Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

’Kamp Nederland’

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Enquête vraag: Ik ben van plan om Kamp Nederland te verlaten binnen:
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
7 [11.86%]
6 [10.17%]
31 [52.54%]
15 [25.42%]
U kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ’Kamp Nederland’
    Geplaatst op: 09 april 2005 om 11:52

Rassenrellen, openlijke discriminatie enz. Voorbeelden genoeg van het onverdraagzaame klimaat. Een van de laatste voorbeelden van het groeiende fascisme is de spontane reactie van de meeste Nederlanders over de vrijspraak van Samir A. Maandenlang heeft men in zijn priv�-leven zitten wroeten. Zijn leven is keer op keer binnenste buiten gedraaid en toch heeft het OM niets kunnen vinden. De rechter spreekt hem vrij en toch roept 80% van de Nederlanders, �hij moet achter de tralies�. Schandalig!

 

Zelfs de grootste flapdrol die niet eens een knip voor de neus waard is, vind dat Samir A. achter de tralies moet.

 

Ook de straf van drie maanden cel, die hij kreeg voor het bezit van een losse huls is onzinnig!!!!

 

Net hoe ieder andere Nederlander fanatiek mag zijn in zijn overtuiging. Zo heeft Samir ook het recht fanatiek te mogen zijn in het uitdragen van zijn geloof.

 

Broeders en zusters denken jullie wel na over je toekomst in Nederland? Probeer je op de toekomst voor te bereiden, want die ziet er in Nederland niet rooskleurig uit voor een buitenlander/moslim. Maak je opleiding af, doe wat je moet doen en verhuis van Nederland is mijn advies.

 

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 12:19
Wat is dit nu weer???
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 12:26

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Wat is dit nu weer???

Een vraag gericht aan de ForumLeden door onze Broeder Jiyuu wanneer we van plan zijn en of we van plan zijn om Nederland te verlaten.

Stemmen maar!  ; )

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
rahmann Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 67
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahmann Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 12:30

Wasalaam alaykoem warhamatoe allahi wabarakatoe,

Ik sluit me helemaal aan bij de broeder jiyuu. Ik denk zeker dat wij moslims het alleen maar zwaarder gaan krijgen in de zogenaamde beschaafde land.

Ik denk zelf ook dat het het best is om te gaan emigeren naar een islamitische land of een andere land dat wel de moslims respecteerd.

Beste broeders en zuster vergeeft aub een ding niet!!!! Allah de almachtige is degene die ons wel of geen rizk geeft in dit land (Nederland)en hij subhanna wa thalla zal ons ook in een andere land wel of geen rizk geven.

Dus twijfel niet teveel vertrouw alleen op allah de  barmhartige.

Wasalaam alaykoem   

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 12:32
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Wat is dit nu weer???

Een vraag gericht aan de ForumLeden door onze Broeder Jiyuu wanneer we van plan zijn en of we van plan zijn om Nederland te verlaten.

Stemmen maar!  ; )

Groeten,

Marocaantje

Nieuw Zeeland klinkt verleidelijk geef ik toe.....
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 13:29

Salaam Aleikum wa rahmatullahi wa barakatoehoe

Ik vond het een beetje moeilijk om te kiezen, want ik weet zelf niet precies wanneer ik weg wil, in verband met scho0l enzo...

maar ik zou het wel willen incha Allah, om mijn dien vrijuit te kunnen praktiseren zonder dat de ander het probeert te dwarsbomen, zowel landgenoten als de regering zelf.

Persoonlijk vind ik dat het niet uitmaakt waar je woont, zolang je Allah in je hart draagt zul je gelukkig zijn, maar dat weerhoudt er natuurlijk niet van dat anderen het je niet moeilijk kunnen maken.
vandaar incha Allah mijn besluit om te emigreren incha Allah, mijn lot overgegevn aan Allah swt.

wasalaam

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 13:42
In eerste instantie geplaatst door rahmann

Wasalaam alaykoem warhamatoe allahi wabarakatoe,

Ik sluit me helemaal aan bij de broeder jiyuu. Ik denk zeker dat wij moslims het alleen maar zwaarder gaan krijgen in de zogenaamde beschaafde land.

Ik denk zelf ook dat het het best is om te gaan emigeren naar een islamitische land of een andere land dat wel de moslims respecteerd.

Beste broeders en zuster vergeeft aub een ding niet!!!! Allah de almachtige is degene die ons wel of geen rizk geeft in dit land (Nederland)en hij subhanna wa thalla zal ons ook in een andere land wel of geen rizk geven.

Dus twijfel niet teveel vertrouw alleen op allah de  barmhartige.

Wasalaam alaykoem   

Salaam Aleikum wa rahmatullahi wa barakatoehoe

Ik sluit me volledig bij jou aan aghy.
Er is een ding wat ik niet wil snappen.

