd dat wij moslims jullie zouden bedreigen en vermoorden,er is immers in de Islam de gouden regel er is geen dwang in religie?



groetjes cengiz..



Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2010 om 20:52

Politici wonen of werken niet samen met dit deel van de bevolking. De mensen die er dagelijks mee te maken hebben op straat, markt, winkels, scholen, openbaar vervoer, e.d. voelen het en weten waar zij het over hebben. Het is uiteraard van vitaal belang om discriminatie te bestrijden, maar is er altijd wel sprake van discriminatie? Hebben de mensen het niet over feiten die een mening oproepen. Dit betekent dat Islamieten zouden moeten werken aan menings- en gedragsverandering met betrekking tot het openbare leven en aan respect voor mensen van andere geloven, godsdiensten of andere opvattingen.

Wederom raakt de schrijfster een kern. Tonen moslims respect aan mensen met andere godsdiensten en opvattingen. Neen, zeker niet. Het christendom wordt konsekwent aangevallen op de drie-eenheid. (eenzelfde aanvallen op de islam en koran en het leven van M. worden afgedaan als respectloos.)

Andersdenkenden kunnen worden bedreigd of vermoord. Waarom zou respect voor een dergelijke godsdienst (waarbinnen 74 stromingen die elkaar ook al te vuur en te zwaard bestrijden) op zijn plaats zijn?

 

Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 maart 2010 om 09:36

De vader van Hirshi Ali heeft tot op zijn sterfbed Hirshi willen overtuigen terug te komen naar de islam.

Deze man was diep gelovig, walgde van de westerse samenleving, liet zich tot engelsman naturaliseren en maakte gebruik van alle financiele tegemoetkomingen die hij maar krijgen kon.

Kortom, een slapjanus.

 

Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2010 om 20:41

Geen reactie, op een quasi humoristische na.

De zo verfoeide westerse verworwenheden wordt in alle schijnheiligheid aangenomen om daarna weer te vervallen in islamitisch cynisme.

Zou allah het zo bedoeld hebben?

 

 

Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2010 om 14:11

Zullen dan veel moslims kijken?

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2010 om 13:56
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Als een stel verwende kinderen spelen ze Calimero.

Over Calimero gesproken. Die is nu te zien op ned3.

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2010 om 13:53

In het voortgezet onderwijs met veel Moslim-deelnemers in een school is het extra zwaar voor de niet-Islamitische leraren. De meeste van deze deelnemers gedragen zich onbeschoft, brutaal, zijn afhankelijk van de economie van Nederland, maar zijn anti-Europees en zijn in vergelijking met deelnemers van andere culturele groepen het ergst. Zoveel jongens  hebben liever geen les van vrouwelijke docenten of  soms sowieso van niet-Islamitische leraren. De anti-westerse houding komt er nog bij.

Duidelijke taal van de moslima/schrijfster. M.n. de afkeer van het Westen, terug te vinden op elke islamitische site, is opvallend. Vertrekken naar een islamitisch land is echter geen optie. Ze zullen de uitkeringen, de gezondheidszorg, het onderwijs, etc. node missen. Daarnaast zouden ze dan volwassen moeten worden.

Als een stel verwende kinderen spelen ze Calimero.

 

Terug naar boven
cengiz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2010
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote cengiz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2010 om 12:55
hoi abu afak...

ik ben geen persoon die uit de hoogte doet want zo ben ik niet,ik vind het niet waard
om op deze topic nog te reageren omdat ik persoonlijk vind dat die artikel niet deugd.

en als jij denkt dat zij dan gelijk zou hebben omdat ik niet meer wil reageren op die artikel dan mag jij dat denken daar ben je vrij in..




groetjes..
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2010 om 12:44

Beste Cengiz,

Voor jou is het voldoende dat zij geen moslima zou zijn. Daaruit klinkt een zekere hautaine neerbuigendheid.

Natuurlijk hoef je geen argumenten aan te dragen, die vrijheid heb je. Geeft de woorden van de schrijfster/moslima slechts meer kracht.

 

groet,

 

Terug naar boven
cengiz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2010
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote cengiz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2010 om 12:35
beste abu afak..

is het niet genoeg jij geeft het ook aan dat het eenzijdig is,en ik persoonlijk geloof ook niet dat zij een moslima is,waarom zou ik hierop met argumenten moeten reageren????

groetjes..cengiz
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 maart 2010 om 12:08

Beste Cengiz,

Nogmaals, je geeft wederom geen argument.

groetjes,

 

Terug naar boven
cengiz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2010
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote cengiz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2010 om 11:16
beste abu afak..

nogmaals ik vind niet alleen dat het eenzijdig is maar ook dat de schrijfster van die artikel geen moslima is?(want geen 1 moslim hoe onwetend hij/zij ook is,zal het woord Islamieten in de mond nemen?want wij zijn geen Islamieten?(Wij zijn moslims)..dat woord werd vroeger in de jaren 80 gebruikt door Ori�ntalisten(Christenen)..


misschien heb jij die artikel geschreven wie weet??

bestaat jou perceptie dan alleen uit zintuigen?dat jij alles ziet als perceptie heeft te maken met je opvoeding leeftijd opleiding maar dit is een
subjectieve ervaring van abu afak het is niet de waarheid,de werkelijkheid is anders maar daar zal hij nooit achter komen op deze manier?want jij laat je eigen ook misleiden zoals de rest van de mensen door de media daar kan ik weinig aan doen,en laat staan de Koran daar heb jij helemaal geen weet van..


groeten..