Wij als moslims, zijn gewaarschuwd do0r Mohammed salla allahou 3alayhi wa salem, om samen bij elkaar te blijven en niet van mekaar te scheiden en om 1 hecht groep te blijven voor altijd, maar helaas, uiteen gedreven als een kudde schappen do0r hongerige wolven, waarvan wij zelf hun tanden flijm scherp maken...

We werken ons hier kapot waar wij later niets aan zullen hebben, helemaal niets.
In plaats daarvan kunnen we onze krachten bundelen om onze eigen landen en religie op te kunnen bouwen en zo sterk mogelijk te maken waar niets of niemand tegen op kan behalve Allah swt.

Waarom groeit de economie van China zo hard???
heel makkelijk.......
China neemt alles aan waar die geld aan kan verdienen.
vraagt een land China of die iets wilt produceren doet China het met alle plezier.
Zo doen de arabische landen ook, zij laten china alles maken, zelfs de vele souveniers van Mekka komen uit China, en de jongeren en de bevolking leunt achterover en laat het allemaal maar gebeuren.

DAT IS FOUT!!!!!!!
Daarmee graven ze hun eigen kuilen, wallahi

Laat het volk in beweging komen om de welvaat van hun eigen land zelf met bloed, zweet en tranen op te bouwen.
waar je trots op kunt zijn, alleen dan kun jee een eenheid vormen, alleen dan kun je spreken van ware rijkdom!!!!

Wasalaam

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 14:08
bismillah irahman irahiem, moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, soebhanallah deze vraag timmerd vaak in mijn hoofd ik vrees dat er geen rooskleurig toekomst is voor moslims in nederland, zoals broeder jiyuu al aangaf inshallah na mijn opleiding of naar dubai , of naar engeland in engeland hebben moslims minder last van leugens over de islam, die wij hier elke dag op tv moeten zien veder in engeland en voornamelijk in birmingham, velle praktisrende moslims , volgens mij is heel birmingham een islamitische stad , ik denk of ik weet wel zeker om daar te gaan wonen als moslim is veel beter dan hier , hier in nederland blijven? nee , ze roepen elke dag onbeschoft geen plaats voor de islam dat betekent wegwezen!!!!,  kijk alleen broeder samir a , onshuldig , nee zegt nederland schuldig ,  ze weten niet eens waarom of voorwat ze hem moeten opsluiten, hij is gewoon schuldig, maar ik weet het wel samir a is een praktisrende moslim , en een praktiserende moslim met een baard is schuldig!!!!!!   
Terug naar boven
Hind Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 27 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hind Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 14:26

Salaam wa 3alaikoem warahmatou Allah

Ik zelf zou hier heel graag weg willen gaan, maar Allahoe a3lam wanneer die  dag zal  aanbreken. Ik hoop heel snel inscha Allah,we zijn hier als moslimzijnde namelijk niet echt gewild dus ze zullen het een pretje vinden wanneer ze ons zien vertrekken, Maar 1 ding weet ik wel zeker met de economie zal het niet echt best gaan wa Allahoe a3lam.

Moge Allah ons de hidjrah voor de dood geven en aldjanah na de dood inscha Allah.

Wa 3alaikoem oe salaam warahmatou Allah

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 15:16

salem aleykoem

whaha ja het is een en al troep wat in nederlands achterblijft, echt een baggerput.

en denk nou niet dat wij de enige zijn die er zo overdenken, de nederlanders met nog een beetje verstand hebben namelijk ook al de benen genomen, die komt nu op zo,n 46000.

maar als we nog heel even ons best doen, wand er worden wel steeds meer nederlanders moslim hoeven we inshaAllah niet persee weg. hoewel natuurlijk elke moslim wel in saudie wilt wonen.

engeland is trouwens ook best grappig, in sommige plekken mag je daar gewoon zelfs in de winkel bidden, super vind ik dat!

kunnen wij ons niet voor stellen, kom zuster laten we even bij de kruitvat bidden,,,

wa aleykoem salem

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 15:35
Salaam Aleikum,

Inshallah ga ik ook weg in de toekomst. In ieder geval als dit klimaat zo aanhoudt. Ik ben nog niet getrouwd, maar inshallah zal ik dit wel zijn binnen een aantal jaren. En ik wil niet dat mijn kinderen later het gevaar lopen om als echte 2e rangs burgers moeten gaan leven. Tegenwoordig is alles mogelijk.
Als je ziet dat moslims op straat worden aangevallen, dan denk ik terug aan de tijd voor de 2e WO. Ik begrijp de joden die hier vroeger woonden nu heel goed hoe ze zich voelden.
Let maar op wanneer een paar idioten een aantal bommen laten ontploffen. Kijk maar wat er dan gaat gebeuren.

Er zullen speciale wetten komen voor moslims, we zullen geen hoge banen meer kunnen krijgen (nu ook al niet), we zullen misschien stemrecht verliezen, bepaalde rechten gaan verliezen.
Het is al een keer gebeurd bij de joden, dus waarom zou het niet nog een keer gebeuren?
We worden in Nederland niet gewaardeerd en niet geaccepteerd. Kijk maar naar de NOVA uitzending waarbij londsdalers werden opgezocht in Venray.
Ze gingen ook naar een klas van een middelbare school. Grotendeels blanke tieners, aantal buitenlanders. Was een meneer van de discriminatie bureau die ze liet discussieren door een aantal topics op te noemen.
Elke blanke tiener zei dat alle buitenlanders hier alleen maar gasten zijn. Ook al zijn ze hier geboren, het blijven gasten en ze zullen nooit nederlanders worden. Toen een buitenlands meisje (overigens half/half) vroeg van zien jullie mij ook als een buitenlander (dus gast) zei haar vriendin die naast haar zei van wel. En zei verder van als ik jou op straat zou zien zou ik je gewoon als een buitenlander zien (op een negatieve wijze). En dit is dan de toekomst van de blanke nederlanders. Ik heb vaak in nederlandse klassen gezeten waar ik een van de weinige buitenlanders was, en ik heb dit gevoel ook altijd gekregen en bevestigd gezien.

Mensen respecteren ons niet, en ons geloof niet. Het lijkt wel alsof ze jaloers zijn dat er nog mensen in Nederland zijn die nog ergens in geloven.
In Rwanda veroorzaakte de media de massamoorden die er daar hebben plaatsgevonden, kijken hoever men hier zal gaan.

Ik ben namelijk echt bang dat wanneer ik kinderen zal krijgen deze heel hun leven zullen worden behandeld als 2e rangs burgers zoals dit bij de negers in Amerika gebeurde. En daarom durven veel buitenlanders (niet alleen turken en marokkanen) hun dubbele nationaliteit op te geven, omdat ze dan gedwongen zijn om hier in onderdrukking te leven (dubbele paspoort kan trouwens ook niet worden opgegeven wegens wettelijke redenen)
Daarom nogal schijnheilig om te roepen dat men hun andere nationaliteit op moeten geven terwijl men tegelijkertijd roept dat we allemaal achterlijk zijn en dat we massaal misdaden plegen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X   
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 15:58

 ����� ��������� ������������ ������������� �������� ������������ �������� ����� ������� �������� ������ ��������������� ��� �������� ��������� ������ ������ ������ ������ ��������� �������������� ������ ������������� ����������� ��������� �������� �������� (97) ������ ������������������ ���� ���������� ����������� �������������� ��� �������������� ������� ����� ����������� �������� (98) ������������� ����� ������ ��� �������� �������� ������� ������ �������� �������� (99) ����� ��������� ��� ������� ������ ������ ��� �������� ���������� �������� �������� ����� �������� ��� �������� ���������� ����� ������ ����������� ����� ���������� ��������� ������ ������ �������� ���� ������ ������� ������ �������� ���������

InshaAllah. Dit is onze doelstelling.

Terug naar boven
steef Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 21 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote steef Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 16:24

nou ja zeg hoe durfen jullie zo te spreken over nederland,ga dan lekker terug joh,er is niemand die jullie tegen houd hoor.of ga met ze alle in engeland wonen als het daar zo veel beter is.maar nee wat doen jullie klagen klagen en nog eens klagen over nederland.nederland zal in jullie ogen nooit goed kunnen doen,dus is er maar 1 oplossing en die is zoals jiyuu ook al schrijft,verhuizen.

Terug naar boven
steef Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 21 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote steef Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 16:29
remco ik had het zelf niet zo mooi kunnen verwoordenhelemaal mee eens.
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 17:04
Ach voor de moslim zusters.
Wanneerr jullie willen imigreren naar een moslim land (niet islam land)
Dan hoeven jullie je geen zorgen te maken over school.
In de meeste landen van Moslims. (niet Islam)  heeeft scholing voor vrouwen geen enkele prioriteit.
16jaar zijn de wil om binnen te blijven en kinderen te krijgen is genoeg.
Daar kom je heel ver mee in S.A.
Gestudeerd hebben als vrouw is in die landen echt een min punt.
Dus waarom zou je als je overweegt te emigreren naar dat land.


Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 17:51
Salaam

Jammer dat jij criticus oordeelt zonder kennis. Mijn broer (mijn biologische) is naar Jeddah geweest naar een universiteit. En daar waren ze ondervertegenwoordigd. Die mannen. Maar met een kwart waren ze daar, terwijl driekwart vrouw was en is!
Dus jouw argument stemt niet overeen met de realiteit. Vrouwen, moslimvrouwen in Saudie Arabie willen juist hard studeren kan men concluderen. En er is zelfs gelegenheid daarvoor gemaakt. Dus vrouwen, moslimvrouwen in Saudie Arabie hebben zeker een positie in de kennismaatschappij. Als jij zelft niet wilt kijken best, maar zeg dan niet dat je dit en dat hebt gezien.
Remco en alle Nederlanders die het maar niet eens willen blijven, jammer dan. Jullie weten niet wat rechterzijn inhoud. Nee, je kan niet zomaar alles. Die 'bewijzen' die jij beweert zijn juist niet gevonden, denk je nu werkelijk dat jij een mede-Nederlander, een rechter mag onderschatten? Samir A dit, Samir A dat, zonder de essentiele feiten, blijft het oudevrouwen taal. Tuurlijk, wegrennen lost niks op, netals weg'trappen'.
steef, die 'ga terug naar je eigen land als je het hier niet bevalt'-argument hebben wij (moslims) maar vaak genoeg gehoord. Nou, het is zo dat wij (moslims) dus hier ook onze rechten hebben, als wij onze plichten hier dragen. Als zeg je dat het incidentiele gevallen zijn waar moslims worden buitengesloten heb je het toch mis, wij (moslims) weten het beter, wij ervaren het (dit kun jij dus niet). Mogen wij (moslims) dan niet zeggen dat onze rechten steeds maar weer met de voeten wordt betreden? Hoezo, wij (moslims) dulden geen kritiek? Wat denk je wel niet wat voor een uitspraken worden gedaan door imaams die moslims bemoedigen iets te doen aan hun slechte imago? Remco, je weet niet half hoevaak er zelfkritiek wordt geuit binnen de moslimgemeenschap, Van der Ven is de beste voorbeeld naar eerlijk en hard antwoord geven. Dus die argument van zelfkritiek kan beter om diegene worden toegepast die het uitschreeuwt. Hoezo klagen en zeuren? Was het niet beter geweest zonder Submission (deel 1)? Sterker nog, als wij (moslims) meer hadden geklaag over Submission, was er geen Theo, nog Samir A geweest. Maar, zo mag ik als moslim niet redeneren. Zolang je maar begrijpt waar ik naartoe wil.
Jullie gevoelens, jullie gevoelens, ons gevoelens, ons gevoelens. Teer op jullie gevoelens, maar teer niet op ons.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 april 2005 om 18:56
Salaam Aleikum,

Remco waar heb je het toch over? Er zijn bommen gevonden bij Samir A.????????? Dit bewijst weer dat je je mond voorbij praat voordat je werkelijk weet waar het over gaat. Dat gebeurt wel vaker bij niet moslims hier, vooral als het over de islam gaat. Eerst kennis opdoen en dan oordelen. Daarom worden jullie hier vaak van onwetendheid beschuldigt.
Er is kunstmest en zoutzuur gevonden in de huis van Samir A. Alleen mogelijke ingredienten in een bom, dus geen bom. En maak jij eens van kunstmest en zoutzuur een bom. Ik heb ook kunstmest in huis en waarschijnlijk ook spullen die onder chemicalien vallen, dus dan zal ik ook wel bommen kunnen maken. Waar heb je het dan eigenlijk over?
En wij zouden dus volgens jou ook moeten vinden dat Samir achter de tralies zou moeten. Waarom zijn we dan geen goede nederlanders meer?
Weet jij het beter dan de rechter? Heb je geen vertrouwen in de rechtstaat en in de democratie? Misschien zou je eens beter moeten integreren.

En steef ik zie jou opmerking maar over het hoofd, aangezien ik kan begrijpen dat jij misschien niet over de kennis beschikt waar het hier overgaat. Net als vele niet moslims hier worden jullie nooit continue lastiggevallen. Wij moslims worden nu al een aantal jaren non stop bekritiseerd, uitgescholden, gediscrimineerd, belemmerd in onze geloofsbelijdenis, belemmerd in het opzetten van scholen, belemmerd in het vinden van banen, belemmerd in het opzetten van moskeen enzovoorts enzovoorts. Helaas zullen de veel blanke niet moslims (excl de joden en de negers) dit nooit meemaken en dus nooit begrijpen wat dit precies inhoudt. Alhoewel velen van jullie zullen beweren van wel. Het komt door mensen als jullie criticus, willem, remco ea dat jullie nakomelingen hiermee door zullen gaan en nederland blijven verzieken. Jullie creeren de lonsdalers en de klimaat door gewetenloos zomaar dingen te roepen. Blijf ontkennen wat je wilt, en blijf beledigingen kritiek noemen, dan komt alles wel goed.

Verder sluit ik me volledig aan bij mijn broeder Abdulkadir.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2005 om 05:46
trouwens net een stukje gezien over Uden op NMO. Ze willen de daders van de brandstichting anoniem laten wegens de privacyrechten. O, Ja...voor jullie blanke, allochtonen zonder Islamitisch bloed wel ja. Maar voor de Moslims niet. Foto's, volledige namen..alles indien je alleen al in een verdacht hoekje wordt geschopt word je naam met het liefst nog je adres vermeldt in alle kranten. Je foto wordt verspreidt(soms met wel erg dun balkje of geen balkje).
Als een buitenlander iets doet wordt dit meteen erbij vermeldt dat hij/zij een buitenlander is. Maar als een autochtoon iets doet moeten we i.v.m. het vermijden van escallaties van de gehele situatie maar geen melding maken in de kranten.