 

Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 februari 2010 om 20:39

Beste Cengiz,

Ik heb nogmaals dit topic doorgenomen en heb van jou geen enkel argument mogen lezen waarom debijdrage van de schrijfster inhoudelijk niet deugt.

Je hebt gelijk dat de tekst van de schrijfster eenzijdig is. Het is haar waarheid en ieder ander zal dezelfde werkelijkheid anders beschouwen.

Het is een eenzijdigheid gelijk aan de eenzijdigheid van de koran of bijbel als waarheid te zien; alles is perceptie.

groet,

 

Terug naar boven
cengiz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2010
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote cengiz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2010 om 20:42
beste afak..

het is jammer ik had jou wat hoger ingeschat het zij zo..

ik denk dat jij eerst zelf in de spiegel moet kijkenen dan wijzen naar anderen..
want ik heb genoeg reacties van jou gelezen ik weet genoeg
ik heb zat argumenten aangevoerd maar jammer genoeg ga je daar niet op in
waarom? past het niet in jou straatje somsmisschien heb je mijn berichten nog niet eens gelezen?

zie jou het nou niet in niemand neemt jou nog serieus?

heb je niet een beetje hersenen om in te zien dat al die berichtgeving eenzijdig is?

jongen lees eerst je eigen geschiedenis(en geloof mij die is zo zwart als een schoorsteen)..

als je alleen hier komt om je gal te spuwen dan weet ik een goede plek voor je(DE WC)

nogmaals ik hoef mijn eigen niet te verdedigen tegenover jou om een artikel?

als je normaal wilt discussieren dan ben ik morgen middag weer aanwezig?


groetjes..




Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2010 om 19:41

Beste Cengiz,

Ook bij jou moet ik een reflex van afweermechanismen constateren. Ook jij gaat voorbij aan alle argumenten die de schrijfster aandraagt.

Slechts verongelijkheid is je deel, gelijk een onvolwassene. Ik vraag je de puberale fase te verlaten.

 

groet,

 

Terug naar boven
cengiz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2010
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote cengiz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2010 om 16:27
goede middag apophis

nee hoezo

mag ik weten wie jij eigenlijk bent?





groeten..
Terug naar boven
Apophis Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 februari 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 16
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Apophis Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2010 om 15:46
^Studeer jij soms psychologie?
"Wat zonder bewijs beweerd wordt, kan ook zonder bewijs worden ontkend."(Euclides)
Terug naar boven
cengiz Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2010
Online status: Offline
Berichten: 46
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote cengiz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2010 om 00:52
goede avond..

wat een onzin allemaal,mensen ik denk dat ( ALZUKAR EN ABU AFAK ) de zelfde persoon is..

om zijn verhaal kracht bij de zetten zegt abu afak mijn moslim vrienden die belden mij etc...ik denk abu afak dat geen 1 moslim jou als vriend zou willen hebben want je lijkt op een cd van frans bauer

je bent een eenzame manen als je tegen het einde loopt van je leven zal je ook eenzaam stervenen jou lichaam zullen ze weken erna pas ontdekken weet je waarom omdat niemand je werkelijk zal missen

vind jij je eigen stoer of zo continu moslims uitdagen en veroordelen
je luistert nog niet eens wat ze tegen je zeggen??

en die schrijfster die likt de **** van het westen meer niet en denkt zo te scoren,ze wil ook misschien bekend worden en dan moet je vooral je afkoms verloochenen dan zit je goed en al helemaal als dat Islam is denk aan hirsi ali die wijf had nog niet eens geldige papieren was als vluchteling hier,ja en ze scorde tot de twede kamer waarom denken jullie dat omdat ze Islam aanviel..

en wat die oorlog betreft wie heeft die oorlog dan gewonnen niemand en alleen onschuldige mensen zijn slachtoffer geworden van het barbarisme van het westen,
denk je nou echt dat hen ging om saddam?(OLIE OLIE OLIE )abu afak je moet je huiswerk goed maken jongen en objectief blijven

maar van jullie nederlanders ben ik wel gewend dat jullie zo laf zijn om onschuldige vrouwen en kinderen uit te leveren aan moordenaars(Sbrenica)of ben je dat vergeten..

abu afak die moslim vrienden van jou waren die misschien koerden(minderheden in irak)want eindelijk konden ze een eigen koerdistan stichten want dat hadden de amerikanen hen belooft als ze de amerikanen zouden helpen..

verder vind ik die schrijfster zo onwetend en dom ze weet niet wat ze schrijft

ze schrijft ook dan een nederlandse vrouw zegt zo krijgt iedereen een hekel aan moslims?wat een domme gepraat(Dus als 1 moslim iets doet wat fout is dan zijn alle moslims fout) (maar wat die dutchbat in sbrenica heeft gedaan was een veel grotere fout moeten we dan ook alle nederlanders gaan haten)zie hoe krom het allemaal is..



groetjes..



Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.174 seconden.