MAAR INTEGREREN MOETEN WE... VERDONK mag mijn schoenen poetsen met haar integratie.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2005 om 06:55

In eerste instantie geplaatst door nak4life

VERDONK mag mijn schoenen poetsen met haar integratie.

Hahahahaha! Nak in de bocht.

Assalamu alaikum,

ik heb voor "nooit" gestemd omdat dit mijn land is, ook al kan ik veel moslims wel begrijpen die bang zijn voor de toekomst. Dat ben ik zelf ook. Soms denk ik wel eens aan emigreren, maar aan de andere kant: waar is het dan zo fantastisch? Ik ben geen Arabier, geen Turk, geen Pakistaan, geen Marrokaan maar Nederlander. Hoewel er altijd gezegd wordt "in de islam is geen rassenonderscheid", de praktijk onder moslims is helaas heel anders. Dat heb ik zelf ervaren in alle moslim-landen waar ik ben geweest, van het midden oosten tot aan het verre oosten en wat er tussenin ligt. Turkije lijkt me nog het aantrekkelijkst, mede door de mijn grote schoonfamilie daar dus dat is een plus, en ook de turkse mentaliteit en cultuur bevalt me heel goed, maar aan de andere kant woont al mijn familie hier, heb ik hier mijn wortels en ben ik geen wegrenner, ook niet voor problemen. En ik hou ook van het klimaat hier. Ook niet onbelangrijk voor mij is het feit dat de regeringen van de meeste moslimlanden veel last hebben van corruptie en er heel gemakkelijk naar grof geweld wordt gegrepen om problemen uit de weg te ruimen. Zo is het in Nederland (nog) niet.

Dilemma dus. Maar voorlopig probeer ik me in te zetten voor een fijn en tolerant multireligieus Nederland en alleen Allah swt weet wat de toekomst brengt.

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Vincent Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2005 om 08:40

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X


Ik ben namelijk echt bang dat wanneer ik kinderen zal krijgen deze heel hun leven zullen worden behandeld als 2e rangs burgers zoals dit bij de negers in Amerika gebeurde.

....of zoals homoseksuele mensen heden ten dage als derde rangs burgers door Moslims worden behandeld.

Malcolm, haal de balk uit je eigen oog, voordat je de splinter uit een ander's oog denkt te kunnen halen.

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2005 om 08:59
Salaam

Rechtvaardigd dat hoe moslims mogen worden behandelt, als Allah duidelijk heeft gezegt wat mag en wat niet? Als je zeker weet dat homoseksualiteit iets goeds is, leer dan Allah kennen hierover in het Hiernamaals.
Ik begrijp niet waarom je een christenvers aanhaalt terwijl je er geen bent.
Wat als je dat echt zo rechtvaardigd en de meeste Nederlanders ook zo zijn, dan heb je bewezen dat moslims echt een 2e rangs burger niveau krijgen (dus dicriminatie wetgevingen worden structueel overtreden).

Ik ben verder ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2005 om 10:19

Assalaam o alaikoum

 

Ik begrijp dat iedereen zijn eigen afwegingen moet maken om tot een beslissing te komen. Het is een individueel besluit dat we moeten maken en Allah alleen zal ons hierover ondervragen. Sommigen zullen beslissen hier te blijven wonen en anderen zullen vertrekken. Uit ervaring weet ik dat het geen eenvoudige besluit is om te nemen. Je kunt er gemakkelijk over praten, maar wanneer het moment komt om te gaan, kan het allemaal best tegenvallen om het land van je familie en vrienden te verlaten.

 

De wrede martelingen en praktijken om ons van het geloof af te brengen, zoals in de beginperiode van de Islam, zijn niet te vergelijken met wat nu gaande is. Het gaat nu om de culturele druk. Dit is een langzaam, onopvallend, indirect en continu gevaar voor moslims in een niet-moslimland. De effecten ervan stapelen zich op en zijn blijvend.

 

Het lange termijneffect van het leven in een niet-moslimland op onze kinderen, dat is waar ik het over heb. We zullen nu of straks als ouders extra ons best moeten doen met de religieuze verplichtingen. Op die manier alleen kunnen we het goede voorbeeld geven aan de kinderen. Maar hoe succesvol kunnen we dan zijn?

 

Ik ken een aantal mensen, dat met hetzelfde probleem hebben zitten worstelen. Uiteindelijk hebben ze allemaal voor hetzelfde gekozen, werk zoeken in een moslimland op het moment dat hun kinderen nog steeds klein waren.

 

Moslimgemeenschappen in Nederland doen alles om extra lessen aan kinderen te geven. Maar of deze inspanningen voldoende zijn om de balans in evenwicht te houden, betwijfel ik. We moeten allemaal zorgvuldig de voor- en nadelen afwegen, daarbij denk ik dat we ook rekening moeten houden met de toekomst van onze kinderen. Als je te lang wacht met de beslissing of helemaal geen beslissing wilt maken, zullen je kinderen de eeuwige vreemdeling blijven, zowel hier of in dat ander moslimland.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Vincent Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2005 om 10:44

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir


Rechtvaardigd dat hoe moslims mogen worden behandelt, als Allah duidelijk heeft gezegt wat mag en wat niet? Als je zeker weet dat homoseksualiteit iets goeds is, leer dan Allah kennen hierover in het Hiernamaals.
Ik begrijp niet waarom je een christenvers aanhaalt terwijl je er geen bent.
Wat als je dat echt zo rechtvaardigd en de meeste Nederlanders ook zo zijn, dan heb je bewezen dat moslims echt een 2e rangs burger niveau krijgen (dus dicriminatie wetgevingen worden structueel overtreden).

Beste Abdulkadir,

Het gaat er m.i. niet om of homoseksualiteit iets goed is of niet. Waar het wel om gaat, is dat mensen die keuze (voor zover daar al sprake van is) zelf mogen bepalen zonder daarbij door anderen als zondig te worden bestempeld. Eigenlijk precies het zelfde als wat Moslims nu ondervinden: aangevallen worden om hun keuze voor de Islam. Echter: als je zelf om je Moslim-zijn niet gediscrimineerd wilt worden, discrimineer dan ook een ander niet (i.c. homoseksuelen). En daar zit hem het meten met twee maten bij veel Moslims: boos zijn om zelf ondervonden discriminatie, maar wel zelf naar hartelust homoseksuelen discrimineren. Zo lang dat laatste niet ophoudt is elk Islamitisch appel aan de onjuistheid van discriminatie ongeloofwaardig. Iedereen in de wereld is gelijk: Christenen, Moslims, roodharigen, bruinharigen, grote mensen, kleine mensen en ja: ook homoseksuelen. De meeste mensen in deze wereld geloven niet in Allah. De waarheid van Allah is dus voor de meeste mensen niet de waarheid. Aanvaard dat en trek er de juiste conclusie uit. Anders wordt onze wereld onleefbaar.

Gr.,

Vincent

Gr.,

Vincent

Terug naar boven
Amirra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 05 juni 2003
Locatie: Qatar
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amirra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2005 om 11:24

 

Beste Vincent,

De Islam zegt dat homoseksualiteit een zonde is. Voor zover ik weet is dit nog geen wereldschokkend nieuws en kan veel homo's het verder ook niet boeien wat de moslims, christenen etc van hen vinden. Zoals het mij niet boeit wat jij van mij vind. Dus voor zover denk ik niet dat je kunt spreken van discriminatie. Voor de rest vind ik ook niet dat zij anders moeten worden behandeld dan anderen. En ja Vincent......iedereen is gelijk: alleen zijn er sommige dingen die worden afgekeurd. Dat kan zijn dat ze worden afgekeurd door een godsdienst of door een staat etc etc.......

Je moet een keer ophouden om altijd de kwestie van de homo's erbij te halen. Haal het er alleen bij als het gepast is. Anders ben ik geneigd om te denken dat de homo's zich in een slachtofferrol plaatsen . Abdulkadir had het over SPECIALE regels voor moslims en MINDER kan op werk etc etc..... Ik denk niet dat de moslims zo omgaan met homo's. Wij keuren de daad af, maar zoals ieder ander verdienen zij PRECIES dezelfde kansen op deze aarde als anderen.

Liefs,

Amirra

De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag,
en het beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2005 om 12:18
Salaam

Allah discrimineert op godsvrezendheid en kennis, iets wat ieder mens kan bezitten (na mate van inspanning natuurlijk). Jammer dat je ontduikt dat Allah voor de mens gezondheid adviezen heeft opgesteld. Deze lijken voor jou discrimineerde regels, maar Allah zegt wat gezond voor ons is en wat niet. En als je nog steeds liever wilt giftige bessen (homoseksualiteit) wilt plukken, ik houd je niet tegen, noch discrimineer ik jou. Als jij nu werkelijk gaat denken op het niveau van Allah door te gaan beweren wat goed en fout is voor mensen dan kan ik jou alleen maar wantrouwen (gebaseerd op jouw kennis natuurlijk).
En zoals oegti Ammira het zegt, de daad afgekeurt, maar voor de rest negeren wij homoseksuelen. Discrimineren wij hen dan als wij de Quraan reciteren? Waarin netals de Bijbel staat dat deze daad ongepast is? Is het onze mening of Allah's openbaring verkondiging? (Antwoord hier direct over).
Kijk, voor mij part maakt het niet uit als wij als 2e rangs burgers worden behandelt, zolang Nederlanders maar eerlijk zijn en zeggen dat ze ons als 2e rangs willen behandelen. Netals H.Ali beter kan zeggen dat ze de Islam wil vernietigen, dan weet ik tenminste zeker waar men naartoe handelt (welke richting). OF een NeoNazi land waarin moslims worden geholocaust OF een land waarin moslims totaal met rust worden gelaten (netzoals ik homoseksuelen dus totaal met rust laat, namelijk zonder uitschelden etcetera). Maar dat is mijn mening. Netals van der Ven is die hard, maar waar.

Ik ben verder ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 april 2005 om 12:32
Salaam Aleikum,

Vincent zal ik je wat vertellen?
Ik heb nog nooit een homo in zijn gezicht gespuugd, Ik nooit een homo in zijn gezicht uitgescholden, ik heb nooit een homo in elkaar geslagen, ik heb nog nooit een homo anders behandeld (hoe weet ik nou of iemand homo is?). En vele moslims met mij. Wij kunnen niet aan iemand zien dat ie homo is. Ik behandel mensen niet anders, terwijl dat bij moslims wel gebeurd. Ik keur hun gedrag af, maar ik ga ze daarom niet lastigvallen zoals bij moslims gebeurd. Zoals broeder Abdulkadir zei, wij negeren ze.
Blijkbaar zie jij dat niet in en heb je dus een zak over je heen getrokken in plaats van een balk voor je ogen. Dat jij niet kan accepteren dat de islam homosexueel gedrag niet accepteert, is jou probleem. En hoe kun je stellen dat wij homo�s als derde rangs burgers behandelen, terwijl je ze ten eerste amper kunt herkennen, ten tweede moslims niet en nooit in de regering zullen zitten om hiertoe in staat te zijn, en moslims ze negeren.
Jij hebt nogmaals weer bewezen dat je geen argumenten kunt aandragen. Zoals zuster Amirra zei, je haalt telkens de homokwestie naar boven. Is dat nou de basis voor jou moslimhaat?
Kun je werkelijk niks anders verzinnen?

Ik zag verder broeders en zusters dat er mensen zijn die nooit hebben gestemd. Ik weet het van broeder Amier. Hij heeft uitgelegd waarom en dat respecteer ik, maar waar zijn de 7 anderen? Kunnen jullie ook uitleggen waarom je hier zou willen blijven de rest van je leven.
Ik vraag dit omdat ik denk dat hier niet moslims ook hebben zitten stemmen. Terwijl volgens mij duidelijk is dat deze poll voor moslims is. Blijkbaar kunnen sommigen het niet hebben dat we er zo over denken.

En als je nooit hebt gestemd, heb ik er geen problemen mee maar leg het alsjeblieft even uit. Misschien dat wij dan ook de positieve dingen van nederland kunnen zien.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 02:51

engeland is trouwens ook best grappig, in sommige plekken mag je daar gewoon zelfs in de winkel bidden, super vind ik dat!

 

kunnen wij ons niet voor stellen, kom zuster laten we even bij de kruitvat bidden,,,(Malikah)

 

Ik heb het ook een paar keer meegemaakt. Mannen en vrouwen die bidden bij een benzinestations op de snelweg. Of broeders in een junkfood restaurant of winkel (zoals MacDonalds hier) die in het gangpad de salaat verrichten. Doet je goed om zoiets te zien. Jammer dat het in Nederland niet vaak gebeurt.

 

 

����� ��������������� ������� ������ �������� ���������

 

InshaAllah. Dit is onze doelstelling. (3abd Arra7maan)

 

Ik kan dit helaas niet lezen, heeft iemand het hoofdstuk in de Koran van de verzen? Hoe komt het trouwens dat ik deze rare tekens ipv Arabisch op mijn scherm krijg?

 

 

Dilemma dus. Maar voorlopig probeer ik me in te zetten voor een fijn en tolerant multireligieus Nederland en alleen Allah swt weet wat de toekomst brengt.(Amier)

 

De redenen die je geeft om hier te blijven, zijn voor mij te begrijpen.

Maar denk je dat de druk die nu hier op jou als moslim is, groter of kleiner is dan de druk als je in een moslimland zou wonen?

 

Ik wil met dit onderwerp geen verkeerde indruk wekken. Veel moslims hebben voordeel om in westerse landen te blijven wonen. In Engeland wat broeder aboe bakr zei, maar ook Canada zijn er genoeg blije praktiserende moslims en is er islamitisch onderwijs te vinden. Maar zijn al die Islamitische scholen incl. de buitenschoolse lessen voldoende voor al die honderdduizenden kindertjes? Bij mij gaat het erom wat gebeurt er met je kind als je hier blijft.

 

Uiteindelijk belandt je kind in 1 van deze drie groepen:

  1. kind accepteert de Islamitische normen en waarden van thuis. De westerse (NL) cultuur wordt als vreemd ervaren.
  2. precies het tegenovergestelde: kind verwerpt de normen van thuis en identificeert zich met de Nederlandse normen.
  3. tussenin: het kind valt tussen beide bovenstaande groepen

 

Geen van deze drie groepen is blij. In alle drie gevallen zal je kind als vreemde worden behandeld. Je kind is misschien nu nog te klein om mee te beslissen, maar straks zal het de gevolgen van jou keuze voelen. En als je kind in de toekomst wel besluit te verhuizen naar een moslimland, zal het met hetzelfde probleem zitten als jij nu: zich als vreemde voelen in dat nieuwe land.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Vincent Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 03:36

Beste Abdulkadir, Amirra en Malcolm,

 

Volgens het Van Dale woordenboek is discriminatie: �het ongeoorloofd onderscheid maken op grond van bepaalde kenmerken�. De Islamitische filosofie ten aanzien van homoseksuelen voldoet wat mij betreft aan deze definitie. Religie is geen geoorloofde reden om iemand te discrimineren. Discriminatie is bovendien meer dan iemand expliciet en verbaal veroordelen. Discriminatie zit ook en vooral �tussen de (religieuze) oren�. En specifiek voor jou, Malcolm: jouw hier op dit forum geuite idee�n over homoseksualiteit liegen er niet om en geven blijk van nul respect voor je homoseksuele medemens.

 

Ik begrijp overigens jullie irritatie over het feit, dat ik telkens homoseksualiteit in discussies betrek: het liefst worden jullie niet geconfronteerd met de ongeloofwaardigheid van jullie woede over door Moslims ervaren discriminatie. Durf echter de realiteit onder ogen te zien: zo lang de Islam en haar volgelingen de mensheid blijft indelen in goed (Moslims) � slecht (alle niet-Moslims en homoseksuelen in het bijzonder), houd dan op met klagen over discriminatie. Respect krijg je pas van je medemens als je zelf respect toont voor je medemens. En het afschilderen van homoseksuelen als zondig (of erger) is �hier in Nederland althans- geen teken van respect. Behoud jezelf geen rechten voor die je een ander ook niet gunt. En als je een ander inderdaad diezelfde rechten (of beter: respect) niet gunt, verwacht dan van die ander geen respect terug.

Gr.,

Vincent

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 03:50
Salaam Aleikum,

Als je over homo�s wil discussieren ga naar een andere topic hier op het forum. Even zoeken en je vind hem. IPV elke topic tot een homodiscussie proberen om te dopen. Ik heb het gevoel dat jij zelf homosexueel bent en daarom hier constant op terug grijpt. Dat jij verkeerde conclusie constant trekt over mijn woorden is niet mijn probleem maar de joue. Zoals ik al eerder zei, neem een cursus begrijpend lezen. Ik haat homo�s niet, ik verafschuw hun daden op sexueel gebied en de wijze waarop ze hier over denken. Mensen worden alleen wat moe om constant op jou zelfde argumenten te reageren. En blijkbaar blijf je eraan vasthouden ook al worden ze keer op keer onderuit gehaald.
En rechten krijg je wanneer je aan bepaalde plichten voldoet, en ik lees nergens in de wet dat ik op een bepaalde wijze moet denken voor dat ik bepaalde rechten mag genieten.
En dat jij eerst de wetboek en vervolgens het woordenboek erbij haalt omdat artikel 1 van de grondwet niets zegt over homo�s geeft al aan dat je wanhopig bent (ik weet niet zeker of jij dat was).

En dat jij alle moslims niet kunt respecteren (omdat hun geloof terecht zegt dat homosexueel gedrag niet acceptabel is) is een teken volgens mij van jou haatdragende karakter. Immers dit geldt ook voor christenen en joden, maar ik weet zeker dat jij die wel respecteert. En die hebben waarschijnlijk wel rechten volgens jou, omdat ze hier al generaties wonen?

Als jij moslims dus niet kunt respecteren vind ik dat je hier dan niets te zoeken hebt op dit forum. Want blijkbaar kom je hier alleen jou negatieve beeld van de islam tot uitdrukking brengen. En daar hebben moslims geen behoefte aan. Stormfront lijkt me dan een betere forum voor je.

Salaam ALeikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 04:01
Salaam

Vincent voor de zoveelste keer dat je onze religie ontduikt door alleen jouw beschrijving erover toe te laten in jouw beschouwing. Allah deelt ieder mens (ja mens) in godvrezendheid en kennis. Dus goede mensen hebben (nogal wat) godvrezendheid en kennis (hoeven niet altijd moslims te zijn) en slechte mensen hebben onwetendheid en ongeloof in God (hier kunnen dus ook moslims onder komen, want er bestaan ook mensen die slecht zijn en zich moslim 'durven' noemen).
Dus voor de zoveelste keer, Allah oordeelt en discrimineert in godvrezendheid en kennis (en de daarbij behorende indeling). Wij zoeken toevlucht tot onze Heer, Hij die voor ons de mens een laatste vermaning heeft gestuurd in de geloof Islam.

Ik ben verder ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